Kortsusta

tyjytys

Tää on tietysti ikuisuuskysymys, mutta ihmetyttää miksei miehet kanna kortsuja mukanaan jos lähtevät yhenillan juttuja hakemaan? Tai sitten vasta alkaa löytyä, kun omat on loppunut... kuinka paljon naisen kandee ottaa sitten kortsuja mukaan? Jos vetää koko kartonkin käsilaukusta niin kuulee olevansa munahaukka :) Tai sitten se on sitä, että miehelle tulee suorituspaineita ja hyvä että edes siitä yhdestä kerrasta tulee pantava...

Mutta haluan vielä päivitellä tuota, miten vaikea sitä on käyttää sitä kortsua? Kaikkihan tietää miten kivaa se on ilman, mutta silti... parhain ja ällöttävin juttu mitä kuulin kaverilta, että jätkä oli ottanut vaivihkaa, kesken panoo kortsun pois, luuli ettei sitä huomata ja ettei se h a i t t a a! Kuulemma vasta sitten kun tää mun frendi alko luetteleen, mitä kaikkia tauteja sillä vois olla, niin tuo jätkä alko panikoimaan...

Mutta varsinaiseen kysymyksiin, kertokaa vinkkejä ja kokemuksia, miten ton kortsun saa otettua puheeksi näppärästi. Ettei tunnelma pilaannu... Ja naiset, paljon niitä kortsuja kandee olla mukana... :D

28

2795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortsujen määrä...

on suhteessa antamisen määrään...jos sinulla on
      neljä kortsuu ja annat viidesti olet antanut kerran panna paljaalla ellei miehellä ei ole ollut mukana tuppeloo...........

• "Tää on tietysti ikuisuuskysymys, mutta ihmetyttää miksei miehet kanna kortsuja mukanaan jos lähtevät yhenillan juttuja hakemaan?"

- Ne on viisi vuotta epätoivoisesti kantanut kortsuja mukana turhaan, kunnes heittävät ne sitten vanhentuneina ja tarpeettomina roskiin, niin eiköhän seuraavana viikonloppuna tärppää ;)

• siks että kun se sama luttana on muhinut / rispaantunut siellä perstaskussa olevan lompakon pohjalla tyyliin 2 vuotta niin ei se taida olla enää kovin luotettava kapistus. Ei mulla oo joditablettejakaan mukana ydinonnettomuuden varalta oikeastaan juuri koskaan, koen riskin / todennäköisyyden kuitenkin kohtalaisen pieneksi.

• tyjytys

Voi teitä... ensimmäistä kertaa kyllä kortsuttomuutta kuulen pidettävän ydinonnettomuuden vetaisena onnettomuuteni. Pitäisikö vedota tähän seuraavalla kerralla ;) Huomasin myös jonkun käyttämän "lähtisitkö marsplaneetalle ilman happikypärää" vertauksen, ja taidan lainata sitä surutta :D

• Itse ainakin

arvostan enemmän miestä jolla ei ole kortsuja mukana. ja syynä on ihan puhtaasti se, että kortsuja mukanaan kantavat miehet antavat tietyn kuvan ko. miehestä, eikä paljoa jaksa kiinnostaa mies joka on joka vkl uuden kortsupaketin kanssa uusia kohteita metsästämässä. Jos miehellä ei ole kortsuja mukana, antaa se ainakin vaikutelman, että miehellä on muutakin mielessä, kuin känniset panot...oli todellisuus sitten mikä tahansa.

• seksiä!

Itse kannan kortsuja mukana, koska sinkkuna etsin itselleni suhdetta. Ei siinä mitään sen kummempaa ole takana. Ja seksistä ei pidä tehdä mitään elämää suurempaa kysymystä. Turvallisuus on tärkein juttu. Kun olen aina käyttänyt kortsua, tiedän että en kanna tauteja, eikä minun tarvitse tuntea kumppanini seksihistoriaa. So simple is that! Suhteessa on muutakin kuin seksi, mutta seksi on kivaa myös ilman suhdetta.

• on ainakin
        seksiä! kirjoitti:

Itse kannan kortsuja mukana, koska sinkkuna etsin itselleni suhdetta. Ei siinä mitään sen kummempaa ole takana. Ja seksistä ei pidä tehdä mitään elämää suurempaa kysymystä. Turvallisuus on tärkein juttu. Kun olen aina käyttänyt kortsua, tiedän että en kanna tauteja, eikä minun tarvitse tuntea kumppanini seksihistoriaa. So simple is that! Suhteessa on muutakin kuin seksi, mutta seksi on kivaa myös ilman suhdetta.

paljon muutakin kuin VAAN seksiä.

'Itse kannan kortsuja mukana, koska sinkkuna etsin itselleni suhdetta.'
        Jaa kortsuillako se uusi suhde löytyy?

• scale

Jos mies seurustelee vakituiseen ja puoliso käyttää pillereitä, voipi olla pikkasen hankalaa selittää, että miksi on korsuja mukana kun lähetään jätkien kanssa kaljalle.
      Puheeksi sen voi ottaa näppärästi kysymällä, että "onko sulla kortsuja?".
      Tarvittava kortsumäärä taas on hyvin yksilökohtainen.

• hyvä niin.

Kyllä minuakin rassasi ensin ja pahasti se, että mieheni tapaa pitää kortsuja aina mukanaan, mutta realistisesti ajatellen se on hyvä juttu. Suurin osa ihmisistä pettää kun täydellinen ja vastustamaton tapaus tulee vastaan ja parempi on silloin olla hyvin varusteltu. Jotain kunnioitusta se sentään on sekä itseään että kumppania kohtaan. On naiivia ajatella, että pettämistä ei tapahdu meille vaan niille muille. Parempi siis pitää kortsut aina mukana. Määrällä ei niin väliä, yksikin riittää hyvin.

• ---------------

..eivät ole lähteneet hakemaan mitään, vaan on käynyt ns. että tilaisuus on tehnyt varkaan? Eli siis vasta kun on avautunut tilaisuus (eli sä) niin ovat päättäneet pyrkiä perille asti.

Jokaisen oma valinta, että harrastaako niitä yhden yön juttuja vai ei.. Jos sä haluut niitä harrastaa, niin sit sun on vaan tultava toimeen ton asian kanssa. Parempihan se on että sä kaikesta huolimatta kannat niitä kumeja omassa laukussas, jos kuitenkin tiedät päätyväsi vieraisiin peteihin.

• näin. Mä ainakaan oo lähteny vielä koskaan sillä mentaliteetilla baariin et 'nyt vongataan joltain surkimukselta pillua hinnalla millä hyvänsä'. En vaikka ei ois ollu mitään sutinaa vuoteen. Jos jotain on ollu tapahtuakseen niin sit on tapahtunu, jos ei niin sit ei oo tapahtunu. Ei oo mun juttu ollu koskaan kiertää suunnilleen jokainen baarin eukko läpi ja käydä kokeilemassa kepillä jäätä ja sitä josko sattuis tärppäämään. Ehkäpä just siks ei pahemmin kortsuja tarvittukkaan :-)

• Enpä ole onnekseni moisia kapistuksia tällä vuosituhannella tarvinnut. Tosin olen sen verran tehnyt poikkitieteellistä taiteentutkimusta, että niitä myydään automaatissa lähes kaikkien kuppiloiden miesten wc:ssä. Asian ei siis luulisi olevan mikään ongelma.

Tuli tosin mieleen omituinen sattumus 10 vuoden takaa. Menin ensimmäisen kerran neitokaisen luokse tositoimiin. Se avasi yöpöydän laatikkonsa ja siellä oli yhtään liioittelematta puolitusinaa eri merkkistä kortsupakettia. Herätti kieltämättä monenlaisia ajatuksia...

• nähny kerran vähintäänkin 1.5 litraa vetävän lasipurkin puolillaan kortsuja naisen kämpillä. Tosin oli sen verran karsea ämmä et tais olla vaan jotain juntti-amitsu showta, onhan sika coolia ja viileetä kun on lasipurkillinen spärdäreitä kaikkien nähtävillä,jee jee.

• se ole oikein hyvä

asia, että niin mies kuin nainenkin ovat varustautuneet hyvin ja tuntevat vastuuta niin itsestään kuin toisesta???? Ja jos on valikoimaa niin voi valita mieleisensä ja sopivan.

• nyt ainakaan
        se ole oikein hyvä kirjoitti:

asia, että niin mies kuin nainenkin ovat varustautuneet hyvin ja tuntevat vastuuta niin itsestään kuin toisesta???? Ja jos on valikoimaa niin voi valita mieleisensä ja sopivan.

mukanaan tarvi kantaa. Ei naisen eikä miehen. Jokainen säilyttäköön kotonaan vaikka minkäkokoisia varastoja, jos on tapana sinne seksiseuraa laahata mukanaan.

• ne siellä kotona
        nyt ainakaan kirjoitti:

mukanaan tarvi kantaa. Ei naisen eikä miehen. Jokainen säilyttäköön kotonaan vaikka minkäkokoisia varastoja, jos on tapana sinne seksiseuraa laahata mukanaan.

auttaa, jos itse päätyykin jonnekin muualle ja toisella ei ole, ja useinpa ne ainakin mun ikäisiltä miehiltä puuttuu. Näyttää olevan naisen harteilla se vastuu! Miksi tämä asia nyt niin 'tunteita' nostattaa? Kannattais miettiä millaista aikaa eletään: klmydiat sun muut jyllää nuorten parissa. On typerää häveliäisyyttä olla varustautumatta!Tosin järkikultaa tietty voi käyttää aina, että kannattaako heittäytyä sp-yhteyteen ihan heti...

• siks kun en
        ne siellä kotona kirjoitti:

auttaa, jos itse päätyykin jonnekin muualle ja toisella ei ole, ja useinpa ne ainakin mun ikäisiltä miehiltä puuttuu. Näyttää olevan naisen harteilla se vastuu! Miksi tämä asia nyt niin 'tunteita' nostattaa? Kannattais miettiä millaista aikaa eletään: klmydiat sun muut jyllää nuorten parissa. On typerää häveliäisyyttä olla varustautumatta!Tosin järkikultaa tietty voi käyttää aina, että kannattaako heittäytyä sp-yhteyteen ihan heti...

pysty tajuamaan miten jotkut tekee tota.

Emmä ainakaan haluais tietää miehen mahdollisista toisista panoista avatun kortsupaketin muodossa kesken kaiken. Vaikka niitä muita oiskin, niin kivempi ois olla tietämättä niistä. Mutta just siks mä en kykenekään tähän toimintaan.

• Emmanuele
        siks kun en kirjoitti:

Emmä ainakaan haluais tietää miehen mahdollisista toisista panoista avatun kortsupaketin muodossa kesken kaiken. Vaikka niitä muita oiskin, niin kivempi ois olla tietämättä niistä. Mutta just siks mä en kykenekään tähän toimintaan.

olettaa että miehellä(tai naisella)ei ois koskaan aiemmin ollut ketään. Tottakai se tuntuu pikkusen ikävältä mut sen kanssa pitää vaan elää, että aikuisilla on seksielämää.

• mutta ei kai sitä
        siks kun en kirjoitti:

ole pakko levitellä koko pakettia nähtäville.Ykshän vaan kerralla tarvitaan.

• sitä
        Emmanuele kirjoitti:

olettaa että miehellä(tai naisella)ei ois koskaan aiemmin ollut ketään. Tottakai se tuntuu pikkusen ikävältä mut sen kanssa pitää vaan elää, että aikuisilla on seksielämää.

seksielämää voi pitää yllä muutoinkin, kuin 1 illan panoilla. Ei tarvi kokea mitään, mitä ei halua.

• seksi sopii mainiosti
        sitä kirjoitti:

seksielämää voi pitää yllä muutoinkin, kuin 1 illan panoilla. Ei tarvi kokea mitään, mitä ei halua.

esim. silloin havaitsee, ettei tästä mitään tulekaan tai että tää oli tässä.

• se testata
        seksi sopii mainiosti kirjoitti:

esim. silloin havaitsee, ettei tästä mitään tulekaan tai että tää oli tässä.

sängyn kautta, että tuleeko jostain jotain? eikö nykyään enää voida keskustellen tutustua ihmisiin? Mulla on ainakin kaikki(harvat) suhteet alkanut niin, että seksi on tullut kuvioihin vasta myöhemmin. Tutustumista kolmesta kuukaudesta reiluun vuoteen ennen seksiä. Minä kun en ainakaan vieraiden kanssa sänkyyn hyppää niin ei tarvi murehtia kortsujen kantamisesta eikä mistään.

• Emmanuele
        se testata kirjoitti:

sängyn kautta, että tuleeko jostain jotain? eikö nykyään enää voida keskustellen tutustua ihmisiin? Mulla on ainakin kaikki(harvat) suhteet alkanut niin, että seksi on tullut kuvioihin vasta myöhemmin. Tutustumista kolmesta kuukaudesta reiluun vuoteen ennen seksiä. Minä kun en ainakaan vieraiden kanssa sänkyyn hyppää niin ei tarvi murehtia kortsujen kantamisesta eikä mistään.

testata.
        Ihmisil vaan on erilaisia mieltymyksiä, rytmejä jne. Pitää löytää sellanen jonka kaa kolahtaa silläkin tasolla...

• mutta kaikilla
        se testata kirjoitti:

se nyt vaan ei mene niin kuin sinulla.

• MMies

Et nyt tähän hätään keksisi jotain vielä turhempaa "ongelmaa" maan päällä?

• Emmanuele

puhua, kaivaat sen vaan esiin ja alat rullaamaan!
      Jos osaat tehdä sen suulla niin plussaa.
      Otat niin monta mukaan kun monta kertaa aiot saada plus tietty pari varalle jos menee rikki... :)

Onhan noita selityksiä kuultu. Mm. "mulla ei ole mitään tauteja kun en ole koskaan aiemmin ollut kenenkään kanssa ilman kortsua"...
      Johon minä vastaan "jaa, meinasit että mä olisin ensimmäinen...niimpä niin"

• -.-.-

Ei oo tapana puskissa panna. Kämpille jos tuon ni tääl on, naisen kämpille jos meen ni siel on parempi olla tai tuikkaan paljaalla (oon tuikannukin).

• poikain äiti

Sen verran kommentoin vanhempana naisihmisenä täällä että tämänkin asian katson kuuluvan myös kotiohjaukseen.
      Kyllä minä poikiani muistutan ja olen asian vakavuuden heille jo aikoinani selvittänyt.
      Ensimmäiset kortsut lykkäsin kouraan ja käskin
      kunnioittamaan myös kunnioittamaan tyttöjen tunteita.

Tehkääkän kukin omien poikienne kanssa samoin
      niin asiat hoituu.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1408
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      59
      1311
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1301
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      64
      1165
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1121
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      937
    7. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      245
      913
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      54
      897
    9. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      893
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      81
      862
    Aihe