mukava palsta, kun viestit kulkee. meikä se kirjoitteli aamulla terkkuja pystybaariin, ja illalla sitten vastasin itselleni:O
No kun itse kysyy ja itse vastaa, ei tule jälkipuheita:))
Teillä se on
12
645
Vastaukset
- marjapensas
siis yläkerrasta, kuuskymppisten palstalta, tulla tupsahdin, kertomaan, ettei kusti polje siellä;((
- ollaan täälläkin
kuin täit tervassa, entiseen verraten.
- Suttura
Hidastelu on näköjään siirtynyt sinne...täällä homma toimii vikkelämmin tänä iltana?
Saitte lainaan sen hitaan serverin? - marjapensas
ollaan täälläkin kirjoitti:
kuin täit tervassa, entiseen verraten.
Keskustelupalstojahan nämä ovat ja suomessa "ON" sananvapaus?
Saa kait sitä mielipiteitään ilmaista, ja meidän pystybaari nyt on sellaista päivittäistä harmitonta plogin pitämistä, jonka ei pitäisi loukata ketään, mutta, siltä näyttää, ettei sekään ole soveliasta luettavaa kuusikymppisille:=O - nyt puhella
marjapensas kirjoitti:
Keskustelupalstojahan nämä ovat ja suomessa "ON" sananvapaus?
Saa kait sitä mielipiteitään ilmaista, ja meidän pystybaari nyt on sellaista päivittäistä harmitonta plogin pitämistä, jonka ei pitäisi loukata ketään, mutta, siltä näyttää, ettei sekään ole soveliasta luettavaa kuusikymppisille:=Oihan eri ilmentymistä.
Minä kummeksun breikin jälkeen, joko täällä nukutaan talviunta.
Mixihän täällä kukaan ei luo vaikka teitin pystybaarin tapaista kohtaamispaikkaa? - marjapensas
nyt puhella kirjoitti:
ihan eri ilmentymistä.
Minä kummeksun breikin jälkeen, joko täällä nukutaan talviunta.
Mixihän täällä kukaan ei luo vaikka teitin pystybaarin tapaista kohtaamispaikkaa?tulemasta pystikseen, ai jaa unohdin, eihän sinne aina pääse:))
- ottaa
marjapensas kirjoitti:
tulemasta pystikseen, ai jaa unohdin, eihän sinne aina pääse:))
"neuvostovaarin". ;)))
Kyll' mie usein teillä muutenkin pistäydyn. - marjapensas
ottaa kirjoitti:
"neuvostovaarin". ;)))
Kyll' mie usein teillä muutenkin pistäydyn.pistäppä joku nimmari:))
- kun keksin!
marjapensas kirjoitti:
pistäppä joku nimmari:))
Aivot alkavat olla jo unitilassa. :))
että tänne lähdet rupattelemaan.
Käyn minäkin täällä aina silloin tällöin lukemasa viestejänne ja olen todennut, että vilkasta on!- mikhaildenisov
ainaki joku joskus vastaa,vaikka puskista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273693- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82225- 381619
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta451596- 161581
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2881383- 1321376
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451315