Vaikka mitä herjaa heitätte, niin tänään vittuili Juho hyvin pakolaisten hyysäämistä kannattaville Vihreille.
Juho Eerola
25
2742
Vastaukset
- --------------------
meilläkin on lehmä joka lentää, ja mistä sä tiedät mitään vittuiluista? joku ottaa näsäviisastelun vittuiluna, joku toinen taas jopa sellaisen mikä ei ole vittuilua edes.
toiset vaati vittuilulta siitä että on taito piilottaa se niin hyvin että toinen ei edes tajua että sille vittuillaan ja tää on se mitä mä haen ja sanon vittuiluksi. - Juho Eerola
En nyt kyllä millään saa päähäni, että missä olisin tänään (tai edes eilen) vittuillut yhtään kenellekään, mutta jos on tyyli kelvannut, niin kiva jttu.
Hyvää pääsiäistä ihan kaiken värisille. - Juho Eerola
Niinpä tietysti.. Kymen Sanomien yleisönosasto..
- lotta-tyttöt
Toivoisin, että puolueenne alkaisi ajamaan asiaa, joka koskisi sivareiden palvelusajan pidentämistä.
- kirjoitukseen
http://www.kymensanomat.fi/page.php?page_id=69&news_id=200733268643
löytyy tuolta.
Sosiaalitantat vie tämän maan perikatoon, pettymys et myös Griinari kuuluu niihin.- Tuohtunut
Vai että tuollainen teksti. Mielenkiintoista, että siinä sanotaan "pahuudeksi" sitä, että nimittää jotakuta armeijaa käymättömäksi homoksi.
Olen itse armeijaa käymätön homo. Olisi mukava kuulla kirjoittajalta selkeä ja ytimekäs perustelu, millä perusteella hän käyttää minua huonona esimerkkinä. Eihän hän edes tunne minua.
Suomen valtion laki tunnustaa homot ja myöskin antaa vapaudet olla käymättä armeijaa.
Eikö Suomen lain kunnioittaminen kuulu isänmaallisuuteen, joka on perussuomalaistenkin tärkeäksi arvoksi mainittu? - lotta-tyttö
Tuohtunut kirjoitti:
Vai että tuollainen teksti. Mielenkiintoista, että siinä sanotaan "pahuudeksi" sitä, että nimittää jotakuta armeijaa käymättömäksi homoksi.
Olen itse armeijaa käymätön homo. Olisi mukava kuulla kirjoittajalta selkeä ja ytimekäs perustelu, millä perusteella hän käyttää minua huonona esimerkkinä. Eihän hän edes tunne minua.
Suomen valtion laki tunnustaa homot ja myöskin antaa vapaudet olla käymättä armeijaa.
Eikö Suomen lain kunnioittaminen kuulu isänmaallisuuteen, joka on perussuomalaistenkin tärkeäksi arvoksi mainittu?jos kaikki suomalaiset nuoret miehet olisivat ajatelleet sinun laillasi,ei me nyt tässä kirjoiteltaisi, vaan olisimme venäläisiä ja meidät oltaisi mitä todennäköisimmin siirretty Siperiaan. Joten kaikki kunnia esi-isillemme, jotka ovat uhranneet elämänsä vapaan Suomen puolesta.
- Tuohtunut
lotta-tyttö kirjoitti:
jos kaikki suomalaiset nuoret miehet olisivat ajatelleet sinun laillasi,ei me nyt tässä kirjoiteltaisi, vaan olisimme venäläisiä ja meidät oltaisi mitä todennäköisimmin siirretty Siperiaan. Joten kaikki kunnia esi-isillemme, jotka ovat uhranneet elämänsä vapaan Suomen puolesta.
Kyllä. Minäkin kunnioitan heitä suuresti. Mutta miten tämä asia minusta tekee huonon?
- 240
Tuohtunut kirjoitti:
Kyllä. Minäkin kunnioitan heitä suuresti. Mutta miten tämä asia minusta tekee huonon?
Olen armeijan käynyt hetero ja sanon, että et ole yhtään sen huonompi, vaikka et ole armeijaa käynytkään. Ja olitpa homo tai et, ei tälläkään asialla mitata hyvyyttäsi!
Sanoisin, että monet armeijan käymattömät ovat jopa rohkeita valitessaan yleisestä käytännöstä poikkeavan menettelyn! Minä en ainakaan ole yhtään sen parempi ihminen sen takia että olen sattunut käymään armeijan.
Mitä tulee rintamamiehiin, niin sanon, että osin on yhteiskunta heidät unohtanut ja jättänyt ns. kunniavelan maksamatta! - minä-kin
Tuohtunut kirjoitti:
Eikö Suomen lain kunnioittaminen kuulu isänmaallisuuteen, joka on perussuomalaistenkin tärkeäksi arvoksi mainittu?http://www.kymensanomat.fi/page.php?page_id=67&news_id=200733256902
että alunperin oli kyse Griinarin kirjoituksesta, jossa hän nimitti natseiksi näitä perussuomalaisia.
Miten homous liittyy maahanmuuttajiin, no ei mielestäni mitenkään. - karot
Mihin nämä suvaitsevaisuuden puolestapuhujat asettaa rajat ?
Onko se aiempi tavoite, pyrkiä ratkaisemaan maan ongelmat siellä missä ne on, unohtunut kokonaan ?
Ei mikään maa kestä loputtomasti suvaitsevaisuuspolitiikkaa. Tilaahan meillä on mutta tulijoita olisi varmasti loputtomasti. Ei me voida pelastaa maailmaa sillä että otetaan tänne kuinka paljon tahansa pakolaisia. Ongelmat on ratkaistava siellä missä ne on, tai ihmisten mukana siirtyvät myös ongelmat tänne.
Enkä ole rasisti, mut kyllähän jokaisen maan pitäisi ensin hoitaa omat kansalaisensa ja vasta sitten vieraat. Ok, meillä on täällä kaikkea mitä heillä ei ole, mutta kyllähän tää maa ja mitä meillä on rakennettu omin voimin. Ja sen lisäksi pitäisi elättää vielä puoli maailmaa ihmisiä, joiden halua laittaa omat asiansa kuntoon kotonaan epäilen suuresti. Kun houkuttimena on valmis ruokapöytä ja edut, joista osa meistä itsestämmekin voi vaan haaveilla. - re 45
Leena on naivi ja sossujen mielistelijä, kuten kunnon pyrkyrin Kotkassa pitääkin olla!
- Luit väärin
Tuohtunut kirjoitti:
Eikö Suomen lain kunnioittaminen kuulu isänmaallisuuteen, joka on perussuomalaistenkin tärkeäksi arvoksi mainittu?Juho ei sanonut armeijaa käymättömiä homoja pahoiksi, vaan vertasi Griinarin natsisyytöksiä Perussuomalaisia kohtaan ihan vastaavaksi, kuin jos joku puhuisi Vihreistä siihen sävyyn.
Ei Juho kuitenkaan mitenkään huimasti varmaan homosivareista silti tykkää.
Juho varmaan vastailee itse kunhan ulkomailta palailee.
- pöljähöljä
En ole Pesun kannattaja mutta tänään veti Griinari kyllä totaaliset pohjat..
- seurailuja
Griinarin veto törkee,saa nähä tuleeko vastinetta ja julkaseeko kymari jos tulee?? onks se joku kansankynttilä vai mitäs kukkoilua se oli?
- LEENA.
seurailuja kirjoitti:
Griinarin veto törkee,saa nähä tuleeko vastinetta ja julkaseeko kymari jos tulee?? onks se joku kansankynttilä vai mitäs kukkoilua se oli?
Eerola on populisti pahimmasta päästä Kotkassa menee Tiusasen ohi kevyesti.
- julkaiseeko?
seurailuja kirjoitti:
Julkaiseeko lehti vastineita vai suojeleeko Griinaria vastakritiikiltä?
- Odotan mielenkiinnolla
julkaiseeko? kirjoitti:
Julkaiseeko lehti vastineita vai suojeleeko Griinaria vastakritiikiltä?
Ei Kymen Sanomat uskalla olla julkaisematta. Eerolassa on niin paljon munaa ,että se tuo kyllä kaiken sensuurin julki. Mielenkiintoista myös miten Eerolan työnantaja tulee suhtautumaan. Hyvä Juho , jatka samaa malliin!
- muiden
Odotan mielenkiinnolla kirjoitti:
Ei Kymen Sanomat uskalla olla julkaisematta. Eerolassa on niin paljon munaa ,että se tuo kyllä kaiken sensuurin julki. Mielenkiintoista myös miten Eerolan työnantaja tulee suhtautumaan. Hyvä Juho , jatka samaa malliin!
kirjotukset, joista prekku oli tietoinen? tänään oli kyllä jo yksi,mut ei eerolan!
- kaksi kirjoitusta.
muiden kirjoitti:
kirjotukset, joista prekku oli tietoinen? tänään oli kyllä jo yksi,mut ei eerolan!
Se Belgialainen perussuomalainen ja sitten joku Koivistoinen tms. Hyvin vastasivat molemmat. Toivottavasti Eerola saa omansa läpi. Ne on räväkän hauskoja kirjoituksia ja niissä vähän aina ravistellaan näitä vasureitakin. Oikeastaan Eerola ei hurjasti edes mitenkään rasistisesti kirjoita. Enemmän arvostelee politiikkaa. Ei kai sillä mitään syytä ole rasisti ollakaan kun on mulattitytön isä.
- vastasikin
kaksi kirjoitusta. kirjoitti:
Se Belgialainen perussuomalainen ja sitten joku Koivistoinen tms. Hyvin vastasivat molemmat. Toivottavasti Eerola saa omansa läpi. Ne on räväkän hauskoja kirjoituksia ja niissä vähän aina ravistellaan näitä vasureitakin. Oikeastaan Eerola ei hurjasti edes mitenkään rasistisesti kirjoita. Enemmän arvostelee politiikkaa. Ei kai sillä mitään syytä ole rasisti ollakaan kun on mulattitytön isä.
erityisen hyvin. Kertoi että ei tiedä mitä eroa on KELA:lla ja sosiaalitoimistolla. Harmi ettei tullut valituksi kansanedustajaksi. PeSut rulaa! :)
- pesut
kaksi kirjoitusta. kirjoitti:
Kotkalaiset pesut haluavat massoittain maahanmuuttajia KOTKAAN. En äänestä ikinä pesua tämän takia.
vastasikin kirjoitti:
erityisen hyvin. Kertoi että ei tiedä mitä eroa on KELA:lla ja sosiaalitoimistolla. Harmi ettei tullut valituksi kansanedustajaksi. PeSut rulaa! :)
sinne nyt valittiin varmasti sellainen asiantuntija joka on käyttänyt molempien laitosten palvelut koko ikänsä.
- : )
pesut kirjoitti:
Kotkalaiset pesut haluavat massoittain maahanmuuttajia KOTKAAN. En äänestä ikinä pesua tämän takia.
jos ei tajua mitään kannattaakin olla äänestämättä!
- heistä
wonterghem kirjoitti:
sinne nyt valittiin varmasti sellainen asiantuntija joka on käyttänyt molempien laitosten palvelut koko ikänsä.
on mielestäsi tämä asiantuntija joka on ikänsä KELA:n ja sosiaalitomiston palveluja koko ikänsä käyttänyt? Pertti "Veltto"
Virtanen, Pentti Oinonen, Pirkko Ruohonen-Lerner, Timo Soini vai
Raimo Vistbacka?
Wonterghem ... varovasti ... kevätjää voi pettää :)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146