Stay-upìt vai

sukkahousut?

..ja perustelut????

69

4183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne ei vaan jotenkin sovi mulle. Tosin stay-uppeja en ole koskaan edes kokeillut =D

• kyllästynyt.

koskaan lakkaa ajattelemasta vain itseänne? Ajatteleko koskaan miehiä?

• kyse miehen

miellyttämisestä..siis kummat?

• kyllästynyt.
        kyse miehen kirjoitti:

miellyttämisestä..siis kummat?

naisen narsistisesta itsetyydytyksestä.

• Aisla-82
        kyllästynyt. kirjoitti:

naisen narsistisesta itsetyydytyksestä.

kommentti. Veit sanat suustani. Näitä on täällä niin paljon...

• kyllästynyt.
        Aisla-82 kirjoitti:

kommentti. Veit sanat suustani. Näitä on täällä niin paljon...

kanssani?

• pahempi.

Ennemmin perinteiset sukat, jotka vaatii sukkanauhat ja sukkanauhaliivit. Ja perustelut tulikin jo siinä samalla.

• jos vielä

pikkarit unohtais, niin paketti olis täydellinen.

• Emmanuele

stay upeista. Helppo käydä kusella ja hiplata itteensä. Sukkahousut aina hajoo kun niitä ramplaa eestaas. Stay upit on myös helpompi pestä.

Stay upeissa on se vaara et jos se liimaosio(?) on siinä huono/löystyny niin saattaavat valahtaa. Siinähän sit kävelet yöllä Helsingin halki ja nostelet valuvia stay uppeja...

• stay uppi

sä kuinka puutteessa kun tunnut aina korostavan sun seksiä muodossa kuin muodossa?
        jo et oikein hiplaat, järkkyä tekstiä naiselta.

• Emmanuele
        stay uppi kirjoitti:

sä kuinka puutteessa kun tunnut aina korostavan sun seksiä muodossa kuin muodossa?
        jo et oikein hiplaat, järkkyä tekstiä naiselta.

sillä on että onko tää miehen vai naisen tekstiä?
        Kaikkihan me runkataan, helvetti, turhahan sitä on peitellä.
        Nyt on kyl vähän puute päällä kun ajattelin et koitan elää sellasta kunnollista elämää. Mut on tää vähän vaikeeta...

• jo olet
        Emmanuele kirjoitti:

Nyt on kyl vähän puute päällä kun ajattelin et koitan elää sellasta kunnollista elämää. Mut on tää vähän vaikeeta...

nainen!?

• Emmanuele
        jo olet kirjoitti:

nainen!?

olla hoono soomi.
        Tällasia jotkut naiset on. Toiset on vähän kultivoituneempia, mut mulla oli huono koti-kasvatus (tämä on nyt sitä ironiaa)

• tosikko.
        jo olet kirjoitti:

nainen!?

Anna Emman piristää iltaamme.

Kuvitellaan me vaan täällä hiljaa itteksemme, kuinka se räplää itteään stay-upit jalassa.

• miehen logiikkaa
        tosikko. kirjoitti:

Anna Emman piristää iltaamme.

Kuvitellaan me vaan täällä hiljaa itteksemme, kuinka se räplää itteään stay-upit jalassa.

Pakkohan se on kun ei kuvaakaan kuulemma tipu :D

• Emmanuele
        miehen logiikkaa kirjoitti:

Te pojat piristätte mun iltaa. Ihan alko naurattaa.. :D
        Mä en just nyt pysty räpläämään kun mulla on tämä upea kaksisormi-kirjoitustekniikka. Tartten siihen molemmat etusormet.

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

Te pojat piristätte mun iltaa. Ihan alko naurattaa.. :D
        Mä en just nyt pysty räpläämään kun mulla on tämä upea kaksisormi-kirjoitustekniikka. Tartten siihen molemmat etusormet.

se oli tarkoituskin. Kyllä täälläkin on tällä hetkellä naama näkkärillä xD

• nyt väliä
        Emmanuele kirjoitti:

kirjoittaaks nainen, sivistynyt/fiksu nainen tuollaista tekstiä.
        äidinmaidossa oon saanut monenlaista sydämen sivistystä, naisen arvostusta ja muuta käytöstapoja joita ei tältä palstalta opita.
        kielenkäyttö puhuu omaakieltään kirjoittajista, mikä tuli taas toteen näytettyä.

• tosikko.

profiilissa ollut muuta ehdotonta kieltoa kuin naamakuva, muista kuvista ei puhuttu mitään. Toivossa on hyvä elää.

• Emmanuele
        nyt väliä kirjoitti:

äidinmaidossa oon saanut monenlaista sydämen sivistystä, naisen arvostusta ja muuta käytöstapoja joita ei tältä palstalta opita.
        kielenkäyttö puhuu omaakieltään kirjoittajista, mikä tuli taas toteen näytettyä.

fiksu/sivistynyt mies tällaista tekstiä?
        Milloin mä olen väittänyt olevani sivistynyt? ;)

• tosikko.
        nyt väliä kirjoitti:

..miesten logiikka -palstalta tähän aikaan illasta? Kyllä se pitäs tietää mikä täällä on mielessä.

• miehen logiikkaa
        tosikko. kirjoitti:

profiilissa ollut muuta ehdotonta kieltoa kuin naamakuva, muista kuvista ei puhuttu mitään. Toivossa on hyvä elää.

muuten. Mä voin vaikka tarjota hätätilanteessa mun photaritaitoja sen nassun rajaamisessa :)

• Emmanuele

muuten. Mä voin vaikka tarjota hätätilanteessa mun photaritaitoja sen nassun rajaamisessa :)

Mitäs siihen kuvaan jäisi näkyviin, munkit ja pipari?

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

nyt olisi. Minullahan olisi kuitenkin se leikkaamaton versio ;)

• tosikko.
        Emmanuele kirjoitti:

...munkit kannattaa rajata pois, ettei tule liian tunnistettavaa.

• Emmanuele

nyt olisi. Minullahan olisi kuitenkin se leikkaamaton versio ;)

pestaisin jonkun luotettavamman yksilön siihen tehtävään :-P

• Emmanuele
        tosikko. kirjoitti:

...munkit kannattaa rajata pois, ettei tule liian tunnistettavaa.

tosikko.
        Toi oli hyvä :D

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

pestaisin jonkun luotettavamman yksilön siihen tehtävään :-P

parempi niin. Mä taidan mennä kohta nukkumaan, ennen kuin sanoin tässä maistissa jotain sopimatonta.

• tosikko.
        Emmanuele kirjoitti:

tosikko.
        Toi oli hyvä :D

..jos vaikka löytyis riittävän luotettava kuvanrajaaja jostain.

• Emmanuele

parempi niin. Mä taidan mennä kohta nukkumaan, ennen kuin sanoin tässä maistissa jotain sopimatonta.

Mä saattaisin jopa tykätä siitä :)

• Emmanuele
        tosikko. kirjoitti:

..jos vaikka löytyis riittävän luotettava kuvanrajaaja jostain.

jepulis. Hihih. Sitä saattaa joutua kotvasen odottamaan...

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

Mä saattaisin jopa tykätä siitä :)

Joku vielä keksii kuinka mä yritän tässä salakavalasti päästä sun pöksyihisi.

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

jepulis. Hihih. Sitä saattaa joutua kotvasen odottamaan...

että täällä on aina auttava käsi tai jopa kaksi ;)

• Emmanuele

Joku vielä keksii kuinka mä yritän tässä salakavalasti päästä sun pöksyihisi.

vähän vaikeeta tälleen koneen välityksellä...siis päästä pöksyihin.

• Emmanuele

että täällä on aina auttava käsi tai jopa kaksi ;)

avun tarjoaminen on todella kohteliasta! Mieltä lämmittää :) ja pikkasen pimperoakin :-P

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

vähän vaikeeta tälleen koneen välityksellä...siis päästä pöksyihin.

nyt aliarvioi teknisen alan opiskelijan kekselijäisyyttä tälläisten asioiden suhteen.

• Emmanuele

nyt aliarvioi teknisen alan opiskelijan kekselijäisyyttä tälläisten asioiden suhteen.

Missäs opiskelet?
        Että webbikamerat päälle vaan ja siihen malliin? :)

• tosikko.
        Emmanuele kirjoitti:

avun tarjoaminen on todella kohteliasta! Mieltä lämmittää :) ja pikkasen pimperoakin :-P

..nämä teidän jutut sen verran levottomiksi, että täytyy lähteä painamaan tuota ajatteluelintä tyynyä päin, kuvaa odotellessa.

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

nyt vallan tuhmaksi aloit. Taidat oikein nauttia tälläisestä pienestä kiusoittelevasta ajatusleikistä.

• Emmanuele
        tosikko. kirjoitti:

..nämä teidän jutut sen verran levottomiksi, että täytyy lähteä painamaan tuota ajatteluelintä tyynyä päin, kuvaa odotellessa.

siis? jaa että tyynyä vasten? hmmm. Siinä on varmaan aika pehmeä puristus.. ;) ?

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

Missäs opiskelet?

kysymässä tolta flutterilta tuolta ihannemies palstalta. Mä oon pehmitelly sitä tossa jo pari päivää. Ja kyllä multa tarvittavan kokoiset pelit ja vehkeet löytyy, ei se siitä kiinni ole.

• tosikko.
        Emmanuele kirjoitti:

siis? jaa että tyynyä vasten? hmmm. Siinä on varmaan aika pehmeä puristus.. ;) ?

..kokeilemaan, kyllä se monimutkaisemmallekin ajatteluelimelle käy ja tekee välillä ihan höpöäkin.

• Emmanuele

nyt vallan tuhmaksi aloit. Taidat oikein nauttia tälläisestä pienestä kiusoittelevasta ajatusleikistä.

kun aiempaan ketjuun ei mahdu.
        siis ootko sä se pietari.suuri taas vai mikä nimimerkki se nyt oli? En ihan tajunnu tota ihannemies juttua. mut munkin pitäs mennä tutimaan.

ps. mulla ei oo pelejä ja vehkeitä, sellaset aika pienet vaan. Mut ne sun suuret vois tietysti kompensoida mun tilannetta.

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

kun aiempaan ketjuun ei mahdu.
        siis ootko sä se pietari.suuri taas vai mikä nimimerkki se nyt oli? En ihan tajunnu tota ihannemies juttua. mut munkin pitäs mennä tutimaan.

ps. mulla ei oo pelejä ja vehkeitä, sellaset aika pienet vaan. Mut ne sun suuret vois tietysti kompensoida mun tilannetta.

Olen tässä nyt tilapäisesti aktivoitunut vakkarikirjoittaja. Viikon loma ja ei ole parempaakaan tekemistä vatsataudin jälkimainingeissa. Lähinnä siis höpisen täällä, naisen logiikassa, ihannemies ja ihannenainen palstoilla. Satunnaisesti innostun höpisemään vähän sopimattomiakin, jos huomaan että vastapuoli lähtee mukaan.

ps. hymyillään kun tavataan

• CK.
        Emmanuele kirjoitti:

Missäs opiskelet?

Et sä voi olla noin saatanan tyhmä vai voitko? Vähän nyt sitä helvetin järkeä käyttämään. Kaikkea/kaikesta typerästä ei tarvitse kirjoittaa, vaikka kuinka sormet syyhyäisi.

• ja...
        tosikko. kirjoitti:

..miesten logiikka -palstalta tähän aikaan illasta? Kyllä se pitäs tietää mikä täällä on mielessä.

ryhdikkäitä kansalaisia jotka maksavat veroja :)

• nyt väliä
        tosikko. kirjoitti:

ettei eilisen puolen yön aikaan tarvii olla muuta mielessä kuin palstalle kirjoittelu aiheesta käyttääkö sukkahousuja vai stay-upsukkia.
        tosikko kun oot niin päiväsaikaan voinet ilmoittaa kumpaa sukkapuolta itse kannatat tai käytät.

• voi hyvin

rakastella mut sukkahousuilla ei koska ne jää ikävästi rullalle :)

• hiertää

siinä välissä nuo sukkahousut

• vähän
        hiertää kirjoitti:

rullata alas...

• saa muijan
        hiertää kirjoitti:

hyvin sidottua sängyn päätyyn! ***

• Emmanuele

taas on viestiketju liian syvä.
      Nii just..eka kiusataan viatonta tyttöparkaa ja sitten vaan mennään nukkumaan.

• miehen logiikkaa

voin sen sun kuvan ottaa vastaan, jos haluat. Naurattaa vaan tää kun porukkaa käy kusi sukassa lukemassa, että mitähän me oikein lirkutellaan toisillemme. Että pistähän parastasi ;)

• Repolainen*

voin sen sun kuvan ottaa vastaan, jos haluat. Naurattaa vaan tää kun porukkaa käy kusi sukassa lukemassa, että mitähän me oikein lirkutellaan toisillemme. Että pistähän parastasi ;)

Tuskinpa emakaan nyt niin hömelö on, että menisi kuvansa näytille pistämään. Ehkäpä se ei olekaan niin hyvännäköinen kuin väittää/luulee olevansa. Tai jos se onkin, niin sitten voidaan liittää taas yhdet "kauniit" kasvot tyhmyyteen.

• miehen logiikkaa
        Repolainen* kirjoitti:

Tuskinpa emakaan nyt niin hömelö on, että menisi kuvansa näytille pistämään. Ehkäpä se ei olekaan niin hyvännäköinen kuin väittää/luulee olevansa. Tai jos se onkin, niin sitten voidaan liittää taas yhdet "kauniit" kasvot tyhmyyteen.

tässä kukaan mitään sellaista kuvittelikaan. Vai etkö muka tunnistanut kirjoittelun leikkisää sävyä.

• Emmanuele

tässä kukaan mitään sellaista kuvittelikaan. Vai etkö muka tunnistanut kirjoittelun leikkisää sävyä.

mä nukahdin... :)

oikeasti mä olen joo sellanen 200 kilonen, kuulantyöntäjän näkönen siilitukka ;) Ikääkin on jo 50v.

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

mä nukahdin... :)

oikeasti mä olen joo sellanen 200 kilonen, kuulantyöntäjän näkönen siilitukka ;) Ikääkin on jo 50v.

"Kultsi, mä nukahdin... :)"

mä aloin kattoo tota oscar-gaalaa.

"oikeasti mä olen joo sellanen 200 kilonen, kuulantyöntäjän näkönen siilitukka ;) Ikääkin on jo 50v."

Eihän se mitään meinaa, tarjous on edelleen voimassa ;)

• Emmanuele

"Kultsi, mä nukahdin... :)"

mä aloin kattoo tota oscar-gaalaa.

"oikeasti mä olen joo sellanen 200 kilonen, kuulantyöntäjän näkönen siilitukka ;) Ikääkin on jo 50v."

Eihän se mitään meinaa, tarjous on edelleen voimassa ;)

auttavia ruumiinosia olisi tarjolla ;)

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

auttavia ruumiinosia olisi tarjolla ;)

muuten ihan törkeen ihastunu muhun :D

• Emmanuele

muuten ihan törkeen ihastunu muhun :D

eiks toi ollu sun iskurepliikki?...

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

eiks toi ollu sun iskurepliikki?...

Tunnetaaks me sitten toisemme jostain entuudestaan? Ja sinähän se tässä nyt vallan tuhmia ehdottelet :)

• Emmanuele

Tunnetaaks me sitten toisemme jostain entuudestaan? Ja sinähän se tässä nyt vallan tuhmia ehdottelet :)

avausrepla, kun se näkee ihqun misun.
        Taiat olla Enska. Puspus, mäkin tykkään susta :)

• miehen logiikkaa
        Emmanuele kirjoitti:

avausrepla, kun se näkee ihqun misun.
        Taiat olla Enska. Puspus, mäkin tykkään susta :)

tietoinen hämäys :D Enhän mä ole vielä kertaakaan sanonut edes "meitsi", "äo" tai "mensa". Mutta mähän sanoin olevani vakkari, eli kyllä mä tiedän kaikkien palstalaisten maneerit. Että pus pus vaan, mutta tällä kertaa täällä näppiksen toisessa päässä on ihan eri tyyppi. Kato ku mä isken sulle silmää. Toi naikkonen_sanoo nimimerkkikin oli ihan myyty sen jälkeen. Eiks mulla oo nätti silmä ;)

http://img402.imageshack.us/my.php?image=silmapj2.jpg

• 9y8o97

Kyllä se on niin, että sukat ja sukkanauhat ovat se paras vaihtoehto.

• Muah.

Vai käyttääkö?

• käytä!

Joten vesssanpönttöön koko ketju, sefu toimikaa!

• scale

mä käytän Lenitan kiusaksi urheilusukkia, en tosin valkoisia.
      Naiseni onkin sitten eri juttu se käyttää noita molempia, ei tosin yhtä aikaa :)

• vili

ne päälle jotka on käytännöllisemmät.

• scale

voisiko joku housuvalmistaja (etenkin hip-hop-telttojen tekijä) laittaa niihin housunkauluksiin sellaiset kumijutskat kun on noissa stay-up-sukissakin, niin ei ne roikkuisi puolipersiissä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe