Olisko nuo varmoja tänään?
Midtjylland & PoPa
11
1476
Vastaukset
- itsekin olen
Meinasin myös samaa paria.. kerroin 2,47
- -??-
pistää menemään tommonen. Valuriakin mietin aluksi, mutta jätän kyllä sen varmaan pois.
- peelimies
Midtjylland vie heikosti vieraissa sekä kotona pelanneen AAB!!!
PoPa on pienessä tasapeliputkessa mutta hoitaa MuSan vieraissa helposti! MuSa on hävinnyt kaksi viime kotiotteluaan ja parannusta ei tule tänäänkään!!- Goldfox
Molemmat joukkueet Porista, (musa & popa) joten kotiedullakaan tuskin on merkitystä.
- Kekkonen
Goldfox kirjoitti:
Molemmat joukkueet Porista, (musa & popa) joten kotiedullakaan tuskin on merkitystä.
Musa on Raumalla, vitun urpo! Pitäiskö hiukan ottaa selvää, ennein kun alkaa kirjoittelemaan paskaa, jumalauta. Vittu, hiukan asiallisuutta tällekin palstalle, perkele!
- -siellä-
Kekkonen kirjoitti:
Musa on Raumalla, vitun urpo! Pitäiskö hiukan ottaa selvää, ennein kun alkaa kirjoittelemaan paskaa, jumalauta. Vittu, hiukan asiallisuutta tällekin palstalle, perkele!
Musan Salama on vuonna 1960 perustettu porilainen jalkapalloseura.
http://www.google.fi/search?q=musa Salamat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a - Goldfox
Kekkonen kirjoitti:
Kyllä se nyt on virallisesti Porilainen seura.
Pori tai Rauma...
Samaa paskaa eri purkissa! - ...pieni kenttä...
Goldfox kirjoitti:
Kyllä se nyt on virallisesti Porilainen seura.
Pori tai Rauma...
Samaa paskaa eri purkissa!kotietu aika vahva MuSalla
...
Viime pelin pelasivat stadionilla, mutta nyt saavat siis pelata omalla kentällä. Kyllä sekin jonkin verran vaikuttaa. - I.Proqatlis
Kekkonen kirjoitti:
Sinun todella pitäisi ottaa selvää, ennen kuin alat kirousten säestämänä kirjoitella potaskaa Musan olemisesta Raumalla!
Minä satun olemaan alkuperäinen porilainen, ja tiedän tasan tarkkaan, missä Musa on. Tässä sinulle kartta, josta voit löytää Musan. Rauman suunnasta tultaessa Musa on valtatien vasemmalla puolella.
http://kartta.pori.fi/ - Kekkonen
I.Proqatlis kirjoitti:
Sinun todella pitäisi ottaa selvää, ennen kuin alat kirousten säestämänä kirjoitella potaskaa Musan olemisesta Raumalla!
Minä satun olemaan alkuperäinen porilainen, ja tiedän tasan tarkkaan, missä Musa on. Tässä sinulle kartta, josta voit löytää Musan. Rauman suunnasta tultaessa Musa on valtatien vasemmalla puolella.
http://kartta.pori.fi/Hiihii..Ittekin oon porilainen, sori poijaat. Oli vaan niin herkullinen paikka miinalle ja hienostihan se toimi. Huumoria, et sillei hei!
- I.Proqatlis
Kekkonen kirjoitti:
Hiihii..Ittekin oon porilainen, sori poijaat. Oli vaan niin herkullinen paikka miinalle ja hienostihan se toimi. Huumoria, et sillei hei!
tässä juuri on syy siihen, miksi ainakaan minä en kirjoita vihjeitä tälle palstalle. Kaikenlaiset pellet pilaavat tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208