+40 jatkuu

jiiraselle

Pyydän anteeksi kun en omalla nikillä tule esiin.Asiani koskee miehiä joilla on joko(kirjoitetun tekstin) ymmärryksessä tai älyssä vikaa,kun ei hoksottimet toimi.SIIS misi ollaan meseen tunkemassa elimenkuvia ja treffeissä on vaan paneminen,ja salasuhde mielessä????Sätissä sitten punasella mittoja esitellään,kuin myös panemis halukkuutta kysellään.Minun ei tuli mieleen kenenkään kaappiin ehdotuksia tekemään edes sätissä!!!Keskustelu ja läpänheitto on kivaa!!SISKOT onko kokemuksia????

7

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paperinenäliina

Tykkäsin kirjoitella erialojen palstoilla, mutta en voi enää käyttää registeröityä nimimerkkiäni. Sain häirikön perääni. Häirikkö tunkee juttuihini, alkaa arvostelemaan galleriasivuani, juttujani siellä ja valokuvaani sekä tekee omia analyysejä mielenterveydestäni. Hän esiintyy naisena, voihan hän toki olla mieskin.

En käytä chattia, eikä minulla enää ole treffisivua sillä olen kihlautunut. Mutta noita seksuaalisekojen kokemuksia on menneiltä vuosilta.

Mitä tulee tekstin ymmärtämiseen luulen, että täällä on paljon ADHD-diaknoosin omaavia, sillä teksti on usein hyvin sekavaa.

• en sisko olekaan :=)
      jospa alkaisitte julkaisee niitä nikkejä jotka niin tekee ettei tarwi aina yleistää että kaikki miähet on samanlaisia tjn
      käwiskö?
      ja lupaan tehdä samoin :=)

• Jiiranen

Ei tollainen pelkkä uhkailu ole mitään miehen hommaa. Kerro kun olet meinaamaan alkanut. Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn.

• Jiiranen kirjoitti:

Ei tollainen pelkkä uhkailu ole mitään miehen hommaa. Kerro kun olet meinaamaan alkanut. Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn.

ei uhkailu tjn
        munaa waatii se että alkaa julkisesti kertomaan nikit jotka esittelee muniaan :=)

Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn. ???????????????????
        miähet ja naiset miähiltä ?????

kuules nyhwerö :=)
        pysy siel kaapis tjn
        jos woit siel paremmin :=)

• Jiiranen
        A.DONIS kirjoitti:

ei uhkailu tjn
        munaa waatii se että alkaa julkisesti kertomaan nikit jotka esittelee muniaan :=)

Säästytään me muut miehet ja naiset muilta miehiltä tjn. ???????????????????
        miähet ja naiset miähiltä ?????

kuules nyhwerö :=)
        pysy siel kaapis tjn
        jos woit siel paremmin :=)

En ole kaapeissa enkä chatissa. Olkoon se teidänkaltaistenne pikkukerho. Munan näyttämisestä samaa mieltä.\säästytään me muut miehet (sellaisilta naisilta joist kirjoitin) ja \naiset säästyy kans sellaisilta miehiltä. Vielä on sul varaa kasvaa siis käytöksen ja lukemaanoppimisen saralla.

• Jiiranen

Niin kaverinikin ovat kertoneet. Ja ovat siis miehiä. Ja kuulema treffeissä paljon samoja ihmisiä kuin chateissakin. Mutta kokeilen kuitenkin minä treffiä myös nyt. Mutta vain tämän yhden kerran. Niin en minäkään ymmärrä tollaisia päällekäypiä ehdotuksia ja muita juttuja joissa vain on seksi mielessä. Tai tajuan, mutta en halua itse samaa. Mutta tietääkseni monet naisetkin on kovasti tyrkyttämässä itseään ja jos miehet kertookin toisilleen ja kierrättää naisia, niin naiset taitaa myös niin tehdä ja ainakin olla aika epäsiskomaisia toisilleen.

• ????????????!!!!!!!!!!!!!!!...

ihana miehet kun otatte kantaa, olen sen verran vanha ja siveä en ole joka sänkyyn hyppäämässä.SE vaan on nykypäivänä sexi kun leipää ja paria vaihdetaan aidsia tartutellaan,hurjaa on touhu nykyään sekä naisilla että miehillä,kauniista asiasta on tehty likaista ja rumaa;((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      151
      3995
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2617
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      73
      2033
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      77
      1874
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      204
      1742
    6. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      72
      1055
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      21
      1052
    8. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      140
      752
    9. Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!

Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen
      Suomalaiset julkkikset
      27
      749
    10. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      61
      734
    Aihe