kumarsi kun se auto ajoi ohi viime jakson lopussa? Jäi jotenki vaivaamaan...
Miks ne puut
8
2379
Vastaukset
- Minaa
Se syntyvä lapsi on taatusti joku avain maailman pelastamiseen. Siks ne puutkin kumarsi sitä.
- ...
siinä lilyn lapsessa on jotain erikoista...
- Imperfekti
Niin.. Se on alieni. Ja se on niin läski et se pitää kaapia sieltä sen mahasta pois. Sitten ne alkaa syöttään sille perunalastuja ja se paisuu ku pullataikina.
- Räikelikkö
Imperfekti kirjoitti:
Niin.. Se on alieni. Ja se on niin läski et se pitää kaapia sieltä sen mahasta pois. Sitten ne alkaa syöttään sille perunalastuja ja se paisuu ku pullataikina.
KYLLÄ SE MUUTEN NÄIN ON, AY GARAMBA!!!!!
- luru
siksi että tämä lapsi on avain kaikkien 4400 ihmisten pelastamiseen taudilta joka syntyy jonkun para***estäjän sivuvaikutuksena(en muista tarkasti lääkkeen nimeä) ja jota annettiin kaikille palaajille karanteenissa, lapsihan ei ollut syntynyt vielä silloin ... tämä kaikki selviää vasta toisen tuotantokauden 12. jaksossa.. :)
- Kyylä
Nääs!
- Minaa
Ja puut on jautaa...
- siinä oli
samassa joku hieno automainos ja ku se pirssi kulki niin mahottoman hyvin että puutki taipui siinä imussa... hmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248