mukava palsta, kun viestit kulkee. meikä se kirjoitteli aamulla terkkuja pystybaariin, ja illalla sitten vastasin itselleni:O
No kun itse kysyy ja itse vastaa, ei tule jälkipuheita:))
Teillä se on
12
652
Vastaukset 12
- marjapensas
siis yläkerrasta, kuuskymppisten palstalta, tulla tupsahdin, kertomaan, ettei kusti polje siellä;((
- ollaan täälläkin
kuin täit tervassa, entiseen verraten.
- Suttura
Hidastelu on näköjään siirtynyt sinne...täällä homma toimii vikkelämmin tänä iltana?
Saitte lainaan sen hitaan serverin? - marjapensas
ollaan täälläkin kirjoitti:
kuin täit tervassa, entiseen verraten.
Keskustelupalstojahan nämä ovat ja suomessa "ON" sananvapaus?
Saa kait sitä mielipiteitään ilmaista, ja meidän pystybaari nyt on sellaista päivittäistä harmitonta plogin pitämistä, jonka ei pitäisi loukata ketään, mutta, siltä näyttää, ettei sekään ole soveliasta luettavaa kuusikymppisille:=O - nyt puhella
marjapensas kirjoitti:
Keskustelupalstojahan nämä ovat ja suomessa "ON" sananvapaus?
Saa kait sitä mielipiteitään ilmaista, ja meidän pystybaari nyt on sellaista päivittäistä harmitonta plogin pitämistä, jonka ei pitäisi loukata ketään, mutta, siltä näyttää, ettei sekään ole soveliasta luettavaa kuusikymppisille:=Oihan eri ilmentymistä.
Minä kummeksun breikin jälkeen, joko täällä nukutaan talviunta.
Mixihän täällä kukaan ei luo vaikka teitin pystybaarin tapaista kohtaamispaikkaa? - marjapensas
nyt puhella kirjoitti:
ihan eri ilmentymistä.
Minä kummeksun breikin jälkeen, joko täällä nukutaan talviunta.
Mixihän täällä kukaan ei luo vaikka teitin pystybaarin tapaista kohtaamispaikkaa?tulemasta pystikseen, ai jaa unohdin, eihän sinne aina pääse:))
- ottaa
marjapensas kirjoitti:
tulemasta pystikseen, ai jaa unohdin, eihän sinne aina pääse:))
"neuvostovaarin". ;)))
Kyll' mie usein teillä muutenkin pistäydyn. - marjapensas
ottaa kirjoitti:
"neuvostovaarin". ;)))
Kyll' mie usein teillä muutenkin pistäydyn.pistäppä joku nimmari:))
- kun keksin!
marjapensas kirjoitti:
pistäppä joku nimmari:))
Aivot alkavat olla jo unitilassa. :))
että tänne lähdet rupattelemaan.
Käyn minäkin täällä aina silloin tällöin lukemasa viestejänne ja olen todennut, että vilkasta on!- mikhaildenisov
ainaki joku joskus vastaa,vaikka puskista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69949- 55928
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54665Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21644- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246552Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44538Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162497Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5491