Oletteko koskaan tuumineet

RöNsykkä**

...millaista olisi tavata tämän porukan kesken nokitusten?????
Oletteko käyneet missään ns.miitissä?
Muutama vuosi sitten järkkäsin risteilyn,jossa oli chatti-puolen porukkaa.
Meitä oli n.25 ihmistä...18 naista loput miehiä.
Retki oli vilpittömän hauska ja olimme koko ajan toistemme porukoissa,tanssimme,lauloimme,söimme ja jopa joimmekin,aamuyöstä tanssimme nuorten discossa piirileikkiä!
Mukana oli avio/avo/pareja liitoissa eläviä, ja sinkkuja,koen,että olimme hyvin siivoja aikuisia ihmisiä.
Nauraa sai vatsansa kipeäksi.

11

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fridanna

En ole koskaan ollut missään miitissä enkä muutenkaan ole tutustunut lähemmin täällä kirjoittaviin. Pikku hiljaa tietysti meistä jokainen luo mielessään mielikuvan kanssakirjoittajistaan.
      Rönsykkä, vastasiko mielikuvat paikkaansa siellä teidän tapaamisessanne?

• apina

On vain yksi paha juttu. Pitkät välimatkat!
      Näiltä leveysasteilta tippua ekas sinne alas.
      Hesaan taikka Turkuun menis yli ½vrk ja ei taitais
      "pörssi noteerat" näin pien tulosella.
      Menkää te etelän immeiset ja kertokaan sitte kannattiko.

• TaikaröNsy

jokaisen:Se oli tosi mahtavaa.
      Seisoin iso kyltti missä luki 50 ja 60 sättisakki tai jotain sinne päin.
      Pohjoisin tuli Aavasaksalta,eteläisin hesalaisten kanssa olin minä Turusta ja muutama muu,Oulusta,Kotkasta,Tampereelta,Kainuusta,Pohjanmaalta, jne.ihan kaikkea en nyt muista.
      Kumma juttu muuten,että siellä kaikki olivat kuin vanhat tutut,
      miehet tanssivat hiki paidassa ja minulta meni kantapäät rakoille,yhdeltä naisihmiseltä katkesi korko...olemme tavanneet sen jälkeenkin,ei toki ihan kaikkia samoja!Muuten tuo RöNsykkä nimi tuli siellä;)

• Zarahustra

Oliko Kuopiosta ketään? Tai
        kohtalaisen täysjärkistä? z

• 1943

on hyvä näin virtuaaliympäristössä. En kiinnitä huomiota henkilöihin, vaan mielipiteisiin. Jollekulle muulle tapaaminen olisi varmaan antoisaa. Toistaiseksi mulla on sosiaalista kanssakäymistä ihan sopivasti. Kohta lähden taas metsään yksin rauhoittumaan.

• TaikaröNsy

sosiaalista kanssakäymistä on minullakin..mutta
        olen kyllä ihmis-ahne,minusta on upeaa tutustua
        mielenkiintoisiin ihmisiin,ihan livenä,sellaisiin,jotka kulkevat
        kappaleen matkaa kanssani.
        Tämä oli mielipidetiedustelua!

• kokoontumista näkyy joku puuhaavan ja ei sinne niin kauheasti näytä innokkaita olevan. Kokoontumispaikkakin on vaikea löytää, joka paikkaan on jollain aina pitkä matka.

Itse en mitenkään innostunut ole sellaiseen tapaamiseen.

• Hapannut mummo

Jospa minäkin saisin kaverin. :)

• sellaisia miittejä voisi järjestää eri puolilla Suomea, jos useampi samalla alueella elelevä haluaisi. Risteilyn järjestäminen vaatii monenlaista puuhaa, mutta asian voi hoitaa helpostikin.

Tässä minun reseptini:
      Keskustellaan asiasta palstalla.
      Pari ihmistä päättää koska tapaavat esim. kuukauden päästä.
      He kirjoittavat palstalle kutsun muille kiinnostuneille.
      Kiinnostuneet ilmoittautuvat joko palstalla tai kutsujan postilokeroon.
      Kutsujat varaavat pöydän ravintolasta tai ilmoittavat mihin ovat lähdössä ja jokainen hoitaa omatoimisesti varaukset tietyllä koodilla.
      Kun ilmoittautumisaika päättyy järjestäjät voivat halutessaan ottaa selvää, kuinka moni osallistuu tapahtumaan ja voivat alkaa suunnitella yhteistä ohjelmaa.
      Ellei kukaan ilmoittaudu, he tapaavat kahdestaan ja varautuvat myös siihen, että joku voi kuitenkin ilmestyä paikalle.

Luultavasti tällaisiin miitteihin osallistuu vain mukavia, ulospäin suuntautuneita ihmisiä. Monen elämässä saattaisi olla tilaa vielä muutamalle kivalle ihmiselle, ja tällaiset miitit voisivat olla hyvä tilaisuus tavata sellaisia tai viettää muuten vaan hauska ilta/viikonloppu. Suosittelen reseptiäni lämpimästi, varsinkin jos työelämästä irtautumisvaiheessa tai paikkakunnan muutoksen vuoksi ihmissuhteiden määrä on vähenemässä.

• RöNsykkä**

on ilmaistu orvokin resepti.
        Risteily tehtiin vain silloin juuri sen vuoksi,että toistensa mielipiteistä kiinnostuneet henkilöt halusivat tavata toisensa ja kun Suomi on laaja,niin risteilyllä voitiin olla kuitenkin kauemmin yhdessä ja ei tarvinnut maksaa erikseen hotellimaksua.
        Toki raskaaksi ainakin fyysisesti tuli pohjoisesta etelään tulleen osa.
        Mutta joillekin matka on jo sinänsä sitä elämystä.
        Totta on,että mukana oli pelkästään todella mukavia ihmisiä.Laivalla ehdittiin tutustua pitempään.
        Mutta en silti ole mitenkään sen enempää risteilyn kun muunkaan tapaamisen erikoisessa tarpeessa.
        Kahden ryhmän kanssa jo toimin,entisten lapsuusystävien ja työssä läheiseksi tulleitten ex-nuorten kanssa.
        Mutta mukaan lähden,jos joku aloitteen tekee:)

• tulisinko syödyksi

Olisihan se hauskaa nähdä varsinkin niiden kohdalla, jotka kirjallisesti uskaltavat olla röyhkeitä eli uskaltavatko täräytellä päin naamaa samanlaisia huomioita. Luulen kyllä, että tällaisiin tapamisiin tulevat enimmäkseen kivat ihmiset eli ärrikät töröttävät kotona ja hautovat mitä hautovat.

Ystäviä on ja kaikenlaista muutakin puuhaa, en tosiaan tiedä viitsisinkö. Eräässä muussa virtuaaliympäristössä on muutamankin kerran yritetty kokoontumista, mutta paikalle tuli kuitenkin vain muutama, vaikka innostus oli olevinaan kova. Jännä juttu, että kirjallisesti reippaan ja puheliaan tuntuiset olivat kuitenkin yllättävän vaitonaisia ja koko homma oli todella jäykkää. Tunsin itseni puuhevoseksi kuutamolla. Mutta tällaiset ovat kovin yksilöllisiä juttuja.

Kokoontukaa ihmeessä, kiva olisi kuulla kuulumisia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe