Iso kiinalainen

Viisasten kivi

Iso ja lihava kiinalainen mies oli yltä kyllin kystä kyllä. Hänen peeniksensä seisoi ja hän venytteli ja haukkotteli. Sitten hän kävi Tsiu tsain luona hierauttamassa munaansa ja pieraisi.

Aamulla oli tissit paljaana, tupakka suussa ja hiki valui! sanoi tarvitsevansa viinaa, mutta emäntä ei antanut ja sitoi tämän niin, että iso kiinalainen ei mahtanu yhtää mitää!

Yöllä iso kiinalainen oli päässyt irti köysistä ja hän oli vähän väsynyt, mutta silti hän lähti sinnikkäästi baariin juomaan ja hän joi paljon. Sitten hän kävi räjäyttämässä pankin! ja rahat leijuivat ilmassa, suurin osa repaleisia seteleitä. Hän sai kuitenkin vähän rahaa siitä. Joku mummo sai noukittua eniten!

Sitten Tsiu tsai tuli ja potkaisi isoa kiinalaista ja vei kaikki rahat! Iso kiinalainen itki ja parkui. Bäää! miks hän vei mun rahat, bääääää! sitten hän meni ´Tsiu tsain kämpille ja parkaisi kovan `kung fu huudon ja löi Tsiu tsailta niskat nurin! En enään ikinä luota huoriin huusi iso kiinalainen! En enää ikinä anna munaani huorille!, sillä minut on huora pettänyt, joka käytti minua vain hyväkseen Bäääää! olen menettänyt kaiken!

Et ole menettänyt mitään huusi Kiu koi ja ojensi löytämänsä Tsiu tsain rahakätköstä löytämän saaliin isolle kiinalaiselle ja kaikki oli jälleen hyvin. Sitten he menivät ulos ja kuristivat vanhan mummon kuin pienen sian! sitten mummo poljettiin maahan! sitten he nappasivat linjaauton ja ajella huristelivat sillä kaikkien päälle! ja veri lensi ja suolenpätkät lepattivat renkaissa kun he panivat haisemaan!

Aamulla iso kiinalainen heräsi ja kaikeksi onnekseen kaikki oli ollut vain unta.

3

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtgui87

      sairasta ja lapsellista. mee hoitoon kersa

    • jugi

      linjaauton.....kirjoitetaan linja-auton - ei muuten kuin vaan haittaa tekstin lukemista .

      • * * * * *

        Jos toi häiritsi sua niin mee imeen mamin tissii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe