mannet hevosta ostamassa

räpsööläinen

pari mannea istui tuvassa vaasassa, manne 2 luki lehdestä, et rovaniemellä myydään lämminveriravaaja tonnilla ja käski ykkösen heti hypätä mersuun ja lähteä ajamaan sinne päin, hän soittaa myyjälle ja käskee varata hevosen heille.
näin tapahtui, manne ykkönen lähti.
seuraavana aamuna vasta palasi takaisin, kakkonen juoksi ulos vastaan hevosta katsomaan.
ykkönen nousi kuitenkin väsyneenä autosta, mottasi kakkosta turpaan ja sanoi:
hai, opetteleha sie lukemaan, se oli lämminvesivaraaja!

10

4878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heko heko

      Ei paha, ei paha, mut aivan väärässä osastossa.... Joku uusi olet, vai? menikö muuten pasmat sekaisin?

    • joku

      että tämä palsta on tarkoitettu suomalais-ruotsalais-ja norjalaisvitseille?

      • jaaha

        oliskohan ne sitte olleet suomen-ruottalaasia manneja


    • Pera

      Kyllä väärällä palstalla liikutaan. Saisivat kyllä tehdä oman mustalaispalstan. Reposaarelta vai?

      • räpsööläinen

        Reposaarelta juu :))

        Ja suruikseni on myönnettävä, että osasto oli kuin olikin aivan väärä,
        kuten pari tarkkasilmäistä huomasi
        ja huomauttikin.
        Ei niin, etteikö monikin olisi huomannut,
        eivät vaan fiksuna viitsineet vaivautua kirjoittamaan siitä, että sellaista ;))


      • spolle
        räpsööläinen kirjoitti:

        Reposaarelta juu :))

        Ja suruikseni on myönnettävä, että osasto oli kuin olikin aivan väärä,
        kuten pari tarkkasilmäistä huomasi
        ja huomauttikin.
        Ei niin, etteikö monikin olisi huomannut,
        eivät vaan fiksuna viitsineet vaivautua kirjoittamaan siitä, että sellaista ;))

        Totta puhut kuomaseni.. On aivan turhaa huomautella noin typeristä asioista.. Saa olla aika tylsä elämä jos puuttuu tuollaisiin yksityiskohtiin.


    • Ei myös myyvä villihevosia. Niin vannotti mulle msutalainen vieressä seisoi mustalaisnainen vangita moisista hommista poliisi voi.

      • Vieläkö iltanuotiolla kitara soi?


    • Tän oon kyllä jo lukenu

    • jk

      vaiu iin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe