mies istuu perjantaina
töiden jälkeen baarissa
lasillisella työkavereiden kanssa.
Ovesta sisään astuu pitkä,
uhkea,
mmm...
seksikäs,
hyvännäköinen
keski-ikäinen nainen.
Näky on niin silmiä hivelevä,
että mies ei saa
katsettaan irti naisesta.
nainen noteeraa pitkän katseen
ja kävelee pilke silmässä suoraan
miehen luo.
Ennen kuin mies ehtii
pyydellä anteeksi tyylitöntä
tuijotustaan,
nainen kumartuu hänen
puoleensa ja kuiskaa:
"Kuule, teen
sinulle ihan mitä haluat,
todella ihan mitä haluat,
satasella, mutta yhdellä ehdolla."
Ällistyneenä mies kysyy
mikä ehto on:
"Sinun täytyy kertoa
mitä haluat minun
sinulle tekevän
kolmella sanalla,
vain kolmella sanalla."
mies miettii hetken,
mittailee naista, ja kas,
ottaa kuin ottaakin
hitaasti satasen lompakostaan,
kirjoittaa siihen osoitteensa
ja laittaa setelin naisen käteen.
Syvälle naisen silmiin katsoen,
hän sanoo merkitsevästi
....
...
...
...
...
..
...
"Tee meidän joulusiivous."
Siis ei kannata vielä aloitella Jouluhössötystä..
Koskaan näät ei tiedä, mitä voi tapahtua!
Hauskaa Joulun odotusta!
Jouluinen tarina
30
1748
Vastaukset
- Råtta..
Saako sen siivousurakan verovapaana eli pimeästi? Pidän muutenkin siivoamisesta ja järjestelemisestä. Siinä kunto kohoaisi myös mukavasti..
- jiwe
warma saako tääl sanoo :=)saako sen himmeenä waiko ei :=)
- Råtta..
jiwe kirjoitti:
warma saako tääl sanoo :=)saako sen himmeenä waiko ei :=)
Arvaa, mitä olin taas yhdellä perjantaina ja kotiin saavuin vasta kello yhdeltätoista. Nolointa oli hoitaa koirille aamuksi ulkoiluttaja. Mitä tästä opimme? Seuraavalla kerralla otan auton mukaan ja juon vain vissyä. UGH!
- jiwe
Råtta.. kirjoitti:
Arvaa, mitä olin taas yhdellä perjantaina ja kotiin saavuin vasta kello yhdeltätoista. Nolointa oli hoitaa koirille aamuksi ulkoiluttaja. Mitä tästä opimme? Seuraavalla kerralla otan auton mukaan ja juon vain vissyä. UGH!
waikka olisit kymmenellä tjn
ei se saa häiritä koiran ulkoilutusta :=(
minoon lähtenyt waikka yöllä ulos jos on siltä tuntunut etten heti aamulla pysty :=) - eräs vanha nikki
Råtta.. kirjoitti:
Olitsä koko yön baanalla? Siis...Sä et ookkaan enää kiltti tyttö?
- Råtta..
jiwe kirjoitti:
waikka olisit kymmenellä tjn
ei se saa häiritä koiran ulkoilutusta :=(
minoon lähtenyt waikka yöllä ulos jos on siltä tuntunut etten heti aamulla pysty :=)Ainoa asia, mistä on morkkis. Koirat olivat kuitenkin lopulta hyvässä hoidossa (aamulla vanhempi sai sydänlääkkeen ja olivat käyneet aamulenkillä). Nuorempi kyllä osoitti mieltä. Omistaja oli vain jossakin pahuksen korvessa, jonne taksin tilaaminen oli hankalaa..
Muuten en ollut juovuksissa. En selittele tekemisiäni juomisella. Mutta en selittele myöskään, miten kulutin aikani :). - Råtta..
eräs vanha nikki kirjoitti:
Olitsä koko yön baanalla? Siis...Sä et ookkaan enää kiltti tyttö?
Olin liikkeellä, mutta sitä en selittele, mitä olin tekemässä. Se on jokaisen mielikuvituksen varassa ;).
Hmmm.. ma luulen, että olen tapellut jo tovin tuota kiltin tytön leimaa vastaan.. - jiwe
Råtta.. kirjoitti:
Ainoa asia, mistä on morkkis. Koirat olivat kuitenkin lopulta hyvässä hoidossa (aamulla vanhempi sai sydänlääkkeen ja olivat käyneet aamulenkillä). Nuorempi kyllä osoitti mieltä. Omistaja oli vain jossakin pahuksen korvessa, jonne taksin tilaaminen oli hankalaa..
Muuten en ollut juovuksissa. En selittele tekemisiäni juomisella. Mutta en selittele myöskään, miten kulutin aikani :).oli juowuksis tai ei :=)
enkä uskonutkaan siun olewan yhdestä :=)
mut koirat tai yleensäkin eläimet jotka ei tule toimeen yssin tjn
eikä mul muutenkaan tarwi selittää mitään :=)
sitä joko on tai ei ole
- sandman
tota kivat tarinat sulla, ei perimätieto kerro misäpäin niitä siistijöitä olis, ko toi joulusiivous tekemäti viel ;)
P.S ainiin olik markka vai eku
Mite se ny tuliki mieleen toi laulu just tost syömisest.
Oh here she comes
Watch out boy she'll chew you up
Oh here she comes
She's a maneater
Oh here she comes
Watch out boy she'll chew you up
Oh here she comes
She's a maneater
Siivotes on ain hyvä oll rytmi
http://www.youtube.com/watch?v=ap-OO0xqTe4- jiwe
eikä mikään tarina :=)
mut sowellettu wersio naisen tekemästä sellaisesta :=) - Råtta..
jiwe kirjoitti:
eikä mikään tarina :=)
mut sowellettu wersio naisen tekemästä sellaisesta :=)Rehellisesti sanottuna haluaisin nähdä tilanteen, missä nainen sanoisi noin tai mies vastaisi noin. Pari kertaa taitaa mies ehdottaneen, että saan tehdä hänelle, mitä haluan. En keksinyt kuitenkaan mitään käyttöä :).
- ent. äijäkäs
Råtta.. kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna haluaisin nähdä tilanteen, missä nainen sanoisi noin tai mies vastaisi noin. Pari kertaa taitaa mies ehdottaneen, että saan tehdä hänelle, mitä haluan. En keksinyt kuitenkaan mitään käyttöä :).
Tee siitä miehestä vaikka kirjatuki...tai polkupyöräteline...variksenpelätin...onhan noita käyttötapoja. Jotkut väittävät miehestä tulevan sopivalla koulutuksella jopa taitavan keskustelijan, mutta se lienee urpaanilegenda.
- sandman
Råtta.. kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna haluaisin nähdä tilanteen, missä nainen sanoisi noin tai mies vastaisi noin. Pari kertaa taitaa mies ehdottaneen, että saan tehdä hänelle, mitä haluan. En keksinyt kuitenkaan mitään käyttöä :).
viimene käyttöpäivämäärä menny umpeen vai olik just NE päivät, ko eihä sull toi demekään vissii viel vaivaa ;)
- Råtta..
ent. äijäkäs kirjoitti:
Tee siitä miehestä vaikka kirjatuki...tai polkupyöräteline...variksenpelätin...onhan noita käyttötapoja. Jotkut väittävät miehestä tulevan sopivalla koulutuksella jopa taitavan keskustelijan, mutta se lienee urpaanilegenda.
Aika epäkäytännöllisiä tapoja käyttää. Sanoisin. No, jos oikein mietitään:
1) Voisin käyttää kävelevänä kauppakassina.
2) Mörköjen pelottimena. Usko vaan.. on niitä real lifen kummituksiakin liikkeellä..
3) Halvemmaksi kävisi, kun hierojalla käynti.
4) Kokkaamisessa ovat oivia. Kunnon pihvi voisi maistua.
5) Tietysti lenkkeilykaveriksi. Voisin jopa lähteä pelaamaan squashia, tennistä tai sulkapalloa..
No, ehdotus oli niin typerä, etten keksinyt vastausta. Ehkä nyt keksisin.., mutta ei olisi ehdottajalle mieleinen. - Råtta..
sandman kirjoitti:
viimene käyttöpäivämäärä menny umpeen vai olik just NE päivät, ko eihä sull toi demekään vissii viel vaivaa ;)
Eihän niitä kaikkia vonkaajiakaan viedä mukana? Ainakaan naisten maailmassa.. En tiedä miesten maailmassa :).
- ent. äijäkäs
Råtta.. kirjoitti:
Aika epäkäytännöllisiä tapoja käyttää. Sanoisin. No, jos oikein mietitään:
1) Voisin käyttää kävelevänä kauppakassina.
2) Mörköjen pelottimena. Usko vaan.. on niitä real lifen kummituksiakin liikkeellä..
3) Halvemmaksi kävisi, kun hierojalla käynti.
4) Kokkaamisessa ovat oivia. Kunnon pihvi voisi maistua.
5) Tietysti lenkkeilykaveriksi. Voisin jopa lähteä pelaamaan squashia, tennistä tai sulkapalloa..
No, ehdotus oli niin typerä, etten keksinyt vastausta. Ehkä nyt keksisin.., mutta ei olisi ehdottajalle mieleinen.Miehestä tulisi oiva ovikello. Vierailija painaisi miehen napaa ja mies sanoisi: Ding-dong, täällä on herra/rouva se ja se. Evoluutio ei ollut turhaa, miehestä on moneksi.
- sandman
Råtta.. kirjoitti:
Eihän niitä kaikkia vonkaajiakaan viedä mukana? Ainakaan naisten maailmassa.. En tiedä miesten maailmassa :).
aina voi olla mieleinen ei ;)
- Råtta..
ent. äijäkäs kirjoitti:
Miehestä tulisi oiva ovikello. Vierailija painaisi miehen napaa ja mies sanoisi: Ding-dong, täällä on herra/rouva se ja se. Evoluutio ei ollut turhaa, miehestä on moneksi.
Et kai sentään morkkaa oman sukupuolesi edustajia? Säilytetään miehellä sentään ihmisarvo, ei esineellistetä..
- Råtta..
sandman kirjoitti:
aina voi olla mieleinen ei ;)
Suorastaan harvoin on mieleinen. Voit tuonkin varmasti myöntää? Enkä puhu edes mistään vakavammasta, vaan yhdestä illasta.
- sandman
Råtta.. kirjoitti:
Et kai sentään morkkaa oman sukupuolesi edustajia? Säilytetään miehellä sentään ihmisarvo, ei esineellistetä..
siinä laulussakin sanota että "anna olla edes piirongin jalka" ;)
- Råtta..
sandman kirjoitti:
siinä laulussakin sanota että "anna olla edes piirongin jalka" ;)
Se on jo niin epätoivoista, että silloin on jo menettänyt pelin täysin :). Mielestäni tuo oma listani oli paljon parempi?
Råtta.. kirjoitti:
miekään :=)
mutta tiedätkö millaisen tilanteen saa aikaiseksi kun rawintolassa sanoo pariskunnalle joka istuu seuraksi jota ei tunne ja on jokin aika mennyt ja yht äkkiä kysyy naiselta :=)
muistax millainen käkikello mul on makuuhuoneessa :=)
en suosittele heikko hermoisille tjn :=)
- Råtta.
Siivoaisin puolessa tunnissa ja en maksaisi veroja. Ihan hyvä kauppa *viheltelee*. Vai pitäisikö 15 minuutissa?
Pahus pitäisi jo olla nukkumassa :(. Hyviä öitä! - Mysteriet
Rakas, sano minulle ne sanat!
Sano ne kolme sanaa jotka saavat minut kohoamaan pilvien päälle!
-Vedä ittes hirteen!
----
Mitään en oo alottanu tjn =)kun lainaa naisia tjn
joutuu pommituksen kohteeksi :=))
mut mulle mahtuu :=)
wiimeinen toiwe tjn
muuuussiii ja silakoit :=)- Mysteriet
A.DONIS kirjoitti:
kun lainaa naisia tjn
joutuu pommituksen kohteeksi :=))
mut mulle mahtuu :=)
wiimeinen toiwe tjn
muuuussiii ja silakoit :=)Se vaan oli vanha ja huano vitsinpoikanen...
Sie tiiät et saat muusii ja silakkaa ko vaan millon tuut ;D
Kalorioita ei tuu siit sapuskasta uupumaan...
Ja joo, yks tärkee juttu - en paisko Sua pannulla tjn *nauraa*
- MyNicki
missä se nainen nyt on? ..multa löytyy 2sataa josse vielä noi pyykitkin.. :)
- Mysteriet
Se naikkonen on kai laitettu pakettiin ja joulupukki tuo sen Sulle aattona...
- MyNicki
Mysteriet kirjoitti:
Se naikkonen on kai laitettu pakettiin ja joulupukki tuo sen Sulle aattona...
ja jippii, nyt mä laitan kuusen tohon nurkaan ja koristelen sen, sit mä meen istuun sen kuusen oksan alle ja oottelen pukkii...ja sitä naista :))))
- mamma mia
Eeva Kilpi runossaan : kun mies kysyy, saisko satasella naida? ei, mutta, jos tiskaat... ja mies kävelee pois.............
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833