tere taas.
elikkä nyt alotin lukemaan ensimmäistä harry potter kirjaani. alotin puoliverisestä prinssistä. mulla meni 1h 10min kun luin 45d. elikkä oon varmaa hidas lukemaan mut haluaisin tietää kauan teillä menee kun luette harry potter kirjoi.
jee
10
646
Vastaukset
Kun minä luin Potter kirjoja eka kertaa
viisasten kivessä meni 3 päivää. Salaisuusien kammiossa 3 päivää. Azkabanin vangissa 3 päivää.
Liekehtivässä pikarissa viikko. Feeniksin killassa
viikko ja yks päivä ja Puoliverissä prinssissä 5 päivää. Oon minäkin hias lukemaan, kun mulla on lukihäiriö.- weasley.r
hyvä että en siis ole hitain lukija täältä. tai siis eihän se varmaa ole hauskaa jos on lukihäiriö mut kyll se siitä parantuu =)
- oljo.
weasley.r kirjoitti:
hyvä että en siis ole hitain lukija täältä. tai siis eihän se varmaa ole hauskaa jos on lukihäiriö mut kyll se siitä parantuu =)
Tuota, sanot lukihäiriöiselle, "et kyl se siitä parantuu", tietämättä lukihäiriöistä mitään. Minä luin viidennen potterin kahessa päivässä ja tämän uusimman päivässä. (Tunteja en laskenu) :)
- wealey.r
oljo. kirjoitti:
Tuota, sanot lukihäiriöiselle, "et kyl se siitä parantuu", tietämättä lukihäiriöistä mitään. Minä luin viidennen potterin kahessa päivässä ja tämän uusimman päivässä. (Tunteja en laskenu) :)
kuules mullaki on ollu lukihäiriö mutta se on jo melkeen korjaantunu.
- amäproo
wealey.r kirjoitti:
kuules mullaki on ollu lukihäiriö mutta se on jo melkeen korjaantunu.
Onnitteluni :)
Lukuaika riippuu yleensäkin siitä, miten paljon keskittyy ja selaa kirjaa taaksepäin saadakseen selvää jokaisesta yksityiskohdasta, ja minulla meni varmaan 2 viikkoa lukea puoliverinen prinssi. Syytän
tästä opiskelua ja muita harrastuksia. - Lukihäiriöinen
amäproo kirjoitti:
Onnitteluni :)
Lukuaika riippuu yleensäkin siitä, miten paljon keskittyy ja selaa kirjaa taaksepäin saadakseen selvää jokaisesta yksityiskohdasta, ja minulla meni varmaan 2 viikkoa lukea puoliverinen prinssi. Syytän
tästä opiskelua ja muita harrastuksia.Mullakin on lukihäiriö, ainoa asia joka ei oo parantunut on luetun ymmärtäminen joten menee aika pitkään lukiessa. Mulle tehtiin tässä noin viikkositten testi ja todettiin, että se luetun ymmärtäminen mättää vieläkin, oon 23v. Luen kuitenkin kirjoja niin paljon kuin ehdin. Puoliverinen prinssi taisi mennä kahdessa viikossa, outoa että luin feeniksin killan noin viikossa vaikka se on paksumpi ja mulla oli sillon enemmän muuta tekemistä.
- ..........
Miks ihmeessä alotit puoloverisestä prinssistä, kirjat on yleensä tapana lukee järjestyksessä. Nyt kun alotit vimesimmästä et tiedä yhtään mitä on tapahtunu, ja toisaalta sit kun luet lopulta ne ekat kirjat ei niidenkään lukeminen oo niin mukavaa kun tiedät jo monet asiat mitä tulee tapahtuun.
Niin ja kirjoissa muuten tapahtuu paljon enemmän kuin elokuvissa, että ei niistäkään ihan hirveesti apua ole. - ra´zac
Viisasten kivi; 2päivää
Salaisuuksienkammio; reilut 1päivä
Azkabanin vanki; 2päivää
Liekehtivä pikari; 2-3 päivää, en muista tarkkaan....
Feeniksin kilta; 3päivää
Puoliverinen prinssi:2päivää.
Sori jos kirjotin nimet väärin.... Mä oon aika himolukija. Luin yhen 200 sivusen kirjan muutamassa tunnissa:D... 120 sivusessa meni vaan 2tuntii... Eli silleesä... - öööö
vaan Feniksen kilan ja siin meni 3 päivää...
Muut oon kattonnu elokuvina mut puoliverisestä prinsistä en tiie mitään... - Legolas
Mulla meni 12 tuntia kun luin Puoliverisen prinssin ekaa kertaa olen lukenut sen jo kolme kertaa... En muista kuinka kauan muitten lukemiseen meni... Ei tässä muuta paitsi, että vaikka olisi lukihäiriö kannattaa silti lukea koska lukeminen on kehittävä harrastus, ja sitä paitsi lukiessa voi oppia paljon jos haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637818Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896496Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315410Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213898Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta663032Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532730Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612151En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122134Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182061Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4921979