En ymmärrä miehiä...

kummastunut

En ymmärrä miksi mies antoi numeron ja sanoi et minun on ehdottomasti käytettävä sitä? Kuitenkin kun laitoin viestin ei vastannut minulle mitään vai liekö vastaus vielä tulossa? Mielestäni todella kummallista toimintaa...

15

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woitr

ollut puhelinnumero mitä sait vaan kirotut lottonumerot et poikkeehan ärrälle

• ap.

se oli käyntikortti... :-)

• ...silmät ja ajatukset kirkastuu. :)

Sun kannalta, kun ajattelee oikein positiivisesti, niin sanoisin että mitä kovemmat suorituspaineet miehellä on sitä kauemmin vastaaminen kestää.

• ap.

Eli käyntikortti vaan roskiin jos mitään ei kuulu... :-)

• ap. kirjoitti:

Eli käyntikortti vaan roskiin jos mitään ei kuulu... :-)

Mikäli et ole hänestä kiinnostunut.

• muuttunut :)

koska hän on tällä hetkellä selvin päin...

• ap.

mutta en halua vaikuttaa säälittävältä perässä roikkujalta!!! Mitä keinoja on sitten lupa käyttää? Olen aina ajatellut että kyllä mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut!

• woitr
        ap. kirjoitti:

mutta en halua vaikuttaa säälittävältä perässä roikkujalta!!! Mitä keinoja on sitten lupa käyttää? Olen aina ajatellut että kyllä mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut!

tekisit nytkään toisin vai oisko sussa muka kasvun varaa. miksi susta mies ei ole säälittävä perässä roikkuja jos ottaa suhun yhteyttä. eikö kuitenkin säälittävintä ole arpoa ja miettiä aivan höpöjä.

• Serpico
        ap. kirjoitti:

Games people play. Joskus tulee tilanne jossa kumpikaan ei halua antaa periksi. Siinä se kello raksuttaa ja päivät kuluvat, sitten viikot.

Keinoja on esim. että ilmoitat että puhelimessasi/kalenterissasi/elämässäsi alkaa tulla rajat vastaan. Pitäiskö tavata joku päivä, järkkäänkö sulle aikaa?

• ap.
        Serpico kirjoitti:

Games people play. Joskus tulee tilanne jossa kumpikaan ei halua antaa periksi. Siinä se kello raksuttaa ja päivät kuluvat, sitten viikot.

Keinoja on esim. että ilmoitat että puhelimessasi/kalenterissasi/elämässäsi alkaa tulla rajat vastaan. Pitäiskö tavata joku päivä, järkkäänkö sulle aikaa?

jos hän on vaikka varattu kun antoi työnumeron... Niin siksi ajattelin et jos vaikka ei ole vastannut sen takia. Mulla kolahti ja lujaa, oli tunne että hänelläkin. Ehkä tarvitsee miettimisaikaa. Häläytin vielä ulkopuolella hänen puhelimeensa ja suudeltiin todella kiihkeästi, kai oon vaan vähä vanhanaikainen mut mulle sillä kaikella oli merkitys...

• Serpico
        ap. kirjoitti:

jos hän on vaikka varattu kun antoi työnumeron... Niin siksi ajattelin et jos vaikka ei ole vastannut sen takia. Mulla kolahti ja lujaa, oli tunne että hänelläkin. Ehkä tarvitsee miettimisaikaa. Häläytin vielä ulkopuolella hänen puhelimeensa ja suudeltiin todella kiihkeästi, kai oon vaan vähä vanhanaikainen mut mulle sillä kaikella oli merkitys...

Yleensä en neuvo piirittämään varattuja, koska se jos mikä viestii epätoivosta. Tietysti tuo työnumeron antaminen vihjaa vahvasti siihen suuntaan. Hyvä ohje on mun mielestä ajatella mitä haluaisit itselle tehtävän. Haluaisitko omalle miehellesi siihen sivuun jonkun toisen, jonkun nätimmän? Henkilokohtaisesti mulla on parempaakin tekemistä kuin odotella jonkun varatun vapautumista, tähän maailmaan mahtuu kiinnostavia ihmisiä ja jokainen hetkemme on arvokas.

• ap.
        Serpico kirjoitti:

Yleensä en neuvo piirittämään varattuja, koska se jos mikä viestii epätoivosta. Tietysti tuo työnumeron antaminen vihjaa vahvasti siihen suuntaan. Hyvä ohje on mun mielestä ajatella mitä haluaisit itselle tehtävän. Haluaisitko omalle miehellesi siihen sivuun jonkun toisen, jonkun nätimmän? Henkilokohtaisesti mulla on parempaakin tekemistä kuin odotella jonkun varatun vapautumista, tähän maailmaan mahtuu kiinnostavia ihmisiä ja jokainen hetkemme on arvokas.

varattu tai ei, en tiedä, mut uskon siihen et tein vaikutuksen ja ennen pitkää ottaa yhteyttä...tai sitten kohtaamme uudestaan. Ei kohtalo voi olla niin julma koska siinä oli oikeesti jotakin...ja hetki sitten en uskonut minkään sellaisen tunteen olemassaoloon tai että multa vois mennä jalat alta :-)

• ap. kirjoitti:

kuolailee joka vkl jonkun muijan kans baarissa, se ei kovin monesti saa ketään lähteen messiin paneen sen kanssa (eikä se taida ees älyttömästi haluta sitä, se on yks vitun iso neiti) mutta pikku romantiikan ja pussailun nälkäisiä naisia kuulemman löyty kuin sieniä sateella Hesan yöstä. Sama tyyppi oli kieli kurkussa venäläisen huorankin kanssa, siitä voit varmaan päätellä kuinka paljon joillekkin joku pussailu voi merkata.

• ap.
        yrmio kirjoitti:

kuolailee joka vkl jonkun muijan kans baarissa, se ei kovin monesti saa ketään lähteen messiin paneen sen kanssa (eikä se taida ees älyttömästi haluta sitä, se on yks vitun iso neiti) mutta pikku romantiikan ja pussailun nälkäisiä naisia kuulemman löyty kuin sieniä sateella Hesan yöstä. Sama tyyppi oli kieli kurkussa venäläisen huorankin kanssa, siitä voit varmaan päätellä kuinka paljon joillekkin joku pussailu voi merkata.

nyt meni sekin ajatus pilaalle sun kaveri esimerkin takia... :-(

• Ape.
        ap. kirjoitti:

nyt meni sekin ajatus pilaalle sun kaveri esimerkin takia... :-(

oo ku arkirealismia ja kyllä me miehet tiedetään, että noi pikkujutut langettaa naisia polvilleen ja kun ei edes pyri vällyihin, niin sekö jos joku jättää ne haaveilemaan perään ja jopa roikkumaan.

Ei me sentään tyhmiä olla kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe