alapäävaivoja

poika 89

tää kuulus varmaan terveyspalstale,mut mä en löytäny sille sieltä sopivaa katekoriaa niin pistin murrosikä ja keho palstalle tän.

elikkä mä tai oikeestaan likkakaveri löys mun oikeesta kiveksestä sellasen patin joka ei ole ennen ollu siel.se patti on sellanen puolikkan herneen kokonen noin ja kova.se
ei kipee ole ollu yhtään enkä ole huomannu mitään muitakan vaivoja siihen liittyen.isäpuoli suositteli lääkäril tai terkkaril käyntii kun kerroin sille asiasta.en kyll kovin halukas ole kummallekkaan kassejani esittelemään kun mull on aivan kauhee lääkäri ja sairaalakammo muodostunu vuosien mittaan ikävien kokemusten myötä ja kun vaivakin on viel aika henkilökohtanen niin olisin kiitollinen jos joku osais vastata tähän eikä mun välttämättä tarvis missään mennä käymään.

5

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exrv

...käy kouluterveydenhoitajalla...Ne on ammattilaisia ja ovat nähneet vaikka mitä. Mene sinne niin ei tarvitse miettiä...

• varmuuden vuoksi. Ei sinun tarvitse häntä ujostella sen enenpää kuin tyttöystävääsi... Miehelläni on ollut vastaavanlainen patti jo vuosikymmeniä eikä siinä sen kummenpaa. :)

• lääkärillä

tai terkkarilla, ne on nähneet kasseja ennenkin, olivat sitten miehiä tai naisia. Tuollainen patti voi olla ihan harmiton, mutta erityisesti täysin kivuttomat patit voivat olla syöpäkasvaimia tai muuta sinulle harmillista. Käy tarkastuttamassa heti, niin ei tarvitse pelätä.

• poika 89

likkakaverin äippäpuoli(lääkäri) tutki asian ja sano että 99 prosentin varmuudel kyseessä on harmiton rasvapatti jolle ei tarvii tehä mitää.kuulemma pitäs viel jossain kuvaukses käydä että saatas täys varmuus asiasta,mut mulle taitaa riittää tän hetkinen tieto niin tuskin mihkään kuvauksiin menen.kyll oli sitten kokemus kun tyttökaverin äippäpuoli kopeloi kasseja,mut toisaalta ei se perhetutulle terkkarille menokaan yhtään sen parempi olis ollu tai jossain terveyskeskukses käynti joita mä kammoan yli kaiken.

• SDoG
        poika 89 kirjoitti:

likkakaverin äippäpuoli(lääkäri) tutki asian ja sano että 99 prosentin varmuudel kyseessä on harmiton rasvapatti jolle ei tarvii tehä mitää.kuulemma pitäs viel jossain kuvaukses käydä että saatas täys varmuus asiasta,mut mulle taitaa riittää tän hetkinen tieto niin tuskin mihkään kuvauksiin menen.kyll oli sitten kokemus kun tyttökaverin äippäpuoli kopeloi kasseja,mut toisaalta ei se perhetutulle terkkarille menokaan yhtään sen parempi olis ollu tai jossain terveyskeskukses käynti joita mä kammoan yli kaiken.

On kai se kokemus se sekin kun tyttöystävä ja tyttöystävän äiti on kummatkin kopeloinu kasseja..

Tosin en itte haluais. :D Enkä kehtais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2741
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      140
      2597
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      134
      2164
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2133
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1850
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1384
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1216
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1162
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1118
    Aihe