Ei yhtään normaalin näköistä koko puolueessa, rasvamahoja äijiä ja karseita ämmiä vaan. Miks on näin, mä kysyn vaan?
Miksi persesuomalaiset ovat
14
757
Vastaukset
- nainen , vaan ei ruma
Ei Turun torilla näkynyt rumia tänään 06.11, kun Soini oli siellä.
Kike ei ole ruma ja laulaja, joka torilla lauloi, ei ollut myös tosiaan ruma.
Että näin.
Kauneus on katsojan silmässä, nääs. - suorastaan...
kaunis jos sellainen kielikuvan käyttö sallitaan poliittisessa puolueessa, tosin ulkonäköhän ei pitäisi olla politiikassa määräävässä asemassa
- kauniita naisia
Kun eduskuntaan sattui pääsemään TODELLINEN 10 pisteen kaunotar, alkoi ennennäkemätön ajojahti. Asiaa ei auttanut, että nainen kaiken kukkuraksi sai ministerinsalkun.
Parempi on siis olla ruma.
- Ylä-Savotar
Kannattaisiko Sinun keskittyä siihen 7-päivää
lehteen, ettei päiväsi mene piloille?- Kaivopuiston Regina
Niin se vaan olin minäkin nuorena kaunis ja miehet kuolasivat perääni, muuta en siitä saanut kuin hempukan ja miestennielijän maineen vaikka yhtään miestä en ole niellyt, enkä niele. Kuka hullu ottaisi semmosen värkin suuhunsa? Hyi, sanon minä. Nyt 77-vuotiaana en enää vedä miehiä puoleeni kuin ennen, näin on hyvä. Ei politiikka ja ulkonäkö todellakaan kuulu yhteen.
- Nainen ottaa
Kaivopuiston Regina kirjoitti:
Niin se vaan olin minäkin nuorena kaunis ja miehet kuolasivat perääni, muuta en siitä saanut kuin hempukan ja miestennielijän maineen vaikka yhtään miestä en ole niellyt, enkä niele. Kuka hullu ottaisi semmosen värkin suuhunsa? Hyi, sanon minä. Nyt 77-vuotiaana en enää vedä miehiä puoleeni kuin ennen, näin on hyvä. Ei politiikka ja ulkonäkö todellakaan kuulu yhteen.
'sellaisen värkin suuhunsa'
Ihan normaalia parisuhteen seksileikeissä!
Muistelehan vaan nuoruuttasi, Arvoisa Rouva!
Muutoin perussuomalaiset ovat narisijoiden ja katkeruuden kylvössä mestareita!
- nykyajattelun
esimerkki tuo aloitus. pitää olla nuori ja kaunis, vaikka ei itse asioista ymmärtäisi mitään. Ulkonäkö on tärkeämpi kriteeri kuin aito osaaminen ja näkemyksellisyys.
- Ruma kuin piru
Jotkut ovat sitä mieltä, että edukuntavaalit ovat joku missi- tai mister-Suomi kilpailu.
Pitäkööt typerän mielipiteensä, sillä eihän kauhalla voi vaatia, jos on lusikalla visusti annettu. - lyylikkyys
Tyylikäs sentään on oltava!
Ja kunnioitusta herättävä. Ei Suomen lakien laatijoiden tule olla kuin nykyiset persuehdokkaat: Hoitamaton kunto, tappelut, toisten kunnioittamisen puuttuminen jne.
Jo itsenä pitäminen puhtaana ja pukeutumisessa puhtaus, eritteiden hoito, ihon ja mielen hoito yms.
Katkeruuden ja kateuden kylvö ei todella kuulu nykypolistiikkaan.
Kauneus syntyy itsensä huolehtimisesta.
Valitettavasti kirjoittaja on oikeassa..- eihän
Sormo ole edes ehdolla! Kyllä noiden muiden ehdokkaiden habitus vertailun kestää.
Kirjoittaja on vain katkera kun ei itse päässyt ehdokkaaksi, ja koittaa näin aliarvostaa listalle päässeitä. - sitäpä sitä
eihän kirjoitti:
Sormo ole edes ehdolla! Kyllä noiden muiden ehdokkaiden habitus vertailun kestää.
Kirjoittaja on vain katkera kun ei itse päässyt ehdokkaaksi, ja koittaa näin aliarvostaa listalle päässeitä.esiintyy persuilla ihan kylvämiseen asti.
Ei kuule ystävä hyvä kaikki ihmiset ole kateellisia. Suurin osa kieltäytyy ehdokkuudesta. Persuilla ei koskaan ole vielä ollut täysi lista ehdokkaita, kun suuret puolueet = suuret kannattajajoukot, joutuvat äänestämään keitä pääsee ehdolle.
Esim SDP ei huolinut Tanja Vienonen/Karpela/Saarelaa ehdokkaaksen.
Persuille kelpaa kuka vaan, koska lista jää silti vajaaksi.
Kyllä kansa tietää!
Katastrofi näkyvissä maaliskuussa 2007. Valitettavasti.
Juuri siksi, koska väheksytte muita muka ktkeruuteen vedoten. - tuo perussuomalais
sitäpä sitä kirjoitti:
esiintyy persuilla ihan kylvämiseen asti.
Ei kuule ystävä hyvä kaikki ihmiset ole kateellisia. Suurin osa kieltäytyy ehdokkuudesta. Persuilla ei koskaan ole vielä ollut täysi lista ehdokkaita, kun suuret puolueet = suuret kannattajajoukot, joutuvat äänestämään keitä pääsee ehdolle.
Esim SDP ei huolinut Tanja Vienonen/Karpela/Saarelaa ehdokkaaksen.
Persuille kelpaa kuka vaan, koska lista jää silti vajaaksi.
Kyllä kansa tietää!
Katastrofi näkyvissä maaliskuussa 2007. Valitettavasti.
Juuri siksi, koska väheksytte muita muka ktkeruuteen vedoten.puolue täyttää 90 vuotta, ja on kasvanut yhtä suureksi kuin SDP, niin uskon että hekin joutuvat äänestämään ehdokkaasi pääsystä. Tosin sekään ei oikein demokraattinen tapa ole kun on jo valmiiksi pedatut ehdokkaat piireissä.
- kun luulee
tuo perussuomalais kirjoitti:
puolue täyttää 90 vuotta, ja on kasvanut yhtä suureksi kuin SDP, niin uskon että hekin joutuvat äänestämään ehdokkaasi pääsystä. Tosin sekään ei oikein demokraattinen tapa ole kun on jo valmiiksi pedatut ehdokkaat piireissä.
itse olevansa ainoa joka osaa...
Persut kun eivät osaa, eiväkä halua oppia!
Kamala, minkälaisen lihava tuo 'käde' on!
Auttakaa nyt hyvät soinit ja muut persut!
Kun ei itse näytä ymmärtävän
mutta perussuomalaisista kymen piiristä ihan ihmisen näköisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812