Mikä seikka

Marigoldie

kiinnittää ensimmäisenä huomionne, kun tapaatte uuden ihmisen? Kokonaisuus, pukeutuminen, hiukset, hymy? Olen huomannut, että itse katson ensimmäisenä käsiin. Seuraavaksi silmiin.

12

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marimari*

katson aina ensin silmiin ja jos ne eivät tee vaikutusta, en katso välttämättä mihinkään.
      Kerran kävi niin (olen asiakaspalvelija) katsoin miehen käsiin ja näin valtavan koukkuiset keltaiset kynnet. Ne olivat aivan oksettavat.
      En sen jälkeen voinut katsoa edes silmiin.

• ollut vitsin

kohde tutuilleni, kun olen sanonut, että ihmisessä kiinnitän aina ensihuomioni käsiin. Kädet kertovat hyvin paljon omistajastaan.
      Hyvä, että vihdoin tapasin samanlaisen ihmisen.

• KristaTee

Kädet ensin ja sitten (ehkä) loput. On silmätkin tärkeät.

• on aika tärkeä

mutta silmät ovat sielun peili.
      Silmistä näkee aika pian onko ihminen hyvä vai ei.
      Vaikka ihminen "näennäisesti" hymyilee, silmät paljastavat totuuden.

• 20 sek,siinä se on

ja eleet kertoo kaiken vaikka olis minkalaiset kädet.

• kertoo kieltään

Ehkä kokonaisuus, mutta ei ihan niin kuin määrittelet. Jokaisella tapaamallani on oma ilmapiirinsä eli säteilynsä. Määrittelemätön ominaisuus, mutta se vain on ja sen vaistoaa eli joko henkilö on myönteinen tapaamiaan kohtaan tai kielteinen tai pelokas. Ensimmäiseksi tämän vainuan ja se kiinnittää huomion,sen jälkeen vasta muut seikat.

• En ole tullut edes ennen ajatelleeksi, mutta kyllä se "jokin" on se ilmapiiri(jos sitä voi niin kutsua)tai aura. Tämäkö se on se aura? en ole "auraihmisiä" enkä aina uskonutkaan tuommoiseen. Sitten on kädenpuritus, jos kätellään, ja silmiin katsominen. Mikään ei ole kauheampaa kuin kätellä taikinakättä, jonka silmät vielä pälyilee johonkin.

• ja miten sen nyt
        annakatri kirjoitti:

En ole tullut edes ennen ajatelleeksi, mutta kyllä se "jokin" on se ilmapiiri(jos sitä voi niin kutsua)tai aura. Tämäkö se on se aura? en ole "auraihmisiä" enkä aina uskonutkaan tuommoiseen. Sitten on kädenpuritus, jos kätellään, ja silmiin katsominen. Mikään ei ole kauheampaa kuin kätellä taikinakättä, jonka silmät vielä pälyilee johonkin.

osaisi sanoa "tule luokseni"-tuntuma. Jotkut ovat luonnostaan luokseen vetäviä, joiden kanssa on kiva keskustella.
        Minulla on bussipysäkkituttuina iäkäs pariskunta ja todella nautin heidän kanssa keskustelusta. He ovat aivan ihania ihmisiä, olemme jo monta vuotta seisseet samalla pysäkillä ja aina sitä jutun juurta on riittänyt koko matkan ajan.

• on se jota katson, en mitään yksittäistä kohtaa.

Käsistä näkee useimmiten onko henkisen vai ruumiillisen työn tekijä.

• havannoiv ensin

siistin olemuksen ja tilanteeseen sopivan pukeutumisen,sekä sen jonkin...olkoon vaikka "säteily" joka heijastuu henkilössä itsessään toimivasta harmoniasta; eli onko sopivasti varma omasta minästään,hyväksyykö olemassolonsa;josta automaatisesti seuraa hyväksyvä,toisia arvostava ja kunnioittava suhtautuminen kanssakulkijoihin.

• Yykaakoo

Kasvoihon minä katson. Silmät ja suu kertovat, miten ihminen minut kohtaa. Samanaikaisesti hän "mittaa" minua ja sekunnin murto-osassa me reagoimme toisiimme ja muodostamme oman ensivaikutelmamme. Myös ääni kertoo hyvin paljon.

• Fridanna

Kun vieraan ihmisen kohtaa, niin harvemmin tietoisesti rekisteröi mitään yksityiskohtaa. Saman asian on moni jo edellä kirjoittanut. Minulle ehkä tärkeintä on, kuinka vastaantuleva tai kohdattava ihminen on tässä ja nyt.
        Jos jäämme keskustelemaan tai näen kauemmin, katselen yksityiskohtia. Ryhdin lisäksi silmät ja kädet kertovat paljon. Äänen sävykin kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe