Pikkuveljeltä suihin...

Liisa

Otin pikkuveljeltä suihin..

Oli lauantai-ilta kun olin pikkuveljeni kanssa kahdestaan kotona ja katsoimme televisiota. Vanhempamme olivat lähteneet risteilylle joten he olivat koko viikonlopun poissa. Pikkuveljeni joka silloin oli 16 vuotta kysyi että jos laitan saunan lämpiämään niin menenkö minä kanssa.Vastasin että laita vaan että voisinhan ehkä mennäkkin.

Jonkin ajan kuluttua sauna oli lämmennyt ja pikkuveljeni lähti saunaan. Itse jäin vielä television ääreen ja ajatus pikkuveljestäni hikisenä lauteilla sai itseni märäksi. Ensiksi ajattelin mennä hänen kanssa saunaan mutta en vain uskaltanut. Tästä hermostuneena menin parvekkeelle tupakalle. Kuulemattani pikkuveljeni oli tullut saunasta pois ja yllätti minut tupakka kädessä parvekkeelta. Itsekkään en ollut tuolloin vielä täysi-ikäinen ja veljeni rupesi puolileikillään kiusoittelemaan minua että hän paljastaisi minut vanhemmilleni. Sanoin veljelleni että tekisin mitä vain että hän ei kertoisi. Veljeni vain kysyi pilke silmäkulmassa että mitä vain? Samassa huomasin veljeni kylpytakissa kohouman.

Rupesin hieromaan veljeni kyrpää kylpytakin päältä ja vastasin mitä vain. Veljeni aukasi kylpytakkinsa ja minä aloin runkkaamaan hänen kyrpäänsä hitaasti. Veljeni päästi pienen huokauksen ja kysyi että voisinko ottaa sen suuhun...Nuolin aluksi veljeni terskaa ja otin sen kokonaan suuhun. Hetken imettyäni veljeni kyrpää tunsin kuinka iso lasti purkautui kuumana suuhuni..

Jatkanko?

8

13590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makutuomari

Eihän hyvää tarinaa kannata kesken lopettaa.

• Riku

Jatkat..... =D

t. Riku

• Dreaming

Mielellään lukisi jatkoa, mutta ei kannata vaivautua. Se sensuroidaan kuitenkin, kuten "Pikkusisko opettaa veljeään". Täällä ei arkoja aiheita pidetä!

• MailMan

Miksi ihmeessä se sensuroitiin. Koita laittaa se uudestaan. Ehkä se oli joku virhe.
        Ja niin... jatka ihmeessä sitä tarinaa!!!

• Dreaming
        MailMan kirjoitti:

Miksi ihmeessä se sensuroitiin. Koita laittaa se uudestaan. Ehkä se oli joku virhe.
        Ja niin... jatka ihmeessä sitä tarinaa!!!

Mulla kyllä olisi se tarina tallessa, mutta en taida viitsiä laittaa sitä enää tänne, koska se kuitenkin poistetaan. Ja samasta syystä en yritä kehitellä jatkoakaan. Liian suuri vaiva tyhjän takia.

Oikeasti vois kyllä vähän miettiä tämän palstan linjaa. Jos tämä kerran on aikuisille tarkoitettu seksi-palsta, niin ei sitä tarvisi olla niin nipottaja, että poistelee ilman mitään syytä toisten tekstejä. Kirjoittais itse parempia. Häpeäisit "sheriffi" :( Hyi!!!

• Leena

Laita vaan lisää. Se kiihoittaa. Itselläni oli sama tilanne. Haluan lukea kuinka sulle kävi lopulta? Jäittekö kiinni?

• Anonyymi00008
        UUSI

Olis aika kiihottavaa kun isä yllättäisi sut veljen kyrpä suussa ja runkkaisi lastin sun kasvoille

• Anonyymi00007
      UUSI

Tee part 2 äkkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      124
      2591
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      49
      1993
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1750
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      19
      1638
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      114
      1528
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1288
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      143
      1010
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      998
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      46
      952
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      897
    Aihe