alapäävaivoja

poika 89

tää kuulus varmaan terveyspalstale,mut mä en löytäny sille sieltä sopivaa katekoriaa niin pistin murrosikä ja keho palstalle tän.

elikkä mä tai oikeestaan likkakaveri löys mun oikeesta kiveksestä sellasen patin joka ei ole ennen ollu siel.se patti on sellanen puolikkan herneen kokonen noin ja kova.se
ei kipee ole ollu yhtään enkä ole huomannu mitään muitakan vaivoja siihen liittyen.isäpuoli suositteli lääkäril tai terkkaril käyntii kun kerroin sille asiasta.en kyll kovin halukas ole kummallekkaan kassejani esittelemään kun mull on aivan kauhee lääkäri ja sairaalakammo muodostunu vuosien mittaan ikävien kokemusten myötä ja kun vaivakin on viel aika henkilökohtanen niin olisin kiitollinen jos joku osais vastata tähän eikä mun välttämättä tarvis missään mennä käymään.

5

910

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exrv

...käy kouluterveydenhoitajalla...Ne on ammattilaisia ja ovat nähneet vaikka mitä. Mene sinne niin ei tarvitse miettiä...

• varmuuden vuoksi. Ei sinun tarvitse häntä ujostella sen enenpää kuin tyttöystävääsi... Miehelläni on ollut vastaavanlainen patti jo vuosikymmeniä eikä siinä sen kummenpaa. :)

• lääkärillä

tai terkkarilla, ne on nähneet kasseja ennenkin, olivat sitten miehiä tai naisia. Tuollainen patti voi olla ihan harmiton, mutta erityisesti täysin kivuttomat patit voivat olla syöpäkasvaimia tai muuta sinulle harmillista. Käy tarkastuttamassa heti, niin ei tarvitse pelätä.

• poika 89

likkakaverin äippäpuoli(lääkäri) tutki asian ja sano että 99 prosentin varmuudel kyseessä on harmiton rasvapatti jolle ei tarvii tehä mitää.kuulemma pitäs viel jossain kuvaukses käydä että saatas täys varmuus asiasta,mut mulle taitaa riittää tän hetkinen tieto niin tuskin mihkään kuvauksiin menen.kyll oli sitten kokemus kun tyttökaverin äippäpuoli kopeloi kasseja,mut toisaalta ei se perhetutulle terkkarille menokaan yhtään sen parempi olis ollu tai jossain terveyskeskukses käynti joita mä kammoan yli kaiken.

• SDoG
        poika 89 kirjoitti:

likkakaverin äippäpuoli(lääkäri) tutki asian ja sano että 99 prosentin varmuudel kyseessä on harmiton rasvapatti jolle ei tarvii tehä mitää.kuulemma pitäs viel jossain kuvaukses käydä että saatas täys varmuus asiasta,mut mulle taitaa riittää tän hetkinen tieto niin tuskin mihkään kuvauksiin menen.kyll oli sitten kokemus kun tyttökaverin äippäpuoli kopeloi kasseja,mut toisaalta ei se perhetutulle terkkarille menokaan yhtään sen parempi olis ollu tai jossain terveyskeskukses käynti joita mä kammoan yli kaiken.

On kai se kokemus se sekin kun tyttöystävä ja tyttöystävän äiti on kummatkin kopeloinu kasseja..

Tosin en itte haluais. :D Enkä kehtais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      69
      1001
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      968
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      43
      926
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      705
    5. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      694
    6. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      641
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      625
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      578
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      176
      553
    10. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      175
      541
    Aihe