S-bonusta öljystä pk-seudulla

oilingboiling

Hei,

onko lämmitysöljyä mahdollisuus tilata pk-seudulla siten, että siitä saisi S-etukortilla bonukset? ABC asemilta tilatessahan saa bonukset, mutta onko niitä missään pk-seudulla?

Shelliltähän saa bensaa ostettaessa bonukset, mutta lämmitysöljystä ei saa. Samoin toisaalta plussapisteiden kanssa nesteellä, eli lämmitysöljystä pistitä ei saa.

7

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papadopoulos

      Soita 0800 121316 (ABC) ja mainitse tilatessasi siitä, että omistat paikallisen S-etukortin! Kannattaa kuitenkin aina soitella kaikki toimittajat läpi ja vertailla hintoja, mahdollisia lisämaksuja jos maksaa erissä, bonuksia jne ennen ostopäätöstä. Joskus Omakotiliiton jäsenyydelläkin on saanut alennusta, mutta en kyllä ihan viime vuosilta muista siitä olleen tässä asiassa hyötyä.

      ABC tuottaa siis S-bonusta ja jos maksaa useammassa erässä, bonus tulee kokonaisuudessaan ensimmäisen laskun yhteydessä eli sitä ei jaeta osiin.

    • lämmintäriittää

      ABC myy ehkä noin 10 paikassa lämmitysöljyä eivätkä taida toimittaa kovin pitkälle.

      Toiseksi, bonuksia ei todellakaan tule automaattisesti kaikista paikoista.

      "Polttoöljystä ei makseta S-bonusta, tavara nettohinnoiteltu" - on usein vastauksena.

      Joten ole yhteydessä suoraan esim Teboil,
      sieltä saa oman bonuksen ja toimituksen varmuudella.

      • tarkkailijar

        "ABC/Kymenlaakson Agrimarket Oy

        Tilausten vastaanotto ma-pe 8.00-17.00,
        la 8.00-13.00
        Polttoöljystä ei makseta S-bonusta, tavara nettohinnoiteltu"

        "ABC Nurmes, Välitie 2-4,75530 Nurmes

        Polttoöljytoimituksista ei myönnetä S-Bonusta"


    • osku.
      • osku.

        Ei auennut:

        Bonusta myös lämmitysöljystä

        Pirkanmaan Osuuskaupan jäsenten on mahdollisuus kerryttää Bonusta myös ABC-lämmitysöljystä.

        Tarjoamme lämmitysöljyä kilpailukykyiseen tilauspäivän hintaan. Minimitilausmäärä on 1000 litraa.

        Lämmitysöljyä voi tilata ilmaisesta palvelunumerosta 0800-121316, sähköpostilla [email protected] ja faksilla 03-8130282.

        Lämmitysöljyostot kasvattavat merkittävästi kuukauden bonuspottia


      • osku. kirjoitti:

        Ei auennut:

        Bonusta myös lämmitysöljystä

        Pirkanmaan Osuuskaupan jäsenten on mahdollisuus kerryttää Bonusta myös ABC-lämmitysöljystä.

        Tarjoamme lämmitysöljyä kilpailukykyiseen tilauspäivän hintaan. Minimitilausmäärä on 1000 litraa.

        Lämmitysöljyä voi tilata ilmaisesta palvelunumerosta 0800-121316, sähköpostilla [email protected] ja faksilla 03-8130282.

        Lämmitysöljyostot kasvattavat merkittävästi kuukauden bonuspottia

        ... on ylläolevien kirjoitusten ajankohta ... asiat ovat muuttuneet


      • ässähässäkkä
        as77 kirjoitti:

        ... on ylläolevien kirjoitusten ajankohta ... asiat ovat muuttuneet

        Syyskuulta ässäbonusta 115 € kun tuli öljyt tilattua absilta. Eikä ollut sen kalliimpaa kuin muuallakaan, 0,76 €/litra ja siitä vielä bonukset pois.

        Vaan oli muuten meikäläisen viimeinen öljytilaus. Maalämpö on jo tilattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe