Iltaa kaikille!
Varmaankin aihe on jo loppuun käsitelty, mutta silti uskaltaisin kysyä silti siitä. Saanko?
Minä olen aika väsynyt siihen mitä kyseinen homma tänäpäivänä vaatii.
Mites sinulla?
Hyvää iltaa kaikille!
VIISKYMPPISEN SEKSI .?
35
2462
Vastaukset
- *siis*
kysyä, ei seksiä.
- Pariutunut.
Meidän liiton ja seksin pelasti nämä romanttiset hotelli/kylpylä viikonloput videoineen huoneessa.
Suosittelen lämpimästi. - kylpyläkökköä
Pariutunut. kirjoitti:
Meidän liiton ja seksin pelasti nämä romanttiset hotelli/kylpylä viikonloput videoineen huoneessa.
Suosittelen lämpimästi.Romanttiset, hotelli/kylpylä, videot.
Siinä kolmikko joka ainakin mun kohdalla sais verensokerin nousemaan vaarallisiin lukemiin, niin äitelää toffeeta on noin kaikki, eikä ainakaan seksuaalisia haluja herätä.
Tohon kyl vielä pistää päälle satiinilakanat, suklaakonvehdit ja kynttiläillallinen, niin menee seksihalut loppuelämäks.
- apunam.
kerran ei seksiä, kaikki paikat ovat täynnä seksiä, joka tuutista lykätään seksiä, ei enään kiitos tässäiässä ei tarvita mitään irstailuja. piste ja loppu se meidän ikäisiltä on ja pysyy.
- voi kenenkähän..
onnettoman miehen vaimo olet.toivottavasti et ole
kenenkään vaimo.! - Layla.
voi kenenkähän.. kirjoitti:
onnettoman miehen vaimo olet.toivottavasti et ole
kenenkään vaimo.!saisi HYVÄÄ seksiä HYVÄN miehen kanssa. En haluaisi olla jonkun ukkomiehen platoninen halujen kohde joka vauhdittaisi omaa parisuhdeseksiään ajattelemalla minua. Onko sellaisia miehiä?
- kkukko49
Layla. kirjoitti:
saisi HYVÄÄ seksiä HYVÄN miehen kanssa. En haluaisi olla jonkun ukkomiehen platoninen halujen kohde joka vauhdittaisi omaa parisuhdeseksiään ajattelemalla minua. Onko sellaisia miehiä?
Kyllä hyviäkin miehiä löytyy.....mut ihmettelen miksi näistä viesteistä suurin osa kirjoitetaan nukkuma-aikaan....?? Yövuorolaisia??
- rane
Layla. kirjoitti:
saisi HYVÄÄ seksiä HYVÄN miehen kanssa. En haluaisi olla jonkun ukkomiehen platoninen halujen kohde joka vauhdittaisi omaa parisuhdeseksiään ajattelemalla minua. Onko sellaisia miehiä?
on minä olen sellainen kokeile laatutakuu palautusoikeudella ehtii viel ensvuodelkii. suukko
- rrrakkauszzz
Niin luulin minäkin, ei ois voinu enää vähempää kiinnostaa sen jälkeen kun kuukautiset loppu alle viiskymppisenä, mut nyt on taas alkanu taas kutittaa....muutama ihminen mielessäni, vaikka ovatkin varattuja mutta pelkkä ajatuskin on kiihottava.
Että nyt saattas kuitenkin haluttaa näin 3-4 vuoden jälkeen, jos tulis oikeen sopiva kohdalle.
"Kenen tahansa kanssa" (ja niitähän on tässä myös ollu, ikäänku velvollisuudesta ja vahingossa) niin se on sellasta aika nihkeetä, ei kyllä mihkään ihmeelliseen viitti ryhtyä, mutta Rakkauden iskiessä väittäsin et viiskymppinen käyttäytyy tasan tarkkaan ku parikymppinen ellei vieläkin intohimosemmin.
Ei 50 vuotta oo tänä päivänä mikään vanha ikä!
Mies parhaassa iässä ja nainen usein vasta löytäny todellisen itsensä.
- isäni--
nyt jo kuollut sanoi,kun se parasta oli siitä joutui luopumaan.olin nuori mies,ymmärrän nyt
mitä isäni tarkoitti.miehen ikuinen halu naiseen
täytyy unohtaa.vaimo näytti stop merkkiä jo
vuosia sitten.moni mies ei kestä sitä ikuista
puutetta,vaan eroaa.oletan,että tämä 50v seksi
on naisen kirjoittama. - CannedHeat
kysymyllä... itseltä ja antautumalla toiselle... eli
niin kuin aina ennekin. Yhdellä sanalla: Vapaudella. - Vaativaa vai ihanaa
Hyvä seksi ei mielestäni vaadi oikeastaan mitään erityistä, koska kaikki mitä teen, minulle tehdään tai yhdessä teemme tuntuu vaan antavan kaikenlaista mukavaa ja nautinnollista, sellaisella tasolla johon ihan nuorena ei voisikaan päästä.
Pelkkä seksi ei kuitenkaan enää riitä ainakaan pitemmän päälle. Omassa elämässä se ei ole koskaan pitkää aikaa suhdetta kantanut. Läheisyys, hellyys ja kaikki muu hyvään parisuhteeseen liittyvä ovat olennainen asia myös seksuaalisen virittymisen kannalta. Ellei mieheni ole kiinnostunut myös minun hyvästäni, eikä ottaisi huomioon toivomuksiani ja tarpeitani, en jaksaisi olla kauaa seksistäkään hänen kanssaan kiinnostunut. Olen ilokseni huomannut, että kaikki toimii hyvän kumppanin kanssa edeleen ihan hyvin. Vielä ei tarvita liukasteita, mutta niitä hankitaan jos tarve tulee.
Minut voi varmaankin herättää uudelleen virkeään naisenelämään varmaan vielä 90-vuotiaana, jos oikea rakastaja tai puoliso olisi kiinnostunut. 100-vuotianakaan mieheni ei taatusti tarvitsisi Vigraa voidakseen minut tyydyttää tai itse nauttia kaikesta yhteisestä hyvästä.
Toivoisin, että ihmiset hankkisivat enemmän tietoa asioista, ja olisivat valmiita tekemään työtä suhteensa parantamiseksi sen sijaan, että esittävät kumppanilleen seksiin liittyviä vaatimuksia. Tässäkin ikäluokassa on vielä monia ihmisiä, jotka eivät tunne edes omaa anatomiaansa kumppanin laitteistosta puhumattakaan. Sitä paitsi monikohan mies tietää, että ainakin omaa naista pitäisi alkaa viritellä korvien välistä. Useimmat meistä haluavat mielellään tulla vietellyiksi tai ainakin antautuvat helposti, vaikka voivatkin kieltäytyä täyttämästä esitettyjä vaatimuksia!
No niin, siis vaatiihan hyvä seksi paljonkin. Se vaatii hyvän rakastajan, joka ymmärtää asioiden päälle ja on valmis tekemään jotain yhteiseksi hyväksi. Ne vähemmän komeat voivat olla tosi hyviä, kun ovat kiinnostuneet muustakin kuin omaan napaansa tuijottamisesta ja omasta hyvästään.- jarppa112
kumppanin laitteisto, hah hah saanko nauraa.
Ja ja herättää 90-vuotiaanakin.
Papparaisen laitteisto pitäis olla ilman "vigraa" tanassa. Aika jeppe on.
Vai haaveilitko parikymppisestä sonnista. - Redish
jarppa112 kirjoitti:
Vai haaveilitko parikymppisestä sonnista.Oliko tuo herja ainoa mitä sait irti edellisen kirjoittajan tekstistä?
Lue uudelleen ja mieti millaisia vihjeitä hän antoi. Niiden käyttö pätee myös Sinun vaimoosi/tyttöystävääsi. - arijohan
jarppa112 kirjoitti:
Vai haaveilitko parikymppisestä sonnista.kyllä huomaa että pitkälti on sinunkin vielä mailmaa nähtävä kun kehtaat noin tosille kirjoitella vai oletko munaton mies
- Vaativaa vai ihanaa
jarppa112 kirjoitti:
Vai haaveilitko parikymppisestä sonnista.jos kuvittelet seksuaalisen nautinnon kokemisen tai naisen tyydyttämisen välttämättä erektiota vaativan. Sitäpaitsi sekään ei ole muuten terveellä ihmisellä mahdotonta tuossakaan iässä.
Eivät parikymppiset eivätkä sonnit ole minua koskaan kiinnostaneet! - Vaativaa vai ihanaa
arijohan kirjoitti:
kyllä huomaa että pitkälti on sinunkin vielä mailmaa nähtävä kun kehtaat noin tosille kirjoitella vai oletko munaton mies
mitä ei olisi pitänyt kehdata sanoa?
Minun mielestäni ihmisten kanssa voi keskustella kaikista asioista. Taidat sinäkin kuulua siihen joukkoon, jonka kehitys on pysähtynyt, kun kuvittelee itse jo kaiken tietäväsi.
Olen nainen ja nautin siitä! hyvä seksi paljonkin".
Toisaalta se ei vaadi mieheltä yhtään sen enempää kuin naiselta.
Naisen 'virittäminen' ja viettely on aivan yhtä miellyttävää myös miehelle, jos heidän välinen kemia on kunnossa.
Kemialla tarkoitan tässä yhteydessä sitä, että tunnetasolla ollaan samalla aaltopituudella tai että rakasteluun halutessaan aloitteen tekijä osaa stimuloida vastapuolen, mieluumin, ilman 'feikkiä' samalle tasolle ja vastaanottavaksi ja mieluumin vielä haluavaksi mieleltään.
Huono mieli on seuraus molemmille, jos 'rakastelu' on ainoastaan oman halun 'nollaamista'.
Miehet ovat varmaankin koko elinkaarensa(keskimäärin/tilstollisesti katsottuna) ajan aktiivisenpi osapuoli.
Vaikuttaako siihen vielä ja kuinka paljon luonnonlait,vrt.,muuta eläinkuntaa/ rotujen lisääntyminen/ naaraan harvempi/(harvahko?) kiima/ hedelmöittymisen mahdollisuus.
Luulen että sieltä löytynee se perimmäinen miehen ja naisen eroavaisuus sukupuoli käyttäytymisessä?
Se. että nainen haluaa myös muulloin ja useammin nauttia seksin/rakastelun tuomasta nautinnosta, kun se perimän vuoksi on tarpeellista, olisi uuden avauksen arvoinen aihe sinällään.
(Eräiltä osin, liittyisikö aistien jonkin asteiseen hyväksikäyttöön?)- Eeva-Leena
mutta eihän sitä kaikki ymmärrä, vaikka rautalangasta vääntäis...
Jotkut harhaluulot vaan ovat sitkeästi mielessä.
Kyllä se on omasta asenteesta kiinni enemmän kuin iästä.Samaa sanoisivat 70-80 kymppisetkin.
Helpompaahan se nykyään on, jos ei tee vaikeaksi!
Täällä keskusteluissakin on tullut esille, että vaimo päättäisi, että nyt loppuu seksi, korkeintaan Jouluna tai Juhannuksena saat!?
Varmaan näihin vaikuttaa pitkä ja latteaksi käynyt parisuhde, toinen ei tippaakaan enää muistuta sitä hurmuria, johon aikoinaan rakastui. On tullut sairauksia, liikakiloja, ärsyttäviä tapoja ym, ja ollaan sitten valmiita siirtämään parisängyn puolikas toiselle seinustalle, peräti toiseen huoneeseen.
Mutta ei se seksuaalisuus ole välttämättä tippaakaan ihmisestä vähentynyt.
Paikan vaihdos voisi auttaa.
Joku mainitsikin nämä hotelliviikonloput,joita kannattaa kokeilla, jotka piristäisivät lopahtanutta suhdetta.
Voisi keskittyä vain toisiinsa, eikä tarvitsisi huolehtia -onko pesukone jo pessyt, pitääkö laittaa ruokaa,tuleeko joku kylään-, tai muita tekosyitä.
Ja sitten viisikymppiset vapaat, sinkut, eronneet.
Heiltä sitä virtaa ainakin löytyy, vilkaiskaapa treffipalstoja. Jopa monet nuoremmat miehet tietää, mikä helmi viisikymppinen nainen... pitääpä mennäkkin tarkistamaan posti.....
Nauttikaa niin kauan kuin voitte :) - pussittaja
puppua namulaarin täydeltä
- nainen 59 vuotta
Omaksikin yllätykseksi seksielämä jatkuu ilman hankaluuksia. Luulin vaihdevuosien tuovan muutoksia, mutta niin ei ole käynyt. Seksi on edelleenkin nautinnollista ja kuuluu elämään säännöllisesti.
- vanhaviisanainen
kyllä se nyt taitaa olla niin että luonto taitaa tehdä tehtävänsä tälläkin saralla. aloin miettiä sanaa seksi. sehän on keksittykin meidän aikana. seksuaalisuus säilyy läpi elämän mutta ilmenee varmaan aivan eri tavalla kuin 20-30:senä. turhaa horinaa. kaikki elintoiminnot laantuu iän karttuessa jos ei anna vauhtia joillain hormoneilla, näin on. sanoaa nyt sitten papittaret mitä haluatte. muistoistaan voi kirjoittaa jos muistaa. maa vetää puoleensa joka asiassa.
- vanhaviisasmies
Osuit nappiin luonto ja aika tekee tehtävänsä myös rakkauden papeille ja papittarille. Kuitenkin nykyisillä hoitomenetelmillä voidaan nuoruutta jatkaa ja elämää parantaa kaikilta osin. Seksuaalisuus on ikäihmisille yhtä tärkeää kuin nuorille, joten älkää edes uneksiko, että "papalla" ei olisi kykyjä ja haluja peuhata "mamman" kanssa, nyt kun aikaakin on ja oma rauha.
Hormoonilla saatiin ihanaa jatkoaikaa, ikävä kyllä se lääke ei kaikille sovi, mutta vaimolleni sopi vallan mainiosti.
Miehillä erektiokyky alkaa heikkenemään noin 60 tietämillä, mutta terveet elämäntavat, vitamiinit ja keholle tarpeelliset mineraalit antavat puhtia.
Eräs sukulaimies kertoi erektio ongelmastaan, oli vasta 42-vuotias. Onko kiireellinen elämä ja epäterveelliset elämäntavat syynä nuorten miesten ( 50-) erektio-ongelmiin? - se on??
vanhaviisasmies kirjoitti:
Osuit nappiin luonto ja aika tekee tehtävänsä myös rakkauden papeille ja papittarille. Kuitenkin nykyisillä hoitomenetelmillä voidaan nuoruutta jatkaa ja elämää parantaa kaikilta osin. Seksuaalisuus on ikäihmisille yhtä tärkeää kuin nuorille, joten älkää edes uneksiko, että "papalla" ei olisi kykyjä ja haluja peuhata "mamman" kanssa, nyt kun aikaakin on ja oma rauha.
Hormoonilla saatiin ihanaa jatkoaikaa, ikävä kyllä se lääke ei kaikille sovi, mutta vaimolleni sopi vallan mainiosti.
Miehillä erektiokyky alkaa heikkenemään noin 60 tietämillä, mutta terveet elämäntavat, vitamiinit ja keholle tarpeelliset mineraalit antavat puhtia.
Eräs sukulaimies kertoi erektio ongelmastaan, oli vasta 42-vuotias. Onko kiireellinen elämä ja epäterveelliset elämäntavat syynä nuorten miesten ( 50-) erektio-ongelmiin?Voisitko kertoa? Olen itse kärsinyt haluttommudesta jo pitkään ja rakas puolisoni alkaa jo mennä vieraisiin...kiitos vastauksestasi!
- vanhaviisamies
se on?? kirjoitti:
Voisitko kertoa? Olen itse kärsinyt haluttommudesta jo pitkään ja rakas puolisoni alkaa jo mennä vieraisiin...kiitos vastauksestasi!
Tilaa aika gynelle ja keskustele lääkärisi kanssa. Apua löytyy lääkityksellä ja vuosi kontrolleilla. Estrogeenihormoonin aleneminen aiheuttaa juuri noita halutomuus ongelmia. Tuotanto saadaan normaaliksi lääkehoidolla. Myös omega tuotteet auttavat limakalvojen kuivumiseen.
- namisuku
...RakkausSeksi...Yksi Ihanimmista..asioista Maan Päällä=D
RaKastelu...Njami...=OD - HTZA
35-45 vuotiaat ainakin vielä haluavat.
Niihin minä, 50 , tähtään.
Joskus joutuu sortumaan vanhempiin.
Hekin näyttelevät ihan hyvin.
Ainakin minulle :)- Eeva-Leena
Niinhän se menee.
Ja miehet 30 ovat kovasti kiinnostuneet meistä 50 naisista.
Kaikki naiset näyttelevät joskus, miksei sullekkin. - Eeva-Leena
se on , eikä siinä ole iällä osaa eikä arpaa.
Ei kaikkia parikymppisiäkään seksi kiinnosta, mutta kun makuun pääsee, niin se on sit menoa...
Miehet 30 ovat kovasti kiinnostuneet meistä 50 naisista.
Eikä tarvitse teeskennellä...
Näytellä :) - nainen 55
Eeva-Leena kirjoitti:
se on , eikä siinä ole iällä osaa eikä arpaa.
Ei kaikkia parikymppisiäkään seksi kiinnosta, mutta kun makuun pääsee, niin se on sit menoa...
Miehet 30 ovat kovasti kiinnostuneet meistä 50 naisista.
Eikä tarvitse teeskennellä...
Näytellä :)Nuoret miehet ovat paljon hellempiä ja huomaavaisempia, kuin meidän ikäiset kaljamahat.
Niillehän täytyy tehdä kaikki valmiiksi ja odottavat valmista silläkin saralla.
- henrii
tiu tau tulkku vielä luistaa mulkku.
- Angel of The Morning
Ymmärtääkseni se toimii samalla lailla kuin aikaisemminkin, mitä erilaisia vaatimuksia siihen iän mukana pitäisi tulla.
Ei kai se nuorillakaan aina ole mielessä.
En ehkä ymmärtänyt kysymystä- tärkeää
ja siitä voiskin valistaa naisia enemmän.
Jos mies ei saa sitä kotona se hakee sitä muualta. näin se vaan on. - Xinorina
tärkeää kirjoitti:
Jos mies ei saa sitä kotona se hakee sitä muualta. näin se vaan on.Viestisi kertoi sinusta enemmän kuin ehkä tarkoititkaan.
- naisellekin
tärkeää kirjoitti:
Jos mies ei saa sitä kotona se hakee sitä muualta. näin se vaan on.Tumpelo mies siinä on syynä, jos naista ei haluta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107