Nimim. jA & ke

Synkopoppi

Viestisi on siirretty Tori/henkilökohtaiset/kirjeystävät-nuoret-palstalle.

Kaikille tiedoksi, että kaikenlaiset kumppanin/ystävän etsintäilmoitukset sekä yhteystietojen vaihdot kuuluvat vain ja ainoastaan kirjeenvaihtopalstoille!

4

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELEPHANTSFUCKFACE

En haluu arvostella, mut eikö noita "turhia" / väärälle osastolle eksyneitä viestejä vois yksinkertasesti vaan poistaa, jos ne on täällä tiellä? Meinaan mitä niiden siirtäminen hyödyttää, kun niiden tilalle tulee näitä "Nimim. päläpälä" -keskusteluja, jotka myös vie palstatilaa ja palstaa on ärsyttävä lukea.
      Jos joku hömelö tunkee tänne kuulumattomia viestejä tänne, niin ei muiden käyttäjien pitäisi sitten joutua noin kärsimään siitä, ja sinunkin hommasi helpottuisi.. Vaikka tällänen siirtely onki kohteliasta sen viestin kirjottajaa kohtaa, nii muut kärsii siitä. Et oo ainoa sefu joka noin tekee, et en syyttele, mut tulipa vaan mieleen ilmasta tää mielipide nyt. ^^

• Synkopoppi

En suostu poistamaan täysin asiallisia viestejä ja siirrän ne jatkossakin toisaalle jos muualle kuuluvat! Nämä nimim.-keskustelut eivät mielestäni vie liikaa palstatilaa ja sitä paitsi en siirrä viestejä niiden viemän tilan takia- sitähän on rajattomasti, vaan siksi, että ne eivät yksinkertaisesti tänne kuulu.

Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää etteivät he tiedä mikä viesti kuuluu mihinkin ja olisi minulta todella epäreilua vain siksi poistaa heidän viestinsä.

Ja jos palstaa on nimim-keskustelujen takia ärsyttävä lukea, kannattaisi oikeasti miettiä minne sen viestinsä laittaa- tässähän minä teen vain ja ainoastaan velvollisuuteni.

Jos teille tulee ihan mitä tahansa palstan valvontaan liittyvää kysyttävää taikka kritiikkiä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä sähköpostilla:
        [email protected]

• ELEPHANTSFUCKFACE
        Synkopoppi kirjoitti:

En suostu poistamaan täysin asiallisia viestejä ja siirrän ne jatkossakin toisaalle jos muualle kuuluvat! Nämä nimim.-keskustelut eivät mielestäni vie liikaa palstatilaa ja sitä paitsi en siirrä viestejä niiden viemän tilan takia- sitähän on rajattomasti, vaan siksi, että ne eivät yksinkertaisesti tänne kuulu.

Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää etteivät he tiedä mikä viesti kuuluu mihinkin ja olisi minulta todella epäreilua vain siksi poistaa heidän viestinsä.

Ja jos palstaa on nimim-keskustelujen takia ärsyttävä lukea, kannattaisi oikeasti miettiä minne sen viestinsä laittaa- tässähän minä teen vain ja ainoastaan velvollisuuteni.

Jos teille tulee ihan mitä tahansa palstan valvontaan liittyvää kysyttävää taikka kritiikkiä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä sähköpostilla:
        [email protected]

"Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää.. jne.."
        Ei ihmiset nyt ihan niiiin tyhmiä ole vaik amatöörikirjottelijoita tääl olisivatki. Vai olinko mä joku erikoistapaus, kun ihan alusta asti oon aina osannu löytää oikeelle palstalle, ainahan se selkeellä suomen kielellä lukee, mitä millekin palstalle kuuluu & järjenkäyttö on sallittua.. Mut kai se on sitten tyydyttävä tähä, ku joku murto-osa ei vaan tajuu tai heittää viestin tahallaa väärää mestaan ku luulevat saavansa enemmän vastauksii esim. täällä.. Reiluu??

• Synkopoppi
        ELEPHANTSFUCKFACE kirjoitti:

"Olisi tosi epäreilua poistaa toisen asiallinen viesti vain siksi, että hän ei yksinkertaisesti tiedä mille palstalle se kuuluu. On ihmisiä, jotka ensimmäisiä kertoja vasta kirjoittelevat, ja on ihan ymmärrettävää.. jne.."
        Ei ihmiset nyt ihan niiiin tyhmiä ole vaik amatöörikirjottelijoita tääl olisivatki. Vai olinko mä joku erikoistapaus, kun ihan alusta asti oon aina osannu löytää oikeelle palstalle, ainahan se selkeellä suomen kielellä lukee, mitä millekin palstalle kuuluu & järjenkäyttö on sallittua.. Mut kai se on sitten tyydyttävä tähä, ku joku murto-osa ei vaan tajuu tai heittää viestin tahallaa väärää mestaan ku luulevat saavansa enemmän vastauksii esim. täällä.. Reiluu??

Toki joskus viestejä laitetaan monelle palstalle koska sillä halutaan hakea huomiota, tällöin on kyse massapostituksesta joka ei Suomi24:lla ole sallittua.

Itsekin olen aina tiennyt mikä viesti tulee mihinkin, mutta kaikille se ei vaan ole niin helppoa ja itsestäänselvää ja se on vaan hyväksyttävä.

Ja joissakin aiheissa oikean palstan löytäminen voi olla yllättävänkin hankalaa, olen huomannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe