Kun on nähnyt Tomi Salmelan TV piispana,
Aake kallialan provastina
ja Toni Edelmanin kanttorina
katson nähneeni kaiken oleellisen. Sano
Kaikki on nyt nähty
22
891
Vastaukset
- pikku-myy
Saanko kysyä, miten nuo sinun eläämääsi kuuluvat/järkyttävät?Hehän tekevät osaamaansa työtä,ei muuta.Kukaan ei voi pitää kaikista, en minäkään , mut eihän sillä ole merkitystä.Aake on mun suosiossa,näyttelee hän sitten vaikka hammastikkua.Sano,mistä puhut?
- e-veisut
Aakella pitkä hieno ura koomikkonakin.
Jotenkin tuossa virrenveisuujutussa paistaa falskius.
Tämmön vaan minun oma junttinäkemykseni. - pikku-myy
e-veisut kirjoitti:
Aakella pitkä hieno ura koomikkonakin.
Jotenkin tuossa virrenveisuujutussa paistaa falskius.
Tämmön vaan minun oma junttinäkemykseni.Olet oikeassa, vain tv:stä nähtyä, en minäkään pitänyt,mut leipänsä se on saatava näyttelijänkin,ja kun omassa mielessämme luomme heille määrätynlaisen kuvan, on se vierasta ja helppoa moittia.Olin konsertissa ,johon en itse olisi koskaan ostanut lippua, no kaunistahan se oli, mut ,kiitos ei toisten.Et vois niinku edes kysyä, eikä vaan mennä ostaan omien mieltymystensä mukaan.prkle.
- kirkon rotta
Maksan kirkollisveroni, vaikka en ole sitten rippikoulun käynyt kirkossa.
Edelmannia kehutaan hartaaksi kristityksi.
Häjyyt tuli tehtyy sitä ennen.- rippikoulua käy.
Eivätkä maksa kirkollisveroakaan!
- Redish
Keskustelussa paheksuttiin näyttelijää, joka menee ja laulaa virsiä. Hui kauheeta!
Entäpä, jos onkin toisinpäin? Jospa tämä harras kristitty (niinkuin kirkon rotta tiesi), uskostaan huolimatta, työkseen tekee rankkoja elokuvia ja esityksiä? Häjyt esimerkkinä. Pitäisikö saivartelijoiden ihmetelläkkin asiaa tältä suunnalta?
Minun mielestäni kumpikaan, työ tai usko, ei sulje toisiaan pois.
Oletko nähnyt kokenut?
Olen hiihtänyt jään yli Seurasaareen
olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna
Olen seissyt laiturilla kolme
ja nähnyt Kölnin tuomiokirkon
Olen kahlannut rantaveteen
olen seissyt laiturilla hiljaa
ja kuullut äänet kaukaisten laivojen
Olen eksynyt Latviassa
kävellyt kaupunkin reunan yli
luulin katoavani
mutta olinkin nähnyt jo kaiken!:))
Yks kansanedustaja väittää näin kokeneensa!!
Tiedä häntä!- e-veisut
On hänellä muistettavia, hyviäkin sanoituksia.
Keskustelijana Sinnemäki ei ehkä omimmillaan.
Guzeninan Mari vei Annia kuin litranmittaa. - pikku-myy
e-veisut kirjoitti:
Guzeninan Mari vei Annia kuin litranmittaa.Mitä helv..sä tähän misukat haet,löysäpäisiä ruohonsyöjiä.Nyt puhuttiin ettet pitänyt näyttelijöiden laulannassa.Pysytään siinä mistä aloitus on tehty, jos ei kelpaa avatkaa oma sivu.
e-veisut kirjoitti:
Guzeninan Mari vei Annia kuin litranmittaa.jännittynyttä hänen sanailunsa.
Maria on sujuvalla ulosannilla varustettu ja rento 'esiintyjä'.
'Ihmeen uskottava' ja 'tavallinen' duunari kaiken lisäksi!
Ei esiinny sen paremmin duunarina kuin julkkiksena ja siksi ok.pikku-myy kirjoitti:
Mitä helv..sä tähän misukat haet,löysäpäisiä ruohonsyöjiä.Nyt puhuttiin ettet pitänyt näyttelijöiden laulannassa.Pysytään siinä mistä aloitus on tehty, jos ei kelpaa avatkaa oma sivu.
selvillä vesillä?
Eihän ketjun otsikko/aihepiiri mitenkään rajaa mitä sen alle pitää kirjoittaa?
Jos sinun mielestä, niin kerroppa se kohta???- pikku-myy
emw34 kirjoitti:
selvillä vesillä?
Eihän ketjun otsikko/aihepiiri mitenkään rajaa mitä sen alle pitää kirjoittaa?
Jos sinun mielestä, niin kerroppa se kohta???Kyllä minä olen selvillä vesillä. Kyllä ketjun aloittajan kuuluu saada vastauksia siihen, mihin hän niitä odottaa, eikä elvistelijöitä jotka muuttavat asiat aivan muuhun.Ihmettelen 50 ihmisiä, eikö löydy keskustelu taitoa vaan minä, minä ja minun mielipiteet on tärkeimpiä.Kun aloitan ketjun, haluan vastauksia, jos ei kiinnosta ohita,mut älä tule lässyttään omiasi , mä näitä häpeen.
- tanssiva_tamma
pikku-myy kirjoitti:
Kyllä minä olen selvillä vesillä. Kyllä ketjun aloittajan kuuluu saada vastauksia siihen, mihin hän niitä odottaa, eikä elvistelijöitä jotka muuttavat asiat aivan muuhun.Ihmettelen 50 ihmisiä, eikö löydy keskustelu taitoa vaan minä, minä ja minun mielipiteet on tärkeimpiä.Kun aloitan ketjun, haluan vastauksia, jos ei kiinnosta ohita,mut älä tule lässyttään omiasi , mä näitä häpeen.
Ei ihmisen pidä hävetä kuin omia vääriä tekojaan. Hävetköön kukin omasta puolestaan.
pikku-myy kirjoitti:
Kyllä minä olen selvillä vesillä. Kyllä ketjun aloittajan kuuluu saada vastauksia siihen, mihin hän niitä odottaa, eikä elvistelijöitä jotka muuttavat asiat aivan muuhun.Ihmettelen 50 ihmisiä, eikö löydy keskustelu taitoa vaan minä, minä ja minun mielipiteet on tärkeimpiä.Kun aloitan ketjun, haluan vastauksia, jos ei kiinnosta ohita,mut älä tule lässyttään omiasi , mä näitä häpeen.
Kuuluu saada vastauksia siihen, mihin hän niitä odottaa", sanot, pikku-myy!
Ethän sinä ole aloittaja tai sitten vastaat heti ensimmäisenä omaan aloitukseen, nimimerkille "Eetelmannin veissut"?
Keskusteletko itsesi kanssa? Tai mistä voit tietää, millaisia vastauksia tämän ketjun aloittanut "Eetelmnnin veissu" haluaa?
"Kun aloitan ketjun, haluan vastauksia, jos ei kiinnosta ohita, mut älä tule lässyttään omiasi, mä näitä häpeen"???
Kysyn vielä; aloititko ketjun 'Etelmannina' ja vastaat omaan kysymykseesi kysymällä, "Saanko kysyä, miten nuo sinun elämääsi kuuluvat/ järkyttävät?" "Hehän tekevä ....."""
Vastaappa nyt näihin jotain yksiselitteisempää, miten näin ristiriitaisia kirjoituksia saman ketjun kahdessa tai kolmessa viestissä voit kirjoittaa.( kolme, jos olet myös ketjun aloittaja?)
ps. Ei hävetä tarvitse toisten puolesta!;))
jk.Minä en huomannut mitään kysymystä aloituksessa, ymmärsin kirjoituksen enemmän toteamuksena, vieläpä aikas lakoonisena sellaisena;"sano"!tanssiva_tamma kirjoitti:
Ei ihmisen pidä hävetä kuin omia vääriä tekojaan. Hävetköön kukin omasta puolestaan.
Samaan aikaan, ollaan siskoksia, ei tätä muuten voi ymmärtää.:))
- tanssiva_tamma
emw34 kirjoitti:
Samaan aikaan, ollaan siskoksia, ei tätä muuten voi ymmärtää.:))
ja aivan epäasiallisesti lähetän emw:lle lentosuukon :)
- Kaivanto
pikku-myy kirjoitti:
maailmahan nyt pelastuu, kun äreä pikku-myy laittaa palstalle kirjoittelijat oikeaan ruotuun! Keskustelujen taso nousee, konsertit paranee, oikeinkirjoitus noudattaa kieliopin sääntöjä, elvistelijät rullaavat turpansa, itse kun kysyy ja itse vastaa, ei synny tappelua ja tulee ihka oikeita vastauksia? Vai tappelun aikaansaaminenko onkin päämäärä, täällä aikuisten palstalla? Kyselee ihmeissään eräs, joka uskaltaa esiintyä rekisteröidyllä nikillään. Kaiken tupenrapinan uhallakin.
tanssiva_tamma kirjoitti:
Kun näin lentosuukon tulevan ruudulta, käänsin pokalla viime tingassa posken pois ja tiethän mihin se pusu sitt osui!!:)
Kiitosta vaan ja oikein kovasti, lipoo huuliaan.:))
No maistuukos yhtään fazerin sininen, kun juuri enen koneelle tuloa korkkasin 200 gammasen levyn?tanssiva_tamma kirjoitti:
tärkeääkin tärkeämmän viestini johonnii?:)
Kirjoitin jotain tällaista:
" Minä julkea!
Kun näin lentosuukko
si tulevan ruudulta, Käänsin viime tingassa poskeni pois ja arvaathan mihin se pusu sitten osui!:))
Kiitosta vaan oikein kovasti, lipoo huuliaan!;)
Maistuukos yhtään fazerin sininen, kun juuri ennen koneelle tuloa korkkasin kahdensadan gamman levyn?"
Jk. Jos se eka vastaus joskus osuu palstalle, niin kahdenkertainen muistaminenkaan ei ole yhtääns liikaa!:))
Ojennanpa minä vielä kiitokseksi sinulle suklaata ja kunnon rutistuksen ystävän ottein, ole hyvä!
- järkytyin
Alangon joululauleloista - karmeeta!
- kuka on
Toni Eedelman????? Ikinä kuullutkaan
- namisuku
....en ole aikoihin "järkyttynyt" mistään=)
Kuuluu NykyAikaan:)
Ainoa mistä edelleen ja aina järkytyn on, kuolema=(/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832052Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3951831- 591818
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681364Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101360Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751327- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107