ku menöö kaupan eteen soittamaan haitaria?
Pitääkö olla
20
1569
Vastaukset
- tärkeääkin?
Minusta samantekevää.
Mukava kuunnella haitarinsoittoa ja katsella hymyileviä naamoja. Sitähän ei maailmassa ole koskaan liikaa. Varsinkaan pohojanmaalla. - luvanvaraista elinkeinotoi...
Vladimir Putinilta. Lupa maksaa sata ruplaa tai yhden euron.
- ikään
et "lapsi on terve ku se leikkii, mutta sairas ku ei osaa lopettaa"?
- lapsia
ikään kirjoitti:
et "lapsi on terve ku se leikkii, mutta sairas ku ei osaa lopettaa"?
Ei kai ne HAMIn opiskelijat enää ihan pikkulapsia ole?
- sinä nyt
lapsia kirjoitti:
Ei kai ne HAMIn opiskelijat enää ihan pikkulapsia ole?
ne HAMIn opiskelijat tähän sekoitat?
Eivät nimittäin ole niitä.
- ihan samaa
Ärsyttää kun joka kaupan nurkalla joku pakolainen venyttää haitariaan. Harva niistä osaa edes kunnolla soittaa. Jotenkin vaivaannuttaa mennä ostoksille. Kumma kun kaupat ei ole puuttuneet asiaan.
- niistä osaa
yhtään soittaa... ei ensimmäistäkään säveltä , painelevat vaan nappuloita että rahaa tulee, ja mehän maksamme, nim, itsekkin joskus hanuria soittanut
- ne soittavat
joka paikassa?
- Minä Vaan
eipä se paljoa auta niitä soittajia pihasta häätää, tunnin päästä on toinen hanuristi soittamassa. On nimittin testattu...
- pyytää itseltään
Rasismin karvainen ja ruma naama nostaa näköjään päänsä asiassa kuin asiassa ja kaikenlaisten tekosyiden muodossa, viattomien kysymysten kaapuun puettuna . . . taas kerran.
- lupaa
Ei kai ilman lupaa saa kenenkään pihaan mennä metelöimään. Kadulle luvan antaa kai poliisi tai kaupunki. Eikä ole rasismia tässä ollenkaan, vaan kaikkien täytyy olla tasavertaisia.
- kun edes
lupaa kirjoitti:
Ei kai ilman lupaa saa kenenkään pihaan mennä metelöimään. Kadulle luvan antaa kai poliisi tai kaupunki. Eikä ole rasismia tässä ollenkaan, vaan kaikkien täytyy olla tasavertaisia.
tosiaan SOITTAISIVAT jotain OIKEESTI, mutta ei..
se on täyttä hölynpölyn venytystä sillä haitarilla, todella ärsyttävää... - vähä niinku
kun edes kirjoitti:
tosiaan SOITTAISIVAT jotain OIKEESTI, mutta ei..
se on täyttä hölynpölyn venytystä sillä haitarilla, todella ärsyttävää...niiden puhe?
- ole kyse
vähä niinku kirjoitti:
niiden puhe?
pakolaisia vastaan mulla ei ole mitään jos ne menee kunnon töihin eikä kerjää kaupankulmilla. olen minäkin pari kertaa niille rahaa antanut mutta loppu siihen kun yks niistä kehtas pyytää vielä viittä euroa.
- ainakin
ole kyse kirjoitti:
pakolaisia vastaan mulla ei ole mitään jos ne menee kunnon töihin eikä kerjää kaupankulmilla. olen minäkin pari kertaa niille rahaa antanut mutta loppu siihen kun yks niistä kehtas pyytää vielä viittä euroa.
annan aina soittajalle rahaa, olokohon virtuoosi tai ei. Jos käy kateheksi tai muutoon vaa närästää, nii vaihtakaapa heirän kaas osia, hyvinvoinnista köyhyytehen, toisten armoolla olemisehen. Ei kai nämä soittajaraasut huviksensa
talavipakkaasella kaupanerustalla soittelisi, jos ei näläkä pakottaasi. - mieltä minäkin
ainakin kirjoitti:
annan aina soittajalle rahaa, olokohon virtuoosi tai ei. Jos käy kateheksi tai muutoon vaa närästää, nii vaihtakaapa heirän kaas osia, hyvinvoinnista köyhyytehen, toisten armoolla olemisehen. Ei kai nämä soittajaraasut huviksensa
talavipakkaasella kaupanerustalla soittelisi, jos ei näläkä pakottaasi.Pankaa itsenne heidän asemaansa. Halveksuttuina, kaukana kotoa ja takuulla elättävät perheitään kotimaassaan.
mieltä minäkin kirjoitti:
Pankaa itsenne heidän asemaansa. Halveksuttuina, kaukana kotoa ja takuulla elättävät perheitään kotimaassaan.
Millä ne elättää muita, jos kerran itsekkin näkevät nälkää. Vaikka kuinka olisivat mukavia niin pitäisi kuitenkin muistaa se kärjistäminen molemminpäin.
- itsellesikin
mave kirjoitti:
Millä ne elättää muita, jos kerran itsekkin näkevät nälkää. Vaikka kuinka olisivat mukavia niin pitäisi kuitenkin muistaa se kärjistäminen molemminpäin.
En sanonut, että ovat "mukavia", kun en kerran tiedä. Enkä tiedä näkevätkö täällä nälkää, mutta säästäväisiä ainakin ovat. Taannoin Lidlissä neljä raavasta miestä ostivat yhteensä pussin leipää ja paketin kahvia ja maksoivat ostoksen viiden ja kymmenen centin kolikoilla. Pankaa kohdallenne.
Perheensä elättäminen on yleensä kunniakysymys heikon sosiaaliturvan (-turvattomuuden) maissa ja epätoivo ajaa esimerkiksi kerjuulle ulkomaille. Pankaa kohdallenne.
En ymmärrä, mitä on "kärjistäminen molemminpäin". itsellesikin kirjoitti:
En sanonut, että ovat "mukavia", kun en kerran tiedä. Enkä tiedä näkevätkö täällä nälkää, mutta säästäväisiä ainakin ovat. Taannoin Lidlissä neljä raavasta miestä ostivat yhteensä pussin leipää ja paketin kahvia ja maksoivat ostoksen viiden ja kymmenen centin kolikoilla. Pankaa kohdallenne.
Perheensä elättäminen on yleensä kunniakysymys heikon sosiaaliturvan (-turvattomuuden) maissa ja epätoivo ajaa esimerkiksi kerjuulle ulkomaille. Pankaa kohdallenne.
En ymmärrä, mitä on "kärjistäminen molemminpäin".kärjistäminen molemminpäin tarkoittaa, ettei ulkomaalaisia kritisoivat ihmiset haukkuisi kaikkia maahanmuuttajia rosvoiksi ja raiskaajiksi.
Tämä koskee myös puolustajia, ettei hekään yleistäisi kaikkien olevan Jeesukseen verrattavia pyhimyksiä, vaan ymmärtäisivät, että sekaan mahtuu myös kusipäitä.
Lisäksi yhden näkemäsi esimerkin pohjalta teet päätelmiä mille ei ole mitään perusteita.
Mitä jos yhden pitikin vain ostaa se leipä ja kahvi?
Mitä jos hän halusikin päästä kolikoista eroon kun niitä oli kerääntynyt taskunpohjalle?
Tälläisillä asioilla voi spekuloida vaikka maailmanloppuun asti.
Mitä tulee taas niihin kunniakysymyksiin niin nyt sinä syyllistyt yleistykseen mille ei ole mitään pohjaa.- tylsänpuoleista
mave kirjoitti:
kärjistäminen molemminpäin tarkoittaa, ettei ulkomaalaisia kritisoivat ihmiset haukkuisi kaikkia maahanmuuttajia rosvoiksi ja raiskaajiksi.
Tämä koskee myös puolustajia, ettei hekään yleistäisi kaikkien olevan Jeesukseen verrattavia pyhimyksiä, vaan ymmärtäisivät, että sekaan mahtuu myös kusipäitä.
Lisäksi yhden näkemäsi esimerkin pohjalta teet päätelmiä mille ei ole mitään perusteita.
Mitä jos yhden pitikin vain ostaa se leipä ja kahvi?
Mitä jos hän halusikin päästä kolikoista eroon kun niitä oli kerääntynyt taskunpohjalle?
Tälläisillä asioilla voi spekuloida vaikka maailmanloppuun asti.
Mitä tulee taas niihin kunniakysymyksiin niin nyt sinä syyllistyt yleistykseen mille ei ole mitään pohjaa.Aika turhaa minun kohdallani, opettaja, mutta jatka samaa rataa, täällä sitä työmaata piisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706