Kaupan kassalle voi sanoa kiitokset,
jos hän hymyilee. Samoin voi etsiä
toisista kehumisen aihetta. Siitä tulee
hyvä mieli itsellekin. Myös nuoret ansaitsevat
kehuja. Sehän heitä innostaa.
Positiivisuus
7
490
Vastaukset
- olisit kirjoittanut
tämän Irkun ketjuun!
- on tärkeää
avata oma ketju, vaikka edellä on ketju juuri samasta asiasta.
- yksi vaan
on tärkeää kirjoitti:
avata oma ketju, vaikka edellä on ketju juuri samasta asiasta.
olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua . yksi vaan kirjoitti:
olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .tärkeää ,joten ei haittaa..Kaikki mitä teemme,
teh däksemme toisen ihmisen hyvälle mielelle, on
hienoa..Jokainen voi avata ,minkä ketjun vain haluaa..Ainoa,,mikä on tärkeää on se ,miten
suhtaudumme toisiin ihmisiin..onko palautteemme
positiivista vai ei..Ilta on jälleen koittanut ja huomenna on uusi päivä.Tehdään siitä oikein hyvä! Terveisin Irkku- Kalle-Aaretti
yksi vaan kirjoitti:
olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .Heitti jyviä kanalauman nokittavaksi.
- juuri noin
irkku-37 kirjoitti:
tärkeää ,joten ei haittaa..Kaikki mitä teemme,
teh däksemme toisen ihmisen hyvälle mielelle, on
hienoa..Jokainen voi avata ,minkä ketjun vain haluaa..Ainoa,,mikä on tärkeää on se ,miten
suhtaudumme toisiin ihmisiin..onko palautteemme
positiivista vai ei..Ilta on jälleen koittanut ja huomenna on uusi päivä.Tehdään siitä oikein hyvä! Terveisin Irkkuolisin itsekin siihen suhtautunut.
- 57 v mies
Kuin suudelma sielun perimmäiseen nurkkaan.
Hymy on kuin kosketus sydämen takimmaiseen
kolkkaan.
Hymy on kuin kuiskaus korvien ääreen.
Hymy on kuin rakas ystävä,joka on läsnä silloin,
kun on pahin olla.
Hymy kivaa yksinäisyyden kyyneleen hellällä
suukolla.
Hymy ojentaa käden kun on niin tyhjä olo.
Hymy on elämän ihmeellinen aarrearkku!
Avataan se arkku,jookos????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372