Hei. Kannattaako perushuollon yhteydessä vaihtaa myös kytkinnesteet? Onko Hyötyä ja jos on niin millaista??? Kiitos! :)
KYTKIMEEN
7
1087
Vastaukset
- hajoo
ennen ja silloin vaihto ajankohtainen tark. riittää.
- nesteet
ovat hirveän tummat, ne ovat sitoneet kosteutta itseensä ja ovat vaihtokunnossa. kosteutta imeneet nesteet ruostuttavat järjestelmän osia sisältä käsin.
mutta jos ovat kirkkaat, niin ei huolta. - autoissa
Sama säiliö jarrulle ja kytkimelle eli sama neste käyttää kumpaakin ja tällöin kannattaa vaihtaa myös tämäkin eli ilmata sekin reitti ja jos olisi omalla säiliöllä olevakin niin kannattaako tuossakaan säästää, maksimissaan pari desiä menee ainetta ja helpompi vaihtaa neste kun uusia tiivisteitä/ työsylinteriä.
samaa huuhaata.
Mikä ihme se on, kun ei järki sano mitään vaan pitää toistaa papukaijana jarrunestekauppiaitten mantraa?
Tosiasiahan on, ettei niitä tarvii erikseen vaihtaa. Kyllä ne vaihtuu normaaleissa remonteissa sitten, kun auto tulee riittävän vanhaksi. Silloinkin vanhat nesteet ovat vielä ihan OK, ellei ole tiivisteistä tullutta kumipölyä joukossa.
Ajatelkaa omilla aivoillanne ja tutustukaa jarrujen ja kytkimen toimintaperiaatteeseen, niin asian pitäisi kirkastua teillekin.- sustas sammakko
sitroen kirjoitti:
samaa huuhaata.
Mikä ihme se on, kun ei järki sano mitään vaan pitää toistaa papukaijana jarrunestekauppiaitten mantraa?
Tosiasiahan on, ettei niitä tarvii erikseen vaihtaa. Kyllä ne vaihtuu normaaleissa remonteissa sitten, kun auto tulee riittävän vanhaksi. Silloinkin vanhat nesteet ovat vielä ihan OK, ellei ole tiivisteistä tullutta kumipölyä joukossa.
Ajatelkaa omilla aivoillanne ja tutustukaa jarrujen ja kytkimen toimintaperiaatteeseen, niin asian pitäisi kirkastua teillekin.No niin.
Tosiasiahan on, ettei niitä tarvii erikseen vaihtaa. Kyllä ne vaihtuu normaaleissa remonteissa sitten, kun auto tulee riittävän vanhaksi.
Ettei vaan se vaihtamattomuus aiheuttaisi noita normaaleja remonteja? sustas sammakko kirjoitti:
No niin.
Tosiasiahan on, ettei niitä tarvii erikseen vaihtaa. Kyllä ne vaihtuu normaaleissa remonteissa sitten, kun auto tulee riittävän vanhaksi.
Ettei vaan se vaihtamattomuus aiheuttaisi noita normaaleja remonteja?vaihtamattomuus noita remontteja, vaan pölynsuojakumien ohi päässyt kosteus ja suola. Tarkastelepas tarkemmin niitä osia, kun seuraavan kerran teet remonttia, niin toteat saman.
Ei se ruoste ole sillä alueella, minne jarruneste pääsee vaan sillä, minne se ei pääse.
Ja jarrunestesäiliöissä on ollut jo ainakin 20 v muovipalje kannen alla sitä varten, ettei neste pääse imemään kosteutta ilmasta. Näin ainakin Ranskan Rapeiksi sanotuissa.
- pikavinkki
katsokaa ajoneuvon ohjekirjasta sieltä saa parhaan tiedon,minkä nesteessä voittaa sen korjauskuluissa menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561328
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu571201Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin78823- 51817
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795