Sid & Nancy

TiiaVaan

Kertokaa onko tehty elokuva Sid & Nancy tms. ? Muistan jostain kuulleeni mut en netistä löytänyt mitään tietoa.

55

8027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memmu

      tehty on. ihan nimellä Sid And Nancy. kyllä se googlettamalla pitäs löytyy.

    • väsynyt

      Alex Cox tosiaan teki asianomaisista leffan joskus kahetsakyyt-luvulla.Miksi teki?Asiaa voi miettiä rainaa katsoessaan.Ontuva tekele nollasarjan "basistista" ja hänen AMERIKKALAISESTA "tyttöystävästään". Niistä aineksista ei kovin loistavaa leffaa tehdä. Kulunutta fraasia lainatakseni:tyhjästä on paha nyhjästä... Koko Sid Vicious-myytti on muutenkin aivan käsittämätön.Ei Sid ollut mikään sankari vaan onneton narkkari,joka sattui olemaan John Lydonin soittotaidoton kaveri.Kaverillehan piti järjestää suojatyöpaikka.Johnilla oli menestyvä bändi,joten...no,tarinan lopunhan te tiedättekin.Sid Viciousta on tullut legenda,vaikka mitään syytä ei todellakaan olisi.Ei sen miehen tarinasta elokuvaksi ole.Samalla logiikalla kaikki Suomen Big brotheriin osallistujat ovat myös legendoja.Hyvää elokuvailtaa.

      • memmu

        joitain ihmisiä kiehtoo sidin ja nancyn tarina vaikkei sid muita ihmisiä erikoisempi olisikaan.


      • Venetsian kauppias
        memmu kirjoitti:

        joitain ihmisiä kiehtoo sidin ja nancyn tarina vaikkei sid muita ihmisiä erikoisempi olisikaan.

        Samoin tuo tarina kiinnostaa joitakin


      • nancy

        Olisi kiva tietää mistä saisin tän leffan? onko kellään esim myytävänä tai jos joku antais tän mulle olisin kiitollinen. olen lukenut kirjan varmaan 10 kertaa olkaa kilttejä ja kertokaa lisää auttakaa!!!!


      • jepjep!
        nancy kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisin tän leffan? onko kellään esim myytävänä tai jos joku antais tän mulle olisin kiitollinen. olen lukenut kirjan varmaan 10 kertaa olkaa kilttejä ja kertokaa lisää auttakaa!!!!

        www.filmifriikki.fi

        Tuolta on ainakin ennen löytynyt (haku saattaa hämätä).


      • Särkynyt enkeli
        nancy kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisin tän leffan? onko kellään esim myytävänä tai jos joku antais tän mulle olisin kiitollinen. olen lukenut kirjan varmaan 10 kertaa olkaa kilttejä ja kertokaa lisää auttakaa!!!!

        http://cdon.fi/elokuvat/sid_&_nancy-4177415

        siinä.


      • Johnny Rocker
        nancy kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisin tän leffan? onko kellään esim myytävänä tai jos joku antais tän mulle olisin kiitollinen. olen lukenut kirjan varmaan 10 kertaa olkaa kilttejä ja kertokaa lisää auttakaa!!!!

        Kannattaa lukea John Lydonin ( Johnny Rotten) kirja. Saat oikean kuvan Sidistä ja Nancysta. Nancyhän oli vaan nisti ja huora, joka tuli englantiin Heartbreakersin bändärinä ja opetti Sidin , joka oli aivoton tylsimys, vetämään huumeita. Sid ja Nancy oli koko ajan paskat housuissa ja ja kuola vaan valu, ne ei peseytyneet ollenkaan eivätkä tienneet tästä maailmasta yhtään mitään. Ja sitten Sid tappoi nistihuoransa puukolla huumehöyryissään, ja kuoli sitten itse yliannostukseen. Säälittävä ja halveksittava pari.


      • Mr.Bol-locks

        Esim. steve Jones soitti bassot Pistolsin Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols levyllä....Sid ei osannut soittaa ja sen ainoa tekele levyllä oli surullisen kuuluisa Holiday In the Sun, jonka riffi on kopioitu the Jam. In the City:stä...että silleen.....


      • Cuutie Pie
        Johnny Rocker kirjoitti:

        Kannattaa lukea John Lydonin ( Johnny Rotten) kirja. Saat oikean kuvan Sidistä ja Nancysta. Nancyhän oli vaan nisti ja huora, joka tuli englantiin Heartbreakersin bändärinä ja opetti Sidin , joka oli aivoton tylsimys, vetämään huumeita. Sid ja Nancy oli koko ajan paskat housuissa ja ja kuola vaan valu, ne ei peseytyneet ollenkaan eivätkä tienneet tästä maailmasta yhtään mitään. Ja sitten Sid tappoi nistihuoransa puukolla huumehöyryissään, ja kuoli sitten itse yliannostukseen. Säälittävä ja halveksittava pari.

        Sidistä kiinnostuneiden kannattaa ehkä tutustua myös Liken julkaisemaan opukseen: Sid Vicious "Nuorena kuolemisen jalo taito". Tekijä muistaakseni joku Mark Peytress tai sinnepäin.


      • Sid Stupidos
        Mr.Bol-locks kirjoitti:

        Esim. steve Jones soitti bassot Pistolsin Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols levyllä....Sid ei osannut soittaa ja sen ainoa tekele levyllä oli surullisen kuuluisa Holiday In the Sun, jonka riffi on kopioitu the Jam. In the City:stä...että silleen.....

        Ei sekään ollut Sidin tekele!


      • kuolaavat idiootit
        Särkynyt enkeli kirjoitti:

        http://cdon.fi/elokuvat/sid_&_nancy-4177415

        siinä.

        Kuolaava idiootti ja kaukana enkelistä. Kuppainen kuolaava huora, joka antoi kaikille. paskat ja kuset housuissa. Peseytymättä viikkokausia. Molemmat haisivat kymmenen metrin päähän. Hyi helvetti mitä depiilejä.


      • kuppa ja syfilis
        Venetsian kauppias kirjoitti:

        Samoin tuo tarina kiinnostaa joitakin

        hoida lääkitys kuntoon. mitä tekemistä tällä on venetsialaisen kauppiaan kanssa, sehän on loistoteos, nää on kuppasia aivokuolleita kusipäitä, sid ja nänsy, paska haisee tänne asti...


      • dlkdlkdijdijddklk
        kuppa ja syfilis kirjoitti:

        hoida lääkitys kuntoon. mitä tekemistä tällä on venetsialaisen kauppiaan kanssa, sehän on loistoteos, nää on kuppasia aivokuolleita kusipäitä, sid ja nänsy, paska haisee tänne asti...

        sid ja nancy oli totta. romeo ja julia on pelkkää mielikuvitusta.

        sinähän tässsä olet kusipää , varmaan oot näitä amiden kusipää natseja


      • kusipääääääättt
        dlkdlkdijdijddklk kirjoitti:

        sid ja nancy oli totta. romeo ja julia on pelkkää mielikuvitusta.

        sinähän tässsä olet kusipää , varmaan oot näitä amiden kusipää natseja

        t näitä amiden kusipää natseja

        siis amiedun kusipää natseja.

        amiedu= http://www.amiedu.fi/AikuisoppijanABC/


      • destruction
        kuppa ja syfilis kirjoitti:

        hoida lääkitys kuntoon. mitä tekemistä tällä on venetsialaisen kauppiaan kanssa, sehän on loistoteos, nää on kuppasia aivokuolleita kusipäitä, sid ja nänsy, paska haisee tänne asti...

        Vaikutat ihan siltä punk dokkarin "PUNK, tauti joka ei tapa" Akupunktion rumpali/laulajalta. Haukkuu kaikkea mitä vastaan tulee? Se Sidistä tekee just legendan, siis se että hän kuoli nuorena ja jäi vähän mystiseks. Ei kaikki oo niin helppoa tässä elämässä.


      • adfhgk
        memmu kirjoitti:

        joitain ihmisiä kiehtoo sidin ja nancyn tarina vaikkei sid muita ihmisiä erikoisempi olisikaan.

        tai ehkä just siks.


    • Tuhkis
    • Mr.Ramone

      Terve! Kyseistä leffaa en ole nähnyt. Jäi kuitenkin yksi juttu mietityttämään, kun katsoin elokuvan soundtrackia tuolla imdb:ssa.

      Onko tuo elokuvassa esiintyvä Love Kills biisi sama kuin Ramonesin Animal Boylla?
      Tosin elokuvassa taisi esittäjänä olla joku tyyliin Circle Jerks.

      Mutta joo, tuossa Ramojenhan biisissä sanat menee "Sid was a punk rock king
      Nancy was a broken queen
      Their lives were so glamorous
      Sid and Nancy were a mess"

      Eli siis kyseisestä pariskunnasta kertoo tuo biisi. Ja jostain kanssa luin, että Sid itse olisi levyttänyt tuon nimisen biisin. Mutta onko kyseessä täysin sama biisi, vai onko tuo Ramonesin versio jotenkin erilainen?

      Kiitoksia, jos joku jaksaa vastata.

      • olen

        kuullut tuolta soundtrakiltä vain Joe Strummerin Love Killssin... ihan kelpo biisi


    • Punkrocker(n)

      eli gary Oldmanhan Sidiä siinä näytteli.

      Olkoonkin Sid mytti/legenda väärin perustein, kuten joku tuolla väitti niin siltikin on kiistaton totuus: tarina on osa punkin historiikkia ja Sidin merkitys siten varsin suuri.

      Mut mähän olenkin tällänen vanha musiikkifriikki ja elänyt pienen osan sitä aikaa, kun punk oli vielä voimissa............

      • mieltä

        Kyllä se jätkä oli meille 70- luvulla eläneille ja alusta asti punkkia kuunnelleille lähes Jumala.
        Soittotaito ei merkkaa mitään vaan asenne...
        Sid Vicious died for our sins.


      • lPunk Rocker

        Punk on ensisijaisesti musiikkia ja Sidin merkitys punk musiikille on täysi nolla. Sid ei soittanut yhdelläkään Pistols biisillä. Koska hän ei osannut soittaa. Nerokas Pistols kitaristi Steve Jones soittaa levylle myös bassot.


      • Punk 77-09
        mieltä kirjoitti:

        Kyllä se jätkä oli meille 70- luvulla eläneille ja alusta asti punkkia kuunnelleille lähes Jumala.
        Soittotaito ei merkkaa mitään vaan asenne...
        Sid Vicious died for our sins.

        Mulle ja kavereille Sid oli tyhmä jätkä, eikä mikään esikuva. Miten säälittävä housuunsa paskova kuolaava ääliö voi edustaa punkin asennetta. Ja vittu mitään jumalia ei ole. Sid Vicious kuoli koska se oli vaan niin tyhmä runkkari. Ja tosiaan se ei osannut soittaa.


      • Punkkari 77

        Sidin merkitys punkille on mitätön! Ehkä sorbuspunkit ihailivat sitä ei muut!


      • Ryn-Ryn
        lPunk Rocker kirjoitti:

        Punk on ensisijaisesti musiikkia ja Sidin merkitys punk musiikille on täysi nolla. Sid ei soittanut yhdelläkään Pistols biisillä. Koska hän ei osannut soittaa. Nerokas Pistols kitaristi Steve Jones soittaa levylle myös bassot.

        Musiikillisesti sen merkitys oli kyllä nolla. Nada! Imagollisesti isompi. Tuli luoneeksi ehkäpä vahingossa, ja tietämättään tietynlaisen punk-imagon: pukeutuminen, hiukset, muut releet. Itse en äijää sen kummemmin arvosta, mutta mielestäni My Way -versiointi on ihan hupaisa.


    • drugstore

      ON TEHTY JA HYVÄ LEFFA ON.

      • Löytyy kyllä

        Suomennettu versio on tai oli olemassa. Tiedän koska aikoinaan hankin sen itselleni.Olemassa oleva.. tosin paljon katsottu.


      • suususu
        Löytyy kyllä kirjoitti:

        Suomennettu versio on tai oli olemassa. Tiedän koska aikoinaan hankin sen itselleni.Olemassa oleva.. tosin paljon katsottu.

        itse omistan sid and nancy elokuvan missä on suomen tekstitykset ja takakansikin on suomeksi.pidin leffasta vaikka asioita vääristeltiikin.


      • Naaaancy
        suususu kirjoitti:

        itse omistan sid and nancy elokuvan missä on suomen tekstitykset ja takakansikin on suomeksi.pidin leffasta vaikka asioita vääristeltiikin.

        Mitä oon lukenu, niin Sidhän oli aika säälittävä hahmo, mutta Johnnyn kaverina pääsi bändiin. Ja jossen väärin muista, niin Johnny olis halunnu Jah Wobblen bassoon, mutta muut jätkät pelkäs sitä.


      • st1,2,3
        Naaaancy kirjoitti:

        Mitä oon lukenu, niin Sidhän oli aika säälittävä hahmo, mutta Johnnyn kaverina pääsi bändiin. Ja jossen väärin muista, niin Johnny olis halunnu Jah Wobblen bassoon, mutta muut jätkät pelkäs sitä.

        Sidistä tuli säälittävämpi hahmo siinä vaiheessä kun amerikkalainen bändäri ja narkkari Nancy Spungen ilmestyi maisemiin. Siitä alkoi jo ehkä hollilla ollut alamäki sidillä. Mutta toisaalta he olivat sillloin nuoria ja varmaan omasta mielestään kuolemattomia. Tässä tapauksessa vain monet asiat menivät pieleen ja vieläkin on epäselvää oliko se sekaisin oleva Nancya rakastava Sid joka hänet tappoi vai joku ulkopuolinen hahmo. Mutta kyllä Sid oli 10 vuotiaalle pojalle silloin joskus kova sana ja sex pistols se kaikki alulle paneva voima, joka jatkuu vieläkin. RIP Sid.


      • paskaa paskasta

        vääristeltyä ja romantisoitua paskaa


    • Mr.Ramone

      Niinku jotkut sanoikin aikasemmin, niin on tehty elokuva juuri tolla nimellä. Ite joskus ostin oman DVD:ni suht halvalla huuto.netistä. Ei oo suomitekstejä, mut eipä niitä tarvitakaan. En sitten tiedä et onko tota suomiteksteillä jo julkaistu... Kannattaa hommata kuitenkin.

      • Nancy Laura

        onkin kyseinen leffa, videoversiona tosin, ja suomenkielisellä textityksellä. on kyllä sellainen aarre että pois en antaisi.
        olen armoton "fani", koko tarina kiehtoo, henkilöinä sid ja nancy ovat erittäin mielenkiintoisia.
        ja nancya sympatiseeraan erityisesti, koska itsekin sairastan tautia nimeltä epävakaa persoonallisuushäiriö, mikä hyvinkin luultavasti oli myös nancylla.

        kuka tietää mistä löytäisin jotain extra materiaalia kyseisestä pariskunnasta, youtuben kaikki videopätkät ja haastikset on koluttu moneen kertaan. nancysta kertovan kirjankin omistan.

        kaikki info ja jutut heihin liittyen kiinnostaa. onko olemassa suomalaisia fanisivuja missä voisi keskustella ja kirjoitella muiden kanssa?


      • Punk Kari
        Nancy Laura kirjoitti:

        onkin kyseinen leffa, videoversiona tosin, ja suomenkielisellä textityksellä. on kyllä sellainen aarre että pois en antaisi.
        olen armoton "fani", koko tarina kiehtoo, henkilöinä sid ja nancy ovat erittäin mielenkiintoisia.
        ja nancya sympatiseeraan erityisesti, koska itsekin sairastan tautia nimeltä epävakaa persoonallisuushäiriö, mikä hyvinkin luultavasti oli myös nancylla.

        kuka tietää mistä löytäisin jotain extra materiaalia kyseisestä pariskunnasta, youtuben kaikki videopätkät ja haastikset on koluttu moneen kertaan. nancysta kertovan kirjankin omistan.

        kaikki info ja jutut heihin liittyen kiinnostaa. onko olemassa suomalaisia fanisivuja missä voisi keskustella ja kirjoitella muiden kanssa?

        Ootko itseki idiootti kuolaava nistihuora? Vai miksi moista kammotusta ihailet. Nancy tuhosi sex Pistolsin ja Sid Viciousin. Taidat olla vitun tyhmä luuseri ja hoidon tarpeessa jos ihannois jotain kuolaavaa nistiä joka ei peseytynyt ja kulki paskat ja kuset housuissa...


      • johnny johnny

        Lukekaa Johnny Rottenin kirja. Totuus tulee julki!


    • Heppis

      Kaveri tilas levykauppaäxästä, itekki oon kyseisen leffan kattonu ja tykkäsin iha. Nancy kirja kantsii lukee. Ehkä pras kirja minkä oon ikinä lukenu. Ja Sidin ja Nancyn mollaajille haluun sanoo, et onha niissä ny jotai ihailtavaa ku molemmat kuollu yli 30 vuotta sitte ja vieläki niistä puhutaan!

      • heppi seisoo

        Hitleristäkin puhutaan vielä, eikä siinäkään ollut mitään ihailtavaa. Sid oli tyhmempi kuin saapas, kuka sellaista vois pitää esikuvana?


      • hmhhh.
        heppi seisoo kirjoitti:

        Hitleristäkin puhutaan vielä, eikä siinäkään ollut mitään ihailtavaa. Sid oli tyhmempi kuin saapas, kuka sellaista vois pitää esikuvana?

        "Sid oli tyhmä jätkä, eikä mikään esikuva. Miten säälittävä housuunsa paskova kuolaava ääliö voi edustaa punkin asennetta. Ja vittu mitään jumalia ei ole. Sid Vicious kuoli koska se oli vaan niin tyhmä runkkari. Ja tosiaan se ei osannut soittaa."ei sid koskaan ollu mahtava soittaja tai mitenkään erilainen kuin muut mutta "enemmän on vähemmän" eihän johnny ramonekaan osannut juuri soitta mutta siitä tuli legenda. älkää nörtit/kateelliset/tietämättömät ihmiset itkekö, itsekkin olette varmasti tyhmiä, runkkaavia ääliöitä. ja teillä ei ole punkin aseenteesta hajuakaan. itsehhän olettekin todella anarkisteja ja punkin edustajia kun tänne komentoitte itse sid viciousta.


      • jaahasssh
        hmhhh. kirjoitti:

        "Sid oli tyhmä jätkä, eikä mikään esikuva. Miten säälittävä housuunsa paskova kuolaava ääliö voi edustaa punkin asennetta. Ja vittu mitään jumalia ei ole. Sid Vicious kuoli koska se oli vaan niin tyhmä runkkari. Ja tosiaan se ei osannut soittaa."ei sid koskaan ollu mahtava soittaja tai mitenkään erilainen kuin muut mutta "enemmän on vähemmän" eihän johnny ramonekaan osannut juuri soitta mutta siitä tuli legenda. älkää nörtit/kateelliset/tietämättömät ihmiset itkekö, itsekkin olette varmasti tyhmiä, runkkaavia ääliöitä. ja teillä ei ole punkin aseenteesta hajuakaan. itsehhän olettekin todella anarkisteja ja punkin edustajia kun tänne komentoitte itse sid viciousta.

        nancy spungen oli itse asiassa aika mielenkiintoinen henkilö/hahmo, ei pelkkä narkkari huora. lukekaa nancyn elämäkerta kirja niin saisitte vähän informaatiota asiasta!


      • Jalmari sonni
        jaahasssh kirjoitti:

        nancy spungen oli itse asiassa aika mielenkiintoinen henkilö/hahmo, ei pelkkä narkkari huora. lukekaa nancyn elämäkerta kirja niin saisitte vähän informaatiota asiasta!

        Musta tosta Nancysta on tehty vähän turhaan syntipukki joka oli vain paha, kuvottava nainen joka antoi Sid:in luisua heroiinihelvettiin, ja unohdetaan tyystin minkä hinnan hän joutui maksamaan tuttavuudestaan Sid:iin.

        No, itse en olisi varmasti hänestä pitänyt, no, en varmasti Sid:istäkään, taisi olla aika molopariskunta, kamaa ja jackassia.


      • ....
        Jalmari sonni kirjoitti:

        Musta tosta Nancysta on tehty vähän turhaan syntipukki joka oli vain paha, kuvottava nainen joka antoi Sid:in luisua heroiinihelvettiin, ja unohdetaan tyystin minkä hinnan hän joutui maksamaan tuttavuudestaan Sid:iin.

        No, itse en olisi varmasti hänestä pitänyt, no, en varmasti Sid:istäkään, taisi olla aika molopariskunta, kamaa ja jackassia.

        Kirjastosta varasin itse ainakin kyseisen elokuvan, että kannattaa sieltä mennä lainaamaan..
        Se Nancyn äidin kirjoittama kirja oli kyllä hyvä, aika järkyttävä tarina.


      • Oi dau
        .... kirjoitti:

        Kirjastosta varasin itse ainakin kyseisen elokuvan, että kannattaa sieltä mennä lainaamaan..
        Se Nancyn äidin kirjoittama kirja oli kyllä hyvä, aika järkyttävä tarina.

        Nancy oli lehmännäköinen groupie joka jakoi pillakkaa jo New Yorkissa kun se hengaili Max's KansasCity ja CBGB-klubeilla. En tajua miks kukaan on siitä kiinnostunut tai ihailee sitä. Mitä ihaltavaa on lsäkissä narkkarissa joka imee kulleja rahasta,


      • Punk Rocker -76
        hmhhh. kirjoitti:

        "Sid oli tyhmä jätkä, eikä mikään esikuva. Miten säälittävä housuunsa paskova kuolaava ääliö voi edustaa punkin asennetta. Ja vittu mitään jumalia ei ole. Sid Vicious kuoli koska se oli vaan niin tyhmä runkkari. Ja tosiaan se ei osannut soittaa."ei sid koskaan ollu mahtava soittaja tai mitenkään erilainen kuin muut mutta "enemmän on vähemmän" eihän johnny ramonekaan osannut juuri soitta mutta siitä tuli legenda. älkää nörtit/kateelliset/tietämättömät ihmiset itkekö, itsekkin olette varmasti tyhmiä, runkkaavia ääliöitä. ja teillä ei ole punkin aseenteesta hajuakaan. itsehhän olettekin todella anarkisteja ja punkin edustajia kun tänne komentoitte itse sid viciousta.

        Sid ei osannut soittaa ollenkaan. Eikä soita yhdelläkään Sex Pistols levyn biisillä. Submissionilla kuuluu jotain huminaa joka Sidin bassosta lähtöisin, mutta senkin biisin bassot soitti Steve Jones. Äläkä vedä Johnny Ramonea tähän, se oli tyylitajuinen kitaristi, joka tiesi täsmälleen miltä haluaa soittonsa kuulostavan. Siis loistava muusikko. Miksi joku kuolaava älykääpiö on joillekin punkidiooteille pyhä lehmä, josta ei saisi sanoa totuutta. Jos sulle punkin asenne on sitä, että paskoo housuunsa ja kuolaa hepopäissään tietämättömänä tämän maailman menosta niin olet kyllä todella tyhmä ja pihalla punkin asenteesta.


      • Hyi helvetti
        jaahasssh kirjoitti:

        nancy spungen oli itse asiassa aika mielenkiintoinen henkilö/hahmo, ei pelkkä narkkari huora. lukekaa nancyn elämäkerta kirja niin saisitte vähän informaatiota asiasta!

        Jos housuunsa paskova kuolaava nistihuoraidiootti on on mielenkiintoinen niin siitä vaan. Haluaisit varmaan itsellesikin jonkun kuppaisen lehmän näköisen läskin spurguhuoran tyttöystäväksesi.


      • Punk Forever
        .... kirjoitti:

        Kirjastosta varasin itse ainakin kyseisen elokuvan, että kannattaa sieltä mennä lainaamaan..
        Se Nancyn äidin kirjoittama kirja oli kyllä hyvä, aika järkyttävä tarina.

        Nistihuoran kirjoittama kirja nistihuorasta. Sidin äiti oli kans nistihuora. Ihaillaan vaan jotain kuppaisia kuset ja paskat housuissa kuolaavia heroiiniriippuvaisia aivosoluttomia typeryksiä.
        Onneksi niillä ei oikeasti ollut mitään merkitystä punkin kannalta, eikä varsinkaan punkmusiikin kanssa.
        Punk on musiikkia jota parhaimmillaan tekivät todella musiikillisesti nerokkaat ja lahjakkaat ja älykkäät ihmiset. Sex Pistols, the Clash, Ramones, the Saints, Stranglers, Blondie, Iggy & the Stooges....


      • Pretie
        Hyi helvetti kirjoitti:

        Jos housuunsa paskova kuolaava nistihuoraidiootti on on mielenkiintoinen niin siitä vaan. Haluaisit varmaan itsellesikin jonkun kuppaisen lehmän näköisen läskin spurguhuoran tyttöystäväksesi.

        Teette Nancystä ihan turhaan syntipukkia Sidin kuolemaan tai Sex Pistolsin hajoamiseen. Sid oli itse hyvää vauhtia tuhoamassa omaa elämäänsä jo ennen Nancyä. Sidin loppu olisi varmasti ollut aivan samanlainen olivat he sitten tavanneet Nancyn kanssa tai eivät. Sitäpaitsi Nancy oli sairas - skitsofreniaa kun ei vielä tuolloin tunnettu eikä myöskään siis todettu. Valitettavasti se vaan on helpompaa vihata Nancy Spungenia ja syyttää tätä kaikesta, kuin yrittää ymmärtää asiaa eri kannalta. Lukekaa Deborah Spungenin kirjoittama "And I Don't Want To Live This Life", ja... ymmärtäkää.


      • vihaan pikkulintuja
        Punk Rocker -76 kirjoitti:

        Sid ei osannut soittaa ollenkaan. Eikä soita yhdelläkään Sex Pistols levyn biisillä. Submissionilla kuuluu jotain huminaa joka Sidin bassosta lähtöisin, mutta senkin biisin bassot soitti Steve Jones. Äläkä vedä Johnny Ramonea tähän, se oli tyylitajuinen kitaristi, joka tiesi täsmälleen miltä haluaa soittonsa kuulostavan. Siis loistava muusikko. Miksi joku kuolaava älykääpiö on joillekin punkidiooteille pyhä lehmä, josta ei saisi sanoa totuutta. Jos sulle punkin asenne on sitä, että paskoo housuunsa ja kuolaa hepopäissään tietämättömänä tämän maailman menosta niin olet kyllä todella tyhmä ja pihalla punkin asenteesta.

        Te nykypunkit (ei kaikki) ootte säälittäviä runkkareita, ettekä tiijä vittu mistään mitään jotain vitun pappabetaalarperäkammarin poikia, studiossakin otatte uusiks kun tulee piisiin vähän "pörinää" voi vittu, nykypäivää ja hyvää ötyä AARGH X(


      • big O
        Pretie kirjoitti:

        Teette Nancystä ihan turhaan syntipukkia Sidin kuolemaan tai Sex Pistolsin hajoamiseen. Sid oli itse hyvää vauhtia tuhoamassa omaa elämäänsä jo ennen Nancyä. Sidin loppu olisi varmasti ollut aivan samanlainen olivat he sitten tavanneet Nancyn kanssa tai eivät. Sitäpaitsi Nancy oli sairas - skitsofreniaa kun ei vielä tuolloin tunnettu eikä myöskään siis todettu. Valitettavasti se vaan on helpompaa vihata Nancy Spungenia ja syyttää tätä kaikesta, kuin yrittää ymmärtää asiaa eri kannalta. Lukekaa Deborah Spungenin kirjoittama "And I Don't Want To Live This Life", ja... ymmärtäkää.

        Skitsofrenia (jakomielitauti) on kyllä tunnettu 70-luvulla, ja paljon aiemmin. Kyseessä vähintään 6 kuukautta kestänyt vakava psykoottinen häiriö. Perinnöllisyyden ja sikiöaikana vaikuttaneiden seikkojen lisäksi myös kasvatus, perhe- ja työympäristö ovat tärkeitä tekijöitä skitsofrenian synnyssä. Nyk. skitsofreniaa ei pidetä yhtenäisenä sairautena, vaan pikemminkin ryhmänä samantapaisia häiriötiloja, joiden syyt saattavat vaihdella.


      • PiiPaaPiiii...
        vihaan pikkulintuja kirjoitti:

        Te nykypunkit (ei kaikki) ootte säälittäviä runkkareita, ettekä tiijä vittu mistään mitään jotain vitun pappabetaalarperäkammarin poikia, studiossakin otatte uusiks kun tulee piisiin vähän "pörinää" voi vittu, nykypäivää ja hyvää ötyä AARGH X(

        Kummalla olet saattanut itsesi tuohon tilaan: sopalla vai erikeepperillä?


      • vihaan eri keeperiä
        PiiPaaPiiii... kirjoitti:

        Kummalla olet saattanut itsesi tuohon tilaan: sopalla vai erikeepperillä?

        Sorbus oli pahaa, erikiipperillä oon liimannu joskus jotain. Tähän tilaan mut on saattanut elämä.


      • Irmeli Suur-Salosta
        vihaan eri keeperiä kirjoitti:

        Sorbus oli pahaa, erikiipperillä oon liimannu joskus jotain. Tähän tilaan mut on saattanut elämä.

        ...että elämä on parasta huumetta.


      • Raiski2
        Irmeli Suur-Salosta kirjoitti:

        ...että elämä on parasta huumetta.

        Minusta se elokuva ja tarina on upea ja koskettavin rakkaustarina ikinä. Sid & Nancy ehkä olivat paskahousuja ja joskus idiootteja. Mutta jos ette yhtään osaa ajatella että tässähän ON pyritty kuvaamaan surullista, epäonnista rakkautta realistisella tavalla ajan mukaan. Mitään Titaniciahan tässä ei yritetty tehdä! Juurihan se siinä elokuvassa on upeaa ,että huumehöyryt ja sielukas rakkaus tekevät ristiriitoja. Tässä elokuvassa ei ole hyviksiä ja pahiksia.
        Yrittäkää tajuta että elokuva yrittää esittää epätoivoisten ihmisten tarinaa, jotka rakastavat toisiaan realistisesti. Epätasapainoista elämää.
        Niinkuin Nancyn äiti kertoi kirjassansa, Nancy oli onnellinen ja äidinvaistoinen Sidin kanssa. Ja Sid selvästikkin katui todennäköistä murhaa. (Joka todennäköisesti oli tuskissaan elävän Nancyn pyytö.)
        Älkää nähkö asioita niin sokeasti, vaan yrittäkää ajatella henkilöiden motiiveja ja senhetkistä tilaa.
        Hankkikaa runkut aivot, ja perehtykää vitun asioihin. Molemmat oli punkkareita, jos tajuatte sen aidosta aatteesta yhtään mitään uskon ,että ymmärrätte vähänkään tätä elokuvaa.


      • Irmeli Suur-Salosta
        Raiski2 kirjoitti:

        Minusta se elokuva ja tarina on upea ja koskettavin rakkaustarina ikinä. Sid & Nancy ehkä olivat paskahousuja ja joskus idiootteja. Mutta jos ette yhtään osaa ajatella että tässähän ON pyritty kuvaamaan surullista, epäonnista rakkautta realistisella tavalla ajan mukaan. Mitään Titaniciahan tässä ei yritetty tehdä! Juurihan se siinä elokuvassa on upeaa ,että huumehöyryt ja sielukas rakkaus tekevät ristiriitoja. Tässä elokuvassa ei ole hyviksiä ja pahiksia.
        Yrittäkää tajuta että elokuva yrittää esittää epätoivoisten ihmisten tarinaa, jotka rakastavat toisiaan realistisesti. Epätasapainoista elämää.
        Niinkuin Nancyn äiti kertoi kirjassansa, Nancy oli onnellinen ja äidinvaistoinen Sidin kanssa. Ja Sid selvästikkin katui todennäköistä murhaa. (Joka todennäköisesti oli tuskissaan elävän Nancyn pyytö.)
        Älkää nähkö asioita niin sokeasti, vaan yrittäkää ajatella henkilöiden motiiveja ja senhetkistä tilaa.
        Hankkikaa runkut aivot, ja perehtykää vitun asioihin. Molemmat oli punkkareita, jos tajuatte sen aidosta aatteesta yhtään mitään uskon ,että ymmärrätte vähänkään tätä elokuvaa.

        "tässähän ON pyritty kuvaamaan surullista, epäonnista rakkautta realistisella tavalla ajan mukaan. -- Juurihan se siinä elokuvassa on upeaa ,että huumehöyryt ja sielukas rakkaus tekevät ristiriitoja."

        Nimenomaan, mutta kun siinä pyrkimyksessä on melkeinpä epäonnistuttu. Tarinassa on paljon potentiaalia, mutta elokuvassa on jotenkin laimea toteutus. Sellaista "naamiaismeininkiä". Peruukit päähän & leikitään vähän Sidiä ja Nancyä. Ihan kiva leffa lähinnä vain sen kirjan eli "pohjan" takia. Saisiko leffasta mitään fiiliksiä jos ei olisi lukenut kirjaa?

        Leffa saisi olla karumpi... Sitä se kai yrittää ollakin, mutta mun mielestä kyseisessä tarinassa "karuutta" ei voisi olla liikaa... Ei pari katu-uskottavasti lavastettua kohtausta riitä.

        Toisaalta olen nähnyt sen vain kerran eli saatan muistaa väärin!! Ja minä en tiedä leffoista mitään!! En ole nähnyt edes sitä Titanicia.


      • antimymmeli
        heppi seisoo kirjoitti:

        Hitleristäkin puhutaan vielä, eikä siinäkään ollut mitään ihailtavaa. Sid oli tyhmempi kuin saapas, kuka sellaista vois pitää esikuvana?

        Etkai tosissasi vertaa Sidiä Hitleriin? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe