Kirjoitin Pystybaarissa mielipiteeni kaahailusta
a-womanin ja Tellastiinan jälkeen ja nyt se on poistettu. MIKSI?
Olisi kohteliasta, jos poistaja vastaisi. Kiitos
Lain puolella
8
707
Vastaukset
- a-woman1
Tietääkseni viestejä pystyvät poistamaan vain asianomainen kirjoittaja tai ylläpidon edustaja.
Voisit ehkä yrittää uudelleen.- a-woman1
Jäi sanomatta, että minä en poistanut viestiäsi, en edes ehtinyt sitä nähdä.
- poistaisi
a-woman1 kirjoitti:
Jäi sanomatta, että minä en poistanut viestiäsi, en edes ehtinyt sitä nähdä.
Kenenkä rekatun perään se oli kirjoitettu,
silloin tämä rekattu nikki voi poistaa
oman viestinsä niin lähtee kaikki jotka on siihen perään kirjottanut.
En uskoisi että ylläpito sellaista poistaisi,
eikä serifikään.
Minä tunnustan poistaneeni oman viestini, jossa sanoin ajavani ylinopeutta ja siinä tosiaan meni pari muutakin viestiä.
Silti en tunnusta kaahaavani ja tuskin kukaan tämän ikäinen mummu varsinaisesti kaahaa.
Asun paikkakunnalla, mistä menee hyvät päällystetyt suorat tiet, mutta nopeusrajoitus on kahdeksankymmentä kesät, talvet. Kauppamatkaa on yli kaksikymmentä kilometriä
yhteen suuntaan.
Ellei ketään muita näy tien päällä, tulee ajettua likitellen yhdeksääkymppiä, mutta se ei ole mielestäni kaahausta.
En ohittele, jos joku ajaa edellä sitä sallittua ja silloin kun ajan satasen teillä ei kyllä tule ylinopeuksia.
Moottoriteillä en aja koskaan, joten vähissä ne on suuret nopeudet.
Jos ajan tuon kauppamatkani sitä kahdeksaakymmentä, arvaa vaan kuinka on ohittajia. Olen kyllä senkin monasti nähnyt.
Anteeksi, jos olen kirjoituksillani ja poistollani loukannut, myönnän, että teen ensin ja ajattelen sitten vasta.
Pitäisi ehkä alkaa kirjoittaa ilman nikkiä, niin ei olisi vastuussa sanoistaan!- Kyynelillä kostutettuja aja...
Kauniisti pyydän sinua vierailemaan laitoksissa,
missä hoidetaan ja kuntoutetaan kaahaajien tuhoamia tulevaisuuksia.
Anna onnetomuudessa vammautuneelle lapselle muutama minuutti aikaa - vain ne minuutit mitkä säästit kaahatessasi - selittele vasta sitten.
Et sinä minua loukannut, mitä se auttaisi.
Kaahaaminen on laitonta mutta nikittömänä kirjoittelu ei. Kyynelillä kostutettuja aja... kirjoitti:
Anna onnetomuudessa vammautuneelle lapselle muutama minuutti aikaa - vain ne minuutit mitkä säästit kaahatessasi - selittele vasta sitten.
Kaahaaminen on laitonta mutta nikittömänä kirjoittelu ei.on vaikea mennä ketään neuvomaan, mitä kenenkin pitäisi tehdä.
Olen nimittäin kolmekymmentä vuotta käynyt laitoksessa, missä on vammaisia sekä lapsia että aikuisia. Vammaisia ilman, että voisi ketään siitä mennä syyttelemään.
Nyt vain saa pelätä mitä jatkossa voi tapahtua ja koska oma lapsi (nykyään siis aikuinen)taas on siellä. Tällä hetkellä suuri osa ajastani menee vammaiselle, se nyt vain on niin.
Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että melkein ainoa kodin ulkopuolinen harrastukseni on vammaisten hyväksi toimiminen.- OliviaKoo
Kyynelillä kostutettuja aja... kirjoitti:
Kaahaaminen on laitonta mutta nikittömänä kirjoittelu ei.Oletkohan nyt väärässä paikassa saarnaamassa. Tuskin täällä ja ainakaan Pystybaarissa kirjoittelevat muutamat naisihmiset kaahailevat tyyliin, jota nyt tarkoitat.
Kyllä ne kaahailijat löytyvät nuoremmista ikäluokista ja pelkästään lehtiä lukemalla voi todeta, että toisesta sukupuolesta.
On ikävää, että onnettomuuksia sattuu ja vielä ikävämpää on, että niissä loukkaantuu ja kuolee ihmisiä, mutta olen edelleen sitä mieltä, että liikennevalistuksen suhteen oikea paikka on jossain muualla. - Kiitos seurasta ja hyvää ja...
OliviaKoo kirjoitti:
Oletkohan nyt väärässä paikassa saarnaamassa. Tuskin täällä ja ainakaan Pystybaarissa kirjoittelevat muutamat naisihmiset kaahailevat tyyliin, jota nyt tarkoitat.
Kyllä ne kaahailijat löytyvät nuoremmista ikäluokista ja pelkästään lehtiä lukemalla voi todeta, että toisesta sukupuolesta.
On ikävää, että onnettomuuksia sattuu ja vielä ikävämpää on, että niissä loukkaantuu ja kuolee ihmisiä, mutta olen edelleen sitä mieltä, että liikennevalistuksen suhteen oikea paikka on jossain muualla.Minä toistin vain sanoja, mitä kirjoittajat Pystiksessä mainitsivat, siis kaahaaminen oli juuri se sana mitä naiset käyttivät.
En suinkaan ole liikennevalistusta tekemässä vaan ilmaisin erään näkökohdan, mikä liittyy juuri tähän kaahaamiseen.
Varmaan sinun tietämyksesi Olivia on juuri sitä ainoaa oikeaa tietoa kuka kaahaa kuka ei.
Minun tietoni tästä tutkimuksesta ovat rajalliset.
Sinulla Olivia on hyvä luuta, millä lakaiset, ja jälkeä syntyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497