Elämäsi nainen/mies

SuzieN

Joku, joka ei enää syystä tai toisesta kuulu elämääsi, mutta jota et koskaan pysty täysin
unohtamaan.. miksi =)

9

800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On yksi jonka muistan aivan varmasti hautaan asti... ei niin hienoa ja filmaattista ihmistä voi unohtaa.
      Häneltä olen oppinut todella paljon... elämän polku on leventynyt tieksi.

Suuret kiitokset hänelle... jospa me kaikki muutkin ajattelisimme maailmaa samalla tavalla... mitenkä paljon helpompaa meillä olisi...

• SuzieN

Ei ois ehkä ihan joka pojalle tullut heti mieleen noin kauniit sanat.. omasta äidistä?

Tuolla asenteella et varmaan aliarvioi naisia
        yleensäkään :))

• SuzieN kirjoitti:

Ei ois ehkä ihan joka pojalle tullut heti mieleen noin kauniit sanat.. omasta äidistä?

Tuolla asenteella et varmaan aliarvioi naisia
        yleensäkään :))

Äiti on luku erikseen...=))))

En aliarvioi ketään, meistä jokainen on laisensa ja hänet on otettava sellaisenaan kun on.

• SuzieN
        mohna kirjoitti:

Äiti on luku erikseen...=))))

En aliarvioi ketään, meistä jokainen on laisensa ja hänet on otettava sellaisenaan kun on.

Ja sori väärinkäsitys =)
        Oli mulla ? -merkki siinä jossain välissä, etten
        ihan varma ollutkaan..
        Ja lisää ?? tulisi mieleen, olitteko "vain ystäviä", vai oliko intohimoinen suhde..
        Voihan ne olla myös asioita, jotka haluat pitää omana tietonasi ;))

• SuzieN kirjoitti:

Ja sori väärinkäsitys =)
        Oli mulla ? -merkki siinä jossain välissä, etten
        ihan varma ollutkaan..
        Ja lisää ?? tulisi mieleen, olitteko "vain ystäviä", vai oliko intohimoinen suhde..
        Voihan ne olla myös asioita, jotka haluat pitää omana tietonasi ;))

Sanotaanko näin... väärä aika ja väärä paikka.

• fågel blå

Edellinen miesystäväni oli todella sukulaissielu kanssani. Olimme hyvin paljon samalla aaltopituudella emotionaalisesti, molemmat olemme taiteilijasieluja. Tapasin hänet aikana jolloin olin keskellä avioeroa. Tämä rakkauteni nosti minut todella kaiken sen kaaoksen keskeltä ja oli todella balsamia sielulleni. Taiteellisuutemme yhdisti meitä todella joka atomiamme myöden. Meillä oli oma, herkkä, sadunkaunis maailmamme, jonka jaoimme.Se oli kuin kukkiva puutarha jossa sielu sai uutta energiaa ja toivoa.Hän asui lähes 500 km:n päästä minusta. Olimme sitten kaukosuhteessa muutaman vuoden, jonka aikana pidimme yhteisen taidenäyttelyn. Hänen "kaunosieluisuutensa" sekä se että hän eheytti kylmästi kohdeltua sydäntäni teki hänestä minulle unohtumattoman ihmisen, jolla aina on erikoinen paikka sydämessäni.

Toinen, eli nykyinen ja (viimeinen) elämäni mies jonka kanssa olen nyt ollut yhdessä 4 vuotta, on se jonka todella valitsisin kumppanikseni jos joutuisin kelaamaan aikaa takaisin ja valita uudelleen. Syy siihen on se, että hän ja minä täydennämme sopivasti toisiamme. Emme ole liian samankaltaisia, emmekä liian erilaisia joka vaikeuttaisi turhaan kommunikointia.

Hän rauhoittaa minua joka olen elohopeaa, ja minä taas elävöitän hänen elämäänsä. Lisäksi hän osaa kommunikoinnin taidon joka on ehdottomasti suhteen ylläpitäjä nr 1.

• valaistunut

ja hyvä niin. Olin 19v. Rikkoi kaiken, herätti minut
      huomaamaan, että en ole olosuhteiden vanki. Että, minullakin on oma tahto. Sitten otti sen tahdon omakseen ja heitti takaisin, "että, sori, en tarvitse enää".

Mutta, silti hyvä, että niin kävi. Muuten en tiedä, missä olisin. Nyt tiedän, että tässä. Ja ystäviä ollaan yhä.

• mut en ala sitä tääl kertomaan :=)

• tosiaankin..

oikein sydämmestä sattuu kun ajatteleekin häntä..määrätyt musiikit.asiat, tuoksut,ohejlmat saavat hänet mieleeni. tuskaista, mutta ikävä kyllä koskaan ei meistä olisi yhdessä tullut mitään, mutta hän on lopun elämää mielessäni rakkaudella. nim:nainen loputtomassa kaipuussa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      131
      2502
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      100
      2085
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      38
      1710
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      38
      1560
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      52
      1393
    6. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      26
      1094
    7. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      58
      1090
    8. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      9
      1046
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      62
      1020
    10. Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?

Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup
      Ähtäri
      30
      726
    Aihe