Tylsät miehet

Keski-ikäinen nainen

Tylsä mies on tarkka raha-asioistaan, ei hanki mitään mielenjohteesta, ei lähde mihinkään noin vain, on tarkka autostaan, talostaan, veneestään ja mökistään. Tekee työtä tunnollisesti, käy lenkillä. Ei kokeile mitään uutta, ei tutustu mihinkään uuteen, on hiukan rasistinen, koska maailmankuva on niin suppea, sentään käy etelässä ja thaimaassa silloin tällöin perheen kanssa. Tylsä mies katsoo penkkiurheilua.
Hiukset on lyhyet ja vaatetus mahdollisemman vähän massasta erottuvaa. Tylsä mies puhuu töistään ja tv ohjelmista, urheilusta ja politiikasta. Seksiä harrastetaan vain sängyssä yöllä. Ja sellaisen kanssa nainenkin tylsistyy.

33

3075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bird

Tämä täsmää niin täysin mun mieheen.

• myöskin

watun negatiivinen..ja sitä pitää houkutella seksiin.

• ikävää..

Tosi ikävää.

• tavallisen

suomalaisen miehen joita mahtuu 13 tusinaan. Tavallinen reiska jota ei seinätapetista erota pirukaan. Mikä niistä tekee semmosia...? Ej ymmärrä...

• hhhk.

Nehän ne miehet yrittävät muuttaa sellaisiksi kuin haluavat ja tulos on kuitenkin sellainen, mitä kumpikaan ei halua.

Itsekin toipumassa pitkästä suhteesta, jossa mikään ei mennyt oikein ellei tehty juuri täsmälleen niinkuin hän haluaa. Eikä se silloinkaan aina mennyt tarpeeksi oikein: "Sun pitää tietää mitä mä haluan, vaikken mä sano".
        Rakkaus ei loppunut, mutta haulikko alkoi näyttää niin otsaani sopivalta, että oli pakko tehdä jotain.

• hoihoi!

Tuollainen mies, jos on vielä rehellinen, luotettava, kiltti mutta jämäkkä, ei alkoholiongelmainen, ei väkivaltainen, oikeudenmukainen jne. on tässä nykymaailman menossa turvallinen ja loppujen lopuksi kullanarvoinen kumppani. Miksi naiset hakee jännitystä elämään? Miksei tavallinen perusmies käy? Sitten myöhemmällä iällä näitä ominaisuuksia arvostetaan, nuorempana ei yhtään ja tuloksena on väkivaltaa, eroja yms, joita yllä kuvailemani miehen kanssa ei pitäisi tulla, koska nuo luonteenpiirteet on kaikki hyveitä. On ihmisiä, varsinkin julkkiksia, joista naiset näkee märkiä unia, mutta jotka kuitenkin eroavat jossain välissä, alkoholi alkaa viedä, väkivaltaa, homoja osa komeista miehistä...pinnalta kuitenkin niin vetäviä ja julkisuuden kätten taputuksista eläviä. Tavallinen mies on kuin autona toyota corolla, persoonaton, tavallinen mutta luotettava ja toimiva...turvallinen valinta, jolla on käyttöarvoa vielä vanhanakin. Miettikään naiset!!!Nuorena haluaa menoa ja melskettä mutta jos aikoo olla aviossa hautaan asti saman kanssa, niin ne hyveet korostuu ja tulee kullanarvoisiksi vuosikymmenien myötä...Ajatelkaa pitemmällä tähtäimellä.

• tähän väliin

tojotalla ei oo mitää arvoa vanhana, eikä uutena, eikä luotettavuus tai muu hyve poista sitä, että välillä voisi elääkkin, tehdä jotain kivaa hauskaa jotain uutta, millon ite veit kumppanisi vaikkapa johonkin uuteen ruokaravintolaan, milloin viimeks nukuit teltassa, millon viimeks rakastelitte vaik eteisen lattialla ilman saunailtaa? Pieniä spontaneja tekoja, jos mies ei halua tylsistyä, miksei hän näytä sitä muuten ku ryyppäämällä?

• renttaalista
        tähän väliin kirjoitti:

tojotalla ei oo mitää arvoa vanhana, eikä uutena, eikä luotettavuus tai muu hyve poista sitä, että välillä voisi elääkkin, tehdä jotain kivaa hauskaa jotain uutta, millon ite veit kumppanisi vaikkapa johonkin uuteen ruokaravintolaan, milloin viimeks nukuit teltassa, millon viimeks rakastelitte vaik eteisen lattialla ilman saunailtaa? Pieniä spontaneja tekoja, jos mies ei halua tylsistyä, miksei hän näytä sitä muuten ku ryyppäämällä?

Ok, toyota on tylsä eli vuokrataan kerran vuodessa se bemarin M-sarjalainen ja kaahataan kuin mielipuoli (eli käydään pettämässä ja hankitaan salasuhde)

• nuorenavitsaväännettävä

Nuorena haluaa, että nainen on mahdollisimman kaunis, mutta ei sillä mitään pitkäkestoista onnellista avioliittoa rakenneta.
        Nuoret miehet eivät arvosta juuri ollenkan sisäistä kauneutta, vain pinnallisia arvoja.

• ainakin minun mieleen

Olen sinkku ja ainakin minä haluaisin juuri tuon, turvallisen "tylsän" miehen. Rakastaisin,hellisin, tutustuisin miehen sisimpään. Kiitos, mulle kyllä kelpaa.

• yleistä-
        tähän väliin kirjoitti:

no, ehdottakaa naiset panoa eteisessä tai jossain. Pyytäkää miestä joskus, että mennäänkö ravintolaan yms. Olen tylsä tavallaan mutta kyllä pienet s-elämää piristävät ovat välillä mukavia. Ravintolassa käynti on myös tuttua. Ei tylsä tarkoita sitä, että kaikki elämä on tylsää ja samaa. Jokainen on yksilö. Jos ei kelpaa, eroa.

• coro
        tähän väliin kirjoitti:

Toyotalla on vanhanakin KÄYTTÖarvoa. Hyvä yksilö on vanhanakin toimiva ja siihen voi luottaa. Mies joka pitää itsestään ja omaisuudestaan huolta ei ole huono asia. Tuo toyota on vertaus, kyse tässä ei ollu autoista.

• dosentti-x

Miksi naiset haluavat sen velkaantuneen, raha-asioita hallitsemattoman ryyppyrentun? Miksi naiset ovat järjettömiä? Onko nainen jäänyt evoluution kehityksessä jälkeen?

• YogaYin

Menit nyt ääripäästä toiseen. Näiden välille mahtuu kokonainen kirjo ihan toisenlaisia miehiä kuin nämä 2 ääripääesimerkkiä; Tahvo Tavallinen ja Reijo Renttu.

Ei kaikki naiset ole järjettömiä, höh. Ei kaikki miehetkään.

• (ex)Veijari-77

Rasismia lukuunottamatta tuollainen mieshän on lievästä konservatiivisuudestaan huolimati pitkälti naisten tavoittelema tapaus maailmalla. Jos näkemyksesi todella edustaa suominaisen ajatusmaailmaa, niin ei voi kuin ihmetellä. Ahkeruus ja säästäväisyys sekä työn teko on tosimiehenä olemisen selkäranka. Politiikasta, historiasta yms. sivistyneistä aiheista puhuminen on valttikortti monen aidosti sivistyneen ja koulutetun neidin kanssa maailmalla. Urheilu tietty miesten juttuja enempi. Miehillä yleensä kun on tuo aamustondari, niin tuskin pelkästään yöllä sekstaillaan, ainakaan viikonloppuisin?

Onko se mielenkiintoinen mies sitten velkaantunut, lenkillä käymätön, työtön luuserirenttu joka pyrkii olemaan muodikas ja erottumaan massasta ja seikkailemaan mahd. monissa eri maissa (kenties liftaamalla tai isin rahoilla).

• man---

perheen ( tylsän vaimon) kanssa tylsistyy. Niinkuin huomaat löytyy paljon ei tylsiäkin miehiä. Ei tylsä mies osaa pitää hauskaa, käy välillä vieraissa että elämän vire säilyy yllä jne.

• sporttimies

No se on kyllä tylsyyden huipentuma.

• Tylsyys on siitä valittajan...

Kerronko jotain ? Sinä se tylsä taidat olla...Turha valittaa tylsistä miehistä, yritä löytää siitä miehestä ne ihanat puolet - jos et niitä löydä/ saa esille - olet sinä se tylsimys.

Tykkään miehistä, juuri tuollaisista tavallisista, sinun mukaan "tylsistä" miehistä ja jokaisessa ihmisessä on jotakin omaa, jota on haasteellista etsiä.

Keski-ikäinen nainen valittaa miehen tylsyydestä. Olen nainen itsekin. Sinulla taitaa olla melko tyhjä pääkoppa. Säälin sinua.

• aktiiviseksi

Nämä "tylsät" miehet ovat ihanan luotettavia ja vakaista. Ja niistä saa kouluttamalla ihan mukavia :-) Täytyy vaan itsekin tehdä sen eteen töitä eikä jäädä odottelemaan, että se tylsä mies tekee kaikki aloitteet. Hän kyllä lähtee mukaan, kun saa virikettä ja potkua persuksiin...

Ei kun hihat heilumaan!

• en ole pelle

Vai on tylsää? Miehen pitäisi pukea pelleasu päälle ja naurattaa naista vähintään kaksi tuntia päivää kohden? Neiti vain makaisi sohvalla ja odottaisi hauskuutusta? Mene sirkukseen, siellä on sinulle ammattinarreja, kukaan ei kyllä kotipelleksesi rupea.

• Keski-ikäinen nainen

Kun seurusteluaikana parikymmentä vuotta sitten mietittiin mitä KIVAA tehtäisiin lauantaina, niin nykyisin tylsä mies istuu oluensa kanssa tai ilman sitä katsomassa joka lauantaista matsia joltain satelliittikanavalta. Hän olettaa että vaimo sillävälin siivoaa, käy ostoksilla, leipoo ja laittaa ruuan tms. Illalla saunotaan ja mennään sitten peitonalle miettimään, pitäskö vai ei, jaksasko vai tai viittiskös vai ei sekstata.
      Kun vaimo ehdottaa, että mennään vaikka ravintolaan syömään, sitten vaan ihan maisema-ajelulle ja illalla voitas saunoa piiitkään, juoda vaikka alkoholitonta kuplivaa, tms, mies heti keksii, ettei ole varaa (muista sähkölasku)
      tv;tä tulee vuoden tärkein peli, tai vaa yxinkertasesti kuka ny tavallisena vkl samppanjaa juo..
      Ei tarvitse ola RENTTU PETTÄJÄ, vaikka tekeekin joskus jotain ei niin tavallista, ei maailma kaadu, vaikka jonkun laskun eräpäivä ylittyy päivällä, tai ei tiedä viimesiä matsin tuloksia. Tai seksi ei suju vanhan kaavan mukaan
      Ja tottakai naisen pitää myös olla luova, halusin vain keskustelua siitä, miksi mies kerran kaavoihin kangistuneena luulee kaikkea erilaista heti paheeksi?
      Auton merkillä ei ole väliä.

• tylsä kesk.ikäinen

kun et älyä jakaa kpl:tta.

• Tylsästäkin tykkäisin

Jätä tuo tylsä mies ja katso miten suu sitten pannaan...oiskohan elämäsi sen parempaa.
        Mua ei haittaisi yhtään vaikka tylsä mies katsoisi taivaskanavalta lätkää, katsoisin mielelläni itsekin. Tai sitten järjestäisin omaa menoa, eiköhän se mies jossain vaiheessa huomaisi että olen poissa.
        Ja tuo seksi,vain yöllä...tee sinä aloite...ota vaikka ensi alkuun suihin mieheltäsi siinä sohvalla.
        Itse olet leikkiin ryhtynyt, yritä nyt leikistä pois. Sinusta itsestäsi kaikki on kiinni !

• Mies39

Minulle ainakin tylsyys takaa sen, että saan olla jatkossakin tylsä häiritsemättä sillä ketään naispuolista :)

• on..

Itse olen ottanut sen kannan, etten edes ala omaa tylsyyttäni muille tyrkyttämään, vaan kestän sen yksin niin kuin mies. Ei siitä sen kummempia.

• Miltä kanavalta näytettään penkkiurheilua???
      *LOL*

• Sellaiseen miehen kuitenki ihastutaan juuri sellaisena kuin se on. Ei naiset pidä muunlaisesta jännityksestä kuin turvallisesta ja kontrolloidusta.

Ei kukaan tykkää siitä että joutuu velkasaneeraukseen tai saa luottotietoihin merkinnän. Siitä syntyy hirveä haloo jos toteuttaa kilpailuviettiään ajamalla rallia ja työntää 50-100% tuloistaan siihen. Usko pois penkkiurheilu on aina aktiivista harraste urheilijaa parempi vaihtoehto.

Farkut ja gollecepaita on vaan hyvä vaihtoehto, ja miehille ei yksilöllisiä vaatteita ees tehdä. Aina sitä peruskamaa. Naisille se on vähän erijuttu. Löytyy katalogeja katalogien perään, mut entä miehille. on vaan housuja ja paitoja.

Puheen aiheet miehillä toki on ne mistä ne tietää ja ne mikä niitä kiinnostaa. Ei minua ainakaan kiinnosta se että naapurit on riidelly siitä ja siitä ja ne on eronnu koska se ja se petti sitä ja sitä. Pysytään vaarattomilla vesillä kun puhutaan yleisistä asioista.

EI sitten pidä olla sellaisen kanssa. Minut muutettiin. Mulle kävi näin. Pelasin lätkää, soitin bändissä, harrastin vaellusta ja nyrkkeilin. Ja muuten maksoin kaiken ihan ite. Eli olin siis koko ajan menossa. Sit hommasin tyttökaverin tai siis se hommas minut. ALuksi piti alkaa varaamaan aikaa myös sille joten piti luopuu jostain, no ekaks jäi luonnossa liikkuminen, metsästykset ja kalastukset. Ei riittäny. No sit tuli kesä ja lätkäkausi loppu ja menin töihin. Aattelin että saan hommattua itelleni uudemman auton ja kitaran, mut eipä käynykkään päinsä, piti varata lisää aikaa tyttökaverille. Siis kakkosduuni (ja samalla uudempi auto sai jäädä) Kesän soittelin sitten kitaraa, kunnes kultaseni keksii että mennäänpäs käymää espanjassa, ja koska hänellä ei ole varaa kuin lentolippuun niin mie loppupelissä kustansin kaiken. (no se siitä kitarasta sitten) Tuli syksy ja yllättäen rahaa ei ollukkaan ostaa autoa ja kitaraa. Emäntä ihmettelee että mitenkäs se silleen. Ei siellä espanjassa muistettu sitä kuka ne viulut maksokaan.

No seuraavana syksynä sit alko taas koulu ja oli otettava viikonloppuduuni että saa pärjää ees jotenki ilman lainoja. Mut sitpä ei ollukaan aikaa enää lätkälle ja kun kerta mursin kylkiluuni niin se oli sitten sopiva tekosyy lopettaa sekin ja lyödä hokkarit naulaan. Vähän aikaa taas jaksoi ihan hyvin mut käydä viitenä päivänä viikossa koulussa ja olla viikonloput töissä ja sen ohella huolehtia se kuuluisa "oma osuus" kotitöistä sekä treenata bändissä ja pitää jonkimoista kuntoa yllä. Alko olla takki tyhjä. Piti lopettaa bändissä soittaminen kun keikat vei niin paljon energiaa että ei jaksanu mitään muuta kuin maata kotona. Vähän tämän jälkeen rakkaani totesi että minä olen muuttunu niin paljon että ei enää tunne minua ja ehkä on parempi erota.

Asiapa kunnossa. Minustaki oli tehty se tylsimys. Karsimalla haaveet yksikerrallaan pois. Oli totta että en minä voi väittää ettei hän olisi tukenut minua jos halusin urheilijaksi. Tottakai minä sain treenata ja pelata, mut kyllähän nyt yhdet treenit voit jättää väliin siksi että toinen kaipaa huomiota.... joka sitten oli kerran viikkoon. Kyllä sie saat soittaa keikkoja, mut muista että meidän pitää mennä käymään siellä ja siellä ja mie haluun nähdä sukulaiset sillon ja sillon. Musta tehtiin tylsimys. Aivan tavallinen peruskaveri.

Jokainen on nuori aikanaan, mulle jäi vielä onneks aikaa harrastaa noita, mut ei huipulle pääse jos siihen ei oo valmis sijoittamaan kaikkea. Sillon joutuu luopumaan jostain tärkeestä ja kun se intohimo katoaa niin sitä väkisinki tylsistyy.

• Särö

... millainen mies antaa naisen (tai ylipäänsä kenenkään) pompottaa itseään kuvailemallasi tavalla? Itse en luopuisi yksistäkään treeneistäni jonkun huomionkipeän despootin vuoksi. Saisi ämmä lähteä kävelemään samantien, jos moista edes ajattelisi. Tosimies pärjää mainiosti yksinkin.

Olen ihan vierestä päässyt todistamaan tapausta, jossa mies alistui alusta alkaen tossun alle vikisemään. Kun pari sitten pääsi tuohon surullisenkuuluisaan keski-ikään, niin eikös vaimo alkanut etsiä tylsän puolisonsa vastineeksi "seikkailua" toisaalta. Erohan siitä sitten tietysti tuli (kuten jo vuosikaudet aikaisemmin arvasin), ja mies tuntuu vieläkin olevan hakoteillä kuin joku epätoivoinen teini-ikäinen. Melkein sääliksi käy.

Ryhdistäytykää, toverit hyvät!

• sinulle :)

*DUMP THAT BITCH!*

• Saman kokenut ja nähnyt

Noin se näyttäisi menevän monessa parisuhteessa....

• Karoliina
        Saman kokenut ja nähnyt kirjoitti:

Noin se näyttäisi menevän monessa parisuhteessa....

Mullakin taitaa olla keski-ikäinen tylsähkö mies. Käy töissä, on ahkera ja korkeasti koulutettu. Ei tee hetken mielijohteesta mitään. Tykkää olla kanssani kaksistaan (ja lasten kanssa) kotona. Tekee mielellään ruokaa mutta ei ymmärrä ettei koti pysi siistinä itsestään.

Juo kaljaa ja katlläreitä, katsoo urheilua. Urheilee itsekin. Ei koskaan yllätä lahjoilla, matkoilla tai tee mkitään poikkeavaa. Mutta pitää sanansa, on luotettava ja uskollinen ja kaiken lisäksi komea ja hyväkuntoinen.

Joten tyydyn pakettiin. Keksin itse tekemistä jos mies ei kerta kaikkiaan keksi. Hankin itselleni "lahjoja" ja järkkään matkoja. Siivoan itse, en jaksa enää tapella siitäkään. Joskus pistän miehen siivoamaan mutta harvemmin. Arvostan ja rakastan miestäni mutta hermostun myös hänen liialliseen tasaisuuteen.

Isäni oli toista ääripäätä. Keksi koko ajan ylläreitä perheelle; tuli milloin mistäkin humalassa kotiin ja oli oikea naistenmies. Se olikin kivaa meille lapsille ja meidän äidille.

Mielummin stabiili ja konservatiivinen mies kuin taivaanrannanmaalari, renttu. Suomalaiset kunnolliset miehet siis kunniaan! Tehkäämme naiset itse niitä asioita joista pidämme ja antakaamme tylsät miehet olla tylsiä.

• Karoliina kirjoitti:

Mullakin taitaa olla keski-ikäinen tylsähkö mies. Käy töissä, on ahkera ja korkeasti koulutettu. Ei tee hetken mielijohteesta mitään. Tykkää olla kanssani kaksistaan (ja lasten kanssa) kotona. Tekee mielellään ruokaa mutta ei ymmärrä ettei koti pysi siistinä itsestään.

Juo kaljaa ja katlläreitä, katsoo urheilua. Urheilee itsekin. Ei koskaan yllätä lahjoilla, matkoilla tai tee mkitään poikkeavaa. Mutta pitää sanansa, on luotettava ja uskollinen ja kaiken lisäksi komea ja hyväkuntoinen.

Joten tyydyn pakettiin. Keksin itse tekemistä jos mies ei kerta kaikkiaan keksi. Hankin itselleni "lahjoja" ja järkkään matkoja. Siivoan itse, en jaksa enää tapella siitäkään. Joskus pistän miehen siivoamaan mutta harvemmin. Arvostan ja rakastan miestäni mutta hermostun myös hänen liialliseen tasaisuuteen.

Isäni oli toista ääripäätä. Keksi koko ajan ylläreitä perheelle; tuli milloin mistäkin humalassa kotiin ja oli oikea naistenmies. Se olikin kivaa meille lapsille ja meidän äidille.

Mielummin stabiili ja konservatiivinen mies kuin taivaanrannanmaalari, renttu. Suomalaiset kunnolliset miehet siis kunniaan! Tehkäämme naiset itse niitä asioita joista pidämme ja antakaamme tylsät miehet olla tylsiä.

Mutta tottahan se on, siperia opettaa. En minä kadu tekemisiäni, paitsi ne haaveet änäri urasta sai paketoida suosiolla :D Mie soitan taas rokkia ja treenaan nyrkkeilyä, ilman sitä muijaa =)

• female sixteen

Just tollanen on mun painajaisten mies. Tylsä, keskiluokkainen, kolmetoista tusinassa, tavallinen suomalainen mies. Yääääkhh. Kylmät väreet vaan käy. Mieluummin olen yksin tai harrastan lyhyitä intohimoisia suhteita kuin nyhjään tuollaisen nahjuksen kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9066
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3652
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2113
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      83
      1302
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1115
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1102
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1075
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66