kuopio hair&beauty ilme

minä vaan

elikkäs onko kellään kokemusta tästä kampaamosta?? katselin netistä kuopion kampaamoita ja tämä vaikuttaisi nuorekkaalta paikalta josta saa sekä hääkampauksen että meikin.mitä mieltä olette paikasta?? saa ehdottaa myös muita laadukkaita paikkoja jos tiedätte?? kiitoksia jo näin etukäteen!!!!

10

4752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjoaa myös

      KK's (http://www.hiusstudiokks.fi/) tarjoaa myös kampaamo- ja meikkipalvelut samoissa tiloissa, koska samassa tilassa työskentelevä SKY-kosmetologi Eva Kankkunen voi tehdä meikin. Itsellä on kokemusta vain parturipalveluista ja kosmetologin puolella ihon puhdistuksesta, mutta työntekijät ovat tähän asti osoittautuneet asiansa osaaviksi ja nuoria tekijöitä ovat kaikki (joten nuorekas ilme löytyy kyllä!). Hiusstudion puolella on monta valokuvakansiota täynnä liikkeessä tehtyjä juhlakampauksia, käy katsomassa miellyttääkö tulos!

    • tarjoaa myös

      Mainittakoon myös, että Eva on työnsä suhteen perfektionisti ja asiakastyytyväisyys on hänelle tärkeää, joten sieltä et taatusti saa mitään puolihuolimatonta tai keskeneräistä!

      • asteri

        minä suosittelen Kuopiosta paikkaa nimeltä Shine, ja sieltä Katia. Samasta paikasta saa kampaukset, meikit ja muut kauneushoidot tarvittaessa. Meille Kati & co tulivat kotiimme tekemään kampaukset ja meikit kun meitä oli 5 päätä kaunistettavana juhlapäivänä.


      • no glow
        asteri kirjoitti:

        minä suosittelen Kuopiosta paikkaa nimeltä Shine, ja sieltä Katia. Samasta paikasta saa kampaukset, meikit ja muut kauneushoidot tarvittaessa. Meille Kati & co tulivat kotiimme tekemään kampaukset ja meikit kun meitä oli 5 päätä kaunistettavana juhlapäivänä.

        Kati tekee kyllä hyvin nättiä jälkeä, viimeksi en tosin päässyt hänen käsittelyynsä ja pettymys oli melkoinen...


    • lissu

      ilme on aivan loistava. kävin hääkampauksessa ja meikissä ja lopputulos oli ihku. suosittelen miraa. vaikka kuulemma on kaikki siellä hyviä. ainakin hääforumilla kovasti kehutaan muitakin.
      sinne vaan, varmaa laatua

    • kuopiolainen-

      Hei!

      Itse olen Ilmeen vakiasiakas. Ei ole kokemusta kampauksen/meikin teosta, mutta noin yleisesti voin kyllä suositella! ite ainaki olen aina tyytyväinen lopputulokseen. :)

      • maiju24

        tosi upee paikka ja hyvä palvelu, hyvä hintataso asiakkaan näkökulmasta ja hyvä lopputulos
        ei voi kun kehua THE KAMPAAMO


      • morsian123
        maiju24 kirjoitti:

        tosi upee paikka ja hyvä palvelu, hyvä hintataso asiakkaan näkökulmasta ja hyvä lopputulos
        ei voi kun kehua THE KAMPAAMO

        Suosittelen Kampaamo Shine ja sieltä Kati ja Piia! Ihanat kampaukset ja meikit häihin :)


    • tare18

      kävin siellä parturissa vuosi sitten, annoin selkeät ohjeet kuinka luhyeksi haluan pulisongit jätettävän, koska minusta ne kehystää nätisti kasvoja.
      kampaaja oli vetänyt ne aivan lyhyeksi ja minua itketti pois lähtiessä

      toinen kokemus irtoripsien laitosta/

      minulle laitettiin toukokuun lopulla irtoripset, meni 4 päivää ja puolet oli tippuneet pois, kävin viikon sisällä takuuhuollossa ja siitä meni myös 4 pv ja olivat tippuneet pois, molemmilla kerroilla kyseessä oli eri henkilöt.

      liimaa laittettiin todella paljon, silmiä kirveli, irtoripset törrötti kohti silmää.

      jos asiakaspalvelu tilanne oli huono, menin liikeeeseen ja kerroin että haluan LUONNOLLISET ripset, asiakaspalvelija ei keskustellut minun kanssa sanaakaan vaan laittoi minut tuoliin ja sanoi että 40 laitetaan molempiin silmiin.
      kun nousin tuolista, silmät olivat aivan kauheat, todella vahvat ja paksut.

      kun kävin nyt eri hoitopaikassa korjauttamassa vauriot, hän ihmetteli kuinka ihmeessä ripset on kiinnitetty näin paljolla liimalla ja laitettu vain päällekkäin, koska ripset tulisi laittaa oman ripsen juureen ja niitä oli siellä kuinka sattuu.

      en suosittele ILME liikettä kenellekkään ripsien laittoon.

      kauneudenhoitola Kosmiks kirsi oli aivan mielettömän hyvä ja ammattilainen laittamaan ripset, sai korjattua vaurioita jonkin verran ja ripset on hyvin kiinni ja ei kirvele!

    • Anuski

      Minä taas sain aivan upeat luonnolliset ripset ihmeessä :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe