Tämä tapaus sattui ollessani yläasteen loppuluokilla ja siitäkin on jo ikuisuus.
Äitini Hannele oli eronnut isästäni ja minä ja kaksoissisareni asuimme äitimme kanssa.
Sisareni oli jäänyt kaupunkiin kavereittensa luokse.
Koulut olivat juuri loppuneet ja minä ja äitini olimme menneet äitimme serkun ja hänen miehensä mökille kesän avauksen merkeissä. Samalla laitettiin paikkoja kuntoon kesääkin va rten.
Mökki ei ollut järin suuri ja äitini ja minut oli majoitettu nukkumaan saunakamariin jossa oli vanha vuodesohva levitettynä meille.
Mökillä työskenneltiin koko lämmin lauantaipäivä ja iltasella sitten perinteisesti saunottiin.
Seuraamme tuli myös äidin toinenkin serkku Erkki illan kuluessa joka oli mukavan oloinen liki 60-kymppinen mies, äitini oli silloin 43 vuotias.
Minullekin annettiin saunassa olutpullo juotavaksi jonka kiskaisin kuin miehet melko äkkiä tyhjäksi. Join saunareissun aikana pari pulloa olutta.
Saunasta tultuamme minun jalat muuttuivat raskaiksi ja tullessani muitten joukkoon äitini katsoi minua tuimasti ja tuhahteli Erkille ja Markulle että olivat antaneet minun juoda itseni humalaan.
Lopuksi kaikki nauroivat minulle ja nauroin itsekin muiden mukana. Syynä äkilliseen humalaani oli, että olin ollut keuhkokuumeessa vielä toukokuun alussa ja siksi kuntoni oli melkoisen heikko.
Niinpä äitini sitten taluttikin minut pehkuihin saunakamariin ja antoi minulle hyvänyön suukon poskelle ja minä hänelle ja pidin tapamme mukaisesti toisiamme kaulasta hetkisen.
Haistoin äitini hengityksestä, että hänkin oli juonut muutakin kuin järvivettä.
Kello oli vasta 11 illalla,mutta uni voitti minut ja nukahdin melko pian.
Heräsin jossain vaiheessa sipinään ja ihmettelin näinkö minä unta, mutta en jaksanut nostaa päätäni tyynystä.
Viimein käänsi pääni lattialle päin ja huomasin miten äiti ja hänen 60-vuotias Erkki-serkkunsa seisoivat lattialla.
Erkki oli kietonut kätensä äidin ympärille ja hamusi äidin suuta omia huuliaan vasten ja näin äidin kallistavan päätään taaksepäin antautuen Erkin suudelmalle.
-"Pitää olla hiljaa ettei Jari herää, eikämeidän edes pitäisi olla täällä" äiti sipisi Erkille.
-"Eihän me vesisateessakaan voida olla" oli Erkin vastaus, "ja poika nukkuu sikeästi humalansa pois".
Samalla Erkin käsi oli äidin hameen alla hieroen äidin jalkojen väliä. Kuulin vain vaatteiden kahinaa ulkoa kuuluvan sateen lomassa.
Kuulin kumilangan napsahtavan kun Erkin käsi hakeutui äidin alushousuihin.
Äidin hengitys kuului katkonaisena ja hetken kuluttua näin miten äidin hame putosi lattialle ja Erkki pudotti myös vaatteensa samaan kasaan.
Äiti laittoi kätensä selkänsä taakse ja irroitti rintaliivinsä pudottaen nekin lattialle.
Näin äidin pyöreät ja minun mielestäni pienet rinnat ensimmäistä kertaa niin, että myös nännit olivat pitkällä. Ne olivat ruskean alueen keskella joka oli halkaisijaltaan joku 4-5 senttiä.
Erkki otti toisen rinnan suuhunsa ja alkoi imeä ja suudella sitä, jälleen äidin pää taipui taaksepäin ja hänen suustaan pääsi pieni ääni.
Minulla oli oma kullini alkanut seisomaan kun olin hetken katsellut luomieni lomasta heidän leikkiään. Äitini oli aika mukavan näköinen nainen enkä ollut koskaan ajatellu äitiä tässä tilanteessa missähän nyt oli.
Pyöreä peppu ja pienhköt rinnat jotka olivat vähän alaspäin, kuin pitkulaiset tomaatit ne riippuivat pyöreinä vatsaa alaspäin katsellen, mukavan näköinen vatsa, pieni kumpare vatsan alaosassa ja sitten siniset alushousut peittivät lopun.
Erkki kumartui ja painoi kasvonsa äidin housujen edustalle ja veti häneltä alushousut pois.
Nyt näin ruskehtavan karvoituksen peittävän äitini alaosaa.
-"Mennään sängylle,minun on saatava sinua nyt" Erkki sanoi äidille. -"Meidän on oltava sitten tosi hiljaa", äiti supatti.
Äitini tuli viereiselle sohvanpuolikkaalle selälleen makuulle ja yritin hengittää kuten nukkuva tekee ja silmänluomieni välistävarovasti katsoin äitini päälle. Äiti vilkaisi minua ja totesi minun nukkuvan ja kääntyi sitten Erkin puoleen.
Näin Erkin ison kullin olevan jäykkänä ja se sojotti ylöspäin tosi uljaan näköisenä.
Erkki painoi päänsä äitini jalkojen väliin ja äiti veti polvet koukkuun levittäen jalkojaan.
Äiti huokaisi voimakkaasti ja alkoi liikutella alapäätään Erkin nuollessa hänen pilluaan.
Kuului vain märkää litsahtelua ja äidin tukahdutettua voihkintaa, kun Erkin kieli teki työtään äidin pillussa.
Minulla seisoi jo niin, ettämelkein sattui kun näin ja kuulin mitä vieressäni tapahtui äidilleni.
Erkki nousi ylös äidin jalkojen välistä ja kääntyi niin, että hänen kullinsa meni äidin suuhun ja hän nuoli samalla äitini pillua.
Oli kiihottavaa katsoa miten miehen kulli nussi äitini suuta, Erkin takamus nousi ja laski ja äidinsormet olivat Erkin pakaroilla.
Erkin ähkintä oli jo aika voimakasta ja katsoin miten äidin huulet olivat puristuneet Erkin kullin ympärille.
Sitten Erkki nousi ylös vetäeb hitaasti kullinsa äitini suusta pois, sylkeä valui äitini suupielistä hänen kaulalleen.
Erkki kysyimiten äitini ehkäisy on koska ei hänelläkään ollut kumia mukanaan.
-"Minulla on kuukautiset juuri päättyneet joten nyt kyllä voidaan olla vapaasti", äiti vastasi. "Minä en ole ollut hetkeen aikaan miehen kanssa, joten.." hän kuiskasi Erkille.
Erkki vain nyökkäsi..
Erkki asettui äitini päälle ja työntyi äitiini hitaasti, äidiltä pääsi taas voihkaisu.
Näin miten Erkki paineli äitiäni ja äidin lantio nousi ja laski työntöjen tahdissa.
Erkki puri ja imi äidin rintoja ja äiti valitti nautinollisesti miehen alla.
Mies suutele äidin kaulaa ja äidin kasvot olivat kääntyneet minuun päin.
Äidin kasvot olivat punaiset ja huulet turvoksissa ja silmat olivat kuin kosteuden vallassa.
Minun silmät rävähtivät omassa kiihkossani auki ja samassa äidin katse osui silmiini.
Odotin äidin reaktiota, mutta hän vain tuijotti minua mitään sanomatta joten jätin omat silmäni auki.
Erkin pää oli äidin toisella poskella ja äiti piti hänen päästään kiinni niin ettei hän pystynyt irrottamaan äidin otteesta.
Äidin toinen käsi oli hänen sivullaan ja näin miten hän rutisti lakanaa nyrkkiinsä samallakun äännähteli Erkin työntöjen alla.
Äitini katsoi minuun koko ajan kun Erkki nussi häntä. Tilanne oli tosi eroottinen minullekin.
Äitini tiesi nyt, että minä näen,kun häntä naidaan ja oma poika katsoo vierestä.
Näin miten äitini nyökkäsi minulle kevyesti ja ujutin käteni peittoni alta ottamaan kiinni äitini kädestä.
Äitini tarttui käteeni voimakkaalla otteella ja puristimme sormet toistemme sormien lomaan.
Sohva tärisi kun Erkki pani parastaan ja nai äitiäni voimakkaasti.
Äitini kietoi jalkansa Erkin pakaroiden ympärille ja myötäili hänen allaan työntöjen tahtiin.
Äidiltäni pääsi ulinaa muistuttava ääni hänen nauttiessaan Erkin kyrvästä. Saattoi olla, että kiihkoa lisäsi minun valveillaolo ja miten hän tiesi minun seuraavan tilannetta.
Yhtäkkiä äitini irrotti kätensä minun kädestäni ja otti Erkistä voimakkaan otteen selästä ja nosti ylävartalonsa irti tyynystä.
Minun oli pakko saada koskettaa äidin reittä ja vein käteni äitini reidelle,joka oli hikinen ja lämpimän jännittynyt.
Äidiltä pääsi kova valitus ja minä tajusin äidin saaneen orgasmin minun silmieni edessä.
Äiti oli aivan hurjan näköinen roikkuessaan Erkissä kiinni.
Äiti painui vihdoin takaisin tyynylleen ja Erkki aloitti loppukirin.
Hän suuteli äitiä ja puri tämän kaulaa ja jälleen äiti katsoi minua silmiin ja Erkin karjahtaessa ymmärsin,että hän alkoi nyt laskea lastiaan äitini syövereihin.
Katsoin äitiäni silmiin jatunsin,että minulta tulee myös siemensyöksy.
Minun suuni aukesi äänettömään huutoon ja silmäni miltei halkesivat niin mahtava oli tunne.
Eikä minun tarvinnut edes koskea itseeni
Viimein sain silmäni auki ja katsoin kohti äitiäni, Erkki makasi liikkumatta äidin päällä ja äidin katseesta ymmärsin, että hän tiesi minun saaneen siemensyöksyn pelkästä katsomisesta.
Äidin huulet kaartuivat hymyyn ja suljin silmäni leikkien taas nukkuvani vaikka allani oli märkä lammikko.
Kuulin miten Erkki nousi äitini päältä ja he sipisivät hiljaa toisilleen ja kuulin Erkin sanovan, että "pojallasi on hyvät unenlahjat, kun ei sinun ääntelyysi herännyt".
-"Niin tuntuu olevan" äitini vastasi.
Erkki pukeutui ja piti äitiäni vielä hyvänä puristaen tätä itseään vasten ja lähti sitten pois.
Äiti tuli sohvalle viereeni ja oli hetken hiljaa
-"Jari, et sinä vielä nuku, avaa silmäsi ja katso minua" äiti vaati.
En puhunut mitään vaan jatkoin "nukkumista".
Äitikin veti peiton paremmin päälleen ja käänsi selkänsä minulle.
odotin hetken aikaa ja nostin peiton pois päältäni ja menin äidin kanssa saman peiton alle.
Äitin säpsähti, -"mitä sinä nyt Jari"? -"En mitään, haluan vain olla sinun lähelläsi äiti".
Painauduin äitini selkään kiinni ja laitoin varovasti käteni hänen kylkensä yli ja kosketin kädelläni äidin vatsaa.
Tunsin miten minun kullini oli jo jäykistynyt melko kovaksi.
Hivutin kättäni ylöspäin ja kosketin äidin toista rintaa..hieroin sitä kevyesti, rinta oli pehmeä ja tuntui kädelle mukavalta.
Tunsin miten nänni oli kovana nappina rinnan keskellä.
Äiti painoi kätensä minun käteni päälle joten en voinut liikutella kättäni enkä hieroa rintaa.
Äiti ei sanonut sanaakaan vaikka tunsi minun kovana olevan kullini koskettavan pakaroitaan.
Aloin tehdä naimaliikkeitä ja kullini kosketti johonkin kosteaan, en tiedä mihin painoin itseäni, mutta alkoi tuntua mukavalta ja minä sain taas siemensyöksyn...siihen nukahdin.
Aamulla heräsin omalla puoliskallani sohvaa enkä ollut varma oliko kaikki ollut unta.
Ainakin housuni olivat märät ja tahriintuneet.
"Nukuin" vieressä
7
10308
Vastaukset
- Hyvää
Taas tuli lähetetyksi kahteen kertaan juttu, kun ei lähtenyt heti liikkeelle!!
- Hyvää
Ensin ei tullut koko juttua ja sitten muutin vähän nimeä niin tuli molemmat.
Ihmeellisiä kuvioita!!
Pahoittelen tapahtunutta! - ...
...
- jeshh.
oikein hyvä,jatkoa please.
- oho..!!!
..kyllä pani veren kiertämään kohisten, hyvin skrivattu..
- Anonyymi
Äiti tuli humalassa "tyttöjen" illasta. Isä oli pahalla päällä ja aika päissään, sanoi äidille nukut sohvalla. Istuin olo huoneessa äiti tuli viereen kysyi onko niin paha jos minäkin joskus otan, kaadoin isän pullosta molemmille paukut nauroin ei se enää tarvi kuorsaa niin isosti.
Äiti riisui bilekamppeet, ja oli vain pikku housuissa ja liiveissä, kysyi haenko sen yöpuvun, hiippailin makkariin isä kuorsas kunnolla, vein yöpaidan , äiti riisui alasti ja laittoi yöpuvun, kiitos ja hyvää yötä.
Kerkisin makoilla melkein uneen, äiti tuli ei siinä voi nukkua, nostin peittoa tule tänne. Äiti oli ensin selin ja sitten kääntyi aukaisin slmät äiti katsoi minua ja sanoi tule kainaloon. Tunsin pehmeät rinna kasvoja vasten, äiti huokasi ole siinä.
Nänni oli melkein suussa kalu paisui kunnolla, maistoin vähän äiti nosti päätään, onko hyvää jatkoin imemistä aukaisin nauhoja edestä maistoin paljasta rintaa.
Äiti kuiskas, hiljaa sitten että isä ei herää, imin molempia rintoja äiti kietoi jalan ympärille kuiskas onko noin hyvää.
Otin kalun housuista ja painoin haaroihin, äiti huokasi ei me enempää voida tehdä , käännin äitiä seljälleen olin melkein päällä liikautin äidin jalan pois jalkojen välistä painauduin lähemmäs, tunsin märän pillun painoin lisää kalu oli reijällä työnsin vain sisään äiti otti kalulasta kuiskas ota pois ota.
Nostin jaloista ja työnsin kokonaan piti naida hitaasti kun pillu piti ääntä, äiti huokaili on se kova ja antoi naida siirsin äidin kädet pään viereen ja imin ja nain pian äiti paineli pyllystä lujaa ja jännnittyi tunsin kuinka vavahteli ja kuului pientä ulinaa jatkoin naimista ja laukesin sisään äiti tarrautu jaloilla ja vapisi taas.
Kuiskasi annan paperia. Äiti kuiskas hymyillen nyt on paras nukkua. Heräsin äidin selän takaa kalu koveni työnsin haaroihin, äiti mumisi jotain heilutin kalua kädellä haaroissa löysin märän pillun painoin sisään äiti yritti työntää pois käänsin vatsalleen ja työnnyin kunnolla, jalat leveni äiti antoi vapaasti naida pylly alkoi nousta ja silloin laukesin.Äiti ulisi sievästi peitoon, pyyhin paperilla ja annoin nukkua.
Aamulla äiti nukuui sohvalla isä nousi ja papatti jotain eilesestä. Sanoi Harri tulee hakemaan mennään sen mökille. Isä nakkasi auton avaimet ja talon avaimet pöydälle sanoi minulle eipä aiakaan avaimet ole hukassa.
Tein äidille sämpylät ja vein kahvin sohvan pöydälle, äiti nousi ja hymyili pitäis varmaan käydä pesulla se eilinen ei saa toistua.
Äiti oli pesulla riisuin ja menin mukaan kysyin saanko pestä? Äiti nauroi olethan nähnyt jo kaiken sen kun peset ja nojasi seinään.
Pesin äidin ylhäältä alas, kun viruttelin se oli melkein hyväilyä, äiti huokasi joko tämä välttää ja kääntyi laskeuduin povilleen ja maistoin pillua, äiti ei pääsyt taakseppäin kiljahti on kylmä seinä. minä maistelin pillua, äiti kuiskas oletko ennen sanoin en ole ja jatkoin työnsin sormia sisään äiti huokaili tämän piti loppua mutta äidin liikkeet ja vavahtelu oli toista mieltä, äiti sanoi pissattaa sanoin anna tulla ja kohta sitä tuli kasvot kastui pitkään.
Äitiä hävetti miten minä noin tein, virutin suihkulla naamani äiti alkoi pestä minua ja virutellessa kumartui imemään katsoin kun ruskeat silmät oli välillä auki ja kiinni vetäydyin pois sanoin nyt riittää. Äidin ilme oli hämmentynyt ja nousi ylös halasi ja sanoi parempi niin.
Päästiin olohuoneeseen työnnin äidin sohvan selkänojaan vatsalleen kerkis sanoia mitä! Kun työnnyin sisään kaarevat pakarat oli haluttavan näköiset. äiti huokasi panet ihanan rajusti että minä oikestaan tykkään tästä ei mitään normaalia pannaanko koko päivä soitetaan välillä isälle.
Puolen päivän aikaan äiti soitti ja istui sylissä, Harri vastasi äiti puhui jonkin aikaa ja Harri sanoi vien puhelimen, kuultiin kun joku nainen puhui, isä sanoi hiljaa nyt, äiti puhui ja hymyili minulle kääntyi kontalleen lattialle kysyi isältä onko hauskaa, isä vähän vältellen sanoi Armi tuli kylään äiti sanoi kuin kuiskaten kosta minulle nai sitä, isä vain sanoi oliko muuta, äiti sanoi uudelleen, isä vastas tekis se kyllä hyvää äiti sanoi soita illalla.
Kun nakkasi puhelimen pois tarttui kaluun, nauroi ollaan tasoissaja tuli syliin kuiskas se Armi on vähän huolimaton, hommaan sen sulle joskus.
Äiti keinui ja suukotti kuiskas ei se niin huolimaton ole kuin minä, sitten vakavoitui ja katsoi onhan ihana olla näin saa kiljua ja antaa ja ottaa miten halutaan. Äiti oli kuka tahansa nainen, iltapäivällä kun oltiin rakasteltu jo neljästi halasi ja sanoi sinä se jaksat kävelen kohta jalat leviällä on niin ihana turra olo.
Käytiin kävelemässä ja syömässä tultiin kotiin ja levähdettiin sängyssä, isä soitti.
Äänessä oli reilusti humalan venytystä ja sanoi Armi antaa kaikille kolmelle kiitos että lupasit, pärjäätkö sinä kun minä huusin ja mekastin äiti sanoi pärjään oikein hyvin soita kun tulet sulla ei ole avaimia suukkoja.
Sanoin äidille hommaan sinutkin tilanteeseen saat nuorta kalua useammalta, äiti halasi nyt en tarvi ja katsoi silmiin ja alki hymyillä siitä se lähti taas.- Anonyymi
Opettele oikeinkirjoitus, käytä enteriä tarvittaessa.
Jo näillä kahdella pääset pitkälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1045082Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1774398Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1674304Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik893505Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast163244Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi142942Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa372933Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä62810Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL542668Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!291864