Viännetään vitsejä vaikka rautakangesta,
ei kun rautalangasta.
Isille ja äideille on omat päivänsä,
mutta onko poikamiestytöille mitään
erityistä juhlapäivää?
On; Kynttilänpäivä.
Mikähän juoma menisi heti päähän?
Hiusvesi.
Olen innokas laulaja,
Olisiko äänestäni mihinkään?
Kyllä, Tulipalonsattuessa se on
kauhean hyvä olemassa.
Kesämuotia miun maun mukkaan,
sano napakettu terassilla.
Mitähän olisi jos
12
893
Vastaukset
- mikä sen parempaa
Onks tää joku häiriköinti ketju aloitus,
kun kaikki on menneet taivaan tuuliin.
Aamulla tässä oli vielä viestejä,
ja nyt on lakaisija käynyt,mutta jatketaan silti.
Sinun suhteesi minulla ei ole estoja,
virkkoi känny toiselle.
Tää nyt ei ollut hauska,mut kun en muutakaan
keksinyt näin äkkiseltään. vitsikkäällä tuulella ja yleensäkin olen huono
vitsin kertoja, mutta ihmettelen sitä, mikä nytkin mahtoi olla syynä poistoihin!
Ei ainakaan vitsit, koska aloittajan vitsit säilyi. Tutkimattomat ovat sheriffin tiet!- Preeti
Miten monesti tuo onkaan todettu !
Ei vitseissä mitään vikaa ollut. Jonkinlaista kiusaamista se poistelu kai on. Ehkä siitäkin saa nautinnon. Kuten sanoit: "Tutkimatttomat ovat .....". - Anu1
Preeti kirjoitti:
Miten monesti tuo onkaan todettu !
Ei vitseissä mitään vikaa ollut. Jonkinlaista kiusaamista se poistelu kai on. Ehkä siitäkin saa nautinnon. Kuten sanoit: "Tutkimatttomat ovat .....".Älkää kirjoittako tähän ketjuun enää,
poistan tämän vähän ajan kuluttua ja sitten sanon hyvästit tälle palstalle.
Kiitos teille jotka olette kannustaneet. - Tellastiina*
Anu1 kirjoitti:
Älkää kirjoittako tähän ketjuun enää,
poistan tämän vähän ajan kuluttua ja sitten sanon hyvästit tälle palstalle.
Kiitos teille jotka olette kannustaneet.Koita kestää, täällä on toisinaan hankalaa, mutta ollaan sisukkaasti mukana vaan, vaikka nyt jopa ylläpitokin lyö vastaan.
Toivottavasti saat tämän luettavaksesi. - Anu.1
Tellastiina* kirjoitti:
Koita kestää, täällä on toisinaan hankalaa, mutta ollaan sisukkaasti mukana vaan, vaikka nyt jopa ylläpitokin lyö vastaan.
Toivottavasti saat tämän luettavaksesi.Yritin poistaa jo aikaisemmin tätä ketjuani,
mutta siihenkin tuli vastaus,että on suljettu ruuhkautumisen vuoksi.Joten se jäi nyt tähän,ja saa minun puolestani nyt sitten pysyäkin..
Sain minä tämän viestisi ja oli kiva kun vastasit,vaikka tilanne on nyt näinkin hankala.
- marjapensas
Nuori morsian oli aivan nolona lähestyessään sulhasensa kanssa hotellia hääyönä.
"En haluaisi kaikkien muiden hotellivieraiden tietävän, että meilä on kuherruskuukausi,
kuinka saisimme heidät luulemaan, että olemme olleet vuosikausia naimisissa?"
"Sehän on yksinkertaista, muru", aviomies vastasi, "mutta oletko ihan varma, että jaksat kantaa molemmat matkalaukut?" - lauluääntä
olisi viime viikolla tarvittu meillä. Korjausrakentamisen yhteydessä syttyi tulipalo. Vika ei kuitenkaan ollut korjausrakentamisessa VAAN YLI 30 VUOTTA VANHASSA RAKENNUSVIRHEESSÄ. Vahingot olisi jääneet pienemmiksi jos olisit ollut paikalla.
Jos vaikka muistaisimme vanhan sanonnan "äänellään se variskin laulaa".- Anu.1
Jos juhannusyönä näet
sulhasesi/morsiamesi
piirteet ikään kuin
kuvastuvan vedenkalvon
läpi, vedä hänet äkkiä ylös
ennen kuin kokonaan ehtii hukkua. Anu.1 kirjoitti:
Jos juhannusyönä näet
sulhasesi/morsiamesi
piirteet ikään kuin
kuvastuvan vedenkalvon
läpi, vedä hänet äkkiä ylös
ennen kuin kokonaan ehtii hukkua.Mies meni lääkäriin ja valitti:
"On niskani ja hartiani niin kipeät,
Sain varmaan istuessani junassa vetoa."
Siihen lääkäri:
"Mikset hyvä mies vaihtanut paikkaa,
jos kerran tunsit vetoa."
Mies katsoi lääkäriä ihmeissään:
"Kenen kanssa sitä paikkaa olisin vaihtanut?
Vaunussa ei ollut muita kuin minä."
Kai tämä huomenna aamulla jo näkyvissä on ;)- omenainen%
Tellastiina kirjoitti:
Mies meni lääkäriin ja valitti:
"On niskani ja hartiani niin kipeät,
Sain varmaan istuessani junassa vetoa."
Siihen lääkäri:
"Mikset hyvä mies vaihtanut paikkaa,
jos kerran tunsit vetoa."
Mies katsoi lääkäriä ihmeissään:
"Kenen kanssa sitä paikkaa olisin vaihtanut?
Vaunussa ei ollut muita kuin minä."
Kai tämä huomenna aamulla jo näkyvissä on ;)Miehet eivät tiedä millaisia naiset ovat,
koska he miettivät koko ajan millaisia
naisten tulisi olla. - keikkaa
omenainen% kirjoitti:
Miehet eivät tiedä millaisia naiset ovat,
koska he miettivät koko ajan millaisia
naisten tulisi olla.Laitetaan vahinko kiertämään,sano aviopari kun laittoivat lapsensa karuselliin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527