Suurpetojen suojelu on

luonnon

raiskausta ja eläinrääkkäystä, koska tuhannet porot, peurat, kauriit ja hirvet kuolevat haavoihinsa, susien ja karhujen torahampaitten repimänä Suomalaisessa luonnossa.

On sadistista julmuutta antaa susien raadella ja kiduttaa suuria eläimiä, jotka usein taistelevat henkensä puolestä tuntikausia petojen hampaissa.

Lisääntyneitten petojen takia,metsän eläimet ovat pelosta aiheutuvan voimakkaan stessin heikentämiä. Miksi me ihmiset olemme niin julmia näitä kauniita viattomia eläimiä kohtaan, jotta oikeen tieten tahtoen kasvatamme susia ja karhuja tappamaan näitä kauniita ja arkoja luontokappaleita.

14

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huipussaan

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, on suurta julmuutta antaa suurpetojen vallata maa, tappaa ja kiduttaa, immeinen ei säästy myös pitkään.

• jolkuttaja

hirviä revitään liikunta kyvyttömiksi,jalkojen jänteet poikki raastamalla,raadellaan naaras hirvien utareet riekaleiksi,ja jätetään hirvet elävinä metsiin oottamaa pedon viimeistä iskua.peto kun tappaa koiran se on lemmikkieläin VAHINKO,mut kun metsästäjä ampuu pedon niin eikös sekin sitten ole VAHINGONlaukaus,

• olla

koska pedon tappaminen on mitä suurinta luonnon ja eläinkunnan suojelua.

Pedot on eläinkunnan rikkaruoho,jos pellolla rikkaruohoa on haitaksi asti,sitä on torjuttava, aivan samoin, jos pedot ovat haitaksi muulle eläimistölle, on torjunta aloitettava väälittömästi.

• miksi!?!

se on lemmikkieläin vahinko? Koska heinähattu saattaisi ottaa ihteensä, jos siinä lukisikin lemmikkieläimen heitteillejättö tai omistajan tyhmyys.

• eräs nimimerkki

joka usein kirjoittaa täälläkin väitti,että sudet syövät kesällä vain sammakoita.vieläkin naurattaa tuon luonnosta vieraantuneen mielipide.no se hänelle suotakoon.

• vain..

Tuollaista väitettä en ole nähnyt kyllä missään.
        Pystytkö varmentamaan vai onko tämä taas rakkikoiran louskutusta?

• jolkuttaja

juu ja kasviksia,marjoja.oli viime syksynä tällä samalla palstalla.

• Se juttu tänne, niin katsotaan lukeeko siinä "vain sammakoita" ja kyse oli suden pennuista. Älä vääristele toisten kirjoituksia, please. Mutta kaikesta huolimatta Hyvät Ja Rauhalliset Joulut tällekkin palstalle, eritoten sinulle, seuraavan kera.

Epäilijä Einarin Joulun Odotus!

Parin päivän päästä saa syödä possua,
        mut ei taida jäädä sinne asti kossua.

On mulla taas niin kova jano,
        et kesken jäi akankin pano.

Näinhän mulle käy lähes aina,
        eivät mua mailman murheet paina.

Tästä tulee taas hyvä tulos,
        taidanpa ajaa akankin ulos.

Ala mennä joutuin mäkeen ja juokse,
        mene vaikka naapurin Erkin luokse.

Nyt mietin yksin onks munssa vika,
        uuniin pitäis laittaa tälläinen sika.

• paha missä
        kerbiili62 kirjoitti:

Se juttu tänne, niin katsotaan lukeeko siinä "vain sammakoita" ja kyse oli suden pennuista. Älä vääristele toisten kirjoituksia, please. Mutta kaikesta huolimatta Hyvät Ja Rauhalliset Joulut tällekkin palstalle, eritoten sinulle, seuraavan kera.

Epäilijä Einarin Joulun Odotus!

Parin päivän päästä saa syödä possua,
        mut ei taida jäädä sinne asti kossua.

On mulla taas niin kova jano,
        et kesken jäi akankin pano.

Näinhän mulle käy lähes aina,
        eivät mua mailman murheet paina.

Tästä tulee taas hyvä tulos,
        taidanpa ajaa akankin ulos.

Ala mennä joutuin mäkeen ja juokse,
        mene vaikka naapurin Erkin luokse.

Nyt mietin yksin onks munssa vika,
        uuniin pitäis laittaa tälläinen sika.

mainitaan.vae oli tullu sujet syömään sammakoita metsäautotielle? voe piru ku naurattaa vieläki.kuoliaaksi naurattajan tittelin saat tälle vuodelle ja luonnosta vieraantuneen palkinnon.

• kos..

tällaista on kerrottu..kerro!!!

• koska
        kos.. kirjoitti:

tällaista on kerrottu..kerro!!!

olen 0.

Yritin keksiä tämän jutun, että edes joku ihminen keskustelisi kanssani.

• on tainneet
        koska kirjoitti:

olen 0.

Yritin keksiä tämän jutun, että edes joku ihminen keskustelisi kanssani.

katsoa vähän liian kauan pikkukakkosta, tai jotain muuta lasten satua. Koska luulevat petoeläinten olevan jotain oikein hellusia lasten lemmikkejä. Totuushan on, että esim, susi on kuin kuin "käsigranaatti",joka lammas tai porolaumaan päästessä, repii sen riekaleiksi hetkessä,mitään sääliä tuntematta.

• jdhj
        on tainneet kirjoitti:

katsoa vähän liian kauan pikkukakkosta, tai jotain muuta lasten satua. Koska luulevat petoeläinten olevan jotain oikein hellusia lasten lemmikkejä. Totuushan on, että esim, susi on kuin kuin "käsigranaatti",joka lammas tai porolaumaan päästessä, repii sen riekaleiksi hetkessä,mitään sääliä tuntematta.

missä viestissä suden on väitetty syövän kesällä sammakoita? Sulle tekis hyvää seurata jotakin muuta kuin pikkukakkosta, käsikranaatti kirjoitetaan k:lla eikä g:llä

• nyt vain on
        on tainneet kirjoitti:

että se boro joga labin tundureita kiertää on luonnon kannalta huomattavasti vahingollisempi kuin susi. Jopa ihmisten kimppuun mokoma koparakoipi on käynyt useammin kuin hukka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5821
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4332
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3219
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2413
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      34
      2305
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1134
    Aihe