Hanna onkin läski

Hannafani 89

Näin Hanna Pakarisen eilen livenä ja perun kaikki aikasemmat ylistys puheeni hänestä nainen oli tosi sidukka lehmä ja liha hyllyi joka paikassa

7

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää olla hieman läski,läs...

      Mutta kuin lihava se Looordikin oikeasti on....Varmasti kaks kertaa lihavempi kuin Hanna...

    • helwata

      sentään! Tän on nyt sit pakko olla jotain kateellisten panettelua. Mun mielestä Hanna ei todellakaan ole mikään läski, eikä kai noi euroviisut mikään hemmetin missiskaba ole. Ja eiks se oo parempi, että lavalla olevalla esiintyjällä on terveet muodot, eikä se ole mikään anorektinen pystyyn jäätynyt pulkannaru? Toisekseen, millä oikeudella sä ketään lehmäks alat haukkumaan? Taidat ite olla varsin kaunis ja laulat vielä komeemmin, miltä näytät!!
      Mä olin lauantaina Konstassa Hannaa kuuntelemassa ja kyllä se tyttö ottaa lavan haltuunsa esiintymisellään. Harmi vaan, että porukkaa oli aika vähän paikan päällä, mutta bileethän paranee kun väki vähenee!

      • Hannafani 89

        LÄSKI ON JA SILLÄ SIPULI


      • ja tykkään siitä
        Hannafani 89 kirjoitti:

        LÄSKI ON JA SILLÄ SIPULI

        Mitäs mieltä naamoista? Olis varmaan kannattanut Lordin käydä vielä kosmetologilla ennen finaalia, niin olis saanut ne loputkin puuttuvat pisteet maksimista.


      • neuvon vähän lapsukaista
        Hannafani 89 kirjoitti:

        LÄSKI ON JA SILLÄ SIPULI

        Mikä on, kun purat pahaa oloasi täällä? Oletko koulukiusattu? Onko sinulla ylipainoa, paha akne, pullonpohjasilmälasit ja hammasraudat? Onko tukkasi ohut hiirenhäntä ja aina likainen? Eikö sinulla ole ystäviä? Eikö sinua huolita porukoihin? Eikö sinulla ole harrastuksia? Ovatko vanhempasi lyöneet sinua päähän?

        Hakeudu koulupsykologille keskustelemaan ongelmistasi, äläkä täällä Hannaa mollaa. Kehtaatkin pitää tuollaista nimimerkkiä, et sinä mikään fani ainakaan ole.


      • fanipalaX100
        neuvon vähän lapsukaista kirjoitti:

        Mikä on, kun purat pahaa oloasi täällä? Oletko koulukiusattu? Onko sinulla ylipainoa, paha akne, pullonpohjasilmälasit ja hammasraudat? Onko tukkasi ohut hiirenhäntä ja aina likainen? Eikö sinulla ole ystäviä? Eikö sinua huolita porukoihin? Eikö sinulla ole harrastuksia? Ovatko vanhempasi lyöneet sinua päähän?

        Hakeudu koulupsykologille keskustelemaan ongelmistasi, äläkä täällä Hannaa mollaa. Kehtaatkin pitää tuollaista nimimerkkiä, et sinä mikään fani ainakaan ole.

        Ei mutta lihava tyttöhän se hanna on. Ei tosiasiaa voi kieltää - ylipainoinen nainen. Hyvä ääni ja symppis luonne, mutta vartaloltaan tukeva kermanjuoja.

        Iltis voisi silti olla hieman suomen puolella ja uutisoida vaikka jotain positiivistakin..


    • anorektikko

      ei Hanna ole lihava. hän normaali kokoinen ja kantaa kilonsa kauniisti. ei kaikkien julkkisten tarvitse olla lihavia ja on hyväkin juttu että nuorilla on idoli joka ei ole mikään anorektikko jota voisi ihailla vain olemattoman mahan takia.
      itse olen kuihtunut tikku joka koittaa epätoivoisesti saada lihaa luitten päälle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe