Ei mitään keskusrelua

erosta

On vuosi asumiserosta, en millään jaksa uskoa että se on totta.

Lopulliset paperit tuli postissa, onko tämä paperi eroittanut minut vaimostani.
Olen varmaan lapsellinen kunn en päästä irti.

Antaisiko jokin uusi suhde pontta,että pääsisin eroon entisestä elämästä?

voimia teille kaikille. ei avioeroa turhaan sanota "pikkukuolemaksi"

olen ehkä vanhoollinen

6

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marikki******

      monesti jäädään roikkumaan vanhaan suhteeseen, eikä nähdä, mitä muitakin mahdollisuuksia elämässä voi olla.

      • Uusi suhde jättää vain vanhan sinne alle muhimaan, jossain vaiheessa saattaa sitten pulpahtaa 10kertaa pahempana eteen. Omasta kokemuksesta viisastuneena, kannattaa tämä ero kitua loppuun ja sitten uutta etsimään...
        Tämä on ihan mun mielipide, jokainen tekee miten parhaalta tuntuu.


      • linjoilla
        tiiakka kirjoitti:

        Uusi suhde jättää vain vanhan sinne alle muhimaan, jossain vaiheessa saattaa sitten pulpahtaa 10kertaa pahempana eteen. Omasta kokemuksesta viisastuneena, kannattaa tämä ero kitua loppuun ja sitten uutta etsimään...
        Tämä on ihan mun mielipide, jokainen tekee miten parhaalta tuntuu.

        Tiiakka:n kanssa.
        Itsellä erohakemus on tossa pöydän nurkalla ollu allekirjoitettuna jo pari kuukautta (täytettiin riidan jälkeen ja hiukan kaduttaa). Sovittiin että katellaan kesän yli syksyyn ja palataan sitten asiaan uudelleen.
        Nyt tuntuu että elämä on ollut jopa paljon helpompaa kuin yhdessä ollessa vaikka useasti sitä vaimoa siihen vierelle on tullut kaivattua. 15-vuoden aikana toiseen vain "tottuu" eikä se peitto/tyynykasa vieressä kaikkea korvaa.
        Kyllä toisen ihmisen läheisyys ja sen arvostus on itselläni saanut aivan uuden mittasuhteen.
        Kaikesta huolimatta jos tästä eriteille lähdetään uskon (toivon) pytyväni olemaan erossa "laastarisuhteista" ja opin elämään ensin yksin omaa elämääni.
        Mutta mistä löydän laastarin tähän ikävään, kun omien lasten tapaamiset tehdään aivan mahdottomiksi...se särkee miestä ;-(


      • hansaplast
        linjoilla kirjoitti:

        Tiiakka:n kanssa.
        Itsellä erohakemus on tossa pöydän nurkalla ollu allekirjoitettuna jo pari kuukautta (täytettiin riidan jälkeen ja hiukan kaduttaa). Sovittiin että katellaan kesän yli syksyyn ja palataan sitten asiaan uudelleen.
        Nyt tuntuu että elämä on ollut jopa paljon helpompaa kuin yhdessä ollessa vaikka useasti sitä vaimoa siihen vierelle on tullut kaivattua. 15-vuoden aikana toiseen vain "tottuu" eikä se peitto/tyynykasa vieressä kaikkea korvaa.
        Kyllä toisen ihmisen läheisyys ja sen arvostus on itselläni saanut aivan uuden mittasuhteen.
        Kaikesta huolimatta jos tästä eriteille lähdetään uskon (toivon) pytyväni olemaan erossa "laastarisuhteista" ja opin elämään ensin yksin omaa elämääni.
        Mutta mistä löydän laastarin tähän ikävään, kun omien lasten tapaamiset tehdään aivan mahdottomiksi...se särkee miestä ;-(

        on ihan hyvä irrottautumiskeino entisestä suhteesta. Ei tosin sille "laastarille" varmaan kovin mieltäylentävää.


      • aloitat uuden vai onko se uusi
        hansaplast kirjoitti:

        on ihan hyvä irrottautumiskeino entisestä suhteesta. Ei tosin sille "laastarille" varmaan kovin mieltäylentävää.

        NÄIN SEN TILANTEEN KUVAAN. Jokaisesa uudessa suhteessa on päivittäin mukana vanhasuhde, minun tai hänen, sillä ei ole väliä. Ihmiset voivat vaihtua, mutta virheet pysyvät, jollei nitä setvitä. On erottava hitaasti, kaikki mahdollisuudet reilusti läpi käyde, minkä jälkeen on kasvettava uuteen mahdollisuuteen. Jotkut eivät enää edes uskalla, toiset taas lähtevät heti (jollei jo rinnakkasuhdetta ole) uuteen lentoon. Ne suhteen epäonnistuvat, ja jää jäljelle isot haavat. Terapia on aina tarpeen, yhdessä tai erikseen, ja asiantuntijoiden apu on paras. Silloin voi olla varma, että kasvaa itse eikä kasva juorukerre, jonka eroava aina nostattaa. Itsensä löytäminen ei ole helppo juttu.


    • Eron tuskassa

      Vaikka itse lähdin liitostamme,on ollut tuskaisa taival.Alussa olin todella helpottunut,kun pääsin ahdistavasta liitosta pois.Tuntui,että voi hengittää.
      Nyt hirveä suru lasten puolesta.Kuvittelee,kuinka ihanaa olisi olla taas yhdessä eikä muista,millaista se arki oikeasti oli.Kuvittelen mieheni oikeasti muuttuneen luonteeltaan,ulkoinen olemus ja käytös on kyllä muuttunut.Hän on aloittanut jo uuden elämän,pari kuukautta erillään asumisemme jälkeen löysi uuden naisen.On oikein onnellinen nyt.
      Itse olen yksin ja suren.Tuntuu pahalta,mutta oma valinta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2073
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1751
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      264
      1705
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1700
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      107
      1526
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      290
      1225
    8. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      50
      1224
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe