Jatkuva homottelu vituttaa hetero

miestä...

Hitto sentään te ihmiset!

Minä kolmikymppisenä heteromiehenä en:

* saisi kuunnella The Cardigansia tai Manic Street Preachersia
* saisi katsoa innostuneena draama-elokuvia
* myöskään omista autoa
* saisi käyttää erityistä, lievästi hapanta
pesunestettä rasvoittuville kasvoilleni (Alepasta muuten ostettu)

* saisi peuhata yhdessä ihanan kummityttöni kanssa
* saisi ostaa kyvytkolajuomia
* saisi selailla kirjastossa mietelausekirjoja
* en saisi katsoa TV:stä säännöllisesti inhimillistä tekijää
* saisi laulaa karaokessa (sanat ulkoa muistaen) Depeche Modea

Olen ulkoiselta olemukseltani varsin urheilullinen,
maratoonikin on tullut kahdesti juostua.

Kommunikaattorini taitaa olla se ainut omistamani tosi miehekäs kapine.

Mutta jotain tyydyttävää onneksi kuitenkin löytyy homottelun ja sen jatkuvan arvuuttelun
keskellä, sellaisten nelikymppisten, kauniiden naisten (eronneiden tai karanneiden)
keskuudessa olisin kovasti kysytty, mikä hieman kummastuttaa.

Näin siis päivät kuluvat täällä Keski-Suomessa, jaotellaankohan siellä
ruuhka-Suomessakin miehiä yhtä mustavalkoisesti?

Mikähän palstan miehiä ja naisia saisi erityisesti epäilemään kirjoittajan seksuaalista
suuntautumista, jos törmäisimme, sillä voin tässä ja nyt kuitenkin vakuuttaa
olevani aivan hetero.

25

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

Tää oli ehkä tän päivän hauskin kirjoitus. Sun on ehkä ostettava karvanopat siihen sun polkupyörään. Ethän kuuntele lisäksi Coldplayta? :D

• AP*

Joo, autoa ei juuri nyt tosiaan löydy, mikä onkin kieltämättä yksi
        varsin keskeinen miehisyyden mittari. :-p

Oma moottorikelkkani sitä vastoin löytyy vanhempien luota.

• Serpico
        AP* kirjoitti:

Joo, autoa ei juuri nyt tosiaan löydy, mikä onkin kieltämättä yksi
        varsin keskeinen miehisyyden mittari. :-p

Oma moottorikelkkani sitä vastoin löytyy vanhempien luota.

nythän mentiin asiaan, nimittäin kelkka jos mikä on heteromiehen merkki numero yksi. Auto nyt löytyy aika monelta.

• väliaika

epäilyt ja arvuuttelut tunnu missään, jos on riittävän hyvä itsetunto ja varmuus omasta seksuallisuudestaan jo saavutettu.

• Serpico

mutta saattaa olla hieman vaikea toteuttaa sitä heteroutta jos ympäristö ei jaa kanssasi käsitystä heteroudestasi.

• Serpico kirjoitti:

mutta saattaa olla hieman vaikea toteuttaa sitä heteroutta jos ympäristö ei jaa kanssasi käsitystä heteroudestasi.

Mä taas oon kuullut että jotkut naiset olisivat varsin innokkaita "parantamaan" homoja homoudesta =D

• Serpico
        Richartti kirjoitti:

Mä taas oon kuullut että jotkut naiset olisivat varsin innokkaita "parantamaan" homoja homoudesta =D

Samaa olen kuullut. Siinähän olis alkuperäiselle hyvä sotasuunnitelma!!

• -kaisa-

Mutta siitä, onko toisten suhtautuminen ongelma vai ei, päätät sinä.

Minä en ota mitää itsestäänselvyytenä, vaikka homotutkani on toistaiseksi ollut pettämätön.

Luettelemasi asiat eivät vielä merkitse mitään, vaan ainakin minun tutkani toimii ihan muilla määreillä.

Sinä muuten saat tehdä ihan noita kaikkia asioita, ja jos joku niistä tekee vääriä johtopäätöksiä, niin oma on häviönsä.

• Erittäin hyvä,

minun listassani! Kevytkolan voit vaihtaa mustaviinimarjamehuun.

• n_26

Kun myönnät kuuntelevasi Manicseja.. =)
      Minä haluaisin tuntea miehiä jotkä kyseistä bändiä kuuntelevat, en tunne yhtään sellaista naistakaan...
      Tuntea siis ystävänä =)

• Mää en nyt tajua ollenkaan tätä juttua, mitä erikoista on myöntää kuuntelevansa Manic Street Preacherseja?

• n_26
        DorkaM kirjoitti:

Mää en nyt tajua ollenkaan tätä juttua, mitä erikoista on myöntää kuuntelevansa Manic Street Preacherseja?

homottelu...

• LOLah
        n_26 kirjoitti:

homottelu...

Manicseista on tullu "homomusaa"?
        Eikö oo kuitenkin aika mainstreemiä..?

Tulkaapa joskus tänne pääkaupunkiin johonkin homobaariin kattomaan, että mistä ne oikeet homot diggaa..

• n_26
        LOLah kirjoitti:

Manicseista on tullu "homomusaa"?
        Eikö oo kuitenkin aika mainstreemiä..?

Tulkaapa joskus tänne pääkaupunkiin johonkin homobaariin kattomaan, että mistä ne oikeet homot diggaa..

sitä että Manicsit olisivat homomusaa, vaan sitä mitä mieltä bändin vihaajat ovat sen kuuntelusta...
        Olen näet kuullut monenlaista negatiivista kommenttia monilta eri tahoilta!

• AP*

Lisää hyviä mielipiteitä toki vielä kainosti teiltä pyytäisin.

Erityisesti mua kiinnostaisi kuulla lisää kommentteja millaista
      musiikkia heteromies ei saisi digata?!

Nytpä lähden tästä aivan yksin, täysin selvänä keskustaan
      karaokeen ja aion täräyttää sydämeni pohjasta illan tunnetusti
      varsin juopuneelle yleisölle yhden suosikkibiiseistäni…

“i feel you, each move you make,
      i feel you, each breath you take,
      where angels sing and spread their
      wings my loves on high you take me
      home to glorys throne by and by… “

• Hossi-68

Ei saisi digata jostain musasta ?

Sitä musaa kuunnellaan mistä pidetään. Itse kuuntelen kyllä laidasta laitaan, hempeetä ja rauhallista musaa sekä myös kunnon jytinää mikä pistää tärykalvot tötterölle.

• pikkuMyy :-)
        Hossi-68 kirjoitti:

Sitä musaa kuunnellaan mistä pidetään. Itse kuuntelen kyllä laidasta laitaan, hempeetä ja rauhallista musaa sekä myös kunnon jytinää mikä pistää tärykalvot tötterölle.

Oletkos sinä Hossi itse kuinka sujut oman feminiinisen puolesi kanssa? Arvioivatko naiset sinua ravintolassa hieman epäillen, sinähän muistaakseni olet aika herkkä ja tunteellinen.

Musta sinä olet ainakin noin emotionaalisesti aika metroseksuaali, vai olenkohan saanut
        susta kenties aivan vääränlaisen kuvan?

http://www.city.fi/lehti/article.php?id=1079

Tunnistatkos itseäsi tuosta jutusta ;-)

• pikkuMyy :-) kirjoitti:

Oletkos sinä Hossi itse kuinka sujut oman feminiinisen puolesi kanssa? Arvioivatko naiset sinua ravintolassa hieman epäillen, sinähän muistaakseni olet aika herkkä ja tunteellinen.

Musta sinä olet ainakin noin emotionaalisesti aika metroseksuaali, vai olenkohan saanut

Eihän metroseksuaalisuudella, ainakaan tuon jutun kuvauksen mukaan, ole mitään tekemistä herkkyyden, tunteellisuuden tai feminiinisyyden kanssa. Turhamaisuus on se sana.

• Hossi-68
        pikkuMyy :-) kirjoitti:

Mikään halvatun metroseksuaali en kyllä ole :)

Vähän siihen suuntaan olevia piirteitä kyllä löytyy jotain. Tuota artikkelia jos alan lokeroimaan ja vertaamaan itseeni.

Shoppailu on kivaa kun vaan löytää puotin mistä saa sitä mitä haluaa.

Mut sitten pomppas ! Davis Beckham ulkonäkö ei kuulu meikäläisen ihailujen kohteeksi. Manikyyriä en kyllä käytä enkä tule käyttämään.
        Treenaan kyllä näyttääkseni hyvältä tai ehkä pikemminkin et tuntuu hyvältä.
        Lukukohteena toimii Aamulehti, V8 Magazine, Aku Ankka, Keilaaja lehti.

Feminiinisen puolen kanssa ole kyllä ihan sujut. Tiedän olevani aikaslailla emotionaalinen ihminen ja tuon sen kyllä julkikin.
        Tässä suhteessa arvioisi osui kyllä ihan oikeaan ja todellakin jotain piirteitä tuon artikkelin perusteella kyllä löytyy :))

• pikkuMyy :-)
        Hossi-68 kirjoitti:

Mikään halvatun metroseksuaali en kyllä ole :)

Vähän siihen suuntaan olevia piirteitä kyllä löytyy jotain. Tuota artikkelia jos alan lokeroimaan ja vertaamaan itseeni.

Shoppailu on kivaa kun vaan löytää puotin mistä saa sitä mitä haluaa.

Mut sitten pomppas ! Davis Beckham ulkonäkö ei kuulu meikäläisen ihailujen kohteeksi. Manikyyriä en kyllä käytä enkä tule käyttämään.
        Treenaan kyllä näyttääkseni hyvältä tai ehkä pikemminkin et tuntuu hyvältä.
        Lukukohteena toimii Aamulehti, V8 Magazine, Aku Ankka, Keilaaja lehti.

Feminiinisen puolen kanssa ole kyllä ihan sujut. Tiedän olevani aikaslailla emotionaalinen ihminen ja tuon sen kyllä julkikin.
        Tässä suhteessa arvioisi osui kyllä ihan oikeaan ja todellakin jotain piirteitä tuon artikkelin perusteella kyllä löytyy :))

Parasta sussa on kuitenkin aina ollut sun ronski itseironia. =)
        Ostat kuule sellaisen t-paidan jossa lukee: better than Beckham.
        Tästäpä saat multa virtuaalisuukon poskellesi, ole hyvä =)

• Hossi-68
        pikkuMyy :-) kirjoitti:

Parasta sussa on kuitenkin aina ollut sun ronski itseironia. =)
        Ostat kuule sellaisen t-paidan jossa lukee: better than Beckham.
        Tästäpä saat multa virtuaalisuukon poskellesi, ole hyvä =)

Itseironiaa taitaa kyllä löytyä kohtuullisen runsaasti, taidan olla sellainen eriskummallinen paketti ;)

Better than Beckham, Toi olis kyllä aikas paha. Pitäsköhän pistää hankintaan. Saattas synnyttää kohtuullista hilpeyttä ku tepastelisin tuollainen t-paita päällä :)

Köötös köötös :) Tällätää toinen vastaavanlainen sinnekkin suuntaan.

• Jompe
        Hossi-68 kirjoitti:

Pakko olla autossa ees näön vuoksi joku AC/DC-levykin jottei mee uskottavuus liiallisten UB- ja Anna Eriksson-kansien takia. Ja siitä ei kavereille avauduta, jos tulee pari kertaa vuodessa käytyä jossain taidenäyttelyssä tms. epäilyttävässä tilaisuudessa.

• Hossi-68
        Jompe kirjoitti:

Pakko olla autossa ees näön vuoksi joku AC/DC-levykin jottei mee uskottavuus liiallisten UB- ja Anna Eriksson-kansien takia. Ja siitä ei kavereille avauduta, jos tulee pari kertaa vuodessa käytyä jossain taidenäyttelyssä tms. epäilyttävässä tilaisuudessa.

Aivan sama mitä kaverit ajattelee ! So what, se on niitten ongelma kuitenkin.

Eilenkin sain kuunnella kohtuullista vittuilua ku sattuneesta syystä eksyin teatteriin. Mitä sitten mää ainakin vittuilen takaisin :)

Aivan turhaa yrittää viettää mitään *double life* meininkiä kavereiden keskuudessa. Parempi olla sellainen ku on ja jos toiset eivät tyyliä hyväksy ni jälleen kerran se on niiden ongelma.

• Jompe
        Hossi-68 kirjoitti:

Aivan sama mitä kaverit ajattelee ! So what, se on niitten ongelma kuitenkin.

Eilenkin sain kuunnella kohtuullista vittuilua ku sattuneesta syystä eksyin teatteriin. Mitä sitten mää ainakin vittuilen takaisin :)

Aivan turhaa yrittää viettää mitään *double life* meininkiä kavereiden keskuudessa. Parempi olla sellainen ku on ja jos toiset eivät tyyliä hyväksy ni jälleen kerran se on niiden ongelma.

No kieltämättä virnuilin itseironisesti edellistä kirjoittaessani vaikkei hymiötä tullutkaan laitettua.

• ........

Kaverihan on aivan kuin minä, ulkonäkökään ei ole kovin maskuliininen,mutta eipä nyt hirveästi ole homoteltu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      82
      2005
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1798
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      385
      1772
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      170
      1468
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1307
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1243
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1113
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe