Hei kaikki excel nerot! Minulla on yksi ongelma joka vaivaa minua suunnattomasti ja se liittyy tähän intersect metodiin. Kuvitellaan että A-columnissa on päivämääriä.. esim A2 = 1.9.2006, A3 = 2.9.2006, A4= 3.9.2006 jne.. sitten esimerkiksi C-columnissa on C1:ssa teksti MYYNNIT. Nyt haluaisin päästä esim C1:n ja A3:n risteykseen.. siis sillä tavalla että se valitsin menee niiden risteykseen. Olen yrittänyt jotain tälläistä: Intersect.Range(("C1"), Range("A3")).Select -lausetta mutta ei toimi niin ei toimi.. nyyh! voisiko joku kertoa että miten minä pääsen esimerkiksi näiden kahden solujen risteykseen?
Intersect ongelma
guugu
1
216
Vastaukset
koska eihän C1 ja A3 leikkaa toisiaan!
Koska ei ole tietoa miten haet solun A sarakkeesta niin en voi neuvoa enempää
tolla pääset eteenpäin muutat vain koodissa
Cells(Range("A3").Row, 3) Range("A3").Row tarvittavaksi A sarakkeen solun rivinumeroksi
moduuliin...
Sub Leikkaus()
Dim x As Range
Sheets("Taul1").Activate
Set x = Application.Intersect(Range("C:C"), Cells(Range("A3").Row, 3))
If x Is Nothing Then
MsgBox "Alueet eivät leikkaa"
Else
x.Select
End If
End Sub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982