Positiivisuus

on tärkeä

Kaupan kassalle voi sanoa kiitokset,
jos hän hymyilee. Samoin voi etsiä
toisista kehumisen aihetta. Siitä tulee
hyvä mieli itsellekin. Myös nuoret ansaitsevat
kehuja. Sehän heitä innostaa.

7

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisit kirjoittanut

      tämän Irkun ketjuun!

      • on tärkeää

        avata oma ketju, vaikka edellä on ketju juuri samasta asiasta.


      • yksi vaan
        on tärkeää kirjoitti:

        avata oma ketju, vaikka edellä on ketju juuri samasta asiasta.

        olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
        Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .


      • yksi vaan kirjoitti:

        olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
        Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .

        tärkeää ,joten ei haittaa..Kaikki mitä teemme,
        teh däksemme toisen ihmisen hyvälle mielelle, on
        hienoa..Jokainen voi avata ,minkä ketjun vain haluaa..Ainoa,,mikä on tärkeää on se ,miten
        suhtaudumme toisiin ihmisiin..onko palautteemme
        positiivista vai ei..Ilta on jälleen koittanut ja huomenna on uusi päivä.Tehdään siitä oikein hyvä! Terveisin Irkku


      • Kalle-Aaretti
        yksi vaan kirjoitti:

        olen huomannut että näitä "minä vaan" tyyppiä on täällä enemmänkin. Kyllä siinä yhdessäkin oli liikaa.
        Olisi tosiaan paras jos samasta aiheesta ei olisi kahta ketjua .

        Heitti jyviä kanalauman nokittavaksi.


      • juuri noin
        irkku-37 kirjoitti:

        tärkeää ,joten ei haittaa..Kaikki mitä teemme,
        teh däksemme toisen ihmisen hyvälle mielelle, on
        hienoa..Jokainen voi avata ,minkä ketjun vain haluaa..Ainoa,,mikä on tärkeää on se ,miten
        suhtaudumme toisiin ihmisiin..onko palautteemme
        positiivista vai ei..Ilta on jälleen koittanut ja huomenna on uusi päivä.Tehdään siitä oikein hyvä! Terveisin Irkku

        olisin itsekin siihen suhtautunut.


    • 57 v mies

      Kuin suudelma sielun perimmäiseen nurkkaan.
      Hymy on kuin kosketus sydämen takimmaiseen
      kolkkaan.
      Hymy on kuin kuiskaus korvien ääreen.
      Hymy on kuin rakas ystävä,joka on läsnä silloin,
      kun on pahin olla.
      Hymy kivaa yksinäisyyden kyyneleen hellällä
      suukolla.
      Hymy ojentaa käden kun on niin tyhjä olo.
      Hymy on elämän ihmeellinen aarrearkku!
      Avataan se arkku,jookos????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe