Tahteja ja Luoteja osa 6

Yritin kaikin tavoin estellä häntä, mutta viimein luovutin. ”Hyvä on. Mennään”, totesin ja ohjasin Brianin yläkertaan. Koputin äidin huoneen oveen, ja menin sisälle. ”Äiti. Bella tässä. Ystäväni Brian on myös”, kerroin ja vedin Brianin huoneeseen.
Huone oli pimeä, sillä äiti piti paksuja verhoja ikkunoiden edessä. Neiti Jaguri sanoi että se on normaalia hän laisilleen.
”Iltaa rouva”, Brian kohteliaasti sanoi. ”Olen kyllä neiti”, äiti totesi sängystään. ”Anteeksi virheeni”, Brian sanoi. ”Tulehan tänne”, äiti käski Briania joka totteli tätä.
”Jan… Miten sinä olet elossa? Sinähän kuolit viime kesänä?” äiti totesi peloissaan.
”Brian. Mene!” käskin. Brian totteli heti ja jäin yksin rauhoittelemaan äitiä.

Viimein äiti rauhoittui ja menin alas olohuoneeseen, jossa Brian istuskeli sohvalla.
”Äitini on sairas. Kuten huomasit. Hänellä menee pitkä aika oppia muistamaa ihmiset edes jonkin. Kun isä kuoli, niin äiti järkyttyi ja joutui sängyn pohjalle, eikä hän muista mikä on mennyttä ja mikä on nykyisyyttä. Joskus hänellä on parempia päiviä. Olin silloin 13vuotias…” kerroin.
”Anteeksi. Minun olisi pitänyt totella sinua”, Brian totesi ja oli vähän nolona. Istuin hänen viereen ja otin hänen kädestään kiinni. ”Älä pyytele. Ja sinunhan olisi pitänyt muutenkin tavata jossain vaiheessa äitini. Ja nyt sitten minun pitää tavata äitini”, totesin hymyillen.
”Niin kai.. Äitisi takia et siis voinut lähteä?” ”Niin. Hänen hoitajansa, Neiti Jaguri on kipeä, eikä päässyt. Hän on äidin kanssa kaikki kouluaikani, treenini, sekä perjantai ja lauantai iltapäivät, sekä sitten muutenkin, kunhan niistä sovitaan. Muuten en voisi pitää vapaa-aikaa”, kerroin.
”Ja äitisi takia et ole halunnut minua tänne”, Brian päätteli. ”Niin. Mutta nyt kun tiedät, niin voit kyllä tulla tännekin, jos haluat”, totesin hymyillen.

Brian alkoi käymään meillä, ja kuljetti minua treeneihin ja kuljimme usein kouluun yhtä matkaa. Melkein joka aamu Brian ilmestyi etuovelleni ja odotteli minua kunnes lähdimme.
En päästänyt Briania katsomaan treenejäni, vaikka hän pyysi ja melkein aneli.

Istuskelimme autossa ja olimme treenipaikkani ulkopuolella. ”Bella… Tänään? Haluaisin niin kovasti nähdä sinun tanssivan taas…” Brian totesi. Mietin hetken aikaa, suutelin häntä nopeasti ja nousin autosta. ”Ei vielä…. Pian kyllä”, sanoin hymyillen. ”Ja sitä paitsi, meillä on vain kokous, noin puol tuntia menee…” jatkoin ja laitoin oven kiinni. ”olen täällä”, kuulin Brianin sanovan ja menin sisälle.

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

Eikös vain!!

• Kiitos Wenku ;)

• mielenkiintoinen

jatko-osa jälleen; luin sen "ahmien"...Kiitos, jef:))

• Ollos hyvä vain *kumarrus* Ihanaa kun pidät ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      138
      5958
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      45
      5838
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      54
      4468
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      70
      4011
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3424
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      94
      3344
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      153
      3301
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1612
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1541
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      15
      1307
    Aihe