Kaivattusi?
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Sänkyyn!
- Anonyymi00002UUSI
Tähän näin. Viereeni peiton alle.
- Anonyymi00003UUSI
Tänään on ollut ikävä häntä.
Harkitsin laittavani viestin. Ehkä vain:" Moi". Voi olla, että vastaisi myös vain yhdellä sanalla.
Tänään oli vahva tunne, että haluaisin olla hänen lähellä. Kiinni hänessä.
S-miehelle, naiselta. - Anonyymi00004UUSI
Juuri nyt haluaisin käpertyä hänen kainaloon nukkumaan. Sellaiseen tiukkaan halaukseen, missä tunnen olevani turvassa pahalta maailmalta. Hän osaa luoda sen turvan tunteen.
- Anonyymi00005UUSI
Kaivatun kainalon toivoisin minun ympärille. 🥹❤️
- Anonyymi00006UUSI
Kaivantoon :D
- Anonyymi00016UUSI
Aivan. Minuthan käskettiin sinne äitini luokse.
- Anonyymi00007UUSI
Ei sillä liene merkitystä.
- Anonyymi00008UUSI
Rakkauden syliin 🤗💕
- Anonyymi00009UUSI
Voisi nyt tulla viereen, pelottaa että krapula huomena
- Anonyymi00010UUSI
Please. Pelottaa. Tule.
- Anonyymi00011UUSI
Kotiini leveään sänkyyni syliini ❤️👨👩👦
- Anonyymi00012UUSI
Tähän viereen, kapeaan vuoteeseeni. Syliäni vasten. Yritän nukahtaa uudelleen. Öitä tai huomenta.
- Anonyymi00013UUSI
Avioliittoon. Mutta en usko että on mahdollista, siksi kun olen hirvittävän arka ja semmoinen joka ei tiedä miten sosiaalisissatilanteissa pitäisi toimia. En siksi osaa järjestää meitä avioliittoon. Mieheltä.
- Anonyymi00017UUSI
avioliittoon menemisessä on onneksi vqlmis kaava alusta loppuun 😉
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
avioliittoon menemisessä on onneksi vqlmis kaava alusta loppuun 😉
Olisin naiselle tosi lempeä aviomies. Tärkeintä olisi tietysti, että hänkin rakastaisi minua ja haluaisi olla kanssani kaikki päivät ja pussailla minua hellästi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisin naiselle tosi lempeä aviomies. Tärkeintä olisi tietysti, että hänkin rakastaisi minua ja haluaisi olla kanssani kaikki päivät ja pussailla minua hellästi.
pussailu on monen naisen lempilaji.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
pussailu on monen naisen lempilaji.
Mutta minun pussaaminen on vain yhden naisen tehtävä. Hyvänyönpusu, hyvänhuomenenpusu, lähtöpusu, saapumispusu, ja sitten yllätyspusut. Kumpa olisinkin naisen oma kultainen mies. Semmoinen jota haluaisi vaan pitää hyvänä aina.
- Anonyymi00014UUSI
Lähelleni!
- Anonyymi00018UUSI
Sama!
- Anonyymi00022UUSI
🔜 🫦...
- Anonyymi00015UUSI
Kaivattuni yrittää pakkosyöttää minulle jotain avokemia lääkkeitä vaikka minä en halua syödä semmoisia lääkkeitä missään nimessä ellei ole ihan äärimmäinen pakko. Meen mieluummin lenkille ja syön salaattia.
- Anonyymi00023UUSI
Kontaktin päähän. Jonkinlaiseen kontaktiin edes, ihan minkälaiseen tahansa.
- Anonyymi00024UUSI
Hoitoon.
- Anonyymi00025UUSI
Eteeni. Sanoisin hänelle pari valittua sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691189
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka178746Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28583Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm47560Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät341502- 30491
Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11472- 31459
- 17457
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19456