..kielibasa.. onko kyllä siis perse oikeesti unkariksi kyllä??.. no huh
sitten ehkä ymmärrän kun kuulin.. kun eräs unkarinenglantilaissuomalainen sano..
hitto! perse on kipee käsi.. perse söör ai can boogie.. kuulostaako pikkasen homolta.. ehkä..
kielmakkara haloo basaa
7
465
Vastaukset
- kbasa
perse perse.. perse siinä on perse mainio kieli :-)
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..perse se on hienoa..
perse taitaisi olla aika käydä unkarissa..
vetää perseet tokaijista ja lillua liemipadassa gulassia kuin geysir suihkuten...
ei ole laisinkaan huono idea :-) kbasa kirjoitti:
perse taitaisi olla aika käydä unkarissa..
vetää perseet tokaijista ja lillua liemipadassa gulassia kuin geysir suihkuten...
ei ole laisinkaan huono idea :-)..jäänyt on ohi reissujen.. siispä egri bikaveria ryystäen.. gulassilihaa jyystäen.. siellä tahtosin käydä..ehkä pustalla ratsastaa ja unkarin neidot katsastaa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..jäänyt on ohi reissujen.. siispä egri bikaveria ryystäen.. gulassilihaa jyystäen.. siellä tahtosin käydä..ehkä pustalla ratsastaa ja unkarin neidot katsastaa..
ja joukko hetskuja kans
sillä lailla somasti
pörköltillä kainalonsa pesivät
paprikassa pyörivät.. kbasa kirjoitti:
ja joukko hetskuja kans
sillä lailla somasti
pörköltillä kainalonsa pesivät
paprikassa pyörivät..tuntijana sanon että unkariksi perse on fart.
Fart taas englannista suomeks käännettynä on pieru. Latinaksi flatus.
Fart ruotsista suomeksi käännettynä on vauhti.
Loppujen lopuksi Magyar Feher Bòr on eka viini johon olen tutustunut.- kbasa
AnaLyyzi kirjoitti:
tuntijana sanon että unkariksi perse on fart.
Fart taas englannista suomeks käännettynä on pieru. Latinaksi flatus.
Fart ruotsista suomeksi käännettynä on vauhti.
Loppujen lopuksi Magyar Feher Bòr on eka viini johon olen tutustunut.eli yhdistynyt pieru..
harvinainen seka vaarallinen ilmiø jossa ilmamassat kohtaavat ja syntyy haitallista pyørteilya..
varokaamme naita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
