idolls jäi kattomatta,koska on tällä palstalla nalkissa ??????????
Luulis harmittavan
10
700
Vastaukset
amatöörilaulajat :=)
sitä paitsi enemmistöllä täällä on tietsikka ja tw samas huo´nees :=)- ei haittaa
en oo sitä kahtonu kertaakaan, euroviisujen esikarsinnat on huomenna ;D
Ihan turhii julkkiksii mielestäni - lukija59
meininki kuin hurmouskonnollisissa seuroissa.
Ja kaksi määkijää, molemmat peloissaan kuin pienet pässinpojat.
Surkeaa kuunneltavaa, molemmilla niin paljon kehitettävää, mutta saihan maikkari paljon rahaa, hyväuskoisten kustannuksella. - lemnaminor..
Harmittaa, että tuli liikaa vietettyä aikaa täällä :[, mutta Idolsin seuraamiseen en olisi aikaani käyttänyt. Muutenkin seuraan niin vähän televisiota, että luovun siitä kokonaan kesällä.
Etsinnässä yleishyödyllisiä sivustoja keskustelupalstoja, joissa voisi oppia jotakin..- Nainen :)))))))
Että on muitakin ihmisiä, joilla oi ole TV:tä.Minä luovuin siitä syyskyyssa 2006, etuajassa ennen Digiä.
Huomasin saman asian, että ei tule katsottua ohjelmia juuri lainkaan ja se on silloin kallis vempain lupineen ja Digeineen ylläpitää.
Sama juttu, tämä tietsikka riittää minulle hyvin ajankuluksi, silloin kun kotona ei ole muuta tekemistä.
Tosin eilisen Idolsin olisin katsonut, jos TV olisi täällä ollut. Euroviisut menen katsomaan tuttavani luokse aikanaan, koska haluan nähdä Livenä sen,kuinka Suomi osaa ne järjestää.Muuten en ole erityisemmin elämässäni Euroviisuja seurannut,paitsi viime vuonna oli pakko katsoa miten Lordi siellä pärjää ja pärjäsihän se :))
Mutta kyllä ihmettelijöitä riittää, että kuinka voin elää ilman telkkaria?
Voi olla että loppukesästä joukkoomme liittyy lisää väkeä? - edellinen....................
Nainen :))))))) kirjoitti:
Että on muitakin ihmisiä, joilla oi ole TV:tä.Minä luovuin siitä syyskyyssa 2006, etuajassa ennen Digiä.
Huomasin saman asian, että ei tule katsottua ohjelmia juuri lainkaan ja se on silloin kallis vempain lupineen ja Digeineen ylläpitää.
Sama juttu, tämä tietsikka riittää minulle hyvin ajankuluksi, silloin kun kotona ei ole muuta tekemistä.
Tosin eilisen Idolsin olisin katsonut, jos TV olisi täällä ollut. Euroviisut menen katsomaan tuttavani luokse aikanaan, koska haluan nähdä Livenä sen,kuinka Suomi osaa ne järjestää.Muuten en ole erityisemmin elämässäni Euroviisuja seurannut,paitsi viime vuonna oli pakko katsoa miten Lordi siellä pärjää ja pärjäsihän se :))
Voi olla että loppukesästä joukkoomme liittyy lisää väkeä?Asun yksin, joten sikäli ratkaisuni on mahdollinen, jos taloudessa olisi mies tai vielä lapset kotona,olisi TV kaiketi välttämätön ?
- digitön
Nainen :))))))) kirjoitti:
Voi olla että loppukesästä joukkoomme liittyy lisää väkeä?ehkä syksyllä ilman telkkaa. Mitään en ole asian hyväksi tehny, niin vähän katson muutenkin. Nythän ne rupeaa jo vetämään takas ehdottomuuttaan ja aikatauluja. Taloyhtiöt ois vähän eri asemassa.
No samapa tuo, niin vähän katsottavia ohjelmia ja uutisetkin tulee katsottua tästä. Ei ole niissäkään tai lehdisä paljon uutta. - lemnaminor..
digitön kirjoitti:
ehkä syksyllä ilman telkkaa. Mitään en ole asian hyväksi tehny, niin vähän katson muutenkin. Nythän ne rupeaa jo vetämään takas ehdottomuuttaan ja aikatauluja. Taloyhtiöt ois vähän eri asemassa.
No samapa tuo, niin vähän katsottavia ohjelmia ja uutisetkin tulee katsottua tästä. Ei ole niissäkään tai lehdisä paljon uutta.Hyvä huomata, että muita on samoilla linjoilla ;). Televisio on mielestäni vielä pahempaa korvike-elämää kuin netti. Netissä yleensä haen myös tietoa tai kirjoitan jotakin muuta koneella samanaikaisesti täällä ollessani. Radiosta en mielelläni luovu. Etenkin autoillessa radio on päällä.
- Magnetar
hyvä palsta. Taidanpas liittyä joukkoonne :D
- tuffe
Hyvin sanottu :))) kukapa tyhjällä palstalla viihtyisi.. tervetuloa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013