Miten paljon saatte miehet kehuja naiseltanne? Tälläkin palstalla saa lukea lukuisia aloituksia koskien miesten moukkamaisuutta ja huonoa käytöstä tms, ylipäätänsä tilanteita, joissa naisten mielestä olette toimineet väärin tai loukkaavasti.
Muistaako naisenne kehua teitä mielestänne tarpeeksi? Tarkoitan tällä niiden hyvien asioiden muistamista. Tai että nainen odottamatta teiltä mitään tekoja tai sanoja kehuu teitä hyväksi mieheksi.
Saatteko te tarpeeksi mielestänne sitä naisten peräänkuuluttamaa positiivista huomiota?
Miesten kehuminen
15
1152
Vastaukset
Tosin väitän, ettei yksikään nainen olisi saamieni kehujen määrään tyytyväinen. Miehet ovat varmaankin tässä asiassa keskimäärin vähään tyytyväisiä. Tosin minulla on nykyisin muutenkin niin pöhöttynyt itsetunto, että ties vaikka vielä nousisi pissi päähän.
- scale
Lisäksi teot merkaa mulle enemmän, kehuista tulee vaivaantunut olo, liekö sitten sitä luterilaisuutta.
- tätä...
Suomessa asuessa ei koskaan ennen kuin ulkolainen tyttöystävä tuli kuvioihin...
Eipä sillä ole kyllä niin väliäkään koska työn tulokset on kuitenkin ne paras kehu itselle... - vili
kehuja tuli ihan mukavassa määrin silloin, kun seukkailin. olen hemmetin huono kuulemaan itsestäni kehuja. itse määritän ihmisen arvostuksen teoilla...kun puhe on silti pelkkää puhetta.
..ollut mitään aihetta. Toisaalta mitäpä minä niillä toisten kehuilla. Pääasia, että on itse itseensä aivan helvetin tyytyväinen :)
- tulee kehuja...
No meille miehille ne kehut ja huomion- ja hyväksynnänosoitukset eivät ole samanlainen elinehto kuin useimmille naisille.
Mä olen oikein tyytyväinen kun tyttöystävä sanoo onnellisen näköisenä seksin jälkeen, että "vittu kun tuntui hyvältä". Siinä on mulle ihan tarpeeksi kehuja, en kaipaa enempää. Toki välillä on ihan mukavaa kun tytsy läiskäisee ohimennen perseelle ja kutsuu herkkuperseeksi =) Meidän taloudessa ei muuten juuri ylistetä toista. Molemmilla on itsetunto kunnossa ilman että toisen tarvitsee olla sitä koko ajan pönkittämässä. Toki joskus on kiva napata nainen syliin ja sanoa jotain tyyliin "sä olet ihana" tai "onneksi olet olemassa". Itse en tuollaista kaipaa naisen taholta. Jos nainen joskus hieman kehaisee, niin ihan mukavahan se on, mutta ei mikään välttämättömyys. - mitä????????
Onko joku mies joskus saanut kehuja osakseen?
Eipä ole vain kohdalle sattunut.
Menisin varmaan aivan tolaltani, jos sellainen ihme sattuisi... tarvi enkä ainakaan mä edes halua mitään kehuja, tulee vaan kiusallinen olo. Huomio on naisten juttu.
- Emmanuele
joku sanoo sulle et ompa sulla ihana perse tai mahtava molo niin sua ahistaa?...
- vili
Emmanuele kirjoitti:
joku sanoo sulle et ompa sulla ihana perse tai mahtava molo niin sua ahistaa?...
mies tasonsa tietää ja koiran ostoa suosittelisin, jos huomiota haluaa...ja sitä paitsi john holmesia on vain yksi
Emmanuele kirjoitti:
varsinkin koska mä tiiän et se on paskapuhetta, molo on yks keskinkertaisuus ja tuskin se persekkään mikään kovin kummoinen on. Taas sellainen kehuminen jonka vois oikeesti kuvitella olevan edes vähän sinnepäin totta on muuten vaan kiusallista, tulee jotenkin sellainen olo et miks tässä nyt pitää lausua itsestäänselvyyksiä.
- älälälä
ei miehiä saa kehua, mehän voidaan vaikka ruveta tuntemaan oma arvomme.
- jos suhde
pääsee vakiintumaan. Kierrätys tekee kehujen(kin) kannalta hyvää.
- -Petteri-
mutta olenkin poikkeuksellisen huomionkipeä mieheksi. Kuten tästäkin ketjusta näkee, suurin osa miehistä vastasti odotetulla tavalla, "ei kiinnosta", "tulee vaivaantunut olo", "sopii paremmin naisille", jne... ei siinä mitään jokainen elää kuten haluaa.
Itselle naisen antama huomio on tärkeää ja sanomattakin on selvää, että suurin osa naisista on täysin avuttomia ja surkeita huomion antamisessa. Naiset osaavat kyllä narista koko ajan siitä, etteivät saa itse huomiota, mutta eivät itse ole valmiita tekemään mitään. Ei ole varmaan yllätys, että olen ollut sinkkuna jo monta vuotta. Naiset kun tykkää enemmän miehistä, jotka ei vaadi itselleen mitään vaan palvoo sokeasti naistaan.- minä aina
oma-aloitteisesti silittelen miestä, joskus hän sitä pyytääkin, mutta minuun ei kosketa kuin silloin, kun hän haluaa muutakin. alkaa pikkuhiljaa nyppiä. mun synttäriä ja joulua ei muisteta myöskään millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561408
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu591311Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611301Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle641165Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041121Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58937Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu245913- 54897
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56893KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin81862