Kaupan kassalle voi sanoa kiitokset,
jos hän hymyilee. Samoin voi etsiä
toisista kehumisen aihetta. Siitä tulee
hyvä mieli itsellekin. Myös nuoret ansaitsevat
kehuja. Sehän heitä innostaa.
Positiivisuus
7
479
Vastaukset
- olisit kirjoittanut
tämän Irkun ketjuun!
- on tärkeää
avata oma ketju, vaikka edellä on ketju juuri samasta asiasta.
- yksi vaan
on tärkeää kirjoitti:
avata oma ketju, vaikka edellä on ketju juuri samasta asiasta.
olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua . yksi vaan kirjoitti:
olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .tärkeää ,joten ei haittaa..Kaikki mitä teemme,
teh däksemme toisen ihmisen hyvälle mielelle, on
hienoa..Jokainen voi avata ,minkä ketjun vain haluaa..Ainoa,,mikä on tärkeää on se ,miten
suhtaudumme toisiin ihmisiin..onko palautteemme
positiivista vai ei..Ilta on jälleen koittanut ja huomenna on uusi päivä.Tehdään siitä oikein hyvä! Terveisin Irkku- Kalle-Aaretti
yksi vaan kirjoitti:
Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .Heitti jyviä kanalauman nokittavaksi.
- juuri noin
irkku-37 kirjoitti:
tärkeää ,joten ei haittaa..Kaikki mitä teemme,
teh däksemme toisen ihmisen hyvälle mielelle, on
hienoa..Jokainen voi avata ,minkä ketjun vain haluaa..Ainoa,,mikä on tärkeää on se ,miten
suhtaudumme toisiin ihmisiin..onko palautteemme
positiivista vai ei..Ilta on jälleen koittanut ja huomenna on uusi päivä.Tehdään siitä oikein hyvä! Terveisin Irkkuolisin itsekin siihen suhtautunut.
- 57 v mies
Kuin suudelma sielun perimmäiseen nurkkaan.
Hymy on kuin kosketus sydämen takimmaiseen
kolkkaan.
Hymy on kuin kuiskaus korvien ääreen.
Hymy on kuin rakas ystävä,joka on läsnä silloin,
kun on pahin olla.
Hymy kivaa yksinäisyyden kyyneleen hellällä
suukolla.
Hymy ojentaa käden kun on niin tyhjä olo.
Hymy on elämän ihmeellinen aarrearkku!
Avataan se arkku,jookos????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094