Pyydän anteeksi kun en omalla nikillä tule esiin.Asiani koskee miehiä joilla on joko(kirjoitetun tekstin) ymmärryksessä tai älyssä vikaa,kun ei hoksottimet toimi.SIIS misi ollaan meseen tunkemassa elimenkuvia ja treffeissä on vaan paneminen,ja salasuhde mielessä????Sätissä sitten punasella mittoja esitellään,kuin myös panemis halukkuutta kysellään.Minun ei tuli mieleen kenenkään kaappiin ehdotuksia tekemään edes sätissä!!!Keskustelu ja läpänheitto on kivaa!!SISKOT onko kokemuksia????
+40 jatkuu
7
706
Vastaukset
- Paperinenäliina
Tykkäsin kirjoitella erialojen palstoilla, mutta en voi enää käyttää registeröityä nimimerkkiäni. Sain häirikön perääni. Häirikkö tunkee juttuihini, alkaa arvostelemaan galleriasivuani, juttujani siellä ja valokuvaani sekä tekee omia analyysejä mielenterveydestäni. Hän esiintyy naisena, voihan hän toki olla mieskin.
En käytä chattia, eikä minulla enää ole treffisivua sillä olen kihlautunut. Mutta noita seksuaalisekojen kokemuksia on menneiltä vuosilta.
Mitä tulee tekstin ymmärtämiseen luulen, että täällä on paljon ADHD-diaknoosin omaavia, sillä teksti on usein hyvin sekavaa. en sisko olekaan :=)
jospa alkaisitte julkaisee niitä nikkejä jotka niin tekee ettei tarwi aina yleistää että kaikki miähet on samanlaisia tjn
käwiskö?
ja lupaan tehdä samoin :=)- Jiiranen
Ei tollainen pelkkä uhkailu ole mitään miehen hommaa. Kerro kun olet meinaamaan alkanut. Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn.
Jiiranen kirjoitti:
Ei tollainen pelkkä uhkailu ole mitään miehen hommaa. Kerro kun olet meinaamaan alkanut. Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn.
ei uhkailu tjn
munaa waatii se että alkaa julkisesti kertomaan nikit jotka esittelee muniaan :=)
Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn. ???????????????????
miähet ja naiset miähiltä ?????
kuules nyhwerö :=)
pysy siel kaapis tjn
jos woit siel paremmin :=)- Jiiranen
A.DONIS kirjoitti:
ei uhkailu tjn
munaa waatii se että alkaa julkisesti kertomaan nikit jotka esittelee muniaan :=)
Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn. ???????????????????
miähet ja naiset miähiltä ?????
kuules nyhwerö :=)
pysy siel kaapis tjn
jos woit siel paremmin :=)En ole kaapeissa enkä chatissa. Olkoon se teidänkaltaistenne pikkukerho. Munan näyttämisestä samaa mieltä.\säästytään me muut miehet (sellaisilta naisilta joist kirjoitin) ja \naiset säästyy kans sellaisilta miehiltä. Vielä on sul varaa kasvaa siis käytöksen ja lukemaanoppimisen saralla.
- Jiiranen
Niin kaverinikin ovat kertoneet. Ja ovat siis miehiä. Ja kuulema treffeissä paljon samoja ihmisiä kuin chateissakin. Mutta kokeilen kuitenkin minä treffiä myös nyt. Mutta vain tämän yhden kerran. Niin en minäkään ymmärrä tollaisia päällekäypiä ehdotuksia ja muita juttuja joissa vain on seksi mielessä. Tai tajuan, mutta en halua itse samaa. Mutta tietääkseni monet naisetkin on kovasti tyrkyttämässä itseään ja jos miehet kertookin toisilleen ja kierrättää naisia, niin naiset taitaa myös niin tehdä ja ainakin olla aika epäsiskomaisia toisilleen.
- ????????????!!!!!!!!!!!!!!!...
ihana miehet kun otatte kantaa, olen sen verran vanha ja siveä en ole joka sänkyyn hyppäämässä.SE vaan on nykypäivänä sexi kun leipää ja paria vaihdetaan aidsia tartutellaan,hurjaa on touhu nykyään sekä naisilla että miehillä,kauniista asiasta on tehty likaista ja rumaa;((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1837457Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul764135Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3823617Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1543225Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota932986Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma272505Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp612060- 211953
- 191842
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51744