Lukasin juuri tulleen tämän vuoden ensimmäisen Ankkurin.Yksi aihe ylitse muiden kiinnitti huomioni koskien Länsi-Kotkan terveyspalveluita,jonka oli kirjoittanut paikallinen kansanedustaja.Ainahan näin vaalien alla otetaan kanttaan jos toiseen....ollaan kuin puhiseva sonnilauma,ilman sarvia.Kaikesta huolimatta aihe oli hyvä koska itse olen huomannut niiden palvelujen olevan pitkään jo huonolla tolalla.Uskon myös että moni muukin on huomannut saman.Mikä ihme siinä on että niistä palveluista on aina joutunut "taistelemaan"??!! Eikös joku "viisaskin" ole joskus sanonut että ne ovat kansalaisen perusoikeuksia?! Onko talous todella niin kuralla täällä Kotkassa että nekin palvelut karsitaan pois säästöjen takia? Hei haloo!!
Palveluja karsitaa....aina vaan lisää
5
579
Vastaukset
Oikeastaan on ihme että terveyskeskus ei ole vielä lopetettu äänestysprosentti karhuvuoren äänestysalueella oli viime kunnallisvaaleissa n 30.
Mielestäni äänestä kannattaa ja mielumin oman kaupunginosan etuja ajava ehdokas riippumatta
mistä puolueesta, kun ei äänestä lainkaan.- Alzazeera hassanas
On hienoa että eduskuntavaaliehdokas Wontergheim rohkenee ottaa kantaa yleiseen keskusteluun. Niin pitääkin!
Oletteko huomanneet siellä Perussuomalaisten leirissä, että Teillä on erittäin hyvä "markkinarako" saada jalkanne oven väliin tyytymättömien vasemmiston äänistä?
Arvoisat Pesulaiset, Teidän päävastustaja äänien suhteen tulee olemaan näissä vaaleissa kansanedustaja Pentti Tiusanen ja häneen kyllästyneet entiset äänestäjät! Tähän tajunnanvirtaan Teidän on nyt mahdollisuus iskeä. Se vaatii vain rohkeaa haastamista! - kannattaakin
äänestää oman alueen ehdokkaita...Toivoen että jotain hyvää siitä seuraisi.
- www.perusraul.ehdolla.fi
Aivan, jos emme itse aja asioitamme, ei muut tee sitä meidän puolestamme.
Jos kukaan alueella ei äänestä niin alueen asiat unohtuu, on sitten kunnalliset tai muut vaalit.
Kannattaa äänestää, sellaista ehdokasta, jonka uskoo uskaltavan/haluavan/voivan avata suunsa.
Ja kannttaa harkita muitakin kuin ammattipoliitikoita. Siellä on tavallisen ihmisen arkiunohtunut.
Raul Lehto - Aljazeera hassanas
www.perusraul.ehdolla.fi kirjoitti:
Aivan, jos emme itse aja asioitamme, ei muut tee sitä meidän puolestamme.
Jos kukaan alueella ei äänestä niin alueen asiat unohtuu, on sitten kunnalliset tai muut vaalit.
Kannattaa äänestää, sellaista ehdokasta, jonka uskoo uskaltavan/haluavan/voivan avata suunsa.
Ja kannttaa harkita muitakin kuin ammattipoliitikoita. Siellä on tavallisen ihmisen arkiunohtunut.
Raul LehtoViimeisessä kappaleessasi on koko äänestäjäkunnlle se ydin, jota kannattaisi todella miettiä, äänestääpä sitten ketä tahansa!
Kansan asialle olisi saatava tavallisia ja realistisia henkilöita eikä vain näitä poliittisia kellokkaita, jotka leijailevat omissa atmosfääreisään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822