Digiviritin/kovalevy/tallentava DVD

jeahh

Löytyykö kyseistä yhdistelmä laitetta Suomen markkinoilta, siis: Digiviritin/kovalevy/tallentava DVD??

11

16570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putkinotko

      ...pikkuhiljaa alkaa markkioilta löytyä. Seuraa mainoksia !

    • merkki löytyy

      Tuollaisia on ainakin jo myynnissä:
      Lg Dbrh198 Lg Dbrh190
      Samsung DVD-SH830
      VISION VDT7070
      Pioneer DVR-540HX-S
      Philips DVDR7250H

      Huono puoli noissa on, että Ylen tekstitysten toiminta on vähän heikkoa ja hinta n.600€

      Kohta tulossa:
      Panasonic DMR-EX95VEGS
      Medion (sama kuin tuo Vision ??)

      • 123

      • paikkansa
        123 kirjoitti:

        http://nordic.lge.com/fi/proddivergent.do?categoryId=0308&modelCategoryId=&parentId=03

        LG on menestynyt hyvin alan testeissä ja ainakin
        omat kokemukset ko.merkistä ovat hyviä.
        Tuosta Dbrh198 mallista löytyy myös tuo HDMI-liitäntä, joka parantaa myös hieman dvd kuvan laatua.

        Pitääkö tuo tekstitys juttu todellakin paikkansa?

        Tekstitys ei toimi. Päivitys on kuulemma tulossa tai oikeastaan piti jo tulla, mutta ei vaan kuulu, viimeisin arvio on 6 viikon päästä :(


      • LadyFantasy

        Pioneer dvr-540hx-s:llä ylen teksitykset toimivat moitteetta. Mutta puutteitakin on, mm. hdmi puuttuu jne.


      • digiTV jäbä

      • onko tekniikka jäljessä tar...

        Tietääkö kukaan löytyykö kovalevy/dvd/digiboxiversioita joka sopii kaapeliverkkoon ja mielellään hdmi liitännällä?


      • jurppii
        LadyFantasy kirjoitti:

        Pioneer dvr-540hx-s:llä ylen teksitykset toimivat moitteetta. Mutta puutteitakin on, mm. hdmi puuttuu jne.

        puuttuuko kaikilta ca-moduuli, eli onko se lisälaite joka pitää ostaa erikseen??
        txt-tv ei toimi vaikka myyjät lupailivat että tuhannen sivun txt-tv löytyy..
        ohjekirja on tavalliselle tallaajalle aivan liian sekava.
        kehut tulevat myöhemmin jos ollenkaan..


    • Onpa noita, esim Philipsillä. Laitteet ovat hinnoissaan enkä oikein suosittele ko. laitetta (mm. kopiointi DVD:ltä kovalevylle ei onnistu). Noissa laitteissa ei myöskään voi tallentaa kahta kanavaa yhtäaikaa.

    • hyvä peli

      Itse ostin Lidlistä Targa DRH-5200x:n jossa 160Gt kiintolevy ja tallentaa kaikille DVD-levyille myös DL:lle. Ja toistaa divx:t ja Xvidit teksteineen... Ja hinta oli 269€. Hyvin on kelvannut erin merkkiset DVD-RW:t. 3 vuoden takuu.

      • digiTV mies

        loppuu elokuu 2007 analooginen viritin toiminta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe