Olen feministi.

meikku

Millainen siis olen?

44

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli mieleen

se että olet nainen.. :))

näin aluksi..

• Sellainen jolla on pirun tylsä perjantai-ilta. Eiks ookki ankeeta?

• meikku

Leikkauksesta toipumassa, ei paljon hötkyillä :(

• joka..

yrittää lisätä naisten etuja ja vähentää miesten etuja.

• meikku

Mitä tarkoittaa tuo "vähentää miesten etuja"? Haluan, että naiset saisivat olla vapaita lääppimiseltä ja huorittelulta. Onko sellainen käytös jonkinlaista "miesten etuja"?

Miehet muuten saattavat olla alakynnessä esim. lasten huoltajuuskiistoissa. Tasa-arvoa!

• Miksi haluat tasa-arvon sijasta leimautua naisasianaiseksi? Kas kun feminismi jo nimensäkin mukaan on feminiinisen sukupuolen etujen ajamista, vaikka asiaa ajattelemattomat sitä tasa-arvoksi haluavat kutsuakin. Vai onko maskulismi tasa-arvoa?

• lakihenkilö

Olet rikollinen, koska miesten syrjintä sukupuolen perusteella on laitonta.

• meikku

Pyrkimys sukupuolten väliseen tasa-arvoon ei ole miesten syrjintää. Tässä tulikin vastaan tyypillinen arvolataus: oletetaan, että feministit vihaisivat miehiä. Päinvastoin, rakastan joitakin heistä.

• Saivartelija.
        meikku kirjoitti:

Pyrkimys sukupuolten väliseen tasa-arvoon ei ole miesten syrjintää. Tässä tulikin vastaan tyypillinen arvolataus: oletetaan, että feministit vihaisivat miehiä. Päinvastoin, rakastan joitakin heistä.

Oikein monikossa?

• juupa juu
        meikku kirjoitti:

Keksit tuon vihaamisen ihan itse. Taisi lipsahtaa luonnostaan..

• meikku
        Saivartelija. kirjoitti:

Oikein monikossa?

mieheni, isäni, veljeni.

• Palsta Älykkö

Olet jätkämäinen ja ruma, mikä on ensisijainen syy sille, että välität omasta henkisestä asemastasi yhteiskunnassa. Jos olisit kaunis ja upea, viihtyisit tietysti paremmin vähäosaisena eikä millään olisi väliä.

Niin se ulkonäkö? Painat 200 kiloa, naama rokonarpinen. Farkkuihin sullottu flanellipaita on huonosti pesty ja silittämätön. Yleisvaikutelma: Butch.

Hiukset - ne lyhyet, kynityt ja kirjovärjätyt - ovat rasvaiset. Voidaan pitää niitä olemuksesi kruununa.

Olet polttanut kaikki rintaliivisi. Enemmän olet polttanut ainoastaan norttia, mitä vedätkin jatkuvasti. Et välitä ulkonäöstäsi, mutta perinteisiä machomaisia merkkejä tavoittelet sitäkin kiihkeämmin. Sillä tadaa! - siinä on feminismisi rautainen perusosa. Kiroilet ja syljeskelet kuin mies - miehethän kiroilevat ja syljeskelevät noin yleensä - ja juot kuin korsteeni. Miehethän ovat aina kännissä, mikset siis sinä.

Mielipiteesi? Olet kyllästynyt tuhatvuotiseen ukkovaltaan. Haluat potut takaisin uuniperunoina ja Karjalan Heinekenina. Mielestäsi on tavoiteltavaa saada miehet raastinraudan ja siveysvyön väliin opettelemaan 0,7 x euron kertotaulua.

Mielestäsi naisen on muututtava mieheksi ja miehen naiseksi. Tämä on feminismin ydin. Feminismi on käänteistä sovinismia ja sovinismi suoranaista narsismia, jolloin feminismi on käänteistä narsismia.. ääääh....

• meikku

Tämä huvitti minua oikeasti. Myönnetään, että tupakkaa ja alkoholia voisin käyttää vähemmän. Rintaliivejä en käytä himassa, muuten kyllä (isot rinnat ovat hankalat ilman liivejä). Muuten meni kyllä hutia: olen pitkähiuksinen ja pukeudun mekkoon silloin, kun labratakkia ei tarvitse. Hobitin pituista goottityttöä ei saa millään näyttämään samalta, kuin lehtien kansikuvat ;)

• Emmanuele

Vai että feministit rumia???!!! HUH.
        Ja siis jos on kaunis niin ei välitä esim.siitä että naiset saa vähemmän palkkaa. Tai että naisia huoritellaan, ja nimenomaan kauniita naisia. Katsos kaunis ei ole yhtä kuin tyhmä!
        Jo on perkele.
        Mun täytyy kohta laittaa se kuva tuonne.

• fanifani
        Emmanuele kirjoitti:

Ja siis jos on kaunis niin ei välitä esim.siitä että naiset saa vähemmän palkkaa. Tai että naisia huoritellaan, ja nimenomaan kauniita naisia. Katsos kaunis ei ole yhtä kuin tyhmä!
        Jo on perkele.

...

• helpottaa menoa
        Emmanuele kirjoitti:

Jo on perkele.

Jeah, laita foto niin tiedän keneltä kannattaa vongata pilkun jälkeen.

• Emmanuele
        helpottaa menoa kirjoitti:

Jeah, laita foto niin tiedän keneltä kannattaa vongata pilkun jälkeen.

voisin laittaa koska pidän ulkonäöstäni ja ei mua tämä touhuilu nolota, mutta, en silti haluaisi että työnantajani, vanha harras äitini, vanhat hoitoni jne lukisi täältä että pidän karvattomista palleista ja käsiraudoista. Jnejne.(noh, vanhat hoidot taitaa tietää sen) Mutta säästän äitiäni :)

• äläkä
        Emmanuele kirjoitti:

Jo on perkele.

laita sitä kuvaa.

muutenkaan en ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat kuvansa nettiin.

• wifey

Have a nice day!

• NevilleR

En ole feministi. Tai ehkä olen. Millainen siis olen?

/Nev

• millainen olet

No, joko olet trolli, tai keskinkertainen masokisti, tai ihminen joka aliarvioi tämän palstan kirjoittajat. Joka tapauksessa, kuuseen menee. Parempaa onnea vaikka tuolla lomaromanssien puolella, siellä sijaitsee provoajan taivas.

• meikku

Trolli en ole, näytän enemmän hobitilta. En myöskään aliarvioi palstan kirjoittajia, pidän monia vakkareita sympaattisina. Olen kyllä vähän masokisti ynnä muu fetisisti. Sinähän taisit oikein provosoitua!

• yritä enemmän
        meikku kirjoitti:

Trolli en ole, näytän enemmän hobitilta. En myöskään aliarvioi palstan kirjoittajia, pidän monia vakkareita sympaattisina. Olen kyllä vähän masokisti ynnä muu fetisisti. Sinähän taisit oikein provosoitua!

En mä ny jaksa provosoitua. Feminismi on kuoleva aate, vaikka vielä massamediaa pitääkin otteessaan. Sen jälkeen ku FI svenssoneissa saatiin savustettua pois vallan kahvasta, on koko -ismi kuolemassa kuten muutkin -ismit, sisäisiin riitoihin ja uskottavuuden puutteeseen. On aika turhaa provosoitua kuolevasta syövästä, jollei ole syöpä itse.

Kunnollinen provo koostuu osittain faktasta, osittain näytellystä typeryydestä, stereotypioista, syyttelystä ja tilannetajusta. Loppujen lopuksi aika vaikea taiteen laji. Tuolla one-linerillä ei oikein saa myllyä pyörimään.

• Taasnäitä

Voit rakastaa miehiä mutta kukaan mies ei huoli feministiä.

• juujuu (N)

ja miksi muuten näitä feministi aloituksia satelee aina tänne miehen logiikkaan? Ja miksi jotkut naiset kuvittelevat, että on jotenkin 'hienoa' ilmoittaa olevansa feministi.

En ymmärrä, itselläni ei ole tarvetta moiseen vauhkoamiseen. Mielipiteitä naisella voi olla ihan ilman julistautumista feministiksi.

Feminismi on nykyisin sama asia kuin teinimäinen mukalesbous. Sitä ollaan niin muodissa mukana. =P

• meikku

Olen myös ateisti, vegetaristi, biseksuaali. Löytyyhän näitä, kun aletaan määritellä.

• Elämä opettaa
        meikku kirjoitti:

Olen myös ateisti, vegetaristi, biseksuaali. Löytyyhän näitä, kun aletaan määritellä.

Ismit luovat turvaa epävarmoille ihmisille.

• ja myös
        meikku kirjoitti:

Ja taidatpa olla myös lievässä nousuhumalassa. Kippis vaan.

• Tyttis79
        ja myös kirjoitti:

Ja taidatpa olla myös lievässä nousuhumalassa. Kippis vaan.

Osu ja uppos :D

Hölkyn kölkyn.

• Emmanuele

... tämähän saa mutkin kiihtymään.
        Vai että feminismi trendikästä. Jos haluaisin miellyttää ja olla trendikäs niin ihan takuulla en kertoisi olevani feministi.

• alapäällään?
        Emmanuele kirjoitti:

Vai että feminismi trendikästä. Jos haluaisin miellyttää ja olla trendikäs niin ihan takuulla en kertoisi olevani feministi.

Eikö se ole ennemminkin sovinistien propagandaa?

• samaa kauraa
        Emmanuele kirjoitti:

Menee ihan samaan astiaan kun kettutytöt, vegetaristit ja muut hörhöt.

Nämä idiootit vaan eivät tajua, että ovat samaa kauraa kuin verkostomarkkinoinnin viimeiset jämät. Pelkkiä höynäytettäviä tapauksia, jotka haluavat kuulua 'johonkin isompaan', olkoon mitä tahansa. Hyödyn keräävät tälläiset Schymanin tapaiset poliittiset agitaattorit, jotka haalivat näiden valopäiden äänipotilla itselleen valtaa.

Sanoisin, että yhteiskunnan elinkelpoisuuden määrää se, kuinka vähän feministejä (niitä oikeita, eikä kettufeministejä) siinä on. Luovutan todistusaineistoksi viime vuosien syntyvyystaulukot.

• meikku
        samaa kauraa kirjoitti:

Nämä idiootit vaan eivät tajua, että ovat samaa kauraa kuin verkostomarkkinoinnin viimeiset jämät. Pelkkiä höynäytettäviä tapauksia, jotka haluavat kuulua 'johonkin isompaan', olkoon mitä tahansa. Hyödyn keräävät tälläiset Schymanin tapaiset poliittiset agitaattorit, jotka haalivat näiden valopäiden äänipotilla itselleen valtaa.

Sanoisin, että yhteiskunnan elinkelpoisuuden määrää se, kuinka vähän feministejä (niitä oikeita, eikä kettufeministejä) siinä on. Luovutan todistusaineistoksi viime vuosien syntyvyystaulukot.

"Sanoisin, että yhteiskunnan elinkelpoisuuden määrää se, kuinka vähän feministejä (niitä oikeita, eikä kettufeministejä) siinä on. Luovutan todistusaineistoksi viime vuosien syntyvyystaulukot."

Ovatko mielestäsi ne yhteiskunnat, joissa on suurin syntyvyys, elinkelpoisimpia? Eikö juuri ylikansoittuminen uhkaa tätä koko planeettaa? Oletko sinä juuri se henkilö, jonka pitäisi päättää ehkäisystä ja naisten oikeudesta ruumiiseensa heidän itsensä sijasta?

• Emmanuele
        alapäällään? kirjoitti:

Eikö se ole ennemminkin sovinistien propagandaa?

feministiäkin panettaa. Ja silloin ajattelu helposti hupsahtaa tuonne alavartaloon.

• Emmanuele
        samaa kauraa kirjoitti:

Suomen valtiokin ole porskuttanut eteenpäin tämän tasa-arvon kehittymisen myötä. Tasa-arvo on sivistysvaltion merkki!

• Kumpi vaan

Ympyrä on sulkeutunut.

• tälle vitsille?

Miksi miehillä on isommat aivot kuin koirilla?
      -jotteivat ne kokoajan nylkyttäisi naisten sääriä coctail-kutsuilla.

• tälle?

Mitä mies sanoo vedessä,istuessaan niin että vesi menee yli vyötärön?
        -tämä nyt menee yli minun ymmärrykseni

• tälle?
        tälle? kirjoitti:

Mitä mies sanoo vedessä,istuessaan niin että vesi menee yli vyötärön?
        -tämä nyt menee yli minun ymmärrykseni

Mitä eroa on miehellä ja naisella?
        -nainen haluaa yhden miehen tyydyttävän hänen kaikki tarpeensa,kun mies haluaa kaikkien naisten tyydyttävän hänen yhden tarpeensa.

• PropagandanTappaja

Olet sitä mitä syöt.

• vili

mikä olet.

• Tyttis79

asialla, mutta menee vähän överiksi. Feministit tekevät itselleen kovan maailman.

• Tyttis79

ja Naisten logiikka-palstalla käydessään alkaa norminaapurintyttökin löytää itsestään kiukkuista (wanna-be)feministiä ;) Että varmaan sun naisasialiike saa kummasti buustia, kun vierailet säännöllisesti kyseisellä palstoilla ;)

• En tiedä, eikä kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      82
      2005
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1798
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      385
      1772
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      170
      1468
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1307
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1243
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1113
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe