Heippa
Ajatteletko paljon ulkonäköäsi?
Mihin olet ulkonäössäsi tyytyväinen?
Mihin et?
Onko suhteesi vartaloosi/ulkonäköösi muuttunut iän mukana?
Huomaatko että ulkonäkösi vaikuttaa siihen miten muut sinuun suhtautuvat?
Vartalosi
68
3832
Vastaukset
En ole tyytyväinen, ulkonäkö on muuttunut jokseenkin paremmaksi mutta ei tuosta mitään iloa ole ollut.
"Huomaatko että ulkonäkösi vaikuttaa siihen miten muut sinuun suhtautuvat?"
Pitäisi varmaan olla joku vertailukohta että voisi tietää.- Emmanuele
aina jotenkin niin hersyvän pirtsakka :)
- Naikkonen_sanoo
Jonkun verran, en pakkomielteenomaisesti
Näytän aikast paljon nuoremmalta mitä olen, tykkään silmistäni
Mihin et?
takapuoli liian pieni ;p
Onko suhteesi vartaloosi/ulkonäköösi muuttunut iän mukana? Juu, ennen kaiken pysyminen kasassa oli itsestään selvää, nyt pitää huhkia, että kurvit(?) pysyy oikeissa paikoissa ;)
Jep, testasin asiaa täällä ja sainkin ensin paljon lokaa niskaani kun kuvani oli hiukan provosoiva, testiosa 2: vaihdoin kuvan sellaiseen missä näytän ajovaloihin jääneeltä peuralta ja suhtautuminen oli huomattavasti myönteisempää. Mielestäni tapani kirjoittaa ei ole muuttunut...interesting indeed.
Oikeassa elämässä en kiinnitä asiaan huomiota ja tuskin muutkaan, paitsi ehkä joskun kesä helteellä tulee pidempiä katseita, mutta eikö se ole normaalia.- Emmanuele
ne oli molemmat hyviä kuvia!
- xoxo
sopi sinulle hyvin siinä ekassa kuvassa. Olit muutenkin söpömpi siinä, semmonen kainalooni sopiva ;)
- vai niin
Enpä o huomannu muuta, että kun naiset ovat jo omat kroppansa kalunneet läpi, niin nyt sitten tulevat miehiltä utelemaan, että ovatko he yhtä pässejä. No eivät ole. Kiitos ja näkemiin.
- joo^
Ulkonäössä olen tyytyväinen kroppaan noin yleisesti ottaen, iho on ollut yksi murheenkryyni kun tuppaa aknea olemaan, tosin lievänä, mutta syö itsetuntoa rotanlailla, kun näpyt saisi pois niin sitten olisi hyvä.
Eipä juuri, ehkä lapsena ei tullut siitä välitettyä.
Jaa a vaikea mennä sanomaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ajattelen ulkonäköäni. Päivä päivältä hyväksyn ulkonäköni paremmin, vaikka se ei taatusti ole menossa komeampaan suuntaan.
Tyytyväinen olen kroppaani, tyytymätön hiusten harvenemiseen. Tosin en ikipäivänä olisi asiasta niin neuroottinen, että alkaisin syömään kaljuuntumisen esto lääkkeitä tai menisin hiusten siirtoon. Ihmisen on voitava olla ikäisensä näköinen.
Töissä alkaa ikä ja ulkonäkö suojata. Kukaan alaiseni ei ole pojutellut enää vuosiin ja baarissa parikymppiset mimmit ymmärtävät kiertää minut kaukaa.- Emmanuele
Tunnen itseni paljon paremman näköiseksi kuin 17-vuotiaana, vaikka silloin olin 10kg laihempi(alipainoinen) ja tein mallintöitä. Mutta mihinkään en ollut tyytyväinen. Nenä, hampaat, perse, kaikki tökki.
Nyt musta on kiva olla normaalipainoinen. On kunnon tissit ja pyöreä perse.
- tyytyväinen..
En ajattele hirveästi ulkonäköäni. Minusta se vaan on terve merkki siitä, että viihdyn omassa kropassani ja olen sinut peilikuvani kanssa.
Olen tyytyväinen pituuteeni. Olen 188-senttinen ja se on mielestäni aika jees. Eli en ole mikään friikki mutta kuitenkin tällainen pitkänhuiskea. Aika optimaalinen siis.
Olen tyytyväinen siihen että olen näillä leveysasteilla suht eksoottisenoloinen kaveri. Hiukset ovat mustat ja kesäisin rusketun komeasti. Olen tyytyväinen sinivihreisiin silmiini. Olen tyytyväinen symmetrisiin ja komeisiin kasvoihini.
Olen tyytyväinen leveisiin hartioihini, paksuihin käsivarsiini ja lihaksikkaisiin jalkoihini. Myös perse on kuulemma oikein hyvä.
Mihin en ole tyytyväinen..? Kuulostaa varmaan itseriittoiselta mutta en kyllä tällä hetkellä muutaisi ulkonäössäni juuri mitään. Paitsi että haluaisin rintakarvat. Ei mitään pöheikköä mutta sillai sopivasti. Ärsyttää kun rinta on sileä kuin vauvan peppu.
Miten muut minuun suhtautuvat? No yksikään nainen ei ole koskaan karkuun lähtenyt. Ulkonäköni kaiketi miellyttää valtaosaa naisista, sillä mielellään he tuntuisivat olevan tekemisissä kanssani. Muiden miesten osalta en ole juuri kateutta kohdannut(yksi poikkeus tosin kerran oli, mutta se on pitkä tarina). Johtunee ihan siitä simppelistä syystä etten ole mikään ylpeä kusipää. Eli kaikkien kanssa tulen juttuun.- Emmanuele
kuulostaa aika namilta kyllä :)
Voisit laittaa profiilin galleriaan ja kuvan sinne niin voitas sit nähdä susta päiväunia... :-P - ottakaa ylös
Emmanuele kirjoitti:
Voisit laittaa profiilin galleriaan ja kuvan sinne niin voitas sit nähdä susta päiväunia... :-P>185cm
tummahiuksinen
raamikas
Jos tänään tapaatte kolmen promillen humalassa olevan naisen, joka ei enää pysty tunnistamaan sinua 20cm päästä, valehdelkaa olevanne edellämainitut kriteerit täyttävä ja ihmetelkää, kuinka Pavlovin koira toimii käytännössä.
Vinkki ei maksa mitään, mutta bisset saa tarjota. - heh
ottakaa ylös kirjoitti:
>185cm
tummahiuksinen
raamikas
Jos tänään tapaatte kolmen promillen humalassa olevan naisen, joka ei enää pysty tunnistamaan sinua 20cm päästä, valehdelkaa olevanne edellämainitut kriteerit täyttävä ja ihmetelkää, kuinka Pavlovin koira toimii käytännössä.
Vinkki ei maksa mitään, mutta bisset saa tarjota.kuulostaa ihan turkkilaiselta :D
- hombre_85
Emmanuele kirjoitti:
Voisit laittaa profiilin galleriaan ja kuvan sinne niin voitas sit nähdä susta päiväunia... :-PNo nyt voit tsekata meikäläisen. En yleensä harrasta tällaista mutta ajattelin nyt laittaa nassuni tänne kaikkien ihmeteltäväksi. Kuten kuvasta näkyy, en stressaa ulkonäöstäni. Parta ajamatta ja tukka miten sattuu. HUOM! letti ei ole rasvainen, oon vaan just tullu lenkiltä eli oon erittäin hikinen..
ton kuvan julkaiseminen kuulemma kestää jonkin aikaa, että en sitten tiedä milloin se on kaikkien nähtävissä. Käy sitte kertomassa mielipiteesi kunhan kuva tulee näkyviin ;) - hombre_85
hombre_85 kirjoitti:
No nyt voit tsekata meikäläisen. En yleensä harrasta tällaista mutta ajattelin nyt laittaa nassuni tänne kaikkien ihmeteltäväksi. Kuten kuvasta näkyy, en stressaa ulkonäöstäni. Parta ajamatta ja tukka miten sattuu. HUOM! letti ei ole rasvainen, oon vaan just tullu lenkiltä eli oon erittäin hikinen..
ton kuvan julkaiseminen kuulemma kestää jonkin aikaa, että en sitten tiedä milloin se on kaikkien nähtävissä. Käy sitte kertomassa mielipiteesi kunhan kuva tulee näkyviin ;)...tais olla liian leveä tai jotain. Yritin muuttaa kuvakokoa ja lähetin sen uudelleen. Oon vaan aika paska näissä kuvankäsittelyjutuissa sun muussa atk-hömpässä, joten saa nähdä tuleeko tosta mitään.
- lilylioneye
tulee luonnollisesti jossain määrin ajateltua ulkonäköään, ettei esim. karvat rehota tai hiukset ole kuin kananperse. Mutta arkisin en jaksa meikata ollenkaa. Olen tyytyväinen kokonaisuuteen, olen hoikka ja sopusuhtainen, vaikka joissakin kohtaa olis parantamisen varaakin. Teininä oli kauheet paineet pienistä rinnoista, huonosta ihosta ja silmälaseista, mut vanhemmiten nekin on hyväksyny.
Vaatetukseni tuntuu herättävän ihmisissä erityistä huomiota. Olen jo yli 10 vuotta pukeutunut mustiin ja vielä tänä päivänäkin ihmiset luulevat saatananpalvojaks. Kun vedän kunnon goottivarustuksen päälle, tilaa tulee kummasti ympärille. Jotkin pitävät pelottavana ja vaikeasti lähestyttävänä. - f.n.k
Nainen ajattelee aina ulkonäköänsä.Ei ikä sitä muuta.
Tyytyväisyyden aste vaihtelee.
Maan vetovoimaan:(
Ikä antaa tyytyväisyyden tunteen ja itsensä hyväksymisen varmuuden - olla ihan vain oma itsensä.Toisaalta mahdolliset muutoksetkin vaatisi väh.plastiikkakirurgia..
Kyllä...Jokainen nainen voi helposti todentaa asian menemällä esim.Stockmannille verkkareissa tai täydessä sotavarustuksessa..Kohtelu on täysin erilaista..Olemme hyvin ulkonäkökeskeinen kansakunta.. - Mangusti.
Vuosi vuodelta vähemmän. Aikaisemmin olin melko ulkonäköfiksoitunut ihminen, siis lähinnä omaan ulkonäkööni.
Mihin et?
Jaa, sensuelli olemus, kauniit silmät.
Vatsa voisi olla litteämpi.
Nykyisin hallitsen vartaloni eli mulla on hyvä tasapaino ja kaunis liikehdintä. Nuorena tyttönä en hallinnut kroppaani, mistä seurasi negatiivinen kuva omasta ulkonäöstä.
Muut katsovat minua siten kuin itse katson itseäni. Siltä ainakin vaikuttaa. - fiksaatio
en viitsi paljon ajatella ulkonäköäni enkä varsinkaan panostaa siihen. Ja tämä ei tarkoita etteikö syytä olisi, vaan että olen laiska. Laiskuuteni kulminoituu perseläskeissä joista olen tälle päivälle jauhanut ihan tarpeeksi toisaalla.
Yleensä olen tyytyväinen ulkonäkööni. En osaa tälläytyä, baariinkin töytäsen usein ihan naturaalina, korkeintaan ripsiväriä ja puuteria. Kerran kun laitoin rajaukset silmiin niin kaveri luuli että ripsarit oli levinny. Meikkaushommat ei vaan suju. Tukkakin on justiinsa siinä asennossa missä sattuu olemaan.
Tykkään siitä että näytän nuorelta tytöltä, viimeksi viime viikolla prismassa myyjä kysyi papereita kun ostin tupakkaa (olen 29). Yöbaariin ei mitään asiaa ilman papereita. Minkäs teet, hyvät geenit ja luontainen prinsessamainen viehätysvoima siihen päälle niin ei paljon läskiperse menoa jarruta:) - Serpico
Helpottaa jo. Silloin kun käytin nuoremman miehen vaatteita tuli ajateltua. Näin on parempi.
Toivon että ajattelisin ulkoisia asioita vähemmän yleensäkin. Mutta se ei ole helppoa, koska silmäni viihtyy kauniissa pinnassa. Nautin kauneudesta, mutta en haluaisi että se vaikuttaisi siihen miten suhtaudun ihmisiin.
Komplekseja minulla ei ole. Olen yhä tyytyväisempi kroppaani. Sen sijaan iän merkit nyt ei hirveästi innosta. Vanheneminen mietityttää.
En tiedä miten vaikuttaa muihin. Toisinaan minua tuijotetaan, olen ajatellut että olen tutun näköinen. Täysin tuntemattomat ovat sanoneetkin minua tutun näköiseksi. Mietin että kukahan se tuttu on :) Sen sijaan olen tehnyt testejä pukeutumisella. Pukeutuminen vaikuttaa paljon suhtautumiseen. Jotkut vaatteet saavat aikaan tuhinaa, toiset saavat ihmiset väistämään ja avaamaan ovia.- Emmanuele
sä näytät kahdeltakin mun tutulta. Jotenkin hassusti. Funtsin sitä jo aiemmin et ootko sä se(toinen niistä). Mut ei kuitenkaan.
Saako mieheltä udella ikää? :)
ps.kaikki me tykätään kauneudesta.. vai? - Serpico
Emmanuele kirjoitti:
sä näytät kahdeltakin mun tutulta. Jotenkin hassusti. Funtsin sitä jo aiemmin et ootko sä se(toinen niistä). Mut ei kuitenkaan.
Saako mieheltä udella ikää? :)
ps.kaikki me tykätään kauneudesta.. vai?Ja taas lisää tuttuja. Minkäs sille sit voi =D. Mä en siis oo toinen niistä?
Saa udella. Mut sanon vaan et rajan taa on menty... :) y'know When I stepped across the border I was cautioned to surrender. That I could not do, I took my gun and vanished.
Me tykätään kauneudesta, toiset vaan enemmän kuin toiset. - Emmanuele
Serpico kirjoitti:
Ja taas lisää tuttuja. Minkäs sille sit voi =D. Mä en siis oo toinen niistä?
Saa udella. Mut sanon vaan et rajan taa on menty... :) y'know When I stepped across the border I was cautioned to surrender. That I could not do, I took my gun and vanished.
Me tykätään kauneudesta, toiset vaan enemmän kuin toiset.niin kaukanen tuttu, ei ees puolituttu vaan korkeintaa 0,25% tuttu, et en ees muista ihan tarkkaan miltä se näyttää. Ja toisaalta, kuva ei oo ikinä ihan luotettava. Mut et se kyllä sä ole koska sä oot niin kristillinen.
- Serpico
Emmanuele kirjoitti:
niin kaukanen tuttu, ei ees puolituttu vaan korkeintaa 0,25% tuttu, et en ees muista ihan tarkkaan miltä se näyttää. Ja toisaalta, kuva ei oo ikinä ihan luotettava. Mut et se kyllä sä ole koska sä oot niin kristillinen.
No miten sulla? Nyt oot tyytyväisempi. Miten ne suhtautuu sun ulkonäköön? Miltä se susta tuntuu? Mä yritän täs pitää keskustelua yllä...
- Emmanuele
Serpico kirjoitti:
No miten sulla? Nyt oot tyytyväisempi. Miten ne suhtautuu sun ulkonäköön? Miltä se susta tuntuu? Mä yritän täs pitää keskustelua yllä...
et sä et yritä...
Jaa ketkä suhtautuu? Mä luulen että se heijastuu ulospäin että miltä olo tuntuu. Ihan hyvin ovat suhtautuneet. Eilenkin yks spurgu jäi toljottamaan mun eteen ja sanoi "pysähdyn kauneuden edessä". Sit se jatko sitä huutelua siinä kun menin ohi. "huomaatko, en voi liikkua".
Eiksun pitäs keskittyä siihen sun papittareen näin lauantai-iltana :)
Mä nään kaipailisin kaveria kaljalle :) - Serpico
Emmanuele kirjoitti:
et sä et yritä...
Jaa ketkä suhtautuu? Mä luulen että se heijastuu ulospäin että miltä olo tuntuu. Ihan hyvin ovat suhtautuneet. Eilenkin yks spurgu jäi toljottamaan mun eteen ja sanoi "pysähdyn kauneuden edessä". Sit se jatko sitä huutelua siinä kun menin ohi. "huomaatko, en voi liikkua".
Eiksun pitäs keskittyä siihen sun papittareen näin lauantai-iltana :)
Mä nään kaipailisin kaveria kaljalle :)Sillä kaverilla oli yritystä. Sitä varmaan kuulee paljon. Tosin kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Se on juuri niin et fiilis näkyy päälle. Kaipa siinä on yksilökohtaista vaihtelua, mut tunneihmisenä täytyy sanoo että maailma näyttää radikaalisti erilaiselta eri päivinä Heh
Papittariin?? Kenties pitäis, mut kun en tarvitse ketään olen silti kotona ja vietän iltaa nauttien hyvästä viinistä.
Kaljalle? Hmm... - Emmanuele
Serpico kirjoitti:
Sillä kaverilla oli yritystä. Sitä varmaan kuulee paljon. Tosin kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Se on juuri niin et fiilis näkyy päälle. Kaipa siinä on yksilökohtaista vaihtelua, mut tunneihmisenä täytyy sanoo että maailma näyttää radikaalisti erilaiselta eri päivinä Heh
Papittariin?? Kenties pitäis, mut kun en tarvitse ketään olen silti kotona ja vietän iltaa nauttien hyvästä viinistä.
Kaljalle? Hmm...Vink vink.
siis en mä mitään yritä.
sä vaan vaikutat kivalta.
Pistän sulle kohta meiliä :) - Serpico
Emmanuele kirjoitti:
Vink vink.
siis en mä mitään yritä.
sä vaan vaikutat kivalta.
Pistän sulle kohta meiliä :)Pane. Mut kyl tää on ihan toimiva paikka *vailkoisen roskaväen* henkilökohtaisena paskachättinä.
Chattaa on muuten hepreaa ja tarkottaa syntiä. - Emmanuele
Serpico kirjoitti:
Pane. Mut kyl tää on ihan toimiva paikka *vailkoisen roskaväen* henkilökohtaisena paskachättinä.
Chattaa on muuten hepreaa ja tarkottaa syntiä.Ootsä se valkonen roskaväki-tyyppi?...
- Serpico
Emmanuele kirjoitti:
Ootsä se valkonen roskaväki-tyyppi?...
voit olla että en. Mä osaan kirjoittaa suomea, se ei osaa.
- Emmanuele
Serpico kirjoitti:
voit olla että en. Mä osaan kirjoittaa suomea, se ei osaa.
sä kauheesti tuota syntiä?
- Serpico
Emmanuele kirjoitti:
sä kauheesti tuota syntiä?
Entä sä? Mä ehkä mietin liian vähän. Onhan se kuitenkin aika radikaali käsite, ihmiset ei oikein tiedä miten päin olla.
Se heitto oli muuten vitsi. - Emmanuele
Serpico kirjoitti:
Entä sä? Mä ehkä mietin liian vähän. Onhan se kuitenkin aika radikaali käsite, ihmiset ei oikein tiedä miten päin olla.
Se heitto oli muuten vitsi.Mä en silleen oikeestaan usko syntiin. Tai siis kun en oo kristinuskovainen niin tuo käsite ei oo mulle oleellinen.
Uskon enemmän karmaan, se mitä teet ja ajattelet palaa sulle takaisin. Ja toki ihminen tietää mikä on oikein, mikä väärin. Ei ole hyvä rikkoa sitä vastaan minkä tuntee oikeaksi. - nuoremman miehen vaatteita...
Ari: "When I wore a younger man's cloooothes...!" Eiks je.
- Serpico
nuoremman miehen vaatteita... kirjoitti:
Ari: "When I wore a younger man's cloooothes...!" Eiks je.
Kuka hitto on ari?? Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin käytinkin nuorempana aikuisempia vaatteita.
- alunperin
Serpico kirjoitti:
Kuka hitto on ari?? Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin käytinkin nuorempana aikuisempia vaatteita.
Höh. Eikö me nyt oikein kohdattu? Billy Joel: Piano Man ja sillee. Ja Ari Koivunen niinku lauloi sen Idolsissa. Ja sillee. Vai olinko se minä, joka en tajunnut että sinä tajusit? Ja haukuit sitten minun lapsellista kommenttiani, ku et tykkää Arista? Joo ei. Emme me nyt oikein kohdanneet :).
- Serpico
alunperin kirjoitti:
Höh. Eikö me nyt oikein kohdattu? Billy Joel: Piano Man ja sillee. Ja Ari Koivunen niinku lauloi sen Idolsissa. Ja sillee. Vai olinko se minä, joka en tajunnut että sinä tajusit? Ja haukuit sitten minun lapsellista kommenttiani, ku et tykkää Arista? Joo ei. Emme me nyt oikein kohdanneet :).
Emmepä tainneet kohdata. Mä en tosiaan tajunnu tota kun en katsele telkkaria kuin vahingossa. Mutta googlellahan tuo selvisi. Siellä Idolsissa on näköjään sitten nostettu Billy-setä ihan urakalla esille, ei vain pianoamania vaan myös entterteieriä. Mikäs siinä:) Oliks siellä myös captain jack?? :D
Se Ari onkin näköjään ihan hyvä ja tykätty, selvis googlen avulla tääki... - luulin sua vanteeksi.
Serpico kirjoitti:
Emmepä tainneet kohdata. Mä en tosiaan tajunnu tota kun en katsele telkkaria kuin vahingossa. Mutta googlellahan tuo selvisi. Siellä Idolsissa on näköjään sitten nostettu Billy-setä ihan urakalla esille, ei vain pianoamania vaan myös entterteieriä. Mikäs siinä:) Oliks siellä myös captain jack?? :D
Se Ari onkin näköjään ihan hyvä ja tykätty, selvis googlen avulla tääki...Jäh jäh. Ymmärrän kyllä, itsehän en katso telkkarista lähestulkoon mitään muuta kuin Idolsin. Olen autuaan tietämätön kaikista sarjoista ja niiden henkilöistä ja tapahtumista.
Kyllä, Billy on ollut edustettuna, mutta Captain Jack ei vielä tähän mennessä (ja pliide, antakaa minun säästyä siltä vastaisuudessakin. Kiitos.).
Ari on oikeinkin pidetty nuori mies. Aijai, torstaina aukee mun telkkari seuraavan kerran, kun tulee Idolsin ensimmäinen finaalijakso :D
Moikkis!
- N35
Lähes päivittäin kuulen kommentteja ulkonäöstäni ja itse en sitä haluaisi korostettavan niin paljon.
Olen tyytyväinen kokonaisuuteen. Rakastan vartaloani ja mitään en siitä muuttaisi. No, koskaan ei tietysti voi olla liian kiinteä.
Ei ole muuttunut. Olen aina halunnut olla hoikka ja sellaisena pysynyt. Pienen kokoni vuoksi minua ilmeisesti luullaan aina nuoremmaksi mitä olen. - Hossi-68
Kyllä ajateltua vähän liiankin kanssa tuota omaa ulkonäköä, ei hyvä.
Mihin kohtaan olen tyytyväinen ?
Mikähän osa-alue se vois olla ? No ehkä tulla vasemman jalan pikkuvarpaan juuressa on ihan hyvä paikka :)
No sanotaan nyt kuitenkin et yläkroppa ja jalat ovat kyllä ihan jes. Jalat kyllä alkaa oleen hivenen liian vahvat.
Keskivartaloon en ole tyytyväinen ja vaatis vähän hommia vaikka kaverit kyllä jatkuvasti toitottaa et ei mun mitään tarvitse tehdä.
Suhtautuminen on muuttunut iän myötä aikas rajusti. Ennen en kiinnittänyt mitään huomiota ulkonäköön mut jokunen vuosi takaperin aloin kiinnittää siihen huomiota.
Ulkonäköni on kyllä muuttanut muitten ihmisten suhtautumista kohtuullisen rajusti varsinkin teidän otusten puolelta. Aikaisemmin kontaktit olivat lähes tulkoon olemattomia mut muutoksen jälkeen tilanne on ollut kyllä ihan toinen.
Tässä suhteessa voinen sanoa et ulkonäöllä on suuri merkitys. - lättynen12
Ajattelen päivittäin ulkonäköäni jo sen vuoksi, että olen palvelualalla töissä. Muutenkin yritän pitää itseni kunnossa liikunnan ja terveellisen ruuan avulla. Tietty tällään itseäni baariin niin kuin muutkin nuoret naiset.
Olen tyytyväinen todella tummanruskeisiin silmiini ja helposti ruskettuvaan ihooni sekä pienikokoisuuteeni. Muotoja saisi olla hiukan enemmän oikeissa paikoissa.
Nuorempana stressasin enemmän painoni vuoksi, mutta nykyään alan myös toimenpiteisiin, jos maha alkaa kasvaa. Muualle se läski ei oikeastaan kerry minussa:)
Ulkonäköni vaikuttaa muiden suhtautumisessa minuun. Tämä pätee varmasti kaikkiin ihmisiin. Pukeudun suhteellisen normaalisti/trendikkäästi, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Useimmat ihmiset ovat minulle ihan mukavia. Jos vaihtaisin saatananpalvontatyyliseksi pukeutumiseni, niin varmasti ihmiset suhtautuvaisivat erillä lailla. - ansku333
joo,kyl vanhemmiten tulee ajateltua päivittäin ulkonäköä et apua olen lihonut/ joskus myös laihtunut?! naama säilyy raikkaana, mutta kroppa ei pysy kun ei liiku tarpeeksi. Tottakai ikä vaikuttaa: just haastattelin roskapankin laiheliinipoitsua joka istuu vähintään 6h joka pvä siellä ja kokemusta on n.10 vuoden ajalta..Hän kertoi että 5 kiloa ja vatsaa on tullut viimeisen viiden vuoden aikana..
joo, jotkut sanovat tietenkin et itse en ole enää hoikka, mut mitä sit? Kun just voitan loton päävoiton näillä minuuteilla.. - Nainen 29/2 lasta
""Ajatteletko paljon ulkonäköäsi?""
- Joskus ajattelen liikaakin, joskus en ollenkaan.
""Mihin olet ulkonäössäsi tyytyväinen?
Mihin et?""
- Olen tyytyväinen kroppaani (eli pituus, paino ja muodot suht kohdillaan) ja hiuksiini. Kasvonpiirteisiini olen joskus tyytyväinen ja joskus en. Ihooni en aina ole myöskään tyytyväinen.
""Onko suhteesi vartaloosi/ulkonäköösi muuttunut iän mukana?""
- Muistan, kun joskus 12-13 -vuotiaana katselin ensimmäistä kertaa vartaloani peilistä niin, että todella kiinnitin huomiota siihen miltä se näyttää. Olin yllättävän tyytyväinen näkemääni silloin, koska muistan pitäneeni itseäni joskus lapsena pulleana (mitä en ole ollut). Mutta murrosikä toi kyllä aika raskastakin kritiikkiä omaa vartaloaan kohtaan ja suurimmaksi osaksi en ollut siihen tyytyväinen. Raskauksien ja synnytysten jälkeen opin vasta kunnolla nauttimaan omasta vartalostani ja ulkonäöstäni. Olen mielestäni jopa paremman näköinen nykyään kuin ennen niitä. En tiedä johtuuko se enemmän fyysisistä muutoksista vai muutoksista korvien välissä.
""Huomaatko että ulkonäkösi vaikuttaa siihen miten muut sinuun suhtautuvat?""
- Isojen rintojeni (ja muutenkin kroppa sopusuhtainen ja kai ihan kaunis) takia tuntuu, että miehet eivät minusta muuta huomaakaan kuin sen mitä löytyy kaulasta alaspäin. Kärsin siitä, koska omasta mielestäni parhaat ominaisuuteni kuitenkin löytyvät luonteestani. - -kaisa-
Yleisesti ottaen olen tyytyväinen.
En voi valittaa, kun maailmassa niin monella asiat huonommin.
Ja vastakkaiselta sukupuolelta saan huomiota ihan liiankin kanssa.
Suhde kroppaani on muuttunut, onneksi.
Kymmenen vuotta kärsin bulimiasta ja huono itsetunto on aina ollut tavaramerkkini.
Laihdun tai lihon 5 kiloa, niin kukaan ei kuitenkaan huomaa mitään. Tämän tajuaminen oli minulle iso helpotus.
Fyysistä puolta tärkeämpää minulle on vaate- ja hiuspuoli, niiden täytyy vastata päivän fiilistäni tai muuten päivä on pilalla. - väliaika
Ei siinä ole mitään ajateltavaa. Tylsä ajattelun kohde.
Fyysiset mitat olleet täsmälleen samat armeija-ajoista lähtien, eli ei muutosta yli kymmeneen vuoteen. Eipä kyllä ole ollut yritystäkään.
Tai niin no, ajattelinhan minä ulkonäköäni viimeksi pari vuotta sitten, kun päivitin silmälasit tämän vuosikymmenen malliin.
Muutoinkin ulkonäköön huomiotaan kiinnittävät ihmiset ovat oman kokemukseni mukaan suurimmaksi osaksi pinnallisia. - Pietari.Suuri
Pete on erittäin tyytyväinen vartaloonsa! Vois jopa sanoo, et Peten vartalo on täydellinen!
Pete käy ahkerasti salil (meitsi ei kuitenkaa paljasta mil salil, ettette tuu urkkii sinne), mistä johtuen kroppa on timmi ja rintalihakset on varmast isommat ku tissit useimmil palstan naisil. Pete ei kuitenkaa tiedä kuppikokoonsa, koska ei käytä rintsikoita! Ainoon poikkeuksen tähän muodosti viime pikkujoulut, sillon meitsi tanssi pöydäl Macarenaa tiikerikuvioiduis rintsikois ja stringeis toimiston tyttöjen hurrates ympärillä!- Emmanuele
Einsten vaihtanu nimimerkkiä...?
- Naikkonen_sanoo
Emmanuele kirjoitti:
samat hullut jutut mut "eri miäs" ;)
- Emmanuele
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
samat hullut jutut mut "eri miäs" ;)
versio Einstenistä.. Einsten esittää niin kilttiä, mut kuitenkin se haluis heittää mun kaa tuhmaa läppää. Se ratkaisi sen noin et hommas toisen nikin.
Olen selvännäkijä!!!! - Naikkonen_sanoo
Emmanuele kirjoitti:
versio Einstenistä.. Einsten esittää niin kilttiä, mut kuitenkin se haluis heittää mun kaa tuhmaa läppää. Se ratkaisi sen noin et hommas toisen nikin.
Olen selvännäkijä!!!!arvelin :) fiksu jätkä!
- Serpico
arvelin :) fiksu jätkä!
se meitsi ja meitsi ja lontoon murre.
- Emmanuele
arvelin :) fiksu jätkä!
fiksumpia!!!
- Pietari.Suuri
Emmanuele kirjoitti:
And these are my sacks of magic!
Unohda ny se Ainstanis, sä tarviit tosimiehen kuten meitsi, jolla on molemmat nyssykät tallel! - Emmanuele
Pietari.Suuri kirjoitti:
And these are my sacks of magic!
Unohda ny se Ainstanis, sä tarviit tosimiehen kuten meitsi, jolla on molemmat nyssykät tallel!mehän tultiin jo siihen lopputulokseen et meil ei oikein synkkaa noi jutut...
- Pietari.Suuri
Emmanuele kirjoitti:
mehän tultiin jo siihen lopputulokseen et meil ei oikein synkkaa noi jutut...
Jos haluut ottaa kaveris messii, ni se sopii meitsille kyl ihan hyvin. Petest riittää kyl useammalleki!
- Vantaan Pete
Emmanuele kirjoitti:
tietenkin
- sinkkiä
No en juuri ajattele ulkonäköäni (tunnusta ainakaan). Tyytyväinen olen esimerkiksi painooni, silmiini, kasvonpiirteisiini ja hymyyni. Tyytymätön en taida olla vaikka täydellinen en ole. En osaa sanoa onko suhtautuminen omaan kroppaan tai ulkonäköön muuttunut. Olen varmaan aina ollut tarpeeksi tyytyväinen.
Totta maar ulkonäköni vaikuttaa siihen miten muut (varsinkin miehet) minuun suhtautuvat. Saan huomiota, mutta mieluusti kuuntelisin kehuja säkenöivästä luonteestani kuin naisellisista avuistani :) kait on aika suhteellinen käsite, ainakin sen verran etten kehtaa ihan paskoissa ja rikkinäisissä vaatteissa lähteä ihmisten ilmoille. Luoja soi mulle kohtalaisen haban, ei oikein muuta ylpeyden aihetta joten pakko olla siihen vähäänkin tyytyväinen.
Ehkä sen verran on suhtautuminen muuttunut et killinä en saanu oikein mitään actionia aikaseksi tyttöjen kans, näin vanhemmalla iällä taas on ollu sentään jotain actionia joten kait mä pidän itteäni ainakin piirun verran uroksempana nykyään kuin esim. 18 vuotiaana.- Pietari.Suuri
Meitsi voi jäbää sen verta lohduttaa, et sul on takuuvarmast enempi munaa ku vaik tol Tyttis79:llä!
Pietari.Suuri kirjoitti:
Meitsi voi jäbää sen verta lohduttaa, et sul on takuuvarmast enempi munaa ku vaik tol Tyttis79:llä!
on munaa vaikka muille jakaa, ns. periaatteen tyttöjä. Voi kuinka mieluusti näkisinkään lastini hänen sisuksissaan :-)
- Emmanuele
yrmio kirjoitti:
on munaa vaikka muille jakaa, ns. periaatteen tyttöjä. Voi kuinka mieluusti näkisinkään lastini hänen sisuksissaan :-)
on siel sisäl nii ethän sä sitä nää. Haluisitko sä nähdä sen tilanteen kun lasti valuu ulos?
Ookko muuten nähny Tyttiksen? Emmanuele kirjoitti:
on siel sisäl nii ethän sä sitä nää. Haluisitko sä nähdä sen tilanteen kun lasti valuu ulos?
Ookko muuten nähny Tyttiksen?enpä oo nähny ja muutenkin olin 3 promillen kännissä kun väsäsin ton viestin, olen pahoillani :-( Kunnon vanhan juopon elkeitä pyydellä anteeksi humalan huuruisia tekemisiään.
- Emmanuele
yrmio kirjoitti:
enpä oo nähny ja muutenkin olin 3 promillen kännissä kun väsäsin ton viestin, olen pahoillani :-( Kunnon vanhan juopon elkeitä pyydellä anteeksi humalan huuruisia tekemisiään.
toi aika alta riman mut ei se nyt sulta uutta ole..
:-P
"Ajatteletko paljon ulkonäköäsi?"
- Parta tulee ajettu, ehjät ja puhtaat vaatteet on päällä eikä letti harota. Noilla mennään, eikä paljon enempi ajatella.
"Mihin olet ulkonäössäsi tyytyväinen?"
- Erityisen tyytyväinen olen yläselkääni. Se on tieten jääny pysyväksi muistoksi teiniajoilta.
"Mihin et?"
- No tuo six-packiin ku sais hieman tavaraa lisää niin sit oisin taas vähän aikaa ehkä tyytyväinen. Ei vaan jaksa reenata.
"Onko suhteesi vartaloosi/ulkonäköösi muuttunut iän mukana?"
- No ei erityisemmin. Paitsi jos ajattelee teiniaikoja niin luulot on kasvanut ;) Pissa nousee vähitellen päähän, mutta se aika jolloin palataan maan pinnalle lähestyy vuosi vuodelta, ehkä.
- Kyllä...baarissa pukeutumisen vaikutuksen huomaa ja duunissa saa kärsiä ajoittain beibi feissistä.- NevilleR
"Ajatteletko paljon ulkonäköäsi?"
ajattelu = jotain syötävää? En.
"Mihin olet ulkonäössäsi tyytyväinen?"
Lähinnä toi kokonaisuus, lisäksi yksityiskohdat toimii loistavasti.
"Mihin et?" Melko irrelevantti kysymys.
"Onko suhteesi vartaloosi/ulkonäköösi muuttunut iän mukana?"
Kukas joogaava pianisti joskus sanoi etta "kehoni ei ole mikään pururata"? Ralf Gothoni? No voi voi, setä istuu sitten jalat ristissä ja hymisee. Minun on. Sen verran on iän muota huomannut että kroppa voi myös mennä särki (vauhdilla on usein tekemistä tämän kanssa). Suomessa on kuitenkin paljon hyviä kirurgeja ja arvet on (kuulemma) seksikkäitä joten ei tässä toistaiseksi isompaa ongelmaa. Mutta myönnetään, nykyään joskus tulee jopa vähän säälittyä omaa kroppaa. Silti se on ensisijaisesti työkalu eikä itsetarkoitus.
No johan toki. Kiitokset tässä yhteydessä näille "muille" 8-).
/Nev - vili
ihan tyyytyväinen. yläkroppa on meikäläisel kondiksessa. jalkoihin pitäisi timmiä vielä saada. en ajattele paljoakaan ulkonäköäni, sen verran mitä peilistä näkyy. kyllä se niin vaan on, että helpommin saa naista jos on kunnossa...ja valinnan vara kasvaa.
- Jompe
- Yleensä en. Joskus harvoin sattuu päiviä jolloin tulee skitsoiltua jostain epäoleellisesta kuten että tukka puskee vain asentoon urpo tai vielä urpompi.
Mihin et?
- Kavereihin verrattuna runko on pysynyt hyvin kuosissa ja petraantunutkin treenauksesta.
No lisäpituus ei varmaan laskisi pointseja, ja nokka vois kai olla komeampikin.
- Keskenkasvuisena oli tietysti kaikenlaisia epäilyksiä, nyt osaa ottaa rennommin
- Vaatetuksella on jotain vaikutusta, mutta myös sillä millainen fiilis ja asenne itsellä milloinkin on, uskon että se heijastuu myös koko olemukseen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107