Kun tilaat hotellihuonetta niin miten käännät esim.seuraavan englanniksi:
Haluan tiedustella (tilata) hotellistanne 2-hengen huoneen parvekkeella ajalla 15.5.-30.5.08.Onko teillä erikoistarjousta tälle ajalle ?
Teksti esim.noin tai mikä on mielestäsi korrekti tapa kirjoittaa hotellia varattaessa, siis englanniksi. Kiitos
hotellihuoneen varaus englanniksi
4
3408
Vastaukset
- professionally done
Haluan tiedustella (tilata) hotellistanne 2-hengen huoneen parvekkeella ajalla 15.5.-30.5.08.Onko teillä erikoistarjousta tälle ajalle ?
I'd like to inquire, possible even make a reservation for a room for two person for may 15th till may 30th. Also if possible I would love to know about special discounts for the specified date.- eka kerta
Kiitos vastauksestasi.
Miten itse varaat huoneesi, juuri tuolla tekstilläkö ? Taas kiitän. - Liguriano
...with a balcony.
- Josuli
I would like to inquire (reserve) a room with a balcony for 2 people, for the period of May 15th through May 30th. Do you have any speacial sales for this period of time?
Ei varmaan tarvi erikseen mainita että juuri heidän hotellista oot huonetta tilaamassa koska kenenkäs muunkaan hotellista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893