moniko käy

selvinpäin

yökerhossa? Onko aina pakko kitata viinaa? lähtisittekö selvistäpäin myös yksin baariin?

Itse tykkään tavata kavereita ja uusiakin ihmisiä. Erityisesti tanssia ja kuunnella hyvää djtä.

Kaverit aika ajoin kummastelevat ja jopa suuttuvat kun en juo. En ole absolutisti.

27

1231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska

selvinpäin ahdistais liikaa se väenpaljous. kännissä siihen ei kiinnitä huomiota. johonkin pikkupubiin voi mennäkin selvinpäin, ei ole ihan sama asia.

• vili

kerran olen ollut selvinpäin klubeilla ja aika ahdistavaahan siellä on ollut. on pakko kitata viinaa tai jotain muuta, ei siellä muuten viihdy

• Kolli_Kellinen

Minua ei villit hevosetkaan saisi lähtemään yökerhoon, ainakaan selvin päin. Kuinka kukaan jaksaa sitä meteliä, kohellusta ja välkettä? Siksi käynkin yökerhoissa äärimmäisen harvoin, jos esimerkiksi firman pikkujouluissa on pakko etten vaikuttaisi täysin epäsosiaaliselta ja yritän silloinkin liueta paikalta mahdollisimman nopeasti.

Suomeen tarvittaisiin sellaisia aikuisten yökerhoja, joissa olisi vain rauhallista (elävää) musiikkia, esim. pianisti. Pitäisi myös ehdottomasti olla pöytiin tarjoilu ja juomien lisäksi tarjolla mielellään myös pikkupurtavaa, muutakin kuin suolapähkinöitä. Ainakin Tokiossa sellaisiakin yökerhoja oli paljon. Usein ne olivat hotellin ylimmässä kerroksessa, josta avautui upea näkymä yli öisen kaupungin. Sellaisessa paikassa viihtyisin ja varmaan moni muukin.

En tajua miksi toisen ihmisen juomattomuudesta pitäisi suuttua. Eihän kaverin raittius vähennä omaa humalatilaa lainkaan.

• aikuiseen makuun

Nimenomaan!!!
        Aikuisille yöelämää! Meidät yli 30 wee on opetettu "sinkkubailaukseen" mutta sitten nelikymppisenä pitäs kaikilla olla perhe ja nysvätä kotona, miksi?
        En siis tarkoita välttämättä että vanhuksien tarvitsisi bilettää, mutta heillekkin pitäisi jo keksiä kivoja romanttisia paikkoja!
        Käytöstapoja pienestäpitäen ja perheet ulos viettämään aikaa keskenään, ei ryyppäämään...

• Ei siinä metelissä ja savussa pysty rentoutumaan. Ihmiset on joutavia ja DJ:t soittaa pelkkää paskaa.

• niin viihdyt

suomalaisella kulttuurilla kyllä saa useat juomat päälleen ja kyljet on mustelmilla tönimisestä tai joku känninkaisa kaatuu päälle jne. mut onneksi löytyy sellaisiakin paikkoja joissa kykenee olemaan...vaikka se sedu yrittääkin kaikista tehdä juottoloita rahanhimossaan...
        Ja hyvä dj osaa hommansa, jos ravintola hänelle mahdollisuuden antaa. ja menee sellaiseen paikkaa, jossa tietää olevan osaava dj :D

• Kolli_Kellinen
        niin viihdyt kirjoitti:

suomalaisella kulttuurilla kyllä saa useat juomat päälleen ja kyljet on mustelmilla tönimisestä tai joku känninkaisa kaatuu päälle jne. mut onneksi löytyy sellaisiakin paikkoja joissa kykenee olemaan...vaikka se sedu yrittääkin kaikista tehdä juottoloita rahanhimossaan...
        Ja hyvä dj osaa hommansa, jos ravintola hänelle mahdollisuuden antaa. ja menee sellaiseen paikkaa, jossa tietää olevan osaava dj :D

Kerro heti missä yökerhossa ei ole liikaa tungosta ja känniääliöitä, baaritiskillä hyvää ja osaavaa palvelua, viihtyisä, siisti ja rauhoittava sisustus, musiikki ei liian kovalla niin että keskustella voi huutamatta korvaan ja DJ voisi soittaa saman tyyppistä musaa kuin vaikkapa DJ Cam tai Dimitri from Paris, eli jazz/latino/etno-maustettua housea.

• kaipailee
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Kerro heti missä yökerhossa ei ole liikaa tungosta ja känniääliöitä, baaritiskillä hyvää ja osaavaa palvelua, viihtyisä, siisti ja rauhoittava sisustus, musiikki ei liian kovalla niin että keskustella voi huutamatta korvaan ja DJ voisi soittaa saman tyyppistä musaa kuin vaikkapa DJ Cam tai Dimitri from Paris, eli jazz/latino/etno-maustettua housea.

sk ravintolassa... haikeana muistelee...

• moni....

En kylläkään yökerhoissa, mutta tanssin ainoastaan selvinpäin...

Ja usein.

Alkoholia käytän sitten joskus muulloin.

• eläissäni oon käynyt silloin kun sain ajokortin ja toista kertaa en mene,en ainakaan yökerhoon. Miksei jossain pubi tyylisessä ratkaisussa voi käydä pelaan bilistä tai heittään tikkaa selvinpäin mut yökerhoon ainakaan mua ei moisessa tilassa saa kuin jalat edellä paketissa.

• jos sais

pelata bilistä ja heittää tikkaa yökerhossa? gigglingissä meinaan... juoda kaljaa ja kuunnella live bändiä? ja tyttöystävä vois tanssahdella discossa.

• jos sais kirjoitti:

pelata bilistä ja heittää tikkaa yökerhossa? gigglingissä meinaan... juoda kaljaa ja kuunnella live bändiä? ja tyttöystävä vois tanssahdella discossa.

sit se tyttöystävä voi mennä tanssahtelemaan kavereidensa kanssa sinne discoon ja mä omien kavereideni kanssa jonnekkin hevimestaan tai vastaavaan. Miks helvetissä kaikki pitäis tehdä yhdessä, en tajua.

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

sit se tyttöystävä voi mennä tanssahtelemaan kavereidensa kanssa sinne discoon ja mä omien kavereideni kanssa jonnekkin hevimestaan tai vastaavaan. Miks helvetissä kaikki pitäis tehdä yhdessä, en tajua.

tykkää käydä hevimestoissa...onksulla vakkaria..? ;)

• se niinkin
        yrmio kirjoitti:

ei ole pakko. mut jos vaikka joskus sattuis haluta niin! mä ainakin tahtosin oman kulla rutistuksen joskus ihan kesken tanssin. ja jos se kultsi sattus oleen hollilla niin mikäs sen mukavampaa... ;)

• Emmanuele kirjoitti:

tykkää käydä hevimestoissa...onksulla vakkaria..? ;)

vakkaria nyt mahdetaan tarkoittaa??

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

vakkaria nyt mahdetaan tarkoittaa??

hevimesta-kantista. Anteeksi epäselväsanaisuuteni.

• Emmanuele kirjoitti:

hevimesta-kantista. Anteeksi epäselväsanaisuuteni.

kyllä oo, itseasiassa eilen kävin ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen keskustassa bissellä, ei vaan jaksa lähteä paikallista pidemmälle. Sitäpaitsi kaikki mun 'kaverit' on sitä perus onnelaporukkaa,

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

kyllä oo, itseasiassa eilen kävin ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen keskustassa bissellä, ei vaan jaksa lähteä paikallista pidemmälle. Sitäpaitsi kaikki mun 'kaverit' on sitä perus onnelaporukkaa,

...
        Sit ei oo vaaraa törmätä suhun! :-p

• "Onko aina pakko kitata viinaa?"
      - Joo, yökerhossa kyllä. Ei sitä meteliä, hälinää ja tungosta muuten kestä.

"lähtisittekö selvistäpäin myös yksin baariin?"
      - Lähipubissa kävin silloin kun asuin sellaisen vieressä joskus yksin selvinpäin parilla kaljalla, lukemassa lehtiä, heittämässä dartsia tai lyömässä kasipalloa :)

Juomattomuudesta tai juomisesta nipottaminen on typerää. Jokainen ottakoon sen verran kuin itsestään sopivalta tuntuu.

• *N*

Käyn, ja lähden myös baarista selvinpäin, toisinaan autolla. Nykyään ei tule vedettyä kännejä, mutta pari on kiva ottaa.
      Aikaisemmin tuli käytyä paljon baarissa (monta kertaa viikossa) ja ei elämää olisi jaksanut jos joka kerta olisi pitänyt juoda, tarkoitus kuitenkin oli tavata kavereita ja tanssia.

• *N*

Baarilla tarkoitin yökerhoja ja muita vast. paikkoja, en käy pikkupubeissa.

• scale

kun olin ajokortin saanut, meni melkein kaksi vuotta selvinpäin. Silloin tuli oltua usein kuskina ja näin noita ravintoloita selvistäpäin ihan tarpeeksi.
      Nykyään en lähtisi, ei sitä kestä ilman kokovartalopuudutusta.

• Hossi-68

Ei tule käytyä edes isommassakaan maistissa saati sitten selvistäpäin.

Useimmin tulee selvänä poikettua baarissa istuskelemassa ja puhumassa paskaa, sekä myös harrastamassa kunnon herkutteluhetkiä.

• Emmanuele

koska en kestä krappea. Usein juon jonkun 3-4 drinksua.

• mieluummin revin hampaat pois

Mikä voi olla karmeampaa kuin katsella ihqdaa-prinsessoja ja naama norsunvitulla olevia akkoja, kun muutama älypää yrittää näiltä epätoivoisesti vongata pillu ? No tehdä sama selvinpäin. Minua ei saa näihin seduhelvetteihin edes aseella uhkaamalla.

Lähipubissa voin joskus kävästä lehden lukasemassa ja yhdellä bissellä. Siihen jää tämä Suomen baarielämä.

• perustelut

En käy selvinpäin yökerhoissa koska menen sinne kännäämään. En näe mitään pointtia mennä sinne selvinpäin. Pubiin menen mielelläni yhdelle tai viidelle selvinpäin hyvässä seurassa, mutta yökerhossa AINA kännissä.

• pitää olla

kännissä? ja pubissa ei?
        en ymmärrä...
        varsinkin jos siellä on monta erilaista puolta, jossa saa myös olla rauhassa ja istuskella jne.

Tietysti on heitä, jotka eivät muutenkaan käy yökerhoissa. sen ymmärrän kyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1408
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      59
      1311
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1301
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      64
      1165
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1121
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      937
    7. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      245
      913
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      54
      897
    9. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      893
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      81
      862
    Aihe