Miten elää bi-miehen vaimona?

Verna11

Mieheni kertoi kolme vuotta sitten, että hän on biseksuaali ja haluaisi parisuhteen rinnalle pysyvän miessuhteen. Oleme olleet naimisissa jo 15 vuotta ja lapsiakin on kaksi alle 10-vuotiasta. Itse hyväksyn biseksuaalisuuden, mutta sivusuhteen hyväksyminen on vaikeampaa.

Teimme sitten yhteisen sopimuksen, että miehelläni on "oma elämänsä", josta hänen ei tarvitse kertoa minulle. Pari kertaa vuodessa olisi ollut tarkoitus keskustella tästä asiasta.

Asiasta ei sen kummemmin puoleen vuoteen keskusteltu, mutta sitten sain oikeastaan vahingossa tietää, että miehelläni on ollut viime kuukausien aikana suhde kahteenkin eri mieheen. Mieheni kaipaa mieskaveruutta, johon kuuluu myös seksi.

Nyt olenkin itse sitten ihan kriisissä ja koko avioliittomme siinä samalla. Vaikka olen tehnyt tällaisen sopimuksen, niin nyt tuntuu pahalle, kun mieheni on todellakin toteuttanut halunsa ja toiveensa. Itse en nähtävästi ole ollenkaan valmis tällaiseen järjestelyn.

Meistä kumpikn haluaisi jatkaa avioliittoa, koska arki sujuu ihan mukavasti. Seksiäkin on ollut jossain määrin. Itse en nyt oikein tiedä, miten tästä tilanteesta mennään eteenpäin, kun mies välttämättä haluaa pitää sivusuhteita ja minusta ne tuntuvat vievän pohjan koko avioliitolta.

Onkohan kenelläkään kokemuksia tai ajatuksia tällaisesta tilanteesta? Mieheni on käynyt terapiassa säännöllisesti ja minä satunnaisesti ja keskenämmekin voimme kyllä asioista puhua.

97

15981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOTTA!?

      Et kai oo tosissas?? Kyllä mä en tuommosta sietäis alkuunkaan, en etes kahdesti vuodessa!!

    • on siis

      bottom? Aika spede äijä.. top-härät hankaavat persiiseen..

    • oikeesti...

      onko teidän liitto niin tärkeä molemmille, että todella vielä rakastatte toisianne? Vai onko se tottumusta ja kiinni pitämistä toisistanne ja perheestänne? Olettaehan ilmeisesti tottuneet toisiinne ja niinhän sen pitäisi olla?

    • kamalaa

      Olen itse homo ja seurustelu bi:n kanssa. Toiste en siihen erehdy, suhde ei vain toimi bi:n kanssa. Eivät osaa päättää haluavatko kukkoa vai kanaa.

      Lisäksi olet alttiina sukupuolitaudeille! Älä nyt missään tapauksessa hyväksy sitä, että toinen käy vieraissa. Hiv tartunnat ovat lisääntyneet tänä vuonna räjähdysmäisesti. En tarkoita, että hiv olisi lisääntynyt homoseksissä, vaan hiv ei katso kehen se tarttuu. Tuo on vain yksi monista muista sukupuolitaudesta, mutta pahin.

      Jos miehesi ei pysty elämään suhteessa vain sinun kanssasi, niin haluatko todella elää tällaisessa suhteessa? Minä en ainakaan enkä hyväksy, että kumppanini harrastaisi seksiä muiden kanssa. Ennemmin elän sitten yksin.

      • jhgjhgjhgjhg

        "Eivät osaa päättää haluavatko kukkoa vai kanaa."

        Se, että sukupuolella ei ole merkitystä parinvalintaan ei tarkoita, että olisi jotenkin ailahteleva.


    • gila

      ... että hyväksyt hänen biseksuaalisuutensa? Onko siinä olemassa mitään ei-hyväksyttävää, jos hänellä ei olisi koskaan miessuhteita? Eli mitä väliä sillä olisikaan siinä tapauksessa? Vai tarkoitako, että hyväksyisit sen, että hän haaveilee miehistä, mutta se jää siihen?

      Ilmeisesti annoit hänelle tavallaan "luvan" miessuhteeseen, kun sovitte, että hänellä on "oma elämänsä" josta ei tarvitse kertoa sinulle. Ja nyt kadut sitä?

      Olen sitä mieltä, että sinun pitäisi keskustella asiasta avoimesti miehesi kanssa ja sanoa, että et kuitenkaan hyväksy sitä "omaa elämää", vaikkei hän siitä kertoisikaan. Kerro, että se tuntuu vievän pohjan avioliitoltanne. Kun teillä kerran on hyvä keskusteluyhteys, käytä sitä.

      Sellaisen sopimuksen, että avioliitto on "avoin" rinnakkaissuhteelle, pitää olla kummankin osapuolen aidosti hyväksymä. Joskus tajuaa vasta käytännössä, hyväksyykö sen vai ei.

      • Fanisi

        Kirjoitit järkevästi. Rohkenisinko meilata sinulle omista jutuistani...?


      • gila
        Fanisi kirjoitti:

        Kirjoitit järkevästi. Rohkenisinko meilata sinulle omista jutuistani...?

        Kyllä minulle voi meilata. Rohkene toki :)


    • Lesbo

      ihan harvinaista ole, että ukkomiehet hakevat miesseuraa. Itse naisena olen törmännyt seikkaileviin "bi"-naisiin, jotka ovat valinneet kuitenkin miehen.

      Älä järkyty, mutta oletko ihan varma, että miehesi on bi vai homo. Miehille "kulissit" ovat varmasti vielä tärkeämmät kuin naisille. Maailma on kuitenkin heteroystävällinen.

      Lapset vaikeuttavat tietenkin asiaa, mutta kirjoituksesi perusteella vaikuttaa, että teistä ainoastaan miehesi saa mitä haluaa.

      • Verna11

        Niin, ihan samoja asioita olen itsekin miettinyt. Juju on vain siinä, että meillä on pitkä yhteinen historia (yli 20 vuotta) ja rakastan edelleen miestäni ja mielestäni hän on hyvä tyyppi. Hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita arvostan eli hän on oikeastaan "joka äidin toivevävy" - paitsi tältä seksuaaliselta suuntautumiseltaan. Olen monessa suhteessa tosi tyytyväinen elämääni enkä sen takia haluaisi tämän biseksuaalisuuden hajottavan koko yhteistä elämäämme ja perhettämme. Tuntuu turhalta erota tällaisen asian takia, kun on paljon muita hyviä asioita. Mies tuntuu aidosti välittävän ja rakastavan minua ja kärsii itsekin tästä tilanteensta.


      • jos
        Verna11 kirjoitti:

        Niin, ihan samoja asioita olen itsekin miettinyt. Juju on vain siinä, että meillä on pitkä yhteinen historia (yli 20 vuotta) ja rakastan edelleen miestäni ja mielestäni hän on hyvä tyyppi. Hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita arvostan eli hän on oikeastaan "joka äidin toivevävy" - paitsi tältä seksuaaliselta suuntautumiseltaan. Olen monessa suhteessa tosi tyytyväinen elämääni enkä sen takia haluaisi tämän biseksuaalisuuden hajottavan koko yhteistä elämäämme ja perhettämme. Tuntuu turhalta erota tällaisen asian takia, kun on paljon muita hyviä asioita. Mies tuntuu aidosti välittävän ja rakastavan minua ja kärsii itsekin tästä tilanteensta.

        kävisitte siellä terapiassa enempi?


      • Lesbo
        Verna11 kirjoitti:

        Niin, ihan samoja asioita olen itsekin miettinyt. Juju on vain siinä, että meillä on pitkä yhteinen historia (yli 20 vuotta) ja rakastan edelleen miestäni ja mielestäni hän on hyvä tyyppi. Hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita arvostan eli hän on oikeastaan "joka äidin toivevävy" - paitsi tältä seksuaaliselta suuntautumiseltaan. Olen monessa suhteessa tosi tyytyväinen elämääni enkä sen takia haluaisi tämän biseksuaalisuuden hajottavan koko yhteistä elämäämme ja perhettämme. Tuntuu turhalta erota tällaisen asian takia, kun on paljon muita hyviä asioita. Mies tuntuu aidosti välittävän ja rakastavan minua ja kärsii itsekin tästä tilanteensta.

        Seksuaalisen suuntautumisen tajuaminen tai myöntäminen voi tapahtua kyllä joskus vasta "aikuisiässäkin". Tuttavallani (mies) oli monta vuotta masennus, ennen kuin elämän totuus hänelle avautui pitkän heteroelämän jälkeen.


      • kibm
        Verna11 kirjoitti:

        Niin, ihan samoja asioita olen itsekin miettinyt. Juju on vain siinä, että meillä on pitkä yhteinen historia (yli 20 vuotta) ja rakastan edelleen miestäni ja mielestäni hän on hyvä tyyppi. Hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita arvostan eli hän on oikeastaan "joka äidin toivevävy" - paitsi tältä seksuaaliselta suuntautumiseltaan. Olen monessa suhteessa tosi tyytyväinen elämääni enkä sen takia haluaisi tämän biseksuaalisuuden hajottavan koko yhteistä elämäämme ja perhettämme. Tuntuu turhalta erota tällaisen asian takia, kun on paljon muita hyviä asioita. Mies tuntuu aidosti välittävän ja rakastavan minua ja kärsii itsekin tästä tilanteensta.

        Juuri noin sanoi vaimonikin, että liitto on muutakin kuin seksuaalisuutta. Jo jos liitossa ei tosiaan olisi muuta kuin seksuaalisuus vuosikymmenien jälkeen, senhän me jo kaikki tiedämme, miten sille kävisi.

        Me olemme Teidän kanssanne aivan samanlaisessa tilanteessa. Minä miehenä olen bi ja olen saanut luvan miessuhteeseen, no vain yhden miehen kanssa.
        Kovasti asiasta ollaan keskuteltu näitten vuosien varrella ja kokoajan pidämme kanavat auki, jos hänellä tai minulla tulee asioihin tarvis palata. No asia meillä on niin arkipäivää ja rutiinia, ettei siihen sen kummemmin kiinnitetä huomioita.

        Toivon Teille yhteistä aikaa pohtia asioita ja löytää ratkaisu. Ero on se yleisin ja näyttäisi helpoimmalta keinolta monesta, mutta ei kannata lauman perässä juosta ja erota, sillä niin moni eroaa aivan turhaan.

        Onhan näitä nähty, hyviä ja huonoja ns. heteroaviomiehiä, jotka kyllä ei paljoa vaimostaan välitä, vaikka muuten ovat ns. seksuaalisesti "puhtaita".

        Tuntemani bi-aviomiehet ovat todella usein juuri kunnollisia ja hyviä aviomiehen roolissa, kait se oman seksuaalisuuden tiedostaminen ajaa olemaan mitä parhain aviomies, koska tuntee vajavaisuutta olla täydellisesti yhden naisen mies, vaikka sitä todella monet ovatkin, mutta kun se mies kummittelee mielessä,, niin mitä sille tekisi..

        Hyvä että tulit kaskesutelemaan asiosita, toivotaan että olisi Sinulle ja Teille apua ja älä välitä loukkaavista kannanotoista.


      • Muru-ll
        jos kirjoitti:

        kävisitte siellä terapiassa enempi?

        Terapeutille lopputili, ja papeille myös.
        473 ekr. (genesis) Ja Jumala loi miehettären. Ja hänelle seuralaisen.
        Terapeuttia tarvitaan jos ei pysty kumppaninsa kanssa puhumaan. Hyvin surkeata.
        Esim. Kakolassa tai Pitkäniemessä.
        Terveelle homosapienselle terapeutti on vain pahaa.


      • Muru-ll
        Lesbo kirjoitti:

        Seksuaalisen suuntautumisen tajuaminen tai myöntäminen voi tapahtua kyllä joskus vasta "aikuisiässäkin". Tuttavallani (mies) oli monta vuotta masennus, ennen kuin elämän totuus hänelle avautui pitkän heteroelämän jälkeen.

        Oikein
        Elää ja iloita on parempi kuin vuosikausien masennus.
        Toiset ruppee nyrkeillä puhumaan.
        Sillo on ns. elämän propb.


      • Muru-ll
        kibm kirjoitti:

        Juuri noin sanoi vaimonikin, että liitto on muutakin kuin seksuaalisuutta. Jo jos liitossa ei tosiaan olisi muuta kuin seksuaalisuus vuosikymmenien jälkeen, senhän me jo kaikki tiedämme, miten sille kävisi.

        Me olemme Teidän kanssanne aivan samanlaisessa tilanteessa. Minä miehenä olen bi ja olen saanut luvan miessuhteeseen, no vain yhden miehen kanssa.
        Kovasti asiasta ollaan keskuteltu näitten vuosien varrella ja kokoajan pidämme kanavat auki, jos hänellä tai minulla tulee asioihin tarvis palata. No asia meillä on niin arkipäivää ja rutiinia, ettei siihen sen kummemmin kiinnitetä huomioita.

        Toivon Teille yhteistä aikaa pohtia asioita ja löytää ratkaisu. Ero on se yleisin ja näyttäisi helpoimmalta keinolta monesta, mutta ei kannata lauman perässä juosta ja erota, sillä niin moni eroaa aivan turhaan.

        Onhan näitä nähty, hyviä ja huonoja ns. heteroaviomiehiä, jotka kyllä ei paljoa vaimostaan välitä, vaikka muuten ovat ns. seksuaalisesti "puhtaita".

        Tuntemani bi-aviomiehet ovat todella usein juuri kunnollisia ja hyviä aviomiehen roolissa, kait se oman seksuaalisuuden tiedostaminen ajaa olemaan mitä parhain aviomies, koska tuntee vajavaisuutta olla täydellisesti yhden naisen mies, vaikka sitä todella monet ovatkin, mutta kun se mies kummittelee mielessä,, niin mitä sille tekisi..

        Hyvä että tulit kaskesutelemaan asiosita, toivotaan että olisi Sinulle ja Teille apua ja älä välitä loukkaavista kannanotoista.

        Eipä tohon voi mittään lisätä.
        (anopin unelma ?)


      • Bi-miehelle
        kibm kirjoitti:

        Juuri noin sanoi vaimonikin, että liitto on muutakin kuin seksuaalisuutta. Jo jos liitossa ei tosiaan olisi muuta kuin seksuaalisuus vuosikymmenien jälkeen, senhän me jo kaikki tiedämme, miten sille kävisi.

        Me olemme Teidän kanssanne aivan samanlaisessa tilanteessa. Minä miehenä olen bi ja olen saanut luvan miessuhteeseen, no vain yhden miehen kanssa.
        Kovasti asiasta ollaan keskuteltu näitten vuosien varrella ja kokoajan pidämme kanavat auki, jos hänellä tai minulla tulee asioihin tarvis palata. No asia meillä on niin arkipäivää ja rutiinia, ettei siihen sen kummemmin kiinnitetä huomioita.

        Toivon Teille yhteistä aikaa pohtia asioita ja löytää ratkaisu. Ero on se yleisin ja näyttäisi helpoimmalta keinolta monesta, mutta ei kannata lauman perässä juosta ja erota, sillä niin moni eroaa aivan turhaan.

        Onhan näitä nähty, hyviä ja huonoja ns. heteroaviomiehiä, jotka kyllä ei paljoa vaimostaan välitä, vaikka muuten ovat ns. seksuaalisesti "puhtaita".

        Tuntemani bi-aviomiehet ovat todella usein juuri kunnollisia ja hyviä aviomiehen roolissa, kait se oman seksuaalisuuden tiedostaminen ajaa olemaan mitä parhain aviomies, koska tuntee vajavaisuutta olla täydellisesti yhden naisen mies, vaikka sitä todella monet ovatkin, mutta kun se mies kummittelee mielessä,, niin mitä sille tekisi..

        Hyvä että tulit kaskesutelemaan asiosita, toivotaan että olisi Sinulle ja Teille apua ja älä välitä loukkaavista kannanotoista.

        Vastasit omalta kannaltasi. Siis haluat pitää perhekulissin pystyssä itsellesi. Eikä toinen saa kuitenkaan "täyttä" parisuhdetta.


      • lapp///////

        lepakko, mistä niitä aina löytyykin?


    • satine69

      miehesi kertoi,kuitenkin sinulle,hänen haluistaan!teillä on lapset ja yhteistä elämää takana 15-v ei sitä kannata,mennä särkemään se on osa häntä.se on sellainen asia ettei terapia auta se joko on tai ei!!sinä tiedät varmasti hän rakastaa sinua ja lapsia!hyväksy vain elämä on lyhyt!!rakkautta päivääsi!!

      • heterotäysin

        Miehesi on homo. On oma asiasi miten jatkat suhdettanne, riittääkö sinulle se, että seksuaalisuus, tunteet jne, ei ole samalla tasolla ja yhtä täydelliset kuin suhteessa heteromiehen kanssa. Itse elin kaappihomon kanssa joka minusta kulissia tahtoi (oli kaikin tavoin ihana) mutta kyllä minulle riitti kun hän ei ottanut minua kuin hetero mies ottaa. Eron jälkeen olen kyllä eron huomannut miten mies naista rakastaa. Pelkäätkö eroa? Tuo tauti-kommentti oli todella vakava asia. Oletko riippuvuus suhteessa mieheen ja olet siksi tähän epätyydyttävään järjestelyyn pakosta suostunut. Käykää ihan totta terapiassa ja nostakaa kissa pöydälle.


      • Verna11
        heterotäysin kirjoitti:

        Miehesi on homo. On oma asiasi miten jatkat suhdettanne, riittääkö sinulle se, että seksuaalisuus, tunteet jne, ei ole samalla tasolla ja yhtä täydelliset kuin suhteessa heteromiehen kanssa. Itse elin kaappihomon kanssa joka minusta kulissia tahtoi (oli kaikin tavoin ihana) mutta kyllä minulle riitti kun hän ei ottanut minua kuin hetero mies ottaa. Eron jälkeen olen kyllä eron huomannut miten mies naista rakastaa. Pelkäätkö eroa? Tuo tauti-kommentti oli todella vakava asia. Oletko riippuvuus suhteessa mieheen ja olet siksi tähän epätyydyttävään järjestelyyn pakosta suostunut. Käykää ihan totta terapiassa ja nostakaa kissa pöydälle.

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?


      • Vernon
        Verna11 kirjoitti:

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?

        Kiinnostaako sinua yhtään oma sukupuolesi? Haluaisitko itsellesi rakkaan naisen miehesi lisäksi?


      • Verna11
        Vernon kirjoitti:

        Kiinnostaako sinua yhtään oma sukupuolesi? Haluaisitko itsellesi rakkaan naisen miehesi lisäksi?

        siinä määrin, että haluaisin oman naisen. Tunnistan itsessäni jossain määrin myös bi-puolta, mutta en siinä määrin, kaipaisin naista vierelleni.


      • kokeileen
        Verna11 kirjoitti:

        siinä määrin, että haluaisin oman naisen. Tunnistan itsessäni jossain määrin myös bi-puolta, mutta en siinä määrin, kaipaisin naista vierelleni.

        meinaan että mun ja vaimon yhteiselämä muuttu kun otettiin ja otetaan sillon tällön erä toisen pariskunnan kanssa.Siinon silmän ruokaa ja erotiikkaa kaikille.Vaimokin on toisen naisen kanssa vapautunu oikeen villiksi ja on ilo seurata vieressä niitä.


      • gila
        Verna11 kirjoitti:

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?

        Kirjoitit:

        "Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä."

        Tämä selitys intohimon puutteeseen suhteessanne kuulostaa aika huteralta. Kuvitteletko tosiaan, että biseksuaalisuus tekee ihmisestä intohimottoman? Tai ajatteletko, että biseksuaali tarvitsee kaksi suhdetta ollaakseen "kuuma"? Ajoittainen vaihtelu seksuaalisuuden suuntautumisessa voi olla mahdollista, mutta ei biseksuaalisuus tee ihmisestä intohimotonta.

        Hmmm. kuvitteletko tosiaan, että heteromies olisi "tunteikkaampi" kuin bi-mies? Ei bisseydellä voi selittää kaikkia ihmisen ominaisuuksia. Eiköhän näihin persoonallisuuden piirteisiin vaikuta muukin kuin seksuaalinen suuntautuminen.

        Tilannetta saattaisi kuitenkin selittää se, että miehesi onkin homo ja hänen kaikki intohimonsa todellisuudessa kohdistuu miehiin - jatkuvasti. Se saattaisi selittää suhteenne viileyden, koska olisit ollut hänelle aina "väärää" sukupuolta.


      • heterotäysin
        gila kirjoitti:

        Kirjoitit:

        "Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä."

        Tämä selitys intohimon puutteeseen suhteessanne kuulostaa aika huteralta. Kuvitteletko tosiaan, että biseksuaalisuus tekee ihmisestä intohimottoman? Tai ajatteletko, että biseksuaali tarvitsee kaksi suhdetta ollaakseen "kuuma"? Ajoittainen vaihtelu seksuaalisuuden suuntautumisessa voi olla mahdollista, mutta ei biseksuaalisuus tee ihmisestä intohimotonta.

        Hmmm. kuvitteletko tosiaan, että heteromies olisi "tunteikkaampi" kuin bi-mies? Ei bisseydellä voi selittää kaikkia ihmisen ominaisuuksia. Eiköhän näihin persoonallisuuden piirteisiin vaikuta muukin kuin seksuaalinen suuntautuminen.

        Tilannetta saattaisi kuitenkin selittää se, että miehesi onkin homo ja hänen kaikki intohimonsa todellisuudessa kohdistuu miehiin - jatkuvasti. Se saattaisi selittää suhteenne viileyden, koska olisit ollut hänelle aina "väärää" sukupuolta.

        Em. kommentti oli osuva. Eli miehesi on homo. Bi-seksuaalinen ei ole viileä niin kuin homo on. Homo-palstalta voisit kyseloä miltä homosta tuntuu "pakosta" sekstata naisen kanssa. Mieheni ainakin tuntui vapautuneelta siitä, että jätin hänet ja tuumasin, että jatka avoimesti miesten kanssa. Hänhän tapaili miehiä selkäni takana ja ei nauttinut minusta enkä minä hänestä, sillä ne vähät kerrat olivat varsinaisia sutaisuja.


      • gila
        gila kirjoitti:

        Kirjoitit:

        "Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä."

        Tämä selitys intohimon puutteeseen suhteessanne kuulostaa aika huteralta. Kuvitteletko tosiaan, että biseksuaalisuus tekee ihmisestä intohimottoman? Tai ajatteletko, että biseksuaali tarvitsee kaksi suhdetta ollaakseen "kuuma"? Ajoittainen vaihtelu seksuaalisuuden suuntautumisessa voi olla mahdollista, mutta ei biseksuaalisuus tee ihmisestä intohimotonta.

        Hmmm. kuvitteletko tosiaan, että heteromies olisi "tunteikkaampi" kuin bi-mies? Ei bisseydellä voi selittää kaikkia ihmisen ominaisuuksia. Eiköhän näihin persoonallisuuden piirteisiin vaikuta muukin kuin seksuaalinen suuntautuminen.

        Tilannetta saattaisi kuitenkin selittää se, että miehesi onkin homo ja hänen kaikki intohimonsa todellisuudessa kohdistuu miehiin - jatkuvasti. Se saattaisi selittää suhteenne viileyden, koska olisit ollut hänelle aina "väärää" sukupuolta.

        En siis tarkoita, että intohimottoman suhteen selitys olisi välttämättä miehen homous. Siihen voi olla erilaisia syitä, jotka voivat johtua teistä molemmista. Ihmiset ovat erilaisia.


      • linkkiä
        heterotäysin kirjoitti:

        Em. kommentti oli osuva. Eli miehesi on homo. Bi-seksuaalinen ei ole viileä niin kuin homo on. Homo-palstalta voisit kyseloä miltä homosta tuntuu "pakosta" sekstata naisen kanssa. Mieheni ainakin tuntui vapautuneelta siitä, että jätin hänet ja tuumasin, että jatka avoimesti miesten kanssa. Hänhän tapaili miehiä selkäni takana ja ei nauttinut minusta enkä minä hänestä, sillä ne vähät kerrat olivat varsinaisia sutaisuja.

        Homo-palstalle. Kuulostaako tutulta?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000019&conference=704&posting=22000000022511894


      • Lesbo
        Verna11 kirjoitti:

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?

        tuntee seksuaalista vetoa molempiin sukupuoliin. Vaikuttaisi, että miehesi joka tapauksessa tuntee enempi seksuaalista vetoa miehiin. Hän voi rakastaa sinua siitä huolimatta.

        Syy ei ole sinussa, eikä hänessä, se vain on niin.


      • Muru-ll
        heterotäysin kirjoitti:

        Miehesi on homo. On oma asiasi miten jatkat suhdettanne, riittääkö sinulle se, että seksuaalisuus, tunteet jne, ei ole samalla tasolla ja yhtä täydelliset kuin suhteessa heteromiehen kanssa. Itse elin kaappihomon kanssa joka minusta kulissia tahtoi (oli kaikin tavoin ihana) mutta kyllä minulle riitti kun hän ei ottanut minua kuin hetero mies ottaa. Eron jälkeen olen kyllä eron huomannut miten mies naista rakastaa. Pelkäätkö eroa? Tuo tauti-kommentti oli todella vakava asia. Oletko riippuvuus suhteessa mieheen ja olet siksi tähän epätyydyttävään järjestelyyn pakosta suostunut. Käykää ihan totta terapiassa ja nostakaa kissa pöydälle.

        Hyppää suohon. Vähän jäähtymään. Please


      • Muru-ll
        kokeileen kirjoitti:

        meinaan että mun ja vaimon yhteiselämä muuttu kun otettiin ja otetaan sillon tällön erä toisen pariskunnan kanssa.Siinon silmän ruokaa ja erotiikkaa kaikille.Vaimokin on toisen naisen kanssa vapautunu oikeen villiksi ja on ilo seurata vieressä niitä.

        On siinä jännitystä.
        Tyhmempääkin vois tehdä.
        Tartteko kuuhun lentää.
        Voi kotonakin kokea jännitystä.
        Ja kun ei maksa mittään. Ei voi olla pahasta.
        Tulee villiksi. Se on sitä vapautumista. Mitä stressaantu nyky-ihminen tarvitsee


      • Verna11
        Lesbo kirjoitti:

        tuntee seksuaalista vetoa molempiin sukupuoliin. Vaikuttaisi, että miehesi joka tapauksessa tuntee enempi seksuaalista vetoa miehiin. Hän voi rakastaa sinua siitä huolimatta.

        Syy ei ole sinussa, eikä hänessä, se vain on niin.

        jos mieheni olisikin enemmän homo kuin bi? Miten se vaikuttaisi meidän tämänhetkiseen tilanteeseemme? Kyllä hän minulle väitti nauttivansa seksistä kanssani, vaikka itse en ole siihen kovinkaan tyytyväinen. Saattoi tietysti vähän kaunistella asiaa minua rauhoittaakseen. Tosin enhän voi tietää, puhuuko hän totta vai ei.


      • "pärjätä"
        Verna11 kirjoitti:

        jos mieheni olisikin enemmän homo kuin bi? Miten se vaikuttaisi meidän tämänhetkiseen tilanteeseemme? Kyllä hän minulle väitti nauttivansa seksistä kanssani, vaikka itse en ole siihen kovinkaan tyytyväinen. Saattoi tietysti vähän kaunistella asiaa minua rauhoittaakseen. Tosin enhän voi tietää, puhuuko hän totta vai ei.

        miesten suhteen bisselle, mutta homolle et. Ehkei hän tiedä tai myönnä asiaa vielä itselleenkään. Itse ilman miestä voin olla, mutta naista haluan. Seksi miehenkin kanssa kuitenkin onnistuu.


      • Kokemusta bisseydest
        Verna11 kirjoitti:

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?

        Hei

        Voisin tietää jotakin näistä asioista, mutta mielelläni kirjoittaisi niitä tänne.
        Jos haluat tietää asiasta jotakin enemmän, miten etenisimme.


      • liebelinnn
        Verna11 kirjoitti:

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?

        Olen nainen ja elän liitossa miehen kanssa joka ei kaihda ottaa vastaan myös miehen hyväilyjä. Hän ei silti ole homo eikä ehkä bi, kokeilunhalua silti on ja paljon. Hän rakastaa minua ja ei voisi kuulemma ikinä elää miehen kanssa suhteessa, ei edes katso toisten miesten perään sillä silmällä. Silti munaa voi maistaa ja maistattaa ja ehkä muutakin jos eteen tulee. Eihän tuo nyt maailmanloppu ole, sama ihana mies hän silti on. Sitäpaitsi hän ei ole ainut mies joka sanoo samaa, joidenkin kanssa päässyt parantamaan maailmaa ja tullut ilmi tällaisia ajatuksia. Moni haluaa kokeilla sitä. Vaimo tai tyttöystävä on silti se rakas ja ihanin, vaihtelu vain virkistää, se on kuulkaas tosiasia.
        Jos sille vaimolle voisi kertoa ja ehkä saada hänet leikkimään mukana esim. dildottamaan miestään tai muuta pientä... olisi sekin varmaan monelle miehelle mieleen. Mutta kun pienetkin viittaukset siihen että "laita sormi peppuun"- aiheuttavat naisissa Yök-reaktion, ovat miehet todenneet ettei kaikkea voi eikä kannata kertoa sille rakkaalle. Miettikää naiset kun miehenne haluaa jotain hiukan kinkyä, että miksi ette soisi hänelle jotain extraa, onko se niin kamalaa laitta se sormi sinne pebaan??? Sormet voi pestä ja desinfioida sen jälkeen ja aamulla ette enää edes muista asiaa, näette vaan sen miehenne raukean ja tyytyväisen onnellisen ilmeen...


      • Anonyymi
        Verna11 kirjoitti:

        jos mieheni olisikin enemmän homo kuin bi? Miten se vaikuttaisi meidän tämänhetkiseen tilanteeseemme? Kyllä hän minulle väitti nauttivansa seksistä kanssani, vaikka itse en ole siihen kovinkaan tyytyväinen. Saattoi tietysti vähän kaunistella asiaa minua rauhoittaakseen. Tosin enhän voi tietää, puhuuko hän totta vai ei.

        Mun mielestä rehellisyys ja avoimuus on suhteen perusta. On ihmisiä jotka elävät avoimesti ja onnellisesti polyamosrisissa suhteissa. Se että suojellaksesi itseäsi et halua tietää mitä miehesi tekee pakottaa hänet valehtelemaan sinulle ja mitä enemmän valheita ja välttelyä välillänne pn sitä etäämmällä toisistanne olette myös tunnetasolla. Et vaikuta onnelliselta tilanteeseen ja todennäköisesti se on vaikeaa myös miehellesi. Kuten tuolla muutkin kanssaihmiset ovat epäilleet, miehesi on todennäköisesti enemmän miehiin kuin naisiin suuntautunut. Hänellä varmasti on rakkauden ja kiintymyksen tunteita sinua kohtaan ja sinun pitää päättää riittääkö se sinulle. Ero ei tarkoita ihmissuhteesta luopumista vaan voitte rakentaa sen reilusti ystävyydelle ja toisenlaiselle läheisyydelle.
        Sinullakin on oikeus olla rakastettu ja jollekin ainoa mikäli monogamia on sinulle ainoa tapa olla parisuhteessa.


      • Anonyymi
        heterotäysin kirjoitti:

        Miehesi on homo. On oma asiasi miten jatkat suhdettanne, riittääkö sinulle se, että seksuaalisuus, tunteet jne, ei ole samalla tasolla ja yhtä täydelliset kuin suhteessa heteromiehen kanssa. Itse elin kaappihomon kanssa joka minusta kulissia tahtoi (oli kaikin tavoin ihana) mutta kyllä minulle riitti kun hän ei ottanut minua kuin hetero mies ottaa. Eron jälkeen olen kyllä eron huomannut miten mies naista rakastaa. Pelkäätkö eroa? Tuo tauti-kommentti oli todella vakava asia. Oletko riippuvuus suhteessa mieheen ja olet siksi tähän epätyydyttävään järjestelyyn pakosta suostunut. Käykää ihan totta terapiassa ja nostakaa kissa pöydälle.

        Ohan nsmiehellä taas tarinaa kerrottavana, itse aloitti tarinan, sitten itse vastailee! Onko sul ongelmii oman seksuaalisuuden kaa, mene kerro niistä jollekkin asiantuntijalle!


      • Anonyymi
        Verna11 kirjoitti:

        Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä. Toisaalta en usko, että olisin sen onnellisempi sellaisen miehen kanssa, joka olisi tulinen rakastaja ja tunteikas, mutta jonka kanssa elämä muuten voisi olla hankalaa. Itse olen tyytymässä tähän elämäntilanteeseeni ainakin nyt. Useissa täysin heteroliitoissakin intohimo väljähtyy vuosien saatossa ja tunteet jäähtyvät.

        Jos täällä palstalla käy sellaisia naisia tai miehiä, jotka elävät vastaavanlaisessa tilanteessa, niin olisi kiva kuulla lisää teidän ajatuksianne. Tällä palstalla on moni nainen sanonut, että voisi antaa miehelleen oikeuden miessuhteeseen. Mutta kuka sen on tehnyt ihan oikeasti ja mitkä asiat sellaisessa tilanteessa ovat mietityttäneet? Miten olette eteen tulevat ongelmat ratkaisseet?

        Mutta jos bi saa päähänsä kokeilla ehkä jotain naistakin joka kiinnostaa onko siinä mitään ero sitten , vaikuttaa siltä että miesten kanssa saa ainakin olla, mutta bi voi syttyä todella johonkin naisenkin kun sopivasti sattuu .
        Niin että ulkopuoliset suhteet ei mielestäni ainakaan paranna avioliittoa mitenkään , ja samalla ei voi toista pakottaakkaan mihinkään. Ainoa on jonka sinä voit pakottaa on oma itsesi .. jos hyväksyt asian niin se on sinun päätöksesi, jos et niin silloinkin päätät itse .


      • Anonyymi
        gila kirjoitti:

        Kirjoitit:

        "Nyt kun olen ajatellut pitkää parisuhdettani, niin onhan se aina ollut vähän "viileä" ja vailla suuria intohimoja. Jotain on aina tuntunut puuttuvan ja selityshän löytyi mieheni bisseydestä."

        Tämä selitys intohimon puutteeseen suhteessanne kuulostaa aika huteralta. Kuvitteletko tosiaan, että biseksuaalisuus tekee ihmisestä intohimottoman? Tai ajatteletko, että biseksuaali tarvitsee kaksi suhdetta ollaakseen "kuuma"? Ajoittainen vaihtelu seksuaalisuuden suuntautumisessa voi olla mahdollista, mutta ei biseksuaalisuus tee ihmisestä intohimotonta.

        Hmmm. kuvitteletko tosiaan, että heteromies olisi "tunteikkaampi" kuin bi-mies? Ei bisseydellä voi selittää kaikkia ihmisen ominaisuuksia. Eiköhän näihin persoonallisuuden piirteisiin vaikuta muukin kuin seksuaalinen suuntautuminen.

        Tilannetta saattaisi kuitenkin selittää se, että miehesi onkin homo ja hänen kaikki intohimonsa todellisuudessa kohdistuu miehiin - jatkuvasti. Se saattaisi selittää suhteenne viileyden, koska olisit ollut hänelle aina "väärää" sukupuolta.

        Entäs jos sinäkin sanot että hommaat sivusuhteen , miten hän siihen reagoi, ei kai se ole ainoastaan hän, joka siitä saa nauttia.
        Oletko koskaan kysynyt häneltä miten hän pitäisi siitä ajatuksesta, ja sanonut että mielelläsi ehkä haluaisit kokeilla jotain toista miestä . Vaikka et haluaisi niin anna hänelle sekin mahdollisuus ajateltavaksi , sillä tasa-arvon nimissä päätökset sivusuhteista pitää koskea molempia . Ei ainoastaan yhtä . Joten miten teetkin niin toivon kaikkea hyvää sinulle


      • Anonyymi
        Verna11 kirjoitti:

        jos mieheni olisikin enemmän homo kuin bi? Miten se vaikuttaisi meidän tämänhetkiseen tilanteeseemme? Kyllä hän minulle väitti nauttivansa seksistä kanssani, vaikka itse en ole siihen kovinkaan tyytyväinen. Saattoi tietysti vähän kaunistella asiaa minua rauhoittaakseen. Tosin enhän voi tietää, puhuuko hän totta vai ei.

        Moni homo muka lieventää jotenkin asiaa sanomalla että on bi, en ymmärrä miksi, sillä sehän on ainoastaan heidän oma asiansa , eikä se että sanoo olevansa bi tee kenestäkään onnellista koska on homo , ja valehtelee .


      • Anonyymi
        liebelinnn kirjoitti:

        Olen nainen ja elän liitossa miehen kanssa joka ei kaihda ottaa vastaan myös miehen hyväilyjä. Hän ei silti ole homo eikä ehkä bi, kokeilunhalua silti on ja paljon. Hän rakastaa minua ja ei voisi kuulemma ikinä elää miehen kanssa suhteessa, ei edes katso toisten miesten perään sillä silmällä. Silti munaa voi maistaa ja maistattaa ja ehkä muutakin jos eteen tulee. Eihän tuo nyt maailmanloppu ole, sama ihana mies hän silti on. Sitäpaitsi hän ei ole ainut mies joka sanoo samaa, joidenkin kanssa päässyt parantamaan maailmaa ja tullut ilmi tällaisia ajatuksia. Moni haluaa kokeilla sitä. Vaimo tai tyttöystävä on silti se rakas ja ihanin, vaihtelu vain virkistää, se on kuulkaas tosiasia.
        Jos sille vaimolle voisi kertoa ja ehkä saada hänet leikkimään mukana esim. dildottamaan miestään tai muuta pientä... olisi sekin varmaan monelle miehelle mieleen. Mutta kun pienetkin viittaukset siihen että "laita sormi peppuun"- aiheuttavat naisissa Yök-reaktion, ovat miehet todenneet ettei kaikkea voi eikä kannata kertoa sille rakkaalle. Miettikää naiset kun miehenne haluaa jotain hiukan kinkyä, että miksi ette soisi hänelle jotain extraa, onko se niin kamalaa laitta se sormi sinne pebaan??? Sormet voi pestä ja desinfioida sen jälkeen ja aamulla ette enää edes muista asiaa, näette vaan sen miehenne raukean ja tyytyväisen onnellisen ilmeen...

        Onko se nyt mitenkään ihmeellistä jos terve heteeonainen alkaa voimaan pahoin jos ehdotellaan pepputtelua . Se on luonnon vastaista heterolle kerta kaikkiaan . Joten näyttää siltä että,eräät ihmiset ottaa aika kevyesti nämä asiat .


    • ...kommentti

      Varsin tuttu tilanne meilläkin. Olemme olleet kohta 10 vuotta naimisissa ja lapsiakin on pari. Itse kerroin ennen naimisiin menoa bi-seksuaalisuudestani, ajattelin että rehellisyys palkitaan ja nainen voisi vielä halutessaan painaa jarrua ja lopettaa suhteen. Toisin kuitenkin kävi, vaimo halusi omasta mielestään "hyvän kokonaispaketin" johon kuului myös seksuaalisuuteni. Meillä on kokonaisuutena ollut hyvä seksuaalinen suhde, vaikkakin niitä viileämpiä kausia aina mahtuu mukaan. Arkipäivä tahtoo viedä terän myös seksistä, halusi sitä tai ei.

      En ole koskaan pettänyt vaimoani miesten kanssa, vaikka aikaisemmin tulikin hurjastelua miesten kanssa.

      Olemme ratkaisseet "ongelmani" niin, että silloin tällöin käymme baareissa ja pokaamme yhdessä mukavan bi-miehen kimppaan. Kaikilla on ollut hauskaa, juttu tuo lisäväriä arkipäiväiseen seksiin, mutta ei ole kuitenkaan liian hallitseva, vaan nautimme myös ihan "perinteisestä" seksistä.

      Vaimonikin saa luvan kanssa vierasta ja minä saan toteuttaa omaa seksuaalisuuttani eli meillä tällainen kolmen kimppa on toiminut ihan hyvin. Kaikille sekään ei tietysti sovi, saattaa ilmetä mustasukkaisuutta, joku voi tuntea oman asemansa uhatuksi jne.

      Ja kuten sanoin, suurin osa meidän seksielämästämme on ihan perinteistä eikä biseksuaalisuus näyttele liian suurta osaa parisuhteessamme.

      Että näin meillä...

      • kytätä kun

        vieras jyystää omaa vaimoa vai panetteko vaimoa yhtäaikaa joka reikään?


      • ...sama
        kytätä kun kirjoitti:

        vieras jyystää omaa vaimoa vai panetteko vaimoa yhtäaikaa joka reikään?

        no ei siinä mitään kytätä, reipasta ja iloista seksiä puolin ja toisin, kaikki saa ja kaikki antaa ja kaikilla tasapuolisesti kivaa...


      • tiukkanuttura sullekkin
        kytätä kun kirjoitti:

        vieras jyystää omaa vaimoa vai panetteko vaimoa yhtäaikaa joka reikään?

        on kiva kiva kytätä kun oma vaimo saa toista naista.Meillä se menee niin että vaimo tuo naisen mukaa sillon tällön. Näky saa latinkiin kun näkee miten omaa vaimoa,nuollaan ja sormetetetaan ja miten se kiemurtelee ja nauttii ja mulle lopuksi molemmat mirrit tarjoo itseään.


      • uskonut sun vaimostas
        tiukkanuttura sullekkin kirjoitti:

        on kiva kiva kytätä kun oma vaimo saa toista naista.Meillä se menee niin että vaimo tuo naisen mukaa sillon tällön. Näky saa latinkiin kun näkee miten omaa vaimoa,nuollaan ja sormetetetaan ja miten se kiemurtelee ja nauttii ja mulle lopuksi molemmat mirrit tarjoo itseään.

        kun muistelee teidänkin vihkikuvaa 70 luvulta, niin oli jäykkiksen näkönen ja tupeeraukset pohollaan. Vai on niin villiintynyt vanhoilla päivillään ?


      • rikkinäinen
        kytätä kun kirjoitti:

        vieras jyystää omaa vaimoa vai panetteko vaimoa yhtäaikaa joka reikään?

        Maailma on mennyt tosi sairaaksi!!!Kehenkään ei voi luottaa,vaikka tuntisi ihmisen 20 vuotta,voi joku päivä komerosta putkahtaa jotain,mikä järkyttää todella paljon.Miksi miehet haluavat pitää perhekulissit yllä,ja väittävät kiven kovaa rakastavansa vaimoaan,jos kuitenkin on miesystävä homo nurkan takana odottamassa?Tuo homo soittelee jatkuvasti mustasukkaisena kun mies on kotona tai perheen kanssa jossain.Onko parempi erota kuitenkin,kun asia ahdistaa jo liikaa?Mies ei eroa halua,vaan väittää rakastavansa.


      • valitsemaan
        rikkinäinen kirjoitti:

        Maailma on mennyt tosi sairaaksi!!!Kehenkään ei voi luottaa,vaikka tuntisi ihmisen 20 vuotta,voi joku päivä komerosta putkahtaa jotain,mikä järkyttää todella paljon.Miksi miehet haluavat pitää perhekulissit yllä,ja väittävät kiven kovaa rakastavansa vaimoaan,jos kuitenkin on miesystävä homo nurkan takana odottamassa?Tuo homo soittelee jatkuvasti mustasukkaisena kun mies on kotona tai perheen kanssa jossain.Onko parempi erota kuitenkin,kun asia ahdistaa jo liikaa?Mies ei eroa halua,vaan väittää rakastavansa.

        joko sinä tai homosuhteet. Jos mies väittää rakastavansa sinua eikä halua erota, niin hän todellakin vain haluaa pitää kulisseja yllä. Laita mies selkä seinää vasten ja pyydä tekemään vihdoinkin valintansa ja osoittamaan, että rakastaa sinua. Jos valitsee miehen, niin se on hänen valintansa etkä sinä voi sille mitään, mutta valinta on sinun miehesi. Vaadi myös ehdotonta uskollisuutta ja jos ei tähän pysty, niin anna vaan mennä homokavereidensa kanssa - ei hän sinua silloin ansaitse. Elämässä on joskus oltava kova ja armoton, perusasioista ei kannata liian kauan tinkiä. Itse yritin, mutta osoittautui mahdottomaksi pidemän päälle.


      • YksMiäs
        valitsemaan kirjoitti:

        joko sinä tai homosuhteet. Jos mies väittää rakastavansa sinua eikä halua erota, niin hän todellakin vain haluaa pitää kulisseja yllä. Laita mies selkä seinää vasten ja pyydä tekemään vihdoinkin valintansa ja osoittamaan, että rakastaa sinua. Jos valitsee miehen, niin se on hänen valintansa etkä sinä voi sille mitään, mutta valinta on sinun miehesi. Vaadi myös ehdotonta uskollisuutta ja jos ei tähän pysty, niin anna vaan mennä homokavereidensa kanssa - ei hän sinua silloin ansaitse. Elämässä on joskus oltava kova ja armoton, perusasioista ei kannata liian kauan tinkiä. Itse yritin, mutta osoittautui mahdottomaksi pidemän päälle.

        Tuskinpa miehesi pystyy yksipuolisuuteen. Jos hän on joskus avioliiton valinnut, niin eiköhän se ole hänelle edelleenkin tärkein, niinhän se tuosta sivusuhdekysymyksestäkin käy ilmi. Tulee vain mieleen, että mistä hän nyt niin on innostunut samasukupuoliseen seksiin? Onko kenties ärsykkeitä ollut ylenpalttisesti tarjolla? Kuten nyt pornoa jossakin?


      • Anonyymi
        rikkinäinen kirjoitti:

        Maailma on mennyt tosi sairaaksi!!!Kehenkään ei voi luottaa,vaikka tuntisi ihmisen 20 vuotta,voi joku päivä komerosta putkahtaa jotain,mikä järkyttää todella paljon.Miksi miehet haluavat pitää perhekulissit yllä,ja väittävät kiven kovaa rakastavansa vaimoaan,jos kuitenkin on miesystävä homo nurkan takana odottamassa?Tuo homo soittelee jatkuvasti mustasukkaisena kun mies on kotona tai perheen kanssa jossain.Onko parempi erota kuitenkin,kun asia ahdistaa jo liikaa?Mies ei eroa halua,vaan väittää rakastavansa.

        Eikös se ole ihan niiden tavallisten ihmisten aikaan saannoksia etti homot ole voineet olla sitä mitä ovat. Oikein uskonnon varjolla heitä on peloiteltu, joten ovat kaapissa ja yrittävät elää jonkun toisen ehdoilla, mikä ei koskaan onnistu sillä se miksi on syntynyt on juuri sille ihmiselle se oikea suuntaus.
        Ja nyt kun eivät jaksa enää peitellä sitä niin tulevat kaapista ulos , eikös ole mikään ihme sinänsä , kun heidän elämänsä on ollut heiltä kiellynä aina, mutta onneksi ihmiskunnan ovat huomanneet ettei niin saa tehdä toisia ihmisiä kohtaan ,jokaisen on saatava olla se mikä on. Joten kun kaikki vaan tulisivat ulos kaapeista ja uskaltaisivat olla sitä mitä ovat. Ja että heterot myös ymmärtäisivät että kaikki eivät synny heterona ja hyväksyisivät sen yksinkertaisen asia että homoja on ja tulee olemaan aina . Sekin vähentäisi onnettomia avioliittoja jossa toisen on oltava jotain muuta mitä on.
        Rohkeat ovat tulleet ulos kaapista, toivottavasti se antaa näille arkalaisillekkin hieman sitä että ehkä uskaltavat elää omana itsenään


    • vittuuntunut

      Tiedän, että mieheni haikailee miesten perään ja huomaan joskun hänen tuijottavan miehiä ja se ahdistaa enemmän kuin katselisi naisia! En voi ymmärtää, että sinua ei ahdista tämä tilanne enempää. Minua ei haittaa vaikka mieheni katsoisi naisellista pornoa vaikka päivät läpeensä mutta kun jätkiä! ja naimissa ollaan oltu 20 vuotta! Inhottaa, ahistaa ja vituttaa!

      • Jaira

        Miesystäväni on bi. Suurin ongelma on se, että häntä ahdistaa ajoittain tunnetason läheisyys naiseen, mitään ongelmaa ei ole fyysisellä tasolla. Rakastamme toisiamme, ja hän on minulle täydellinen kumppani. Mies tuntee kiinnostusta kumpaankin sukupuoleen, hieman enemmän sanojensa mukaan vallalla homopuoli. Ulkoisesti hän on erittäin hetero, ja hänestä kiinnostuvat naiset.

        Mies on tehnyt selväksi, että suhteessa hän on 100% uskollinen, tällä ei ole mitään tekemistä suhtautumisen kanssa. Kyse on tahdosta, kuten heterosuhteessa. Jos ei tahdo/kykene sitoutumaan, voi aina olla sinkku!

        Pistä mies seinää vasten. Tyypillinen miehinen ajatusmalli, että kaikki pitää saada, mutta mistään ei tarvitse luopua. Epäkypsä mies!


      • kdshsjgdi
        Jaira kirjoitti:

        Miesystäväni on bi. Suurin ongelma on se, että häntä ahdistaa ajoittain tunnetason läheisyys naiseen, mitään ongelmaa ei ole fyysisellä tasolla. Rakastamme toisiamme, ja hän on minulle täydellinen kumppani. Mies tuntee kiinnostusta kumpaankin sukupuoleen, hieman enemmän sanojensa mukaan vallalla homopuoli. Ulkoisesti hän on erittäin hetero, ja hänestä kiinnostuvat naiset.

        Mies on tehnyt selväksi, että suhteessa hän on 100% uskollinen, tällä ei ole mitään tekemistä suhtautumisen kanssa. Kyse on tahdosta, kuten heterosuhteessa. Jos ei tahdo/kykene sitoutumaan, voi aina olla sinkku!

        Pistä mies seinää vasten. Tyypillinen miehinen ajatusmalli, että kaikki pitää saada, mutta mistään ei tarvitse luopua. Epäkypsä mies!

        Biseksuaalisuus ei automaattisesti tarkoita uskottomuutta eikä edes tavallista voimakkaampaa kokeilunhalua. Biseksuaalisuus ei myöskään välttämättä tarkoita sitä, että biseksuaalinen ihminen tarvitsisi vakituisen kumppaninsa lisäksi toista sukupuolta olevan rakastetun. Tai haluaisi seksiä kummankin sukupuolen edustajien kanssa tunteakseen itsensä kokonaiseksi.

        Biseksuaalisella ihmisellä on tunteet, järki, moraali jne siinä missä homoilla tai heteroillakin ja heille pitäisi voida asettaa samat vaatimukset suhteen onnistumiseksi kuin kaikille muillekin. Ei biseksuaalisuus anna lupaa olla uskoton.

        Mielestäni jokaisessa parisuhteessa tulisi voida asettaa ne rajat, joiden sisällä pysytään. Millaiset ne rajat ovat ja mitä kumppanit keskenään sopivat, onkin sitten jokaisen parin oma asia. Tiedän toimivia liittoja, joissa on kolme osapuolta, mutta tällainen elämäntapa vaatii jäseniltään paljon, siihen pystyy vain harva.

        Henkilökohtaisesti minulle olisi ihan sama, olisiko mieheni deitti/hoito/rakastaja mies vai nainen. Molemissa olisi hyvät ja huonot puolensa. Eikä mainitsemani tilanne välttämättä olisi minulle syy erota. Jos tilanne muodostuisi pysyväksi, pitäisi asioista keskustella avoimesti, jotta jokainen tietäisi, missä mennään ja sitten päättää, mitä tehdä. Itse olen ei-hetero, pitkässä parisuhteessa uskollisena elävä nainen.


    • suru/ilo

      en ite olis edes antanu pillua sille jos olis saanu tiet et sen perse on kaunis ja sielä on käyty...

    • Suosittelen

      lukemaan ko.osoitteesta SETAn vapaustaistelija Martti Kaipiaisen ja vaimonsa kirjoitus (vanhempi homo/bi-hetero) "Jotakin ehkä tietäisin...". Todella kaunis kertomus heidän onnellisesta avioliitostaan. Nykypäivänä miestä pidettäisiin todennäköisesti homona, mutta pari löysi itselleen sopivan tavan elää - tuloksena vuosikymmenten onnellinen (ja myös hyvä fyysinen) liitto.

    • Erkkatus

      Olen lukenut terapeuttien kirjoja ja niistä minulle on selvinnyt että toiseen sukupuoleen kiinnostuneilla ihmisillä on lapsuudessa ollut puutteellinen suhde toiseen vanheempaansa. Esim. homomies ei saanut tervettä huomiota lapsuudenkodissa isältään. Tämän isänpuutteen hän korvaa aikuisena samaan sukupuoleen ja hakee sen mitä ei ole lapsena saanut omalta isältään.
      Sama pätee toisinpäin lesbonaiseen.
      Nämä lapsuuden asiat kun käydään läpi niin että niistä vapaudutaan, niin olen kuullut että koko homous on taakse jäänyttä elämää. Näistä kaikesta voi parantua, mutta aikaa se vie ja kyyneleitäkin varmasti vuodatetaan, mutta kaikki on sen arvoista.

      • Chevelle

        Tuomosta puppua. Tätä palstaa lukee myös nuoret mieli herkemmillään.

        Palaan asiaan kun ehdin. (tulin vihaisexi, sorry)


      • Erkkatus
        Chevelle kirjoitti:

        Tuomosta puppua. Tätä palstaa lukee myös nuoret mieli herkemmillään.

        Palaan asiaan kun ehdin. (tulin vihaisexi, sorry)

        Tätä palstaa ei saisi edes lukea alle 18-vuotiaat. Ja jos joku tunnistaa itsellään jotain vastaavaa, niin eikö se ole erittäin hyvä asia?

        Tiedän ihmisiä, jotka ovat eheytyneet tätä kautta ja he voivat todistaa tämän, että heillä on ollut isä-/ äiti- suhteessa ongelmia. Poikkeuksiakin varmasti on, en ole kuitenkaan kaikkitietävä.

        Mikä sinua vihastuttaa? Vihan takana on aina tunne, joka pitäisi tunnistaa. Voi kysyä itseltään, että miltä minusta tuntui siinä tilanteessa.
        Viha on terve reaktio sille, että tietää että on ohittanut jonkun tunteen. Suosittelen, että jokaisen vihan tuntemuksen alta etsii sen tunteen jonka on ohittanut.


      • Chevelle
        Chevelle kirjoitti:

        Tuomosta puppua. Tätä palstaa lukee myös nuoret mieli herkemmillään.

        Palaan asiaan kun ehdin. (tulin vihaisexi, sorry)

        Tarkista tietolähteesi. Ole niin kiltti.

        Lespous, homous , bi seksuaalisuus ovat osa luonnon moninaisuutta.
        Jotkut viisaat ovat päässeet ajatukseen, luonto on tällai järjestänyt maan päälle lempeyttä , kiltteyttä.

        Niitä ei voi "parantaa" , syykin selvä, kyseessä ei ole sairaus.

        Jos joku muoti ilmiön tms perässä kadottaa itsensä ja kuvittelee olevansa homo, terapiassa se selviää. Varmasti.

        Terapeutit eivät ole taikureita. He ovat erittäin raskaan ja vaativan työn pakertajia.
        Laittavat oman persoonansa ja itsensä likoon työssänsä. Antavat kaikkensa. Ja perheensä, melkein. Tohtori Phil onkin lohkaissut, Terapeuttien lapsilla on oma paikkansa taivaassa.
        (missä terapeuttien puolisoiden paikka, onko Hel... Vitsi vitsi tämä suluissa oleva. Toki kiinnostaa, heh.)

        Ihminen tekee terapiassa ollessaan työtä itsensä kanssa.
        Jos hyvin käy, löytää autenttisen itsensä, tasapainonsa, ja leppoisan elämän itsensä kanssa.

        Eli elää hyvin elämäänsä asioidensa kanssa.
        Kaikki loppujen lopuksi itsestä kiinni.
        Terapeutti kysyy kun menet vastaanotolle.
        MITEN VOIN AUTTAA ? ja autta varmasti.

        Mutta että homosta hetero..... Ei onnistu. (onneksi).

        Tämä on minun ymmärrykseni asiasta, lue omalla
        vastuulla.


      • Chevelle
        Erkkatus kirjoitti:

        Tätä palstaa ei saisi edes lukea alle 18-vuotiaat. Ja jos joku tunnistaa itsellään jotain vastaavaa, niin eikö se ole erittäin hyvä asia?

        Tiedän ihmisiä, jotka ovat eheytyneet tätä kautta ja he voivat todistaa tämän, että heillä on ollut isä-/ äiti- suhteessa ongelmia. Poikkeuksiakin varmasti on, en ole kuitenkaan kaikkitietävä.

        Mikä sinua vihastuttaa? Vihan takana on aina tunne, joka pitäisi tunnistaa. Voi kysyä itseltään, että miltä minusta tuntui siinä tilanteessa.
        Viha on terve reaktio sille, että tietää että on ohittanut jonkun tunteen. Suosittelen, että jokaisen vihan tuntemuksen alta etsii sen tunteen jonka on ohittanut.

        Toki hämmästyin itsekin, mistä toi kele mulle tuli.
        No, ehkä empatiasta niitä vanhempia kohtaan jotka syyllistävät turhaan itsensä, heidänkö vika jne.

        Ehkä ymmärsin tekstisi väärin ja hyvyytesi, mutta on paljon tapauksia maapallolla jossa on yritetty muuttaa ihmisen seksuaalisuutta. Ei onnaa.

        Ja mulla ei ole työkaluja mennä keittiöpsykologian puolelle. Vaarallista jos ei ole noita kaluja.

        Maailmassa on paljon kirjoituksia jne.
        Suhtautukaa niihin varauksella kuten minunkin textiini.

        Heippa.


      • Vars
        Chevelle kirjoitti:

        Tarkista tietolähteesi. Ole niin kiltti.

        Lespous, homous , bi seksuaalisuus ovat osa luonnon moninaisuutta.
        Jotkut viisaat ovat päässeet ajatukseen, luonto on tällai järjestänyt maan päälle lempeyttä , kiltteyttä.

        Niitä ei voi "parantaa" , syykin selvä, kyseessä ei ole sairaus.

        Jos joku muoti ilmiön tms perässä kadottaa itsensä ja kuvittelee olevansa homo, terapiassa se selviää. Varmasti.

        Terapeutit eivät ole taikureita. He ovat erittäin raskaan ja vaativan työn pakertajia.
        Laittavat oman persoonansa ja itsensä likoon työssänsä. Antavat kaikkensa. Ja perheensä, melkein. Tohtori Phil onkin lohkaissut, Terapeuttien lapsilla on oma paikkansa taivaassa.
        (missä terapeuttien puolisoiden paikka, onko Hel... Vitsi vitsi tämä suluissa oleva. Toki kiinnostaa, heh.)

        Ihminen tekee terapiassa ollessaan työtä itsensä kanssa.
        Jos hyvin käy, löytää autenttisen itsensä, tasapainonsa, ja leppoisan elämän itsensä kanssa.

        Eli elää hyvin elämäänsä asioidensa kanssa.
        Kaikki loppujen lopuksi itsestä kiinni.
        Terapeutti kysyy kun menet vastaanotolle.
        MITEN VOIN AUTTAA ? ja autta varmasti.

        Mutta että homosta hetero..... Ei onnistu. (onneksi).

        Tämä on minun ymmärrykseni asiasta, lue omalla
        vastuulla.

        Entäpä jos miehes ei ole saanut seksiä tarpeeksi ? Miten usein harrastatte seksiä? Kerran tai kaksikin kertaa viikossa ei firiilille miehelle riitä. Olisitko itse valmis jonkun vieraan miehen syliin, vaikka sen miehen jonka kanssa johon oma miehes on kiinnostunut. Olisko kiihottavaa ja onko miehes mustasukkainen. Mustasukkaiselle se ei sovi.


      • Anonyymi
        Vars kirjoitti:

        Entäpä jos miehes ei ole saanut seksiä tarpeeksi ? Miten usein harrastatte seksiä? Kerran tai kaksikin kertaa viikossa ei firiilille miehelle riitä. Olisitko itse valmis jonkun vieraan miehen syliin, vaikka sen miehen jonka kanssa johon oma miehes on kiinnostunut. Olisko kiihottavaa ja onko miehes mustasukkainen. Mustasukkaiselle se ei sovi.

        Saanut seksiä ????
        Eiköhän seksikin ole molempien yhteinen halu, ei siinä saada ja lasketa kertoja ,
        Ainoastaan kun on sellainen hetki mikä sytyttää molemmat eikä kukaan rupea miksikään antajaksi jos ei itse juuri silloin halua kun toista haluttaa .
        Usein eräät puhuvat juuri ”ettei saa. ”Sellainen mies jolla sellaiset ajatukset on yleensä usein yksin.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa oliko ne uskovaisten kirjoja joita lueskelit. Ihmisen homous tulee jo sikiöasteella häneen , ja sen huomaa aika pian että lapsella on toinen suuntaus .
        Tarhassa kun on nähnyt ja tiennyt jo että joku on syntynyt toisella suuntauksella. Siinä ei ole mitään tekemistä suhteella vanhempiin.
        Alkavat leikkimään tarhassa toistensa kanssa ja kaverien valinta on se ensi vaihe. Usein ei heillä ole poikia kavereina ! Eivät halua leikkiä poikien leikkikaluilla , mutta mielellään leikkivät tyttöjen kanssa . Isompana sen huomaa selvästi, vaatteiden värit eivät ole kuten muilla pojilla sillä poika pitää vaalean punaisesta ja ostaa kullan väliset kengät , kaikesta näkee hänen suuntauksensa . Toiset pojat eivät koskaan liioin halua häntä mukaan harrastuksiensa .

        Joten tälläinen lapsi tietää jo aika pienenä että hän on erilainen ja sitä ei mitkään terapiat muuta miksikään . Vai luuletko että sinä tulisit homoksi jos saisit terapiaa ——. Siis et, siksi ei homotkaan tule heteroiksi .kertomukset vanhemmista ovat vääristettyjä , sillä nämä pojat jotka tunnen ovat saaneet huomiota enemmän kun tarpeeksi ja heillä on kypsät vanhemmat jotka tukevat heitä .
        Ei niinkuin Suomessa että ei edes ymmärretä mitä homous on . Kuinkahan monen homon elämän on tyhmä heteromies pilannut ennakkoluuloillaan ja halveksimisella .onko se joltain pois että homoja on olemassa ja miksi heitä pitäisi käyttää muka terapiassa , heissä ei ole mitään vikaa ovat terveitä nuoria ihmisiä. Aika suomalaistenkin nähdä ettei juntti metodit ole enää ajankohtaisia , ja lopettaa se irvailu, ettei pilaa jonkun toisen ihmisen elämää inhottavilla irvailuillaan , kunhan elää ja antaa muidenkin elää niin siitä in hyvä lähteä


      • Anonyymi
        Chevelle kirjoitti:

        Tarkista tietolähteesi. Ole niin kiltti.

        Lespous, homous , bi seksuaalisuus ovat osa luonnon moninaisuutta.
        Jotkut viisaat ovat päässeet ajatukseen, luonto on tällai järjestänyt maan päälle lempeyttä , kiltteyttä.

        Niitä ei voi "parantaa" , syykin selvä, kyseessä ei ole sairaus.

        Jos joku muoti ilmiön tms perässä kadottaa itsensä ja kuvittelee olevansa homo, terapiassa se selviää. Varmasti.

        Terapeutit eivät ole taikureita. He ovat erittäin raskaan ja vaativan työn pakertajia.
        Laittavat oman persoonansa ja itsensä likoon työssänsä. Antavat kaikkensa. Ja perheensä, melkein. Tohtori Phil onkin lohkaissut, Terapeuttien lapsilla on oma paikkansa taivaassa.
        (missä terapeuttien puolisoiden paikka, onko Hel... Vitsi vitsi tämä suluissa oleva. Toki kiinnostaa, heh.)

        Ihminen tekee terapiassa ollessaan työtä itsensä kanssa.
        Jos hyvin käy, löytää autenttisen itsensä, tasapainonsa, ja leppoisan elämän itsensä kanssa.

        Eli elää hyvin elämäänsä asioidensa kanssa.
        Kaikki loppujen lopuksi itsestä kiinni.
        Terapeutti kysyy kun menet vastaanotolle.
        MITEN VOIN AUTTAA ? ja autta varmasti.

        Mutta että homosta hetero..... Ei onnistu. (onneksi).

        Tämä on minun ymmärrykseni asiasta, lue omalla
        vastuulla.

        Ihan niin, silloin kun luulee sellaista muutosta on kokeiltava sen heteron että voisiko hön ehkä muuttua homoksi, yleensä jo riittää ajatus eli ei voisi, mutta silti ollaan kovasti vaatimassa että homoista tehdään hetero !siis miksi, ja kenen vuoksi, miten jonkun toisen elämä muuttuu sellaisesta ajatuksestakin. naivia kansaa sinänsä kun vanhan aikaiset ennakko luulot aina vaan puristaa aivoja , ja yritetään murtaa ihmisiä joillakin erilainen suuntaus . Siis kenelle se olisi hyväksi että yritetään viedä toisen elämä jonkun isådean vuoksi , koska tämä ihminen ei tule muuttumaan koskaan eikä tarvitsekaan muuttua
        Joten eikö olisi paras että nämä epäilevät väärin tulkkaavat kesustelisivat homojen kanssa että saisivat se oikean käsityksen heistä , se kun kirjoitella inhottavuuksia netissä , minun heterouteni ei kärsi yhtään siitä että joku on homo, ja miksi kärsisikkään , koska olen sinut oman itseni kanssa kuka olen ja täten hyväksyn ihmiset ihmisinä juuri sellaisina kun he ovat .


    • MasterZeromus

      Sen sanoo terve järkikin että bi mies tarvitsee yhden edustajan molemmista sukupuolista mutta ei monta. Mikäli miehelläsi on uskonnolista pohjaa tai muuten on terve noilla puhtaus aloilla niin hän ei harrasta kanssasi seksiä mikäli sinulla on kuukautiset tai kun olet raskaana mikä Mielestäni on iljetys. Kyllä hän toki pystyy sinua silti tukemaan henkisesti ja harrastaa seksiä silloin kuin ei noita mainittuja tilanteita ole meneillä. Iljettää miten jotkut hetero miehet voivat pakottaa naistaan seksiin kun hänen kuukautisensa on meneillä! Eikö siten ole parempi että hänellä siinä sivussa on toinen mies jota rakastelee ennenkö tekisi väkivaltaa sinulle? Miehillä ei näet ole kuukautisia eivätkä tule raskaiksi joten se häpäisee sinua vähemmän verraten jonkun hetero miehen mahdolliseen uskottomuuteen toisen naisen kanssa.

      Kinsey taulukosta, siitä alkuperäisestä käy ilmi että täys homot ovat alle 10% väestöstä ja puhtaat heterot noin 38% kun taas loput ovat niillä väleillä. On niitä jotka ovat valtaaltaan heteroita mutta sattuman varaisesti homoja. On niitä jotka ovat valtaaltaan homoja mutta sattuman varaisesti heteroita. Ja niitä jotka ovat tasapuolisesti biiseksuaaleja ollakseen sekä naisen että miehen kanssa tasavertaisesti. Olenkin miettinyt tuota että olisinko vaan sattuman varaisesti hetero vai voinko rakastaa molempia tasavertaisesti yhtä aikaan? Naisella on se raskaana tuleminen suurin vahvuus mutta loput hyödyt löytyvät miehestä. Eli mikä estää miehen olemisen naisena? Naisellisessa muodossa piileksivät gaselli maiset lihakset ovat ylivetoiset kuten ne litteät mies rinnat, siinä on se homouden ihanne eli niinkuin Hadrianus sanoi Antinouksesta että hän on viriili Athena. Naisessa ei ole sitä samaa fyysistä näet. Hänen rinnat ovat kuin ilma tyynyt paitsi niistäkin suuren kokoisia kammoan ainakin minä.

      • vääristää pahasti

        hän oma homopainotteisuutensa. Äijä oli umpihintti.


      • Anonyymi

        Hahhhaaa vai sillä tavalla onko kuukautiset jokin este seksille, olen lukenut että eräät naiset ovat kuumillaan juri sinä aikana
        Eikä raskausajan estä seksiä mitenkään.
        Joten sinä et oikein ole terve näissä asioissa . Ei nykyaikana mitenkään ketään pakoteta seksiin jos nyt niin luulet, sillä nykyaikana saavat naisetkin tykätä seksistä ja tunnustaa sen.
        Joten jätä nuo neuvosi sinne minne ne kuuluu , siis roskiin. Et näytä paljoa tietävän nykyajasta tai sitten olet uskossa jotenkin.


    • Isi30

      Avioliitto ei ole mikään avioLIITTO jos siinä on sivu/rinnakkaissuhteita. Sellaiset vievät todellakin pohjan liitolta ja myrkyttävät koko avioitumisen perusidean. Itse olen bi-mies mutta en ole koskaan ollut uskoton yhdellekään kumppaneistani, en kummankaan sukupuolen kanssa.

      Eihän tuntemuksilleen mitään mahda mutta se että miehesi vaatii saada pitää etuoikeutena tällaista monisuhteista elämää on aivan kohtuutonta. Samoin naiset jotka haluavat elää naissuhteissaan avioliitostaan huolimatta. Kyllä sitä yhdessä voi elää täyttä seksuaalista elämää kun vähän mielikuvitusta käyttää, jos ei perinteinen seksin harrastamisen tapa riitä tyydyttämään. Ei siihän ulkopuolisia suhteita tarvita.

      Minusta vaadit miestäsi tekemään parannuksen tuosta elämäntyylistä ja jos se ei hänelle sovi niin otat avioeron.

      • marot

        Lueskellessa näitä kommentteja, huomasin kuinka vähän annetaan tilaa yleensä henkiselle puolelle. Pelkät kimpat ja seksihommelit ei ole kun fyysinen puoli tässä monelle niin monimutkaisessa asiassa.

        Itse olen huomannut asioita eläessä ja tutkiessa, kuinka suuri merkitys ja tarve on monella miehillä, jotka ovat ilmeisen bi-suuntautuneita, löytää sellaista miesseuraa, jonka kanssa voisi puhua asiosta kuin asiosita avoimesti miesten kesken pelkäämättä halveksuntaa ja tuomiota. Kaikilla on hyviä kavereita, mutta silti kaipaavat vielä sellaista mieskaveria, joille toisaan voisi olla mies miehelle avoin aivan pohjia myöten. Toisille riittää kevyempi kaveruus, mutta ei kaikille ja siksi tuntuu että on lopulta osaltaan yksin porukoissa.

        Tosin anonyymi keskustelu esimekiksi netisssä helpottaa paljonkin, mutta kun asian vie " lihan ja veren" tasolle ja vaikka tapaa samanlaisen miehen kasvotusten, niin siinä on sellaista elämän tosiasiaa, jota ei mikään terapia korvaa. Kohdata itsensä miehenä toisen miehen edessä rehellisesti kasvokkain ja tunnustaa olevansa osaltaan samanlainen kuin tämä toinen. Siinä toisaan voi syntyä syvää kiintymystä taikka jopa rakastumista.

        Naiset valittavat usein koska eivät pääse lähelle miestään, "hän vaan sulkeutuu ja ei ole avoin", mutta eihän mies uskalla olla avoin, koska nainen ei ole kypsä kohtaamaan miestään sellaisenä kuin hän todellisuudessa itsensä tuntee jos onkin vaikka bi.
        Ajatellaampa, että mies tuntee olevansa bi-seksuaalinen ja asiasta ei voi puhua kenekään kanssa, vähiten vaimonsa, sillä pelko tunnustaa edes ajatuksiaan vaimolle on niin valtava. Se pelko on sitä, ettei vaimo ymmärrä tällaisia asioita ja leimaa hänet peturiksi oitis.
        Bi-miehellä ei sitten ole muuta tietä purkaa ahdistustaan kuin toiset bi-miehet taikka homot ja sitä tietä edetään kohtaamiseen ja kokeiluihin ja kiinnytään sellaiseen kaveriin/ystävään joka ymmärtää.

        Aviopari voi nukkua vieretysten kymmeniä vuosia, mutta puoliso ei tunne toisen koko olemusta ja näin voidaan mennä läpi elämän. Onko tämä sitten se oikea avioliitto, jossa toinen elää vain puolella itsestään rakkaimman ihmisen kanssa. Myös on niitä miehiä joille tällainen bi-puoli poksahtaa aivan kuin kirkkaalta taivaalta tuossa päälle 40 v ja ollaan äimänkäkenä asian suhteen.
        Avioliiton pyhyyttä ja kaikkivoipaisuutta julistetaan, mutta kuinkahan moni oikeasti sitä elää, niinkuin se voisi olla mahdollista avoimuuden ja rahellisyyden ja ymmärryksen kautta, unohtamatta ikuista rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä.


      • mies26cm
        marot kirjoitti:

        Lueskellessa näitä kommentteja, huomasin kuinka vähän annetaan tilaa yleensä henkiselle puolelle. Pelkät kimpat ja seksihommelit ei ole kun fyysinen puoli tässä monelle niin monimutkaisessa asiassa.

        Itse olen huomannut asioita eläessä ja tutkiessa, kuinka suuri merkitys ja tarve on monella miehillä, jotka ovat ilmeisen bi-suuntautuneita, löytää sellaista miesseuraa, jonka kanssa voisi puhua asiosta kuin asiosita avoimesti miesten kesken pelkäämättä halveksuntaa ja tuomiota. Kaikilla on hyviä kavereita, mutta silti kaipaavat vielä sellaista mieskaveria, joille toisaan voisi olla mies miehelle avoin aivan pohjia myöten. Toisille riittää kevyempi kaveruus, mutta ei kaikille ja siksi tuntuu että on lopulta osaltaan yksin porukoissa.

        Tosin anonyymi keskustelu esimekiksi netisssä helpottaa paljonkin, mutta kun asian vie " lihan ja veren" tasolle ja vaikka tapaa samanlaisen miehen kasvotusten, niin siinä on sellaista elämän tosiasiaa, jota ei mikään terapia korvaa. Kohdata itsensä miehenä toisen miehen edessä rehellisesti kasvokkain ja tunnustaa olevansa osaltaan samanlainen kuin tämä toinen. Siinä toisaan voi syntyä syvää kiintymystä taikka jopa rakastumista.

        Naiset valittavat usein koska eivät pääse lähelle miestään, "hän vaan sulkeutuu ja ei ole avoin", mutta eihän mies uskalla olla avoin, koska nainen ei ole kypsä kohtaamaan miestään sellaisenä kuin hän todellisuudessa itsensä tuntee jos onkin vaikka bi.
        Ajatellaampa, että mies tuntee olevansa bi-seksuaalinen ja asiasta ei voi puhua kenekään kanssa, vähiten vaimonsa, sillä pelko tunnustaa edes ajatuksiaan vaimolle on niin valtava. Se pelko on sitä, ettei vaimo ymmärrä tällaisia asioita ja leimaa hänet peturiksi oitis.
        Bi-miehellä ei sitten ole muuta tietä purkaa ahdistustaan kuin toiset bi-miehet taikka homot ja sitä tietä edetään kohtaamiseen ja kokeiluihin ja kiinnytään sellaiseen kaveriin/ystävään joka ymmärtää.

        Aviopari voi nukkua vieretysten kymmeniä vuosia, mutta puoliso ei tunne toisen koko olemusta ja näin voidaan mennä läpi elämän. Onko tämä sitten se oikea avioliitto, jossa toinen elää vain puolella itsestään rakkaimman ihmisen kanssa. Myös on niitä miehiä joille tällainen bi-puoli poksahtaa aivan kuin kirkkaalta taivaalta tuossa päälle 40 v ja ollaan äimänkäkenä asian suhteen.
        Avioliiton pyhyyttä ja kaikkivoipaisuutta julistetaan, mutta kuinkahan moni oikeasti sitä elää, niinkuin se voisi olla mahdollista avoimuuden ja rahellisyyden ja ymmärryksen kautta, unohtamatta ikuista rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä.

        Vaimohan tietenkään näe kuin itsensä...ite makaa jalat levällään,enempi kuin laki salli,joka kerta eri miehenkaa...i!!Mut taitaa olla aika lahna,kun mieskin menee ukolles.


      • beiliyes
        marot kirjoitti:

        Lueskellessa näitä kommentteja, huomasin kuinka vähän annetaan tilaa yleensä henkiselle puolelle. Pelkät kimpat ja seksihommelit ei ole kun fyysinen puoli tässä monelle niin monimutkaisessa asiassa.

        Itse olen huomannut asioita eläessä ja tutkiessa, kuinka suuri merkitys ja tarve on monella miehillä, jotka ovat ilmeisen bi-suuntautuneita, löytää sellaista miesseuraa, jonka kanssa voisi puhua asiosta kuin asiosita avoimesti miesten kesken pelkäämättä halveksuntaa ja tuomiota. Kaikilla on hyviä kavereita, mutta silti kaipaavat vielä sellaista mieskaveria, joille toisaan voisi olla mies miehelle avoin aivan pohjia myöten. Toisille riittää kevyempi kaveruus, mutta ei kaikille ja siksi tuntuu että on lopulta osaltaan yksin porukoissa.

        Tosin anonyymi keskustelu esimekiksi netisssä helpottaa paljonkin, mutta kun asian vie " lihan ja veren" tasolle ja vaikka tapaa samanlaisen miehen kasvotusten, niin siinä on sellaista elämän tosiasiaa, jota ei mikään terapia korvaa. Kohdata itsensä miehenä toisen miehen edessä rehellisesti kasvokkain ja tunnustaa olevansa osaltaan samanlainen kuin tämä toinen. Siinä toisaan voi syntyä syvää kiintymystä taikka jopa rakastumista.

        Naiset valittavat usein koska eivät pääse lähelle miestään, "hän vaan sulkeutuu ja ei ole avoin", mutta eihän mies uskalla olla avoin, koska nainen ei ole kypsä kohtaamaan miestään sellaisenä kuin hän todellisuudessa itsensä tuntee jos onkin vaikka bi.
        Ajatellaampa, että mies tuntee olevansa bi-seksuaalinen ja asiasta ei voi puhua kenekään kanssa, vähiten vaimonsa, sillä pelko tunnustaa edes ajatuksiaan vaimolle on niin valtava. Se pelko on sitä, ettei vaimo ymmärrä tällaisia asioita ja leimaa hänet peturiksi oitis.
        Bi-miehellä ei sitten ole muuta tietä purkaa ahdistustaan kuin toiset bi-miehet taikka homot ja sitä tietä edetään kohtaamiseen ja kokeiluihin ja kiinnytään sellaiseen kaveriin/ystävään joka ymmärtää.

        Aviopari voi nukkua vieretysten kymmeniä vuosia, mutta puoliso ei tunne toisen koko olemusta ja näin voidaan mennä läpi elämän. Onko tämä sitten se oikea avioliitto, jossa toinen elää vain puolella itsestään rakkaimman ihmisen kanssa. Myös on niitä miehiä joille tällainen bi-puoli poksahtaa aivan kuin kirkkaalta taivaalta tuossa päälle 40 v ja ollaan äimänkäkenä asian suhteen.
        Avioliiton pyhyyttä ja kaikkivoipaisuutta julistetaan, mutta kuinkahan moni oikeasti sitä elää, niinkuin se voisi olla mahdollista avoimuuden ja rahellisyyden ja ymmärryksen kautta, unohtamatta ikuista rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä.

        Olen niin samaa mieltä kanssasi, marot. Kuinka monella meistä olisikaan katsomista peiliin näissä asioissa.


      • Anonyymi
        marot kirjoitti:

        Lueskellessa näitä kommentteja, huomasin kuinka vähän annetaan tilaa yleensä henkiselle puolelle. Pelkät kimpat ja seksihommelit ei ole kun fyysinen puoli tässä monelle niin monimutkaisessa asiassa.

        Itse olen huomannut asioita eläessä ja tutkiessa, kuinka suuri merkitys ja tarve on monella miehillä, jotka ovat ilmeisen bi-suuntautuneita, löytää sellaista miesseuraa, jonka kanssa voisi puhua asiosta kuin asiosita avoimesti miesten kesken pelkäämättä halveksuntaa ja tuomiota. Kaikilla on hyviä kavereita, mutta silti kaipaavat vielä sellaista mieskaveria, joille toisaan voisi olla mies miehelle avoin aivan pohjia myöten. Toisille riittää kevyempi kaveruus, mutta ei kaikille ja siksi tuntuu että on lopulta osaltaan yksin porukoissa.

        Tosin anonyymi keskustelu esimekiksi netisssä helpottaa paljonkin, mutta kun asian vie " lihan ja veren" tasolle ja vaikka tapaa samanlaisen miehen kasvotusten, niin siinä on sellaista elämän tosiasiaa, jota ei mikään terapia korvaa. Kohdata itsensä miehenä toisen miehen edessä rehellisesti kasvokkain ja tunnustaa olevansa osaltaan samanlainen kuin tämä toinen. Siinä toisaan voi syntyä syvää kiintymystä taikka jopa rakastumista.

        Naiset valittavat usein koska eivät pääse lähelle miestään, "hän vaan sulkeutuu ja ei ole avoin", mutta eihän mies uskalla olla avoin, koska nainen ei ole kypsä kohtaamaan miestään sellaisenä kuin hän todellisuudessa itsensä tuntee jos onkin vaikka bi.
        Ajatellaampa, että mies tuntee olevansa bi-seksuaalinen ja asiasta ei voi puhua kenekään kanssa, vähiten vaimonsa, sillä pelko tunnustaa edes ajatuksiaan vaimolle on niin valtava. Se pelko on sitä, ettei vaimo ymmärrä tällaisia asioita ja leimaa hänet peturiksi oitis.
        Bi-miehellä ei sitten ole muuta tietä purkaa ahdistustaan kuin toiset bi-miehet taikka homot ja sitä tietä edetään kohtaamiseen ja kokeiluihin ja kiinnytään sellaiseen kaveriin/ystävään joka ymmärtää.

        Aviopari voi nukkua vieretysten kymmeniä vuosia, mutta puoliso ei tunne toisen koko olemusta ja näin voidaan mennä läpi elämän. Onko tämä sitten se oikea avioliitto, jossa toinen elää vain puolella itsestään rakkaimman ihmisen kanssa. Myös on niitä miehiä joille tällainen bi-puoli poksahtaa aivan kuin kirkkaalta taivaalta tuossa päälle 40 v ja ollaan äimänkäkenä asian suhteen.
        Avioliiton pyhyyttä ja kaikkivoipaisuutta julistetaan, mutta kuinkahan moni oikeasti sitä elää, niinkuin se voisi olla mahdollista avoimuuden ja rahellisyyden ja ymmärryksen kautta, unohtamatta ikuista rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä.

        Siinähän se on näkyykin hyvin selvästi se pinnallisuus ihmisissä , kun seksistä vaan jankutetaan eikä olla edes tietoisia että ihmisellä on niin paljon muutakin elämässään että pääsee miestään hyvin lähelle ei roiku seksissä ja sen ” antamisessa” tai ” saamisessa” sillä jos ei muuta ole elämässä kun seksi niin silloin on aika köyhä ihmisenä.
        Ne henkiset arvot asioista olisi hyvä ottaa ehkä huomioon , ja huomata että ihmisiä on monenlaisia ja mikä kukaan on heitä muuttamaan , ja minkä,tähden ?.
        Kaikilla ihmisillä on haaveita ja toivomuksia elämässä joita haluaa toteuttaa ja niistäkin voisi ehkä ajatella hieman . Antaa jokaisen elää kuten se heille sopii , sillä meillä on vaan yksinainut elämä ja sitä ei ole kenenkään lupa tärvellä keltään


    • 14+18

      ole toista naista, mikä on tilanne jonkun naisen kohdalla. Mies miehen kanssa ei monenkaan mielestä ole kovinkaan kamala tilanne. Naisella saattaa olla toinen nainen, minkä moni mies hyväksyy. Kokeile hyväsyykö sinun miehesi tällaisen tilanteen.

    • perhosakileija

      Ikävä tilanne. Minä ja mieheni ollaan molemmat bi, ja mies heti alkuun totesi ettei sitten mitään erityisvapauksia kummallekaan oman sukupuolen suhteen. Että yhtä pahalta se tuntuu, jos oma rakas pettää kumman vaan sukupuolen kanssa...
      Ihan totta. En minäkään jakaisi häntä kenenkään kanssa.

    • Periaatteet on hyviä

      Hei tsemppiä sinulle. Itse olen homo ja tykkään juuri bi-miehistä, mutta olen usein miettinyt tota, että miten vaimot suhtautuu. Olen joidenkin bi-miehien kanssa ollutkin, mutta mihinkään perheenrikkojan rooliin, en ikinä suostuisi.

      Mun mielestä parisuhteissa on kaksi asiaa. On seksi ja sitten on parisuhde, johon myös kuuluu osana seksi. Eli jos miehesi tykkää miehistä ja haluaa miehiä, niin jos sen hyväksyt, anna hänen rakastella miehiäkin. Muutoin miehesi riutuu ja avioliittosi voi mennä karille. Jos miehesi haluaa seksielämää myös miesten kanssa, siinä ei ole mitään pahaa. Toinen juttu on sitten parisuhde, jos miehesi haluaa parisuhdetta, asia on sama kuin jos haluaisi avioliitossa olevana parisuhdetta toisen naisen kanssa,, eli silloin on kyse jo pettämisestä ja avioliiton rikkoutumisesta.

      Jos miehesi sitoutuu sinuun ja haluaa parisuhdetta, niin silloin kaikki kunnossa. Jos miehesi on oikeasti bi, niin silloin hän todennäköisimmin haluaa elää heteronormatiivista parisuhdetta ja pitää perhettään ja siihen liittyvää verkostoa yllä. Jos miehesi onkin homo ja kaapissa, käy todennäköisimmin niin, että hän löytää mieskumppanin ja muodostaa parisuhteen ja päädytte eroon. Tällaisiakin esimerkkejä on, olen usean kaapista ulostulleen homon kanssa jutellut. Heillä on lapsia ja elettyä "hetero"elämää takana.

      Mut ehkä miehesi on kuitenkin bi ja sinun ja miehesi elämä jatkuu edelleen hyvänä parisuhteena, ainakin toivon niin. Toivon, että lapsillasi on molemmat vanhemmat kotona.

      Terveisiä miehellesi, ja jos muhun törmää jossain, voipi olla pientä säpinää, mut en koskaan ottaisi perheellistä miestä toiselta ja lapsilta pois.

      • Anonyymi

        No lesboilla ei ole tätä ongelmaa. Lesbo voi ottaa naimisissa olevan bi naisen ja rikkoa perheen. Lesbous on niin ylevää että.se oikeuttaa tämänkin.


    • Aviomiesx

      Keskustele miehesi kanssa.Ehkä hän vapautuu bi himostaan,kun annat hänelle seksiä riittävästi.

    • jepjep30

      hohhoh,johan on kaikenlaisia mielipiteitä,ja tässä yksi: sillä ei pitäsi olla mitään väliä onko miehesi bi vai ei,top tai bottom. ja kun sua nyt vaivaa tämä,niin sit niiden miesten kanssa sekstailun pitää loppua. vai saisiko se ihan heterona juosta muiden naisten perässä? ja nyt kun miehelläsi on ollut lupa miehiin,niin pitäisikö sinullakin olla lupa muihin? kysy mieheltäsi tätä,ei varmasti pitäisi,luulisin.. eli sivusuhteet stop,tai ero,mielummin ehkä ero,koska miehesi luultavasti jatkaisi miesten haluamista,ja joko kävisi vieraissa tai sitten ns.joutuisi tukahduttamaan tunteensa,joka "tietty" sinun syytä. joka tapauksessa tulos sama. ja tähän asiaan pätee tämä kuuluisa lainalaisuus: parisuhteen ongelmat ratkaistaan parisuhteessa,ei sen ulkopuolella.. hyvät jatkot,tsemppiä! t. mies,30v,bisex,bottom,78pros hetero,22homo

    • Anonyymi

      Bi-mies valehtelee naiselle.
      Jos kertoisi, olisi ok ja jopa kiihottavaa.
      Mutta ei se mennyt niin.
      Valehtelut ja sitä seuraavat "salaiset" oudot menot: asioidenhoito, saunominen, pyöräilyharrastus ja uimahalliurheilu 🙄

    • Anonyymi

      Jos / kun bi-mies kertoo (mielellään suhteen alkuvaiheessa) homma on hot hot.

      Jos feikkiheterosuhteen hän pitää yllä, tilanne tulee viimeistään eteen, kun ei ota eteen:

      Hän onkin : seksuaalisesti estynyt, "erikoinen", ja seksuaalinen jännite häipyy hänen ahdingostaan ja salaisuudestaan näytellessään vain heteroa. Suhteesta tulee kaverisihde.
      Jos/kun seksissä lisämausteena extreme-elementtejä (kusileikit yms) saattaa viisari värähtää paremmin, mutta se nautintopuoli ja rakkaudellinen nainti - sitä ei saa.

      🙄

      • Anonyymi

        Mä olen bisse mies. Mulle olisi paras nainen joka haluaisi miehen ja saada lapsen. Muttei välittäisi niin yhdyntäseksistä. Hyväksyisi mun olevan ehkä homokin. Ei naistenkaan tarvitse hetero olla kunhan kuitenkin haluaa miehen. En halua olla vain siirtäjä ja nainen huomaa lapsen saatuaan olevansa lesbo. Naisen kanssa haluaisin kuitenkin elää ja olisi normaali perhe. Naisen pitäisi olla saman henkinen että voi hyvin suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen bisse mies. Mulle olisi paras nainen joka haluaisi miehen ja saada lapsen. Muttei välittäisi niin yhdyntäseksistä. Hyväksyisi mun olevan ehkä homokin. Ei naistenkaan tarvitse hetero olla kunhan kuitenkin haluaa miehen. En halua olla vain siirtäjä ja nainen huomaa lapsen saatuaan olevansa lesbo. Naisen kanssa haluaisin kuitenkin elää ja olisi normaali perhe. Naisen pitäisi olla saman henkinen että voi hyvin suhteessa.

        Lisään vielä. Kai voisin rakastaa miestäkin. Tai ei mulle ole niin merkitystä naisen naiseudella itsessään. Vain naisen kanssa voi toteutua unelma perheestä. Paras olisi kun olisi yhdessä naisen kanssa jolle ei kanssa kumppanin sukupuolella sinällään olisi väliä. Toki miehenä pystyn antamaan naiselle vauvan siemen mihin nainen ei taas pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen bisse mies. Mulle olisi paras nainen joka haluaisi miehen ja saada lapsen. Muttei välittäisi niin yhdyntäseksistä. Hyväksyisi mun olevan ehkä homokin. Ei naistenkaan tarvitse hetero olla kunhan kuitenkin haluaa miehen. En halua olla vain siirtäjä ja nainen huomaa lapsen saatuaan olevansa lesbo. Naisen kanssa haluaisin kuitenkin elää ja olisi normaali perhe. Naisen pitäisi olla saman henkinen että voi hyvin suhteessa.

        Olet selvästi homo, joten pysy miehissä. Se on ainoa oikea ratkaisu sille, ellet seurustele lesbon kanssa kulissisuhteessa


      • Anonyymi

        Mä taidan olla juuri tuollainen. Mä olin joskus ihastunut naiseen muttei seisonut. Nainen sanoi ettei ole mulle oikea nainen. Nyt tajuan kaipaavani sängyssä kalua. Mä olin kyllä ihan oikeesti ihastunut tuohon naiseen. Sopisiko mulle kumppaniksi bi nainen joka haluaa kuitenkin olla miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi homo, joten pysy miehissä. Se on ainoa oikea ratkaisu sille, ellet seurustele lesbon kanssa kulissisuhteessa

        Tuollainen kulissisuhde lesbon/bi kanssa voisi olla kin vaihtoehto. Voisiko platoninen rakkaus toimia? Ei samaa sukupuolta olevan rakkaus sen erilaisempaa ole. Siis jos tuollainen nainenkin oikeasti tahtoisi sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen bisse mies. Mulle olisi paras nainen joka haluaisi miehen ja saada lapsen. Muttei välittäisi niin yhdyntäseksistä. Hyväksyisi mun olevan ehkä homokin. Ei naistenkaan tarvitse hetero olla kunhan kuitenkin haluaa miehen. En halua olla vain siirtäjä ja nainen huomaa lapsen saatuaan olevansa lesbo. Naisen kanssa haluaisin kuitenkin elää ja olisi normaali perhe. Naisen pitäisi olla saman henkinen että voi hyvin suhteessa.

        Kuka hlvttiä tollaseen haluaa ja siis t y y t y y?

        Olet itsekkyyden perikuva.

        Hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hlvttiä tollaseen haluaa ja siis t y y t y y?

        Olet itsekkyyden perikuva.

        Hullu.

        Törkeimmät/itsekkäimmät/ahneimmat tyypit löytyvät bissemiehistä, hyvänä kakkosena tulevat binaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen bisse mies. Mulle olisi paras nainen joka haluaisi miehen ja saada lapsen. Muttei välittäisi niin yhdyntäseksistä. Hyväksyisi mun olevan ehkä homokin. Ei naistenkaan tarvitse hetero olla kunhan kuitenkin haluaa miehen. En halua olla vain siirtäjä ja nainen huomaa lapsen saatuaan olevansa lesbo. Naisen kanssa haluaisin kuitenkin elää ja olisi normaali perhe. Naisen pitäisi olla saman henkinen että voi hyvin suhteessa.

        Et ole bi, olet homo, joten jätä naiset rauhaan. Toimintasi tulisi ainoastaan satuttamaan toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole bi, olet homo, joten jätä naiset rauhaan. Toimintasi tulisi ainoastaan satuttamaan toista.

        Ei kuulusta homon hommalta, ihan normaali bisse joka haluaa peuhata naisen ja miehen kanssa juuri miten hänelle sopii, ei ole mitään tekimistä homouden kanssa.
        Kyllä meidän bissejen pitää pystyä hyväksymään totuus, eikä heti sanoa et se on homo.
        99% minun bissekavereista harrastaa just tuota samaa, jopa minäkin.
        Olen yrittänyt parisuhteessa homoa saada sänkyyn en ole onnistunut koskaan, mutta parisuhteessa olevista bissemiehistä ei ole yksikään kieltäytynyt. Olen 70v vanha homo ja onneksi ei enää seksi kiinnosta.


    • Anonyymi

      En miehenä pystyisi tuohon, että on rinnakkaissuhde toisen sukupuolen kanssa. Aina ollut vain yhden kumppanin kanssa kerrallaan, eikä mieleen ole edes tullut ehdottaa toiselle moista, etenkään jos suhde toimii. Joskus kaipaa hetkellisesti toista sikupuolta, muttei uskollisuus tiukkaa tee.

    • Anonyymi

      Minun bi-miehen eroottisromanttinen suhde lopahti vähitellen vain kolmessa vuodessa ystävyystasolle.
      Hän kipuili ja oli salaileva, poissaoleva henkisesti.
      Henkinen ahdinko nkyi hänestä ajoittain aivan silminnähden. Hän ns näivwttyi katseeni alla.
      Suoraan ei ole itse myöntänyt mitään. Ulkopuolisilta joutunut kuulemaan.
      Oloni on surkea ja surullinen, vihantunteet ja mustasukkaisuus jo ohitse.
      En näe yhteistä tulevaisuutta, vaikka rakastan häntä ja hänkin omalla tavallaan minua. Seksi on surkeaa ja harvinaista, vaivaannuttavaa. Tuntuu pahalta, näivettyneeltä. Naiseuteni kärsi totaaliromahduksen.
      Platoninen söpöily-kaverirakkaus on jäljellä. Meitä pidettiin ns tähtiinkirjoittuna rakkausparina.
      Olen menettänyt hänet ja itseni.
      En tiedä, mitä tulossa on.
      En pysty tähän kämppiskaverirakkauteen enää kauaa.

      Bimies, kerro ajoissa, heti itsestäsi.
      Olen tuuliajolla ja aivan rikki surusta.

    • Anonyymi

      Vissiin olen outo bimies, kun tuo ei kävisi edes mielessäni tai mitään rinnakkaissuhdetta haluaisi. En ikinä pystyisi moiseen.

    • Anonyymi

      Sanotaanko näin. Pariskunta joka oli täydellisyyden perikuva-pussailivat,aina toisissaan kiinni jne. yli 20 vuotta. Saivat 2 lasta.
      Mies kertoi totuuden ja löysi miehen.- nainen lupasi tuhota itsensä pikkuhiljaa, se oli hänelle niin shokki. Me muut tiesimme jo aikoja sitten mistä oli kysymys.
      Tätä naista ei enää ole. Hän piti sanansa.

    • Anonyymi

      Tuttu tarina.

    • Anonyymi

      Vaikea juttu sinänsä , ajattelin olisinko minä kypsä sellaiseen järjestelyyn , ja tulin päätökseen että en olisi. Sillä minulle on avioliitto kahden ihmisen yhteinen aopimus olla yhdessä . Sitten en tiedä riittäisikö minun ymmärrys niin pitkälle että siinä olisi sivusuhteita oli mies tai nainen kysymyksessä. Äsitten on vaikea ajatella miten miehesi tämän asian ajattelee, hyvä puoli on että on rehellinen ja on kertonut mikä on, mutta kun ajattelee niitä aivu suhteita niin miksi hän ensinnäkään meni naimisiin kanssasi .
      Itse tuntisin etten riitä toiselle . Mutta jos on bi niin kaippa hän ottaa sen asian hieman eritavalla kun se joka on hetero. On ilmeisesti laskenut että pysyt silti jäljellä avioliitossa . Koska on kertonut millainen on.
      Vastausta ei voi kukaan antaa tähän, luulen kuitenkin että tulet itse lopulta siihen tulokseen ettet halua jatkaa jos hänen sivusuhteensakkin ovat mukana pelissä,.
      Minä olen tavallisesti aikansuvaitsevainen , asioissa mutta mitä tulee avioliittoon niin katson että se on kahden välinen juttu, ja siinä ei pitäisi olla muita .joten kaikkea hyvää sinulle elämässä

    • Anonyymi

      No jos se avoin suhde on molemmille ok nii mikäs siinä. Kukin pari tyylillään. Sama se onko kysymys hetero vai bi ihmisestä.
      Mun aviomies on bi, ei oo avoin suhde, eikä kumpika kyl haluaisikaan. Olen hieman mustasukkaista sorttia ja mies vielä enemmän.

      • Anonyymi

        Niin jos näin aidosti on asiat. Useimpa vaan tulee ilmi, että suhde avataan vain pelosta ja vain yhden henkilön halusta, johon toinen joutuu joko sopeutumaan/taipumaan ettei tulisi jätetyksi tai avoin suhde on välivaihe jolla yritetään pelastaa kylmennyt suhde, kunnes erotaan.
        Tunnekylmät, autistsit ja acet sitten oma lukunsa. Ehkä heille sopii.

        Toinen aspekti. Miksei seksuaalista ahneutta saisi kritisoida ollenkaan, varsinkin kun siihen liityy epätasa-arvoisuutta sukupuoliin liittyen (mm bi-naisilla naiset kakkossuhteina, pääsuhde miehen kanssa melkeimpä normina) Tai huonoa kohtelua muuten?
        Koska Yle ja muut mediat on päättänyt valmiiksi miten erilaisiin suhdemuotoihin ja seksityöhön tulisi suhtautua? Öh.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe