Minähän olen alfauros. Sitten tulee hirveä litanja ominaisuuksia miksi mukamas ollaan alfauroksia - koska luonne on sitä ja olen pannut tätä, ZZZZZZZZ.
Kaikki luulevat olevansa alfauroksia. Todellisuudessa kukaan ei ole nähnytkään alfaurosta.
Annapa minä kerron teille tarinan todellisesta alfauroksesta. Minä tunnen erään vanhahkon henlkilön. Sanotaanko, että hän on yli 100- vuotias. Tämä henkilö on sotaveteraani. Tämä henkilö on loukkaantunut vakavasti rintamalla ja tiedättekö mitä? Tämä henkilö kävelee vielä kahdella jalalla.
Nykyajan mies on täysin nyhverö. Puheet on kyllä suuria, pukeudutaan kyllä hienoihin asusteisiin ja ollaan olevinaan niin asiantuntijaa ja maailman parantajaa, että.
Missä on teot?
Nykyajan mies on mammanpoika, joka kyllä valittaa kaiken maailman epämukavuuksista kuten pitkistä työajoista, pitää olla taulutelkkari, omakotitalo, volvo ja vaikka mitä muuta paksaa, mutta joka ei kyllä ole mitään todellisia vaikeuksia koskaan nähnytkään.
Nykyajan mies on naivi typerys, jota naiset vetää munasta miten tahtoo. Nykyajan mies on humanisti pelle, joka nuolee naisen persettä, koska se kuvittelee naisen omaavan jonkun ylimaallisen järjen ja moraalin.
Tämä sotaveteraani on niin kova jätkä, että se vetäisi näitä nyhveröitä turpaan iästään huolimatta. Ei näistä ole mihinkään.
Alfauros?
15
814
Vastaukset
- Wastaaja
Mitäs mun silmäni näkevätkään. Sitähän aletaan taas olla oikein ( suomi24:n ) miehen logiikan syvimmissä ytimissä.;D
Kunnon passiivis- aggressiivista jolinaa höystettynä sopivalla annoksella arvokonservatismia ja feminan pelkoa.
Jeah. Jatka samaan malliin ap!
PS. Saiko viestisi kirjoittaminen sinut rummuttamaan rintaasi rytmikkäästi, soiko taustamusiikkinasi mahdollisesti Sibeliuksen Finlandia? - erimieltä.
nyky "uros" on yhtä kova(tai pehmeä) kuin vanhemmatkin sukupolvet.
ihmisrotu ei pehmene tai jalostu parissa sukupolvessa mihinkään.
jos sotaveteraanit(kaikella kunniotuksella) olisivat eläneet nykyaikaa,olisivat he aivan yhtä pehmeitä kuin mekin.
nykyään taistelut käydään yhteiskunnan sisällä, rakkauden sotatantereella.- Wastaaja
..tarkoittanut ap:lle pahalla vastaustani. Aidosti.:)
En vain mäkään oikein usko siihen, että ennen ihmiset olivat kovempia, vahvempia, viisaampia tms. mitä argumenttia nyt milloinkin käytetään tarkoituksessa perustella subjektiivinen mielipide siitä, kuinka huonosti asiat (muka) ovat juuri nyt.
Ihmisen kokemus, toimintakapasiteetti ja käsitykset asioista ovat aina ns. kulloiseenkin historialliseen aikajaksoon sidonnaisia. Näin ollen me ihmiset emme musta voi koskaan (ainakaan ehdottomana totuutena) väittää, että me _tiedämme_ asioiden olleen paremmin joskus muinoin. Ihan utooppista puhetta sellainen...
- Viridienne
Viestin lopusta lainaus
*** Nykyajan mies on humanisti pelle, joka nuolee naisen persettä, koska se kuvittelee naisen omaavan jonkun ylimaallisen järjen ja moraalin. Tämä sotaveteraani on niin kova jätkä, että se vetäisi näitä nyhveröitä turpaan iästään huolimatta. Ei näistä ole mihinkään.***
Tässä jäi minulle epäselväksi, että mihkä viittaa sana nyhverö. Kumpaa, naista vai miestä vai molempia, sotaveteraani vetäisi turpaan?- huomaat homman
Tuossa lainauksessa niitä naisia olis kaksi, toisella vaan sattuu olemaan pallit.
- Viridienne
huomaat homman kirjoitti:
Tuossa lainauksessa niitä naisia olis kaksi, toisella vaan sattuu olemaan pallit.
todellakin lisää väkivaltaa eikä väliä kuka kohteena...Nimenomaan välittömästi sodan jälkeen yhteiskunta on huomattavan väkivaltainen. Sotakokemukset vaikuttavat ihmisiin monin kielteisin tavoin. En usko, että sotaveteraanit loppujen lopuksi ovat omasta mielestään 'alfauroksia'. Olen ihan itse kuullut riittävän monen sanovan, että ei sieltä parhaimmat miehet palanneet...
- mielipide:
Kyllä vieläkin löytyy sisukkaita miehiä Suomesta. Esimerkillisiä voisivat urheilun saralla olla Mieto, Viren, Uus-Paavalniemi.
Arvostan myös ihmisiä, jotka uskaltavat avoimesti arvostella yhteiskuntaa.
Ihmisiä, joilla on henkistä selkärankaa. - alfaurolksesta sinulla
Alfauros ei vedä ketään turpaan, lauman johtaja suojelee alaisiaan.
Nössöt joutuu turvautumaan väkivaltaan, kun ei kyvyt riitä muuhun...- luontodokkari
Katoppas uudestaan apinoiden menoa, kyllä siellä turpakäräjillä se korskein uros alfaksi valkkaantuu. Ruumiitakin tulee siinä hommassa. Ei se sen kummempaa ihmisilläkään ole, turpiin ei vaan laiteta kun joutuu poseen, mutta sitten kilpaillaan rahalla, vallalla ja maineella.
Siis mitkä teot? Eipä ole sotia ollut ainakaan täällä meillä päin viime aikoina, joihin olisi voinut osallistua ollakseni jokin "alfauros".
Epäilen kyllä vahvasti tuota turpaan vetämistä :)- scale
että ihminen joka on kokenut sodan mielettömyyden on saanut turpaavedoista jo ihan tarpeekseen.
Miehekkyys on mun mielestä jotakin muuta kuin leikkiä kotidiktaattoria heikompiaan kohtaan se on paskahousuisuutta jos mikä.
Mun mielestä on paljon miehekkäämpää olla läheisilleen tuki, turva ja sielunkumppani kuin despootti.
Kunnioitus ansaitaan, sitä ei oteta.- Pettttteri
Et ymmärtänyt pointtia. Nimenomaan kun nykyään tupataan kehuskella kaiken maailman saavutuksilla. kehitaan kuinka ollaan niin kovia jätkiä. Kuitenkaan ei olla nähty eikä koettu sellaista mitä tämä sotaveteraani on nähnyt. Että siinä ei ole mitään hohdokasta tai hauskaa.
- sitä pitäisi
kärsiä ja joutua vaikeuksiin ihan nk. oletusarvoisesti---halusiko nää sotaveteraanit joutua sotaan- no ei tietenkään-- mut se teki niistä mitä teki...
mut miks pitäis vapaaehtosesti joutua kärsimään ja käymään läpi kovia aikoja ja kovettaa ja koulia ittestään tosi kova sotaveteraani...
Jos ei ole vaikeuksia ja ongelmia elämässä miksi niitä pitäisi sitten edes olla.
Eiks elämästä oo tarkotus nauttia eikä olla sotaveteraani.
Sikshän nää veteraanit soti meiän puolesta ettei meiän tarvis kärsii, et meillä olis elämä sitten helpompaa--ja kiitos niille. - ollaan...
sisukkaita ja tosimiehiä ja tehdään se mitä miehen pitää tehdä ku siihen on tarvis VITTU.
ei koko ajan...ellei se oo sitte nii hauskaa olla koko ajan täynnä sisua...
Mitkä vitun teot ja mitä varten? Meillähän on asiat hyvin.
Pitäiskö tässä alottaa uus sota venäjän kanssa ihan tekojen, sisun ja perkeleen vuoksi...- saattas olla aika
'Pitäiskö tässä alottaa uus sota venäjän kanssa ihan tekojen, sisun ja perkeleen vuoksi...'
No saattas se karsia nämä onnettomat tunarit pois. Karski menetelmä, mutta todettu toimivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561408
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu591311Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611301Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle641165Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041121Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58937Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu245913- 54897
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56893KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin81862