Hei Seriffi BilMan!
Olikos eilen jotain ongelmia, kun sivunne ei auenneet rennosti ainakaan minulle. Tein turhaa työtä, kun oletin vian olevan minun koneessani. Nyt huomaan, että eilisen viestisaldo oli 0 viestiä, joten vika taisi olla Suomi24:ssa.
Ette kuitenkaan kerro siitä mitään. Miksi??
Ongelmia eilen
11
584
Vastaukset
- siellä
jollain etusivulla tiedote, että on teknisiä ongelmia.
- oli tiedote,
että on teknisiä ongelmia, kuten ilmeisesti äskenkin.
- näkynyt
oli tiedote, kirjoitti:
että on teknisiä ongelmia, kuten ilmeisesti äskenkin.
kaikisa tietokoneissa.
- etusivun
näkynyt kirjoitti:
kaikisa tietokoneissa.
oikeassa yläreunassa oli kyllä koko päivän näkyvissä ilmoitus teknisestä ongelmasta.
Suomi24 keskustelun etusivun alareunasta pääsee kohtaan Opastus, jota painamalla pääsee yläreunan kohtaan Tekniset tiedotteet, siellä luki vastaava tiedoite. - hapuileva Fanni
etusivun kirjoitti:
oikeassa yläreunassa oli kyllä koko päivän näkyvissä ilmoitus teknisestä ongelmasta.
Suomi24 keskustelun etusivun alareunasta pääsee kohtaan Opastus, jota painamalla pääsee yläreunan kohtaan Tekniset tiedotteet, siellä luki vastaava tiedoite.Nyt valkeni minullekin, ettei kannata yritellä tänne turhaan.
Kun katsoo Opastus > Tekniset tiedotteet, selkenee kissanpojalle silmät. - kestä!
hapuileva Fanni kirjoitti:
Nyt valkeni minullekin, ettei kannata yritellä tänne turhaan.
Kun katsoo Opastus > Tekniset tiedotteet, selkenee kissanpojalle silmät.Opitaan sitä vielä mekin.
Anteeksi, en huomannut, seuraavan kerran tiedän mistä katson.
- BilMan
Tuosta allaolevasta osoitteesta aina viimeisimmät tiedotteet.
Linkki löytyy profiilisivultani.
http://www.suomi24.fi/tiedotteet/- lepomieli
kyllä minulla kuitenkin oli ongelmia pari päivää ettei päässyt mihin olisi halunnut sitten sitä osaa antaa arvoa kun kone toimii, hyvää ensiviikkoa kaikille
- linkkienantaja
Milläs luulet profiilisivullesi pääsevän, kun kaikki on jumissa.
Onko sinulla joku oikotie? - kertoa
omalla galleriasivullaan oikeat tiedot itsestään, kun julkinen galleriasivu vaaditaan,
mietin vain kuinka kunniakasta tuo sheriffien toiminta on, ei sillä että yhtään epäilisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381